انواع پنجره در ساختمان ها پنجره دو جداره آوان صنعت | elitarchgroup

در مقابل حرارت دچار انبساط و انقباض نمی شوند ، و وال پست کلافی تغییر حالت ندارند. پنجره های upvc ، در واقع بهبود یافته ی نوع pvc هستند که علاوه بر خاصیت عایق بودن بالا، نسبت به pvc انعطاف پذیر نیز هستند. به طوری که در فصل های سرد به طور کامل سرد بوده، و گرما را اتلاف می کنند. این خاصیت سبب می شود تا اتلاف حرارت کاهش یافته و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی شود. علاوه بر زیبایی، یکی از مزیت های فریم چوبی، نارسانا بودن آن است . البته بخش های جزئی تر دیگری چون لاستیک درزگیر و … نیز در پنجره وجود دارند.

  • پنجره های یو پی وی سی عایق خوبی در برابر گرما و سرما بوده و ازاین رو استفاده از آن ها می تواند در کاهش هزینه های مصرف انرژی نیز به شما کمک کند.
  • دومین متریال مصرفی برای ساخت پروفیل پنجره ها آهن بود که به دلیل داشتن ضعف های بسیار استفاده از آن خیلی زود منسوخ شد و پروفیل های پلیمری و کامپوزیتی جایگزین آن شد.
  • مابین این دو لایه را هوا و یا گازهای دیگری چون آرگون اشغال می کند.
برخلاف پنجره‌های دوجداره، این شیشه از ترکیب سه شیشه ساخته‌شده است که توسط 2 لایه گاز جداگانه، از یکدیگر جداشده‌اند. از انواع پنجره، پنجره‌های سه جداره نسخه‌های بهبودیافته دوجداره هستند. انواع پنجره در ساخت و ساز ساختمان برای ایجاد تهویه، تامین نور و نظاره فضای بیرون به کار برده می‌شوند.

پنجره با فریم آلومینیوم

به همین دلیل شاهد جایگزینی آن‌ها با انواع پنجره دوجداره بودیم. این نوع از پنجره‌ها از تنوع بی‌نظیری برخوردارند و افراد می‌توانند آن‌ها را بر اساس سلیقه، نیاز و بودجه خود تهیه کنند. در حال حاضر یکی از گران قیمت‌ترین پنجره‌های دوجداره، پنجره فولکس واگنی است که مکانیزم باز و بسته شدن آن از درب اتومبیل فولکس واگن الهام گرفته شده است. پنجره فولکس واگنی بهترین گزینه برای تراس و بالکن خانه‌های ویلایی است. این پنجره در عین کم‌جا بودن و عایق‌بندی خوبی که دارد، بیش از سایر پنجره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین یراق‌آلات مورد استفاده در این مدل، با انواع پنجره یو پی وی سی متفاوت هستند.

جلوگیری از گرم شدن خانه

البته این مدل هم عایق خوبی برای حرارت و صدا و گرد و غبار خواهد بود و کیفیت بالایی دارد. همچنین هم می‌توان آنها را روی محور عمودی باز کرد و هم روی محور افقی. به طور کلی پنجره‌های دوجداره فرانسوی انعطاف‌ پذیری زیادی ازنظر عملکرد و کارایی دارند. استفاده از انواع پنجره دوجداره به خاطر مزایایی که دارند چندین سال است مورد توجه قرار گرفته است.

انواع پنجره در ساختمان ها پنجره دو جداره آوان صنعت | elitarchgroup