خرید پک کتاب های کمک درسی سال دوازدهم ریاضی با 20% تخفیف کتاب لند | ketabko

خرید پک کتاب های کمک درسی سال دوازدهم ریاضی با 20% تخفیف کتاب لند | ketabko

سپس بخش درک مطلب است که به همراه سوالات آن شما را در یادگیری بهتر زبان عربی یاری می خرید کتاب کمک درسی دوازدهم ریاضی کند. اگه قصد خرید کتاب داری ولی نمیدونی چه کتابی برات مناسبه کافیه دایرکت اینستاگرام بهمون پیام بدی و سوالاتت رو بپرسی تا راهنماییت کنیم. فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه (خانه کتاب اسلامشهر) به عنوان توزیع کننده کتاب و محصولات فرهنگی تلاش دارد فاصله میان ناشرین و مصرف کنندگان را کمتر کند و امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از محصولات در هر مکان و زمان بدهد.

  • در هر درس به ترتیب به مباحث لغت و املا ، قرابت معنایی، آرایه های ادبی ، زبان فارسی و تاریخ ادبیات پرداخته شده است.
  • این کتاب درسنامه کاملی دارد و مبانی و اساس ریاضی را برای شما توضیح داده است.
  • دوازدهم اخرین سال دبیرستان هستش که شما توی این سال به آزمون سراسری نزدیک میشینو باید خودتونو برای این آزمون آماده کنید و جمع بندی هاتونو انجام بدین.
  • همچنین شیمی دوازدهم میکرو گاج، شیمی پایه الگو و شیمی پایه خیلی سبز از دیگر گزینه‌هایی است که می‌توانید آن‌ها را خریداری و از آن استفاده کنید.
  • ویژگی اصلی این کتاب‌ها داشتن پاسخ‌های کامل و جامع به تمامی تمرین‌ها، پرسش‌ها و فعالیت‌های کتب درسی است.
  • برای موفقیت در کنکور تنها نباید به دروس ریاضی بسنده کرد، بلکه موفقیت در سایر درس‌ها نظیر فیزیک نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی نتیجه نهایی آزمون شما خواهد داشت.

مارکا کتاب در اسرع وقت کتب خریداری‌شده را به درب منزل به شما تحویل می‌دهد. البته می‌توانید برای خرید کتاب کنکور نیز از طریق همین سایت اقدام فرمایید. با این وجود با تهیه کتاب‌های مورد نیازتان طی تخفیف‌های کتابانه می‌توانید بهترین قیمت بازار را تجربه کنید.

بیسترس زبان انگلیسی دوازدهم کاگو

تمرین‌ها و مثال‌های کتاب‌های درسی محدود و سطحی‌اند و کتاب‌های کار دوازدهم ریاضی با فراهم کردن یک بانک سوال متنوع برای مبحث‌های مختلف، سعی دارند تا این مشکل را برطرف سازند. ما به شما دو کتاب که جزو بهترین منبع جامعه شناسی کنکور هستند را معرفی می کنیم ولی یک کتاب کافی است و به انتخاب خودتان یکی از این دو کتاب را تهیه کنید. ولی کتاب میکرو بیشتر در زمینه تست های تحلیلی قوی است و به عبارتی از نظر تعداد تست بیشتر است چون تست های این کتاب همگی مبنی بر کتاب درسی هستند و شناسنامه دارند و کار شما را برای مطالعه راحت می کنند. در این بخش تلاش زیادی شده است که دانش آموز بتواند با مطالعه آن به سوالات به درستی جواب دهد. به همین دلیل موارد لازم برای یادگیری بصورت کامل در هر درس ذکر شده است. وجود کادرهای تست و پاسخ به همراه نکات مربوط به آن، به یادگیری بهتر دانش آموزان کمک زیادی می کند.

دوازدهم انسانی

این دو کتاب از نظر تستی خیلی قوی هستند و همه مطالب و حتی عکس ها را هم پوشش داده اند. حجم تست ها هم خوب است و به عبارتی بهترین منبع تاریخ و جفرافی کنکور هستند. در بخش پرسش های چهارگزینه ای سعی شده تا اشراف شما بر نحوه طراحی انواع سوال بالا برود. تعداد تست های هر بخش به نظر خوب و کافی می آید و سعی شده تا با اشکال و علامت های مختلف سطح تست ها مشخص گردد. به عنوان مثال عموم تست های موجود در کتاب در سطح متوسط و کنکور می باشد اما در پایان هر فصل تست هایی با نام« تیپ Z »ارائه شده که از سطح کتاب درسی و کنکور بالاتر و پیشرفته تر است. طرح آموزشی کارتونی برای یادآوری بهتر دانش آموزان جهت آموزش در این کتاب قرار داده شده است.

حذفیات درس ریاضی دوازدهم تجربی در امتحانات نهایی

سوالات کتاب شامل پرسش های چهارگزینه ای می شود که در انتهای هر درس مطرح شده است. پاسخ‌های تشریحی با بیان دلیل درستی یا نادرستی هرگزینه همراه با تله‌های تستی (در جلد دوم). همچنین در پایان هر بخش آزمونک های ارائه شده که به عنوان جمع بندی آن فصل طراحی شده است و تعداد تست های موجود در آزمون های پایان فصل بستگی به اهمیت و عمق مفاهیم آن بخش دارد. سپس سوالات تالیفی و استاندارد سازمان سنجش را به صورت دقیق و سطح بندی آورده است. تست‌های این کتاب به چهار دسته آسان، متوسط، ضعیف و خیلی سخت تقسیم می‌شوند.