آموزش حسابداری رایگان+دانلود فیلم+دانلود PDF

آموزش حسابداری رایگان+دانلود فیلم+دانلود PDF

این اساتید پس از طی دوره های آکادمیک در دانشگاه وارد بازار کار شده و دانش خود را با آنچه در محیط کار واقعی اتفاق می افتد تطبیق داده اند. در بخش نظرات کاربران و پیام‌هایی که برای ما ارسال می شود این سئوال بسیار پرسیده می‌شود که آیا آموزش حسابداری کار مشکلی است؟ در علم روانشناسی هر کاری را که در ذهن خود سخت جلوه بدهید به یک کار سخت و بالعکس اگر ساده ببینید به کاری ساده تبدیل می‌شود. اکسل یک برنامه بسیار کاربردی به خصوص برای عملیات مالی و حسابداری است و در آن توابعی وجود دارند کار حسابداران را سرعت خواهد بخشید.

دوره غیرحضوری آموزش گام به گام تهیه صورتهای مالی اساسی

در کل، مسئولیت اصلی حسابدار این است که درآمد و بودجه برای یک کسب و کار یا فرد را حساب دوره حسابداری در تبریز کند. در حال حاضر حسابداری فراتر از برنامه روزمره نگهداری و گزارش مالی رکوردهای مالی است، حسابداران هم اکنون درگیر فعالیت‌ هایی مانند نظارت بر عملکرد یک پروژه و نظارت بر سلامت مالی کلی شرکت هستند که قبلا در حوزه برنامه‌ ریزی مالی بیشتر دیده می شد. حسابداری مهم ‌ترین بخش هر کسب‌ و کار موفق است که تمام سود، زیان، وام ها و بدهی‌ها را ثبت می‌ کند. و این اطلاعات مهم ‌ترین اطلاعاتی هستند که به کمک آنها می شود درک کرد یک کسب ‌و کار چگونه رشد می ‌کند، چگونه پول درمی آورد، سود کارتان به کجا می‌رود، و جریان نقدی آن چگونه است. اگر اصول اولیه حسابداری را بلد نباشید ، نمی ‌توانید یک کسب ‌و کار را اداره کنید، و یا حتی نمی ‌توانید امید داشته باشید که به رشد کسب ‌و کارتان کمک کنید.

  • البته دسترسی به کتاب های آموزش حسابداری و تشخیص میزان اعتبار و کارایی آنها کار ساده ای نیست.
  • خبر خوب اینکه سایت آموزش حسابداری آریا تهران سکوی پرش شماست که در مدت زمان کوتاهی شما را به اهداف بزرگتان میرساند.
  • به همین جهت همکاران ما شرایطی را فراهم کرده اند که شما به صورت حضوری و یا حتی با یک تماس از مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین دوره آموزش صفر تا صد حسابداری بهره ببرید.
  • این تنخواه گردان مقدار وجهی از موضع تنخواه گردان حسابداری است که از سوی صاحب حساب و با ستاندن گواهی از وزیر یا مدیر سازمان در دسترس مسئولان مجاز قرار می گیرد.

این دوره آموزش کاربردی حسابداری مانند کارگاه عملی بوده که به صورت پروژه محور برگزار میشود و هدف از برگزاری آن هدایت سریع کارآموزان به بازار کار و آموزش نرم افزار حسابداری میباشد. تمامی سرفصل های آموزشی در دوره های آموزش حسابداری کاربردی مطابق با سرفصل های استاندارد سازمان فنی و حرفه ای بوده و آموزش های ما با بالاترین کیفیت به شما ارائه میشود. شما میتوانید از مهارت های کسب شده در کلاس های آموزش صفر تا صد حسابداری برای رسیدگی به امور مالی هر صنف و کسب وکاری استفاده کنید و درآمدزایی داشته باشید. با شرکت در دوره جامع کاربردی حسابداری شرکت حسابداری و اموزشگاه آریا تهران میتوانید مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید و از توانایی های کسب شده در این دوره هم در ایران و هم در خارج از کشور درآمدزایی کنید.

چرا آموزش حسابداری بازار کار؟

متد لایفو یا تکنیک آخرین ورودی، اولین خروجی، بر این مبنا است که آخرین کالایی که وارد انبار می‌شود، اولین کالایی خواهد بود که از خارج می‌شود. به این ترتیب در پایان یک دوره حسابداری، موجودی باقیمانده قدیمی‌ترین کالای خریداری شده خواهد بود. روش FIFO که به عنوان تکنیک مدیریت موجودی اولین ورود، اولین خروج نیز شناخته می‌شود، ارزش کالاها را هنگام ورود و خروج از انبار ردیابی می‌کند.

کتاب ها و مقالات زیادی در این زمینه ها نوشته شده است ولی کتاب یا مطلبی که بتواند بصورت مفید و مختصر و بدور از هرگونه حاشیه باشد تقریبا دیده نمی شود و شما ناچار هستید برای اینکه ثبت سند، ماهیت ها، اکسل، بستن و… را یاد بگیرید باید یک کتاب 200 صفحه ای بخوانید که در آخر هم بیشتر گیج می شوید چون مفاهیم زیادی دارند و برای تازه کارها کمی مشکل بنظر می رسد. کاربرد دفاتر حسابداری برای ارائه گزارشات مالی است یعنی حسابدار هر حساب و کتابی را که انجام می‌دهد در صفحه مربوطه، آن را طبقه‌بندی و ثبت می‌نماید و در پایان مانده‌حساب را با توجه به گردش آخر حساب که در دفاتر حسابداری موجود است می‌تواند گزارش را ارائه دهد. طبقه‌بندی اطلاعات حساب‌ها که شامل انواع گروه‌های سرمایه، هزینه، دارایی‌ها، درآمد، بدهی‌ها، فروش می‌باشد و این وظیفه حسابدار است که بر اساس نوع رویداد آن را به خوبی طبقه‌بندی و تحلیل نماید.

قوانین و استانداردهای حسابداری تولیدی