قیمت غذا ساز بوش Bosch امروز ۱۱ تیر ترب | سناپویان

این غذاسازها از نظر ساختار و مواد اولیه تفاوت چندانی با هم ندارند فقط از لحاظ کارای و عملکرد دستگاه با هم متفاوت‌‌اند. اگر قصد خرید بهترین غذاساز بوش را دارید و انتخاب برای شما دشوار است، ما در این مطلب به معرفی و مقایسه بهترین غذاسازهای کمپانی بوش در سال ۱۴۰۲ می‌پردازیم. با استفاده از غذا ساز بوش، می توانید انواع مواد غذایی را به راحتی، در کوتاه ترین زمان ممکن و در زیبا ترین و یک دست ترین شکل ممکن خرد نمایید. جنس بدنه ی اصلی غذاساز بوش مدل 812W620 از پلاستیک مقاوم ABS میباشد.

  • کیفیت قطعات و کارایی دستگاه بالاست و بسیار مشتری پسند می باشد.
  • برای خرید غذاساز MCM3200 بوش با قیمت متناسب کافی است با مشاورین بابیروز تماس بگیرید.
  • ظرفیت مناسب ظروف، تیغه‌های فولادی و تیز، عملکرد پالس یا لحظه ای، تنظیم دو سرعته و قابلیت شست و شوی قطعات در ماشین ظرفشویی از جمله ویژگی های بارز این محصول است.
  • با خرید یکی از این غذاسازها دیگر نیازی آبمیوه گیری‌های سنگین، خردکن، آسیاب کن و رنده ندارید.
  • این غذاساز  دارای موتور قدرتمند با توان ۸۰۰ وات می‌باشد که شما می‌توانید با دو حالت سرعت آن را تنظیم کنید، از این رو یکی از بهترین غذاساز بوش بازار است.
غذاساز بوش مدل BOSCH MCM4250 از جمله دستگاه‌های باکیفیت بوده که به لطف قابلیت انجام عملکردهای متنوع و متفاوت گزینه مناسبی برای هر آشپزخانه به شمار می‌آید. آشپزخانه شما بی شک نیازمند وسیله یا وسایلی است که بتواند شمارا در تهیه انواع ترکیبات غذایی روزمره و ضروری در سریع‌ترین زمان ممکن یاری کند. غذاساز چندکاره یکی از این کالاها است که در قالب یک پکیج شامل چندین عملکرد انواع نیازهای شما را مرتفع می‌سازد.

غذاساز بوش مدل BOSCH MCM3201B

قیمت غذا ساز بوش Bosch امروز ۱۱ تیر ترب | سناپویان و همچنین یک تیغه که به وسیله آن می‌توان انواع مواد غذایی را به پوره تبدیل کرد. یکی از دستگاه های چند کاره بسیار مفید درمیان لوازم خانگی برقی، غذاساز است. با کمک این دستگاه ها می توانید مواد غذایی را متناسب با نیاز خود در کمترین زمان و براحتی آماده کنید. با خرید محصولات غذاساز این برند، انواع کارهای سخت و طاقت فرسا در آشپزخانه مثل خرد کردن، مخلوط کردن، آسیاب کردن و همزدن مواد غذایی مختلف را براحتی انجام می دید. برای خرید غذاساز این برند، مدل های زیادی در بازار وجود دارد که در این مقاله بسیاری از آن مدل ها را به شما معرفی می کنیم. با خرید یکی از این غذاسازها دیگر نیازی آبمیوه گیری‌های سنگین، خردکن، آسیاب کن و رنده ندارید.

غذاساز بوش مدل MC812W620

دیسک رنده ی درشت و ریز و دیسک چیپس ساز با ضخامت زیاد و کم از دیسک های غذاساز MC812W620 میباشند. انواع سبزیجات، میوه، پنیر و… را در اندازه های مورد نیاز با این دیسک ها برش بدهید. توان این دستگاه 800 وات است و بیش از 30 عملکرد متفاوت را انجام می دهد همچنین مصرف انرزی پایینی دارد. با استفاده از پارچ مخلوط کن انواع نوشیدنی های لذیذ متناسب فصل را می توانید تهیه کنید. ظرف خرد کن و پارچ مخلوط کن به صورت صفحه درجه بندی شده طراحی شده است که میزان اضافه کردن مواد به این صورت برای شما راحت تر می باشد. برای خرید غذاساز MCM3200 بوش با قیمت متناسب کافی است با مشاورین بابیروز تماس بگیرید.

دیگر ویژگی مثبت غذاساز چندکاره 4250 بوش این است که با خرید آن در فضای آزاد آشپزخانه شما صرفه‌جویی خواهد شد. همچنین با مقایسه قیمت غذاساز به نسبت عملکردها به‌صورت تک‌به‌تک و مجزا، پی خواهید برد که خرید این دستگاه کاملاً مقرون‌به‌صرفه است. توان موتور 800 واتی این دستگاه با قابلیت تنظیم در دو سرعت به انضمام عملکرد پالس، تهیه انواع مواد غذایی برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن را میسر کرده است. کاسه غذاساز 2.3 لیتری، با امکان تهیه خمیر تا میزان 1 کیلوگرم، انتخابی مناسب برای یک خانواده کوچک خواهد بود. تیغه به‌کاررفته در این غذاساز چندکاره از جنس استیل ضدزنگ و فناوری پیشرفته Supercut عملیات برش انواع مواد غذایی را به بهترین شکل ممکن به انجام می‌رساند.

غذاساز MCM3200W