بهترین برندهای جواهرات دنیا حقانی | hsaatchi

همان‌طور که چند وجهی است، یادآوری ملموس از ارتباطاتی است که ما احساس می‌کنیم اما همیشه گالری هاتف ساعتچی نمی‌توانیم ببینیم. استایل شخصی خود را با ست کردن این آویز از برند طلا و جواهر دیوید موریس با دیگر طرح‌های تیفانی، ظاهری جسورانه داشته باشید. الهام گرفته است، در واقع گل‌های شکوفه دار همیشه موضوعی برجسته در طراحی گوچی بوده است. این مجموعه شامل حلقه‌ها، آویز‌ها و گوشواره‌هایی است که درخشندگی طلای ۱۸ عیار، لطافت طلای رزگلد و خلوص طلای سفید را با الماس ترکیب می‌کند تا نمایشی دلربا از جواهرات ایجاد کند. گالری جواهرات لوتوس گالری جواهرات لوتوس واقع در تهران، خیابان پانزده خرداد، پاساژ چیت‌ساز، طبقه 4، پلاک 32، ارائه‌دهنده لوکس‌ترین و زیباترین جواهرات در پایتخت است. لارنس گراف، جواهرساز انگلیسی این انگشتر را در مزایده‌ی کریستیز به قیمت ۲.۶ میلیون دلار خرید.

  • راهنمای خرید دستبند طلای زنانه + 10 نکته عالی برای خرید بهتربا خواندن این راهنمای جامع خرید دستبند زنانه طلا بهترین خرید را انجام دهید…
  • با این وجود تجارت الماس هم‌چنان رونق زیادی دارد و تا زمانی که آدم‌ها میل شدیدی به این گرانِ مسخره دارند، رونق خواهدداشت.
  • این انگشتر دارای یک الماس گلابی شکل است که در فروش پاییزه‌ی جواهرات مجلل و سنگ جید در ۲۰۱۱ رونمایی شد.
  • خانه ی وینستون با ساخت و فروش جواهرات ایالتی شروع به کار کرد و هنوز هم این خط تولید، قطب حیاتی برند معروف وینستون محسوب می شود.

آبی بیوتی رسانه شماست، رسانه‌ای که کمک‌تان می‌کند با چشمانی باز انتخاب و هوشمندانه خرید کنید. ما اینجا هستیم تا دقیق، صریح و شفاف درباره کالاهایی که هر روز در اطرافتان می‌بینید با شما صحبت کنیم. اصل صداقت برای بررسی و معرفی محصولات مهم‌ترین اصلی است که به آن پایبندیم. هر یک از این مدل ها را می توانید بسته به نوع نیاز خود تهیه کنید و با استفاده از آن ها زیبایی و استایل خود را چند برابر بسازید.

افراد مشهور، از جمله فرح، ملکه‌ی سابق ایران، گریس کلی، و الیزابت تیلور از قطعات جواهر این شرکت استفاده کرده‌اند. برخی قطعات خاص این شرکت ساعت مچی Cadenas، گردنبند زیپ، گردنبد الحمبر و گردنبند مجموعه‌ی جاردینز است. یکی دیگر از بهترین طراحان جواهر جهان تادرید در 20 سال قبل، امپراتوری طلا و جواهر خود را که شامل 16 استاد جواهرساز و استودیوی طراحی مستقل در بولدر کلرادو بود، تاسیس کرد.

گردنبند طلا ملودی

بهترین برندهای جواهرات دنیا حقانی | hsaatchi

Buccellati با طرح های خاص خود که طلا و جواهر اون ها، از بهترین فلزات و سنگ های قیمتی همچون الماس و یاقوت ساخته میشه، لوکس ترین تولیدات رو داره که خریدارانش معمولا افراد معروف و سلیبریتی ها هستن. تیفانی یکی از لوکس ترین برندهاست و همانند اغلب برندهای معروف دیگر یک نام خانوادگی است. تیفانی ارائه کننده ی جواهرات زیبایی است که هم در روز و هم در شب قابل استفاده هستند. نه فقط خانم ها بلکه آقایان و حتی کودکان نیز از این جواهرات تزئینی استفاده می کنند.

گالری جواهری مظفریان