قیمت شیرآلات صنعتی آب + خرید آراد برندینگ | کسری سارانقیمت شیرآلات صنعتی آب + خرید آراد برندینگ | کسری ساران

شیر های صنعتی اردبیل می‌کند. از انواع این تجهیزات می‌توان به شیر پروانه ای ویفری، شیر پروانه ای لاگ و شیر پروانه ای فلنج دار اشاره کرد. پخش انواع شیرآلات صنعتی فلزی با بهترین کیفیت 
مطلوب ترین قیمت شیرآلات در انواع مختلف شیر فشار شکن ، شیر توپی و غیره را از ما بخواهید. انواع شیر آلات استیل صنعتی مرغوب و درجه یک را از ما خریداری نمایید. کیا صنعت با سال ها تجربه در زمینه پخش شیرآلات صنعتی فلزی در انواع مختلف مانند کشویی ، توپی و … شیر دروازه ای که به آن شیر کشویی یا گیت ولو گفته می شود، جز شیرهای خطی (Linear) است که برای قطع و وصل جریان سیال استفاده می شود.

  • آیا شیرها می تواند به صورت کامل و بدون مشکل فشار را کنترل کند و جنس بدنه آن بعد از مقابله با فشار تغییر و یا خورده نمی شود.
  • شیرهای یک‌طرفه یکی از انواع شیرهای اتوماتیک می‌باشند که با جریان بالادست باز می‌شوند و از بازگشت جریان پایین‌دست جلوگیری می‌کنند.
  • کارشناسان پشتیبانی همواره در فرایند خرید آنلاین شیرآلات صنعتی برای انتخاب مناسب و مقرون به صرفه و مشاوره تخصصی محصولات در کنار شما خواهند بود.
  • شیرالات صنعتی اروپایی چینی

    تامین و تدارک انواع لوله شیرآلات اتصالات صنایع نفت گاز پتروشیمی نیروگاهی و کارخانه های صنعتی لوله های بدون درز و با درز جوش و با تیوپ از جنس کربن استیل ، استنلس استیل و الوی…

  • شیرآلات سماوری مقاومتشان در مقابل جریان نسبتا کم است و از دسته شیرآلات ارزان هستند.

برای کاهش فشار باید از شیرآلات فشار شکن در مجاورت کنتور آب استفاده شود تا این شیر فشار جریان سیال را کاهش دهد. کاربرد این شیرآلات عموما در لوله کشی آب سرد و گرم است و برای باز و بسته کردن آن کافی است دسته شیر را 90 درجه بچرخانید. از جمله این صنایع می توان به نیروگاه های برق و گاز و معادن اشاره کرد که هر کدام به انواع متفاوتی از شیرهای صنعتی نیاز دارند. شیرهای صنعتی در سیستمهای تجاری، نظامی و مسکونی شهری مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین در بسیاری از صنایع مختلف کاربرد دارند.

آشنایی با انواع شیر

بال ولوهای توپی که شیرآلات ضربه ای نیز نامیده می شوند معمولا برای کاربردهایی که به صورت قطع و وصل جریان می باشد، پیشنهاد می شوند. از انواع شیرآلات صنعتی می توان به شیرهای دروازه ای، شیرهای کروی، شیرهای توپی، شیرهای یک طرفه، شیرهای سوزنی و شیرهای برقی اشاره کرد که هر کدام از اینها دارای مدلهای مختلفی هستند که به شرایط مختلف استفاده می شود. شیرآلات صنعتی جزو تجهیزات صنعتی می باشد و وظیفه ای که بر عهده دارد شامل قطع و وصل نمودن، کنترل و تنظیم نمودن جریانات سیالات و … می باشد.

فروش عمده شیرآلات فشار قوی – شیرآلات صنعتی

این فرآیندها، از جمله ریخته گری قالب پوسته، ریخته گری سرمایه گذاری، و ریخته گری قالب دائمی، اغلب برای ریخته گری شیر ها استفاده می شود. بدنه های شیر ها از آلیاژ های مختلفی ساخته می شوند و انواع استاندارد ها مختلف ASME ، ASTM ، DIN و یا بر اساس فشار کاری به دسته های CLASS یا PN تقسیم میشوند. شرکت آوند طرح و تجهیز سپاهان در راستای تامین انواع ملزومات و انواع شیر آلات صنعتی فاراب لرزه گیرهای ارتعاشات صنعتی چک والو ، استراینر و شیرهای مخصوص بخار و کلیه شیرهای فولادی و استیل گیت والو نیدل… همان‌طور که از نام این محصولات پیداست، به منظور کاهش فشار سیال عبوری یا ایجاد ثبات در فشار قسمت خروجی لوله استفاده می‌شود.

استاندارد ASME B16 Face to Face

در سیستم اینچی، این ابزار بر اساس کلاس کاری 150، 300، 600، 900، 1500 و 2500 PSI ساخته می‌شوند. فشار و حرارت در این سیستم نیز بر اساس استاندارد ASME B16.34 تعیین می‌شود. شما می توانید با تماس با بخش فروش انواع شیرالات صنعتی را با قیمتی مناسب تهیه بفرمایید. این شیر الات بسیار مهم جزء وسایلی هستند که در زندگی تمام ما تاثیر می گذارند برای مثال در لوله کشی خانه ها معمولا از انواع بسیار مختلفی از شیرهای صنعتی نصب و استفاده می گردد. از شیر دروازه ای به منظور قطع یا ارتباط بین دو جریان سیال استفاده می گردد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار