قیمت موس کامپیوتر ️ مقایسه مشخصات و خرید ماوس بی سیم و با سیم زومیت

این طراحی دارای ارگونومی ‌برای کمک به گیمر است و همچنین مشخص شده است که دقیق‌تر از ماوس متوسط است. سلام
ماوسهای کامپیوتر بیصدا انواع مختلفی دارند و از نوع بیصدا دو نوع هستند یک مدل سیم دار و یک مورد دیگر بدون سیم هستند که مزیت عالی آن است. سلام وقتتون بخیر، ماوس کامپیوتر بدون صدا یک ماوس عالی و باکیفیت است، من دوتاخریداری کردم.

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کامپیوتر مرکزی می باشد.

سبد خرید

البته، در نظر داشته باشید که همه‌ی کامپیوترها اتصال بلوتوثی ندارند. اگر کامپیوتر شما فرستنده‌ی توکار بلوتوثی نداشته باشد، شما نمی‌توانید از این نوع ماوس‌ها استفاده کنید و باید یک گیرنده‌ی USB بلوتوث بخرید و به کامپیوتر خود وصل کنید. اگر امروزه از ماوس استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد این یک ماوس نوری یا لیزری است.

موس گیمینگ ردراگون مدل M987p-k REAPING ELITE

از نظر ظاهری ماوس مخصوص بازی بسیار جذاب تر از ماوس معمولی است و معمولا دارای نورهای نئون، طراحی فانتزی و ابعاد بزرگتر‌ هستند. شما میتوانید برای استفاده از موس نوری از موس پد استفاده نکنید ولی حتما استفادهاز موس پد برای موس های غلطکی الزامی است. قدرت نفوذ رطوبت به داخل موس نوری بسیار کم است به همین
دلیل طول عمر مفید آن بیشتر از ماوس غلطکی است. یک داشمند آمریکایی به نام داگلاس انگلبرت توانست برای اولین بار موس کامپوتر را اختراع کند و تحول زیادی در صنعت کامپیوتر ایجاد کند. از زمان اختراع اولین موی تا به امروز این محصول بسیار تغییر کرده است و سیر تحولی زیادی را طی کرده است.

موس گیمینگ تی دگر مدل T-Dagger T-TGWM100

این دستگاه دارای قابلیت شارژ سریع است؛ یعنی طی چند دقیقه شارژ می شود و چند ساعت از آن استفاده می کنید. موس های ارگونومیک برای کاهش درد و ناراحتی ناشی از استفاده طولانی مدت از موس های کامپیوتر معمولی طراحی شده‌اند. با توجه به طراحی ظاهری که دارند مچ دستتان را در وضعیتی قرار می‌دهند که در استفاده طولانی مدت اذیت نشود و احساس درد نکنید. ماوس ارگونومیک یا عمودی به ماوسی گفته می‌شود که در هنگام کار کردن با آن، وضعیت مچ همانند حالت دست دادن است. این طراحی سبب کاهش فشار روی مچ دست و مفصل شانه می‌شود.

  • نوع گیمینگ این محصول که مخصوص بازی است، نسبت به انواع معمولی آن تعداد دکمه های بیشتری دارد.
  • اما در این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم شما را با نحوه رفع مشکل کار نکردن موس در لپ تاپ و کامپیوتر (fix mouse not working) آشنا سازیم.
  • با دو کلیدی که روی این ابزار قرار دارد شما می توانید کلیک چپ و کلیک راست کنید.
  • لازم است ذکر شود که بیشتر ماوس‌ها برای افراد راست دست که تعداد آن‌ها بیشتراز چپ دست‌ها است طراحی می‌شوند و اگر فرد چپ دست باشد و بخواهد با انگشت اشاره عملکرد کلید سمت چپ ماوس را اجرا کند.
  • اگرچه TrackPoint برای کارهای منظم عالی است، اما برای فعالیت‌هایی مانند بازی و فتوشاپ که به دقت یا سرعت نیاز دارند مناسب نیست.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار