لیست قیمت چسب بتن، ۱ خرداد ترب

این محصول، لرزش و ضربه وارد بر بتن را بسیار مناسب کنترل می‌کند. عملکرد مقاومتی بتن نسبت به وزن آن توسط چسب بتن زیاد می‌شود. وزن مخصوص آن همانند آب، از 1 الی 1.2 گرم بر سانتی‌متر مکعب (g/cm3) تشکیل شده است. این ماده به دلیل مواد شیمیایی امولسیونی پایه آب، قابلیت حل شدن در آب را دارد. این محصول همانند دیگر چسب‌ها، غلیظ بوده و بهتر است برای استفاده با حجم 3 الی 4 برابر حجم چسب رقیق شود. اسامی تجاری مواد تشکیل‌دهنده چسب بتن، مواد لاستیکی، افزودنی‌های آب گریز و مواد ضد کف و قارچ هستند.

موارد کاربرد

لیست قیمت چسب بتن، ۱ خرداد ترب این ویژگی سبب استفاده از آن در نقاطی است که نیاز به اتصالاتی فوق قوی دارند. بر روی بسته بندی چسب SA12 نام شرکت شیمی ساختمان به صورت برجسته هک گردیده است. بعضی ترک خوردگی‌های چنان عمیق هستند که اگر بتن به سطح قبلی اتصال مناسبی نداشته باشد، در مدت کوتاهی همان خرابی را به وجود می‌آورد یا حتی باعث تخریب بزرگ‌تری می‌شود.

هر گاه آب یک مخلوط سیمانی کم شود، مقاومت آن زیاد خواهد شد. در بعضی قسمت‌های بتن‌ریزی که پوشش سطح میلگرد کم و امکان ریزش بتن و کنده شدن آن وجود دارد، استفاده از چسب بتن میزان چسبندگی بتن و میلگرد را افزایش می‌دهد. در عملیات ترمیم سازه های بتنی ,اتصال بتـن جدید به بتن قدیمیتر و متصل کردن سازه فلزی به بتن, روی این سایت کلیک کنید آب بندی کردن استخرها و مخازن آب و پر کردن ترکهای بتن های موجود بکار برده میشود.

  • در صورت تمایل مشتری این نوع چسب بتن قیمت مناسب در تانکرهای 1000 کیلوگرمی یا کیسه‌های پلاستیکی 10 کیلوگرمی نیز عرضه می‌شود.
  • لذا لازم است در زمان مصرف چسب بتن از عینک و دستکش و ماسک مناسب استفاده گردد.
  • این چسب قوی بر پایه رزین اپوکسی اصلاح شده است که علاوه بر استحکام، مقاومت مکانیکی و چسبندگی بسیار بالایی نیز دارد که می توان از آن برای چسباندن بتن جدید و قدیمی استفاده کرد.
  • این چسب که به آن چسب کاشت آرماتور و کاشت بولت نیز گفته می‌شود، دو جزئی است.
  • چسب بتن ويژه Sure Add SL412 از بهترین چسب های بازار بوده که توسط شرکت شورلول ایرانیان تولید می شود.
علاوه بر این، بسته به ساختار عملیاتی، می توان از چسب بتن اپوکسی به عنوان یک درزگیر داخلی قوی بتن استفاده کرد. به همین دلیل در برابر رطوبت، انقباض و انبساط دمایی، فعالیت بسیار مفیدی در جهت عدم آسیب به اتصالات سازه دارد. بعد از گذشت این زمان می‌توان با استفاده از سیمان و چسب ملاتی رقیق برای نفوذ به داخل ترک ها تهیه نمود. عمر بتن و مقاومت آن در برابر نیروهای کششی را تا میان زیادی افزایش می‌دهد. © 2023 کلیه حقوق این سایت متعلق به صنایع شیمی ساختمان رامکا می باشد. در صورت خرید عمده ارسال با نیسان است که کرایه حمل جداگانه محاسبه می شود.

بالاترین میزان استفاده و کاربرد چسب در تعمیرات بتن های فرسوده صورت می گیرد. تکنوپخش با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و توزیع تمامی نیازها و ابزارهای صنعت ساخت و ساز و مواد اولیه. حال برروی بستر آنلاین قصد دارد تا بهترین خدمات تامین و فروش را خدمت تمامی مشتریان خود به صورت عمده و جزئی ارائه نماید.

چسب بتن اپوکسی BSM BOLT IMPLANTING