بهترین لپ تاپ های گیمینگ با قیمت زیر 15 میلیون بنچیمو | behtarin-laptop

این لپ تاپ از شارژدهی مناسبی برخوردار است و کیبورد هم به‌دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه و استفاده از کلیدهای خوب، می‌تواند تا چندین سال برای انجام کارهای مختلف مانند تایپ و برنامه‌نویسی مناسب باشد. ایسوس از یک وب کم با کیفیت در لپ تاپ خود استفاده می‌کند که برای برقراری تماس تصویری مناسب است. باتری دستگاه از جنس لیتیوم یون بوده و ماندگاری خوبی هم به‌دلیل سطح پایین بودن دیگر قطعات لپ تاپ خواهد داشت. تاچ پد دستگاه از فمان‌های چند لمسی پشتیبانی می‌کند و کیبورد هم نسبتا برای تایپ سریع و انجام کارهای دانشجویی و کسب و کارهای مختلف، مناسب است. اسپیکرهای این لپ تاپ دارای تکنولوژی هوشمند Amp بوده و یک میکروفون داخلی هم به همراه دارد. تکنولوژی هارمان/کاردون هم به‌صورت حرفه‌ای در این لپ تاپ پیاده سازی شده است و می‌توانیم به پشتیبانی از حسگر تشخیص صوت الکسا و کورتانا اشاره کنیم.

  • برخلاف خیلی از لپ تاپ‌های این رده، لپ تاپ ایسوس مدل X513EA از حسگر اثر انگشت استفاده می‌کند و برای لاگین کردن به ویندوز و سایر برنامه‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • حافظه رم، قدرت پردازنده از جمله مواردی هستش که باید بهشون توجه کنید.
  • لپ تاپ 14 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 14IGL05 یکی از لپ تاپ های کمپانی نام آشنای لنوو است.
  • به همین دلیل، یقینا با پورت نسل جدید USB-C می‌توانید هم سرعت شارژ بالایی را تجربه کرده و هم داده‌ها را سریع‌تر منتقل کنید.
  • پردازنده گرافیکی Intel UHD for 11th Gen که در این لپ تاپ به کار رفته، برای کارهای سبک و عادی کافی است.
  • البته توجه کنید که فرم فکتور این لپ‌تاپ با سایر لپ‌تاپ‌های دیگر اندکی متفاوت است.
بهترین لپ تاپ های گیمینگ با قیمت زیر 15 میلیون بنچیمو | behtarin-laptop سری پنتیوم اینتل (تقریبا معادل با رایزن 3 برند AMD)؛ این پردازنده‌ها کارایی نزدیک به متوسط دارند و برای کاهای سبک تقریبا کافی هستند. مجهز به 512 گیگابایت حافظه پرسرعت SSD است که ظرفیت عالی محسوب می‌شود و بالا آمدن ویندوز و باز شدن نرم افزارها را با سرعت بسیار بهتری انجام می‌دهد. در خبرنامه ما عضو شوید تا از آخرین اخبار دنیای لپ تاپ و جشنواره های فروش ما مطلع شوید. می‌توانید ابتدا این ویدیو را ببینید و سپس از بین مدل های معرفی شده یک مدل را انتخاب کنید. گیگابایت برای اکثر کاربران کافی است ولی در صورت نیاز بعدا هم می‌توانید رم را به 12 گیگابایت ارتقادهید. به راحتی قابل انجام است و شرکت گارانتی کننده لپ تاپ (بدون از بین رفتن گارانتی) این کار را انجام می‌دهد.

این لپتاپ یکی از ظریف ترین و البته پایین ترین رده های سری تینک پد است. در مورد حافظه ی RAM هم باید بگم که هر چقد مقدار RAM بیشتر باشه سیستم روان تر کار خواهد کرد در این بازه لپ تاپ هایی با رام 8 گیگ هم گیرتون میاد، اما اکثرا دارای رام خرید لپ تاپ دانش آموزی 4 گیگ هستند. و اینکه باز هم باید اضافه کنیم که به سراغ مدل های DDR2 اصلا نرید و انتخابتون از بین DDR3 و DDR4 باشه. ببخشید این لپ تاپ نسخه با پردازنده amd ryzen u هم دارد که کارت گرافیکش هم vega8 است . سلام یه لپتاپ معرفی کنید برای کار های دانشجویی /ورد و پاور و پی دی افو اکسل / و برای بالا آوردن بازی پلی استیشن فوتبال و نگهداری عکس و فیلم و مشاهده آنها تا 20/25 میلیون . وزن کم و صفحه کلید ارگونومیک و همچنین درایو نوری ODD و امکان ارتقا حافظه رم این نوع لپ تاپ از نقاط قوت آن محسوب می شود.

بهترین لپ تاپ ها با قیمت 20 تا 40 میلیون تومان

تنها نقطه ضعف این مدل رم ۴ گیگابایتی است که آن هم با هزینه کمتر از یک میلیون به سادگی تا ۱۲ گیگابایت قابل ارتقا است. شرایط اقتصادی کاری کرده که خرید لپ‌تاپ به راحتی گذشته نباشد و این مساله بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان را در شرایطی که به خاطر کرونا و آموزش از راه دور بیشتر از هر زمانی به لپ‌تاپ نیاز دارند، تحت فشار گذاشته است. سلام ، دانشجو هستم و میخوام یه لپ تاپ خوب بگیرم و تقریبا اطلاعات خاصی ندارم، ممنون میشم راهنمایم کنید. سلام، برنامه نویسی وب سایت زیاد سنگین نیست و قطعا شما میتوانید در این رنج قیمت بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت