نحوه تمیز کردن فرش و موکت با استفاده از بخار‌شوی ویلو سرویس

بخارشوی دلونگی مدل SC 100 وسیله‌ی مناسبی‌ است برای پاک‌کردن سطوح مختلف نظیر سنگ، سرامیک، شیشه، آینه، درزها و تمام نقاطی که دسترسی به آن‌ها دشوار است. بخار شوی دمای آب درون مخزن را بالا می‌برد و بخار داغ را به بیرون می‌فرستد. در نتیجه جرم و باکتری و یا لکه‌های چرب به راحتی از روی سطوح پاک می‌شوند. قبل از خرید بررسی کنید که چه نوع بخارشویی نیاز دارید و چه استفاده‌ای از بخارشور می‌کنید. پس از اینکه شستن فرش با بخارشوی تمام شد، منتظر بمانید تا فرش کاملا خشک شود. معمولا نصف روز زمان نیاز است تا فرش خشک شود، به همین دلیل ترفندهایی وجود دارد که بتوان از آن‌ها استفاده کرد تا پس از شستن فرش با بخارشوی فرش زودتر خشک شود.

محصولاتی که ۲ تا ۵ بار قدرت فشار بخار آن ها ثبت شده است، برای کارکرد خانگی گزینه خوبی به شمار می آیند. در این مطلب در خرید یک بهترین بخارشوی راهنمای شما بودیم و نکات حائز اهمیتی که در مورد خرید یک بخار شوی باید به آن ها توجه نمود، بیان کردیم. نکته مهمی که در زمان انتخابلوازم جانبی بخارشویلازم است مورد توجه قرار گیرد این است که آن لوازم جانبی به مدل بخارشوی بخورد و قابل استفاده باشد. از این رو باید انتخاب لوازم جانبی با توجه به مدل سازگار آن صورت گیرد تا کاربردی بوده و به خوبی در کنار سایر لوازم استفاده شود. نحوه شستشو فرش و موکت با بخار و به روش مکانیزه در هشت مرحله انجام می شود.

این مزیت از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کالاست که نتیجه‌ی آن وجود بخار مداوم و نبود نیاز به خاموش‌شدن برای پرکردن مخزن آب است. این دستگاه با داشتن فشار بخار 4 بار و قابلیت تنظیم فشار بخار، ازبین‌بردن هرگونه چربی و آلودگی را تضمین می‌کند. با قرارگیری 13 سَری مختلف که یکی دیگر از وجوه تمایز این بخارشوی به حساب می‌آید، امکان تمیزکاری انواع سطوح برای شما فراهم شده است.

بخارشوی بایترون مدل Bsx-4100

این محصول برای انواع سطوح مناسب بوده و عملکرد بسیار مطلوبی خواهد داشت. بعد از جاروکشی، از آب و تی برای از بین بردن لکه‌ها و جمع‌کردن گرد و غبار باقی‌مانده و تمیز کردن نهایی فضای کار و منزل استفاده میشده است. این بخارشو با توان 2000 وات و فشار بخار four بار هر گونه لک و جرم را از سطوح مختلف دیوار، سرامیک، در، اجاق گاز، مبلمان، فرش و … را از بین می برد. بخارشوی دسینی از لحاظ طراحی بسیار شبیه جارو برقی بوده و طراحی خوش دست و ارگونومیک استفاده از آن را راحت و بدون خستگی نموده است.

یکی دیگر از نکاتی که به هنگام خرید باید به آن دقت کرد، قدرت تولید بخار دستگاه است. لازم به ذکر می باشد قدرت بخار بر اساس واحد (بار) اندازه‌ گیری می ‌شود. بخارشوی هایی که قدرت تولید بخار ۲ تا ۵ بار را دارند، برای استفاده خانگی گزینه مناسبی می باشند.

  • بهتر است از پارچه‌ های میکروفایبر و پارچه‌ هایی که پرز نمی دهند استفاده کرد.
  • مزایا و کاربرد های گسترده، خرید بخارشوی خانگی کارچر را بهترین و کارآمد ترین راهکار برای نظافت و ضدعفونی سازی بخش ها و تجهیزات خانگی می سازد.
  • علاوه بر آن می توان سطوح کف خانه و حتی زیر مبل و وسایل آشپزخانه را به صورت کاملاً بهداشتی نظافت کرد.
  • این دستگاه همچنین دارای برس‌های دیگری از جمله برس فرچه‌ای بخار دهنده برای سینک ظرفشویی، دستشویی و حمام است و برای تمیز کردن شیشه‌ها می‌توانید از سری شیشه پاک‌کن این بخارشوی استفاده کنید.

بخار تولید شده هنگام تمیز کردن فرش با بخارشو به دلیل دمای بالا به سرعت تبخیر می شود و همین امر موجب می شود تا فرش یا موکت زودتر خشک شوند. ویلو سرویس با هدف خدمت در بخش خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم خانگی و آشپزخانه کار خود را شروع و سپس فروش برخی از محصولات را در زمره فعالیت های خود قرار داد. در این مقاله قالیشویی و شستشوی فرش به بررسی بخارشویی فرش و مبل می پردازیم. قبل از اینکه تصمیم خود را برای خرید یک مدل خاص نهایی کنید، حتما بخارشوی را در دست گرفته و میزان سنگینی و راحتی کار با آن را بسنجید. بسیاری از افراد این فاکتور را نادیده می‌گیرند و بعد از خرید متوجه می‌شوند که نمی‌توانند با دستگاه به راحتی کار کنند. برای کسانی که جای کافی را برای نگهداری بخارشوی‌های حجیم و چندکاره ندارند، خرید مدل پارویی بهترین انتخاب است.

در طراحی آن از دسته‌بلندی استفاده شده است و یک مخزن بر روی دسته و یا به صورت جداگانه دارد. این بخارشوها به‌صورت شارژی و برقی تولید می‌شوند که هرکدام از آن مزایا و معایب خاص خودش را دارد. برای مثال در نوع شارژی آن می‌توانید بدون نیاز به پریز برق تمام سطوح را تمیز کنید و این مکان محدود به داخل خانه نمی‌شود. اما بعد از چند دقیقه استفاده، مجبور هستید آن را شارژ کرده و چند دقیقه‌ای را برای شارژ باتری آن وقت بگذارید. این مدل بخارشوها برای تمیز کردن سطوح سنگی، سرامیک و پارکت طراحی شده‌اند و شما نمی‌توانید از آن برای تمیز کردن اجاق‌گاز، شیشه‌ها و پنجره استفاده کنید. اگر برای شستن فرش می‌خواهید از بخارشوی خانگی استفاده کنید ولی طریقه‌ی کار با این وسیله را بلد نیستید، نگران نباشید.

نحوه تمیز کردن فرش و موکت با استفاده از بخار‌شوی ویلو سرویس

خواندن راهنمای خرید جارو شارژی و ماشین ظرفشویی هم به شما توصیه می‌شود. اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید. بدون تردید می دانید که کف خانه چگونه کثیف می شود ، ریختن مایعات ، غذا ، کفش های کثیف…

معرفی مختصر بخارشوی ها

معمولاً آن‌هایی که قدرت تولید بخار 2 تا 5 بار دارند برای مصارف خانگی مناسب می‌باشند. این موضوع یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در خرید بخارشوی به آن دقت کنید. توان بخار این دستگاه طبق واحد بار مورد سنجش قرار می‌گیرد؛ یعنی هرچقدر که میزان بار بیشتر باشد توان فشار بخار هم بیشتر https://www.asilbekharid.com/ خواهد بود. دستگاهی که توان مصرفی آن 1500 تا 2000 وات است مناسب مصرف در منازل هستند.

درهمین حالت اگر هزینه برای شما چندان مطرح نیست مدل‏های کامل و چندمنظوره گزینه مناسب خرید است. پد پارچه‌ای را می‌توان بدون نگرانی در ماشین لباسشویی شست و در خشک‌کن خشک کرد. رسوب‌زدایی مخزن که می‌تواند به عملکرد کارآمد آن کمک کند، به‌راحتی و بدون نیاز به محلول یا سرکه انجام می‌شود. با ریختن one hundred میلی‌لیتر آب در مخزن و تکان دادن دستگاه، رسوبات به‌راحتی جدا شده و از شیر ورودی تخلیه می‌شوند.