اتاق فرار کیش رزرو و خرید آنلاین اسکیپ روم در کیش تا ۷۰٪ تخفیف کیش بوک | allescape

همچنین امکان خرید و رزرو بلیط اتاق فرارهای کیش به صورت آنلاین نیز در حال حاضر وجود دارد. همچنین بهتر است قبل از خرید بلیط و یا تصمیم برای رفتن به اتاق فرار، با آنها تماس بگیرید و خالی بودن روز و ساعت مدنظر خود را بررسی کنید. علاوه بر همه مزيت هاي بيان شده، مجموعه انيگما تلاش کرده تا رزرو اتاق فرار تهران کاملا بر اساس روحيات شما باشد، زيرا صرفنظر از حق انتخاب ژانر و سناريو، اين مجموعه تا ساعت 12 شب آماده خدمت رساني است. بنابراين اگر از آن دست افرادي هستيد که معتقديد؛ تجربه هيجان و ترس در شب، کاملا متفاوت است، پيشنهاد مي شود؛ سانس آخر شب اتاق هايي مانند تسخير و کلبه وحشت را از دست ندهيد. منظور از اعتماد نکردن به حرفاي ديگران اينه که به هيچ وجه بر اساس تعريف ديگران و يا پيشنهاد اونا يه اتاق فرار رو به ليست انتخاباتون اضافه يا کم نکنين. چون شايد يه اتاق فراري که مطابق سليقه يه نفر نيست، واسه ديگران جذاب و پر هيجان باشه، پس در هنگام م با دوستاتون و شنيدن نظراتشون هميشه يه ضريب خطا بذارين و فقط به انتقاد هاي منصفانه اهميت بدين.

این مجموعه در حال حاضر با در اختیار داشتن بزرگ‌ترین اتاق فرارهای ایران، تلاش دارد تا تجربه‌ای متفاوت را در اختیار علاقه‌مندان به اسکیپ روم قرار دهد. مجموعه اسکیپ رومیست، چهار بازی فعال در تهران و دو بازی فعال در اردبیل دارد. اتاق فرار کابوس یک بازی ویژه با سبک هولناک و سورئال است که ۸۵ درصد درجه سختی دارد و در دی ماه ۱۳۹۸ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. اینکه چطور با این بازی روبه‌رو می‌شوید، کاملا به شما بستگی دارد و ممکن است این بازی برای شما یک تجربه زیبا و هیجان‌انگیز یا هولناک و فلسفی باشد. یا اسکیپ روم یک بازی فیزیکی و ماجراجویانه و یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های خانوادگی و دوستانه در سراسر دنیا است.

مجموعه اتاق فرار گریت اسکیپ

یکی از اولین اتاق فرارهای ایران نیز متعلق به این مجموعه است؛ اتاقی به نام فرار از زندان که در تاریخ دوم خرداد ۱۳۹۷ تاسیس شد. مجموعه اتاق فرار اسکیپ می در حال حاضر سه شعبه در مجتمع تجاری کورش، مجتمع مارینا مال چالوس و شهرک توریستی نمک‌آبرود با هفت بازی متفاوت و جذاب دارد. از نظر مجموعه انيگما فرقي نمي کنه که شما کدوم اتاق رو رزرو کنين، فقط کافيه تو زمان رزرو اتاق فرار، تيک برگزاري جشن تولد رو بزنين و روز جشن يکم زودتر با يه کيک تولد و شمع تو مجموعه حضور پيدا کنين. بعد از تحويل دادن کيک، مي تونين با عوامل اجرايي در مورد زمان سورپرايز م کنين. باز هم براي مجموعه فرقي نمي کنه که تو لحظات اول بازي اين کار انجام باشه يا آخرش.

مجموعه اتاق فرار مرکز بازی‌های فکری

اتاق فرار کیش رزرو و خرید آنلاین اسکیپ روم در کیش تا ۷۰٪ تخفیف کیش بوک | allescape

طراحی سایت اتاق فرار یکی از مهمترین کارهایی است که تمامی صاحبین و مجموعه داران این بازی هیجان انگیز اکتور اتاق فرار باید انجام دهند. اتاق فرار مثل بسیاری از مشاغل دارای سیستم رزرواسیون یا همان رزرو آنلاین می باشد که از روز اول افتتاحیه به آن نیاز پیدا میکنند. و همچنین تمامی بازیکنان اتاق فرار علاقه مند به رزرو زمان بازی خودشان قبل از حضور در مجموعه می باشند. علت آن است که این بازی تیم ورک است و هماهنگی با اعضای تیم باید در زمان و مکان مشخصی انجام شود. بازی های جالب و سرگرم کننده ای را می توانید در اتاق های فرار تجربه کنید ولی برخی ژانرهای اتاق فرار بسیار عجیب و جذاب است که گاها شرکت کننده ها باور نمی کنند بازی بیش نیست.

  • در کل اون چيزي که تو اتاق فرار انيگما اتفاق ميفته يه ماجراجويي هدفمند با معماهاي خلاقانه و هيجان انگيزه که در نهايت به يه پايان خوب و جذاب ختم ميشه.
  • این اتاق فرار ۱۱ بازی مختلف برای انتخاب دارد و هر بازی سطح دشواری متفاوتی را پیش روی شما خواهد گذاشت، بنابراین در اینجا برای هر سطح از حل رمز و راز چیزی وجود دارد.
  • اگر مي‌خواهيد مکان تولد را تزيين کنيد بهتر است طوري اين کار را انجام دهيد که از بيرون و تا زمان سورپرايز هيچ چيزي قابل مشاهده نباشد تا ايجاد شک کند و در دقايق پاياني همه نقشه هايتان را خراب کند.
  • در اتاق فرار گمشدگان شما در جزیره‌ای رمزآلود سقوط کرده‌اید و تنها یک ساعت فرصت دارید تا قبل از انفجار بمب با چالش‌های عجیب جزیره دست‌وپنجه نرم کنید و از آن فرار کنید.

مجموعه انيگما متشکل از يه تيم حرفه اي و زبده تلاش کرده تا از همون اول ماجرا، با يه سناريوي قوي و استخون دار، بازيکنا رو شيفته و شيداي ادامه ماجرا کنه. مجموعه اتاق فرار انيگما براي شما ي پيشنهاد جذاب داره و اونم بازي تو ي فضاي 1000 متري گرمابه محسن هست. يعني شما واقعا وارد ي حمام عمومي قديمي ميشيد و اين بازي براي گروه هايي با تعداد بالا بي نظيره.اتاق فرار دلاکبزرگترين و پرمعماترين اتاق فرار ايران هست و زمان بازي هم حدود 3 تا 3.5 ساعت هست. وقتشه که براي رفتن به اتاق فرار دلاک که تو سال 1401 تاسيس شده گروهتو باخبر کني. بايد بپذيريم که رونق کسب و کار اتاق فرار ارتباط مستقيم با تعداد بازديد کننده ها داره. براي بالا بردن تعداد بازديد کننده هم مجموعه انيگما استراتژي خاصي رو اجرا کرده که تا حالا بسيار موفق بوده.