آموزش پیاده سازی اتاق فرار در خانه، کلاس درس و پارک با هدف آموزش و کسب درآمد | allescape

آموزش پیاده سازی اتاق فرار در خانه، کلاس درس و پارک با هدف آموزش و کسب درآمد | allescape

اگر بعد از خواندن این مقاله، قصد تاسیس اسکیپ روم اختصاصی را دارید. پس لازم است بدایند اتاق فرار هم مانند دیگر حرفه هایی که وجود دارد، دارای استانداردهای خاصی خودش است که در حین تاسیس باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید تا در این حرفه موفق شوید. برعکس باورهای برخی عموم، مخاطبین اتاق فرار هیچ مهارت خاصی را دنبال نمی کنند و همچنین هر قشری از جامعه می تواند در این بازی مهیج شرکت کند و تیم های جند نفره را تشکیل دهد و همراه با همفکری و خلاقیت از این بازی نهایت لذت و انگیزه را بگیرد. لازم به ذکر است که رنگ ها علاوه بر بر انگیختن احساسات افراد، می توانند برای بزرگ یا کوچک تر جلوه دادن فضای داخلی اتاق نیز مورد توجه قرار گیرند.

  • یک پاورپوینت به شما این امکان را می دهد تا محتوای آموزشی و وسایل کمک بصری بیشتری را در آن قرار دهید.
  • اگر یک متن یا یک درس را به دانش آموزان بدهید و از آن ها بخواهید که به بهترین شکل ان را تکمیل کنند شاید برایشان جذاب نباشد.
  • اگر فراهم کردن جعبه ممکن نبود هیچ جای نگرانی نیست می توانید از پاکت های مختلف استفاده کنید.
  • اگر شما یک اتاق فرار برای گروهی از دوستان ایجاد می کنید، درباره فیلم‌ها یا نمایش‌هایی که دوستانتان از آن لذت می‌برند فکر کنید و موضوع مشابهی را انتخاب کنید.
  • برای دستیابی به پاسخ سوال ها و حل معما‌ها در این بازی، افراد می توانند بدون هیچ محدودیتی جواب سوال ها سئوی سایت اتاق فرار را پیدا کنند.

بنابراین؛ در ساخت اتاق فرار باید با دقت و ظرافت بیشتری به موضوعات نگاه کرد تا یک تجربه نو، به بازیکنان هدیه داد. در ادامه با تمام باید و نبایدهای ساخت اتاق فرار آشنا می‌شوید و هر سوال و چالشی که در مسیر قرار دارد را بررسی می‌کنیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. فراموش نکنید اتاق فرار شما، به تنهایی یک محیط رازآلود وحشتناک است و بازیکنان با حضور در آن، تمرکز ذهنی کمی خواهند داشت، وجود معماهای خیلی پیچیده حل نشدنی، باعث خسته شدن ذهن بازیکنان و نیمه کار رها کردن اتاق‌ها خواهد شد. در انتها می‌بایست اشاره کرد که مرحله تبدیل ایده به سناریو نیازمند شناخت و علم کافی به قواعد بازیسازی و بستر اتاق فرار است، چرا که حساسیت بسیار بالایی در انجام این مرحله وجود دارد و علت آن ارتباط مستقیم خروجی نهایی نسبت به کیفیت انجام این تبدیل است. شما هم میتوانید پکیج های آماده بازی که شامل طراحی کامل یک سرگرمی و راهنمای اجرای فضای مربوط به آن است را از طریق این صفحه تهیه کنید. همچنین میتوانید با استفاده از پکیج های شخصی سازی شده پرداخت و تکمیل ایده های خود را به تیم بازیسازی تایم‌فور‌فان بسپارید.

اتاق فرار از کجا به وجود آمد؟

اگر تجربه بازی کردن در اتاق فرارهای تهران را دارید، در بخش نظرات، تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید. اتاق فرار OCEAN’S SIX برگرفته از سری فیلم‌های OCEAN’S ELEVEN است و سبکی ماجراجویانه و هیجان‌انگیز دارد. این بازی متوسط و زیرکانه در یک محیط ۷۰ متر مربعی طراحی شده است. در این اتاق فرار شما در نقش سارقینی باهوش وارد ماجرا می‌شوید و قرار است الماسی ۹ قیراطی به ارزش تقریبی ۱۶ میلیون دلار را بدزدید. مجموعه مرکز بازی‌های فکری، بزرگ‌ترين مرکز بازی‌های فکری و اتاق فرار در خاورميانه و در شهر تهران است و تنها نماینده رسمی «برین گیم» در ایران به شمار می‌آید.

لیست کامل و آدرس اتاق فرار یا اسکیپ روم‌ها

اما اگر فردی هستید که قصد دارید دقایقی ذهنتان را وارد چالش هایی بکنید، این اتاق به شما پیشنهاد می شود. اما ناگهان متوجه قفل بودن درب ها می شوید که هیچ راه برگشتی ندارید، در همین حین متوجه می شوید که میزابان یا صاحب رستوران یک قاتل سریالی روانی است که قصد دارد تمام افراد تیم را بکشد. افراد زیر 17 سال نمی توانند وارد اتاق های ترسناک باشید شوند و فقط می توانند وارد اتاق فرار شوند.

• گزینه دیگر این است که یک سرنخ روی یک پازل بنویسید و قطعات را در اطراف اتاق پنهان کنید. بازیکنان باید تمام قطعات را پیدا کنند و پازل را کنار هم بگذارند تا سرنخ نهایی را آشکار کنند. گروه های معمولی از اشیاء را به سرنخ های رمزگذاری شده تبدیل کنید. از اشیایی که به هم تعلق دارند برای هجی کردن یک سرنخ استفاده کنید.