اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

برخی معتقد‌ند که مسابقه‌ای در سال ۱۳۷۴ شمسی در ایران پخش می‌شد که نمونه‌ی ابتدایی از اتاق فرار به شمار می‌آید. این برنامه به مجری‌گری فرهاد جم و مهسا محجور برگزار می‌شد و منحصر شبکه سه سیما بود. در این بازی شرکت کنندگان باید معماهای مختلفی را حل می‌کردند. از شهریور سال ۱۳۹۴ تیمی از افرادی که قصد تاسیس اتاق فرار در ایران را داشتند، با مسئولین مربوطه مذاکرات مختلفی کردند. آنها نهایتا موفق شدند که در اوایل سال ۱۳۹۵، اولین اتاق فرار را در ایران افتتاح کنند.

  • امید است تیم ایران اسکیپ باعث رضایت هرچه بهتر شما عزیزان و تجربه خوش و دلنشین از اسکیپ روم باشد.
  • تمام بازی‌های مجموعه انیگما برای سن ۱۵ سال به بالا طراحی شده‌اند؛ البته در بازی‌های معمایی بچه‌های ۱۰ سال به بالا به شرط تهیه بلیط می‌توانند همراه شما در اتاق‌ها حضور داشته باشند.
  • اگر یک سناریو به خوبی طراحی شده باشد، قطعا از آن لذت خواهید برد.

هر بازی اتاق فرار شامل 2 تا 10 شرکت‌کننده می‌شود و آن‌ها پیش از بازی و در حین بازی توسط شخصی که گیم مستر نامیده می‌شود راهنمایی شده و آموزش‌های لازم را می‌بینند. اگر شرکت‌کنندگان در مرحله‌ای از بازی اتاق فرار با مشکل مواجه شده باشند، گیم مسترها از طریق دوربین و میکروفون‌های نصب شده در فضای بازی، شرکت کنندگان را راهنمایی می‌کنند. از این جهت نیازی نیست بابت بی‌تجربه بودن و بلد نبودن قوانین اتاق فرار، نگرانی داشته باشید. اتاق فرار بوم اسکیپ یا Boom Escape از دیگر مجموعه‌های اتاق فرار در شهر تهران است که در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی می‌شود. اتاق فرار بوم اسکیپ، چند بازی هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی دارد. حداقل سن بازیکنان بایستی ۱۶ سال باشد و مدت زمان بازی نیز ۶۰ دقیقه است.

مجموعه اتاق فرار تهرومز

این بازی جزو بازی‌های ساده در بین اتاق‌های فرار به حساب می‌آید؛ اما می‌تواند تا حدودی هم ترسناک باشد. عموما افرادی که برای بار اول این بازی اتاق فرار را تجربه می کنند، تمایل به تکرار آن و تجربه مجدد این بازی را دارند. به دلیل سطح آدرنالین ترشح شده در مغز و تجربه هیجان، اتاق فرار به یکی از بازی‌های محبوب در سراسر دنیا Escape Room تبدیل شده است.

اتاق فرارهای شیراز

خب سفرزونی عزیز، آیا تا به حال اتاق فرار را بازی کرده‌اید؟ چقدر این بازی برای شما جذاب بوده و چقدر از آن لذت برده‌اید؟ در مورد تجربیات خودتان به ما بگویید. چه ژانری را بازی کرده‌اید و یا دوست دارید چه ژانری را بازی کنید؟ یادتون نره که ما عاشق شنیدن نظرات و تجربیات شما هستیم. اتاق فرار کوروششما باید به صورت تیمی عمل کنید و هر کس به دنبال یک سرنخ برود. مخصوصا در سناریو‌های حرفه‌ای، چندین و چند سرنخ مختلف وجود خواهد داشت. در نتیجه اعضای گروه باید به صورت موازی سرنخ‌های مختلف را دنبال کنند و در نهایت همه‌ی آنها را کنار هم بگذارند تا یک نتیجه منطقی بگیرند.

امید است تیم ایران اسکیپ باعث رضایت هرچه بهتر شما عزیزان و تجربه خوش و دلنشین از اسکیپ روم باشد. اتاق فرار ویزارد چهارمین بازی از مجموعه دویل اسکیپ می باشد. بازی شروع از مبدا میباشد و امکان استفاده سرویس قبل از بازی نیست…… این بازی ادامه بازی جادوگر می باشد و به درخواست شما بصورت غیر ترسناک هم قابل اجراست….. اتاق فرار (شیاطین تاریکی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله خیابان فاطمی واقع شده است. اتاق فرار (دارک لرد) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله آیت الله کاشانی تهران واقع شده است.