بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی لینگوجو | zabannew

این مجموعه برای تقویت مهارتهای چهارگانه خواندن، نوشتن، صحبت کردن و نوشتن طراحی شده است. به جرأت می توان این مجموعه را یکی از کامل ترین دوره های آموزشی در این زمینه معرفی نمود. این سری کتاب ها هم به صورت خود آموز و هم در آموزشگاههای زبان مورد تدریس قرار می گیرند. هر یک از سطوح این مجموعه شامل 8 درس می باشد و شامل موضوعات مختلف می باشند. تمرکز اصلی کتابهای ریدینگ و رایتینگ این مجموعه عبارتست از درک مطلب، تقویت مهارت خواندن، نوشتن متن های آکادمیک و پاراگراف های اصولی و پیشرفته.

مکالمه در رستوران به انگلیسی (واژگان و عبارات کاربردی)

بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی لینگوجو | zabannew

همان مکالمه را حفظ کرده یا کتاب را در دست بگیرید و جلوی اینجا کلیک کنید آینه با ایستید. یک شخصیت مکالمه خود واقعی‌تان باشید و شخصیت دیگر خود شما که در آینه هست و مکالمه را کارکنید تا حفظ شوید و کلمات جدید آن را یاد بگیرید. روش دیگر این است که سوالاتی را طرح کنید و باز جلوی آینه با ایستید، می‌توانید شخصیت خیالی بسازید از خودتان (منظورم خود شما که توی آینه است) آن سوالات را بپرسید و بعد به آن جواب بدهید.

  • هر درس به صورت پرسش و پاسخ مکالمه ESL و به دنبال آن فایل‌های صوتی و ویدئویی مکالمه انگلیسی واقعی طراحی شده است که قطعاً برای تمرین مکالمه انگلیسی شما مفید خواهد بود.
  • این است که فیلم به نظر سخت می‌آید و آسان نیست که به‌راحتی فیلمی را متوجه شویم.
  • با یاد گرفتن زبان انگلیسی، می‌توانید اهداف شخصی و عمومی خود را بهبود بخشید.

غرق شدن در انگلیسی، سریع ترین روش برای تسلط به زبان انگلیسی یا هر زبان دیگر است. خب، اجازه بدهید کمی در مورد این فیلم و رابطه آن با یادگیری زبان انگلیسی صحبت کنیم. در این فیلم لباس افراد، رنگ میز و حتی رنگ زمینه تغییر کرد. در بسیاری از موارد یادگیری زبان انگلیسی دقیقا شبیه همین فیلم است. در کنار این مجموعه کتاب‌ها، کتاب دیگری با نام English Grammar in Use نیز توسط انتشارات دانشگاه کمبریج برای سطح متوسط منتشر شده است.

در اولین مجموعه از آموزش ویدیویی این دوره، بخش  اولسطحStarter  از طریق مرجع آموزش زبان ایرانیان تقدیم حضورتان می شود. هر چه کلمات انگلیسی بیشتری بدانید، بهتر می توانید منظورتان را برسانید. تنها راه بهبود و گسترش دایره لغات، یادگیری کلمات بیشتر است.

کتاب نگاهتو عوض کن

بنابراین گوناگونی زبان ها حاصل قرارداد ها ی متفاوت در مناطق متفاوت است . یکی از کامل ترین راه های انتقال مفاهیم ذهنی در دنیای امروز استفاده از ارتباط گفتاری و نوشتاری است . چه در زمان گذشته و چه زمان حال  تنها راه انتقال مفاهیم استفاده از علائم قراردادی مشترک بوده و هست . آموزش زبان در اپلیکیشن دولینگو بر پایه‌ی بازی است و طبق ادعایی که سازندگان این اپلیکیشن دارند، 34 ساعت استفاده از دولینگو برابر با یک ترم دانشگاهی آن زبان است. همچنین شما می‌توانید با پرداخت هزینه، برای خود یک معلم خصوصی زبان انگلیسی را نیز استخدام کنید.

مقاله  را به دقت بخوانید و همین امروز راه های تقویت زبان انگلیسی را به کار ببندید