قیمت درایو نوری اکسترنال، خرید انواع دی وی دی رایتر External

■ الان دیگه تمام دی وی دی رایتر ها رو با پورت SATA  ساتا تولید می کنن . ال جی با شعار NONSTOP PLAYABILITY این تکنولوژی رو معرفی میکنه . قطعا براتون پیش اومده که CD خش دار داخل دستگاه بگذارید و با کلی مصیبت و سر و صدای آزار دهنده فیلمی رو تماشا کنید . با تکنولوژی Jamless  ، لنز وقتی به بخش خش دار یا کثیف DVD میرسه به جای اینکه سر و صدا کنه و فیلم قطع و وصل بشه از روی قسمت خش دار میپره و فیلم به طور پیوسته دیده میشه .

دی وی دی رایتر اکسترنال ایسوس رابط USB 3.0

برای مناسب‌ترین خرید و اطلاع از قیمت دی وی دی رایتر اینترنال ASUS DRW-24D5MT 24X بدون جعبه می‌توانید با فروشگاه سورن در تماس باشید. عواملی که بایستی در خرید درایو نوری در نظر داشته باشید را بالاتر به تفضیل بیان کردیم ، اما ممکن است باز هم در انتخاب نوع درایو نوری کامپیوتر خود دچار تردید شوید . قطعا در زمانه ای که دی وی دی رایتر کامپیوتر از توانمندی کافی برای کار با سی دی و دی وی دی به صورت توامان برخوردار است ، حتی فکر کردن به گزینه درایو سی دی بیهوده است . دی وی دی رایتر نیز مانند سایر قطعات نوت بوک ممکن است دچار مشکل شود و نیاز به تعویض آن داشته باشید. در هنگام خرید درایو اینترنال برای لپ تاپ باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا قطعه ای مناسب و منطبق با درایو قبلی تهیه نمایید. دی وی دی رایترها انواع مختلفی دارند که با توجه به مدل دستگاه و البته سال تولید آن متفاوت می باشد.

  • بعد که روشن کردم دیگه DVD Drive شناسایی نکرد به نظرتون موتورش سوخته یا نه؟؟
    چون وقتی cd میزارم صدای موتورش نمیاد.فقط یه حالت تقه مانند میزنه دیگه کار نمیکنه.
  • دی وی دی رایتر اچ پی مدل AD-7250H-H5 دیسک نوری است با قابلیت رایت پرسرعت و با کیفیت بالا و متناسب برای انواع سیستم عامل و سازگار با انواع دیسک های نوری می باشد.
  • در قسمت کناری این درایو‌ اکسترنال،یک شیاربرای خروج دیسک بدون نیاز به انرژی الکترونیکی تعیبه شده که بسیار کاربردیمی‌باشد.
  • گیمستان، وبسایت تخصصی خرید کارت گرافیک و سیستمهای گرافیکی حرفه ای می باشد و سعی ما در این مجموعه ارائه تجهیزات کامپیوتری و گیمینگ , راهنمای خرید کارت گرافیک , خرید لپ تاپ دست دوم , خرید جاروبرقی هوشمند و خرید حافظه است.
این بخش برای خواندن اطلاعات از روی دیسک، بر روی دی وی دی  در حال چرخش حرکت می‌کند. قسمت برد مرکزی
در این بخش مین برد وظیفه کنترل دور موتور و تنظیم حرکت اپتیک بر روی دیسک را دارد. همچنین، لازم به ذکر است که انتقال اطلاعات در این بخش توسط کابل‌های ساتا صورت می گیرد. شرکت پايونير (Pioneer) که از سال 1938 شروع به کار کرده، محصولات متنوعی از جمله دستگاه‌های جي پی اس، آمپلی فاير،اسپيکر،ضبط‌های حرفه‌ای و نيمه حرفه‌ای ماشين، دی وی دی رايتر، بلو-ری، سيستم‌های صوتی و تصويری و … است.محصولات شرکت پایونیر از کيفيت بسيار بالايی برخوردار بوده و در بيش از 100 کشور دنيا عرضه می‌شود و بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده و توانسته رضایت حداکثری کاربران را جلب کند. یا بلوری رایترDVR-XD11Tبرند پایونیراین توانایی را دارد که تمامی دیسک‌های رایج موجود در بازار را بخواند و برروی آن‌ها رایت کند.

حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز

قیمت درایو نوری اکسترنال، خرید انواع دی وی دی رایتر External

با وجود تکنولوژی Silent Play ، هنگام پخش CD و یا DVD کمترین نویز و صدا رو می شنوید . لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نه تنها DVD ROM کامپیوتر لنوو ممکن است دچار مشکل شود بلکه در دیگر برندهای کامپیوتر نیز خرابی این قطعه امری شایع محسوب می شود. مشکلات متعددی برای دی وی دی رام و دی وی دی رایتر کامپیوتر ممکن است به وجود آید و عملکرد آن را مختل کند. به طور کلی می توان از مواردی چون نخواندن دیسک، باز و بسته نشدن درب، کند شدن سرعت دی وی دی رام و گیر کردن دیسک به عنوان مهمترین مشکلات دی وی دی رام کامپیوتر لنوو سخن گفت. برای رفع این مشکلات، اجزای مختلف آن مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض می شوند. لنز، موتور و درب دی وی دی رام را می توان اجزای اصلی به شمار آورد که اختلال در عملکرد هریک از این اجزا، باعث اختلال در عملکرد کل DVD ROM خواهد شد. اگر شما هم بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود DVD Writer دارید حتماً تا به حال با مشکلات آن روبرو شده اید.

سی دی خام اپرو پک 50 عددی مدل EPRO CD-R