مشاوره مالیاتی تلفنی کاهش مالیات مشاور مالیاتی آنلاین حضوری | تکس مپ

مالیات بر ارزش افزوده چند سالی است که به لیست مالیات های دریافتی توسط نظام مالیاتی کشور اضافه شده است . بله، مغازه داران یا همان اشخاص حقیقی نیز مشمول مالیات بوده و کلیه خدمات امور مالیاتی نیز ارائه می گردد. می توانیم برای شما کد بازرگانی دریافت کنیم و همچنین شما را از زمان دریافت دفاتر قانونی و همچنین روال تشکیل پرونده مالیاتی مطلع نماییم . چگونه باید بفهمیم که آیا مالیات براساس تراکنش بانکی بوده یانه؟ ایا از وجودمشخصات هردستگاه پوز دارایی اطلاع داره.یا اینکه تاسقف موردنظرنرسه امکان دسترسی به مشخصات صاحب حساب و نداره.

  • مشاوره مالیاتی حضوری برای هر کسب‌وکاری بهترین راهکار مشاوره است که در ادامه به روش انجام کار و مزایای آن اشاره خواهیم کرد.
  • تعجب نکنید ، اگر کسی به خاطر سود فعالیتش مالیات پرداخت نمی کند و جریمه هم نمی شود باز هم به خاطر قوانین مالیاتی است.
  • شما مودیان عزیز می توانید برای دریافت خدمات مالیاتی و ارائه راهکار مالیاتی از جمله داشتن مشاور مالیاتی تهران و شهرستان ها در کنار خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
  • اشخاص حقیقی و حقوقی همواره بایستی در برنامه ریزی و سازماندهی برای مسائل مالی، پروژه های سرمایه گذاری و پس انداز اشخاص و برای تصمیم گیری در رابطه با بودجه شرکت ها و موفقیت در رسیدن به اهداف مالی در دنیای امروز از مشاوران مالیاتی کمک بگیرند.

این شامل ارزیابی تمامی اموال و دارایی‌ها، برنامه ریزی برای بازنشستگی، مدیریت بدهی و سایر فعالیت‌های مرتبط با مالیات است. با توجه به این که بازنشستگی یکی از مهمترین هدف‌های مالی برای بسیاری از افراد است، مشاوران مالی می‌توانند به شما کمک کنند تا برنامه‌ای کامل برای بازنشستگی خود داشته باشید. اگر درآمد شما بیش از حد مجاز است، ممکن است به مشکلات مالیاتی برخورد کنید.

آن‌ها می‌توانند بررسی کنند که آیا شما می‌توانید از تخفیفات مالیاتی استفاده کنید یا نه و آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا پرداخت مالیات‌های نامناسب را از بین ببرید. یک مشاور مالی می‌تواند به شما کمک کند تا تحلیل دقیقی از دارایی‌های شما ارائه دهد. با توجه به این که دارایی‌های شما یکی از مهمترین منابع درآمد و ثروت شما هستند، مشاوران مالی می‌توانند به شما کمک کنند تا دارایی‌های خود را بهتر مدیریت کنید و از آنها بهره‌ور شوید.

آیا رد نکردن لیست حقوق و عدم پرداخت مالیات حقوق مشمول جریمه می شود؟

این شامل ارزیابی بدهی، ارائه راهکارهای مدیریت بدهی و بهبود قابلیت پرداخت بدهی است. شرکت‌هایی که کلاً کالا و خدمات فروش می‌دهند، نیاز به مدیریت مالیات بر فروش خود دارند. یک مشاور مالی می‌تواند به شما کمک کند تا به بهترین نحو مالیات بر فروش خود را مدیریت کنید و از بالاترین سطح مزیت مالیاتی استفاده کنید. در قانون کشور ایران توسط قانون‌گذار منابع مختلفی برای اخذ مالیات تعریف شده ‌است که می‌توان به مالیات بردرآمد اشخاص حقیقی، حقوقی، سر قفلی، ارث، نقل و انتقال املاک، حقوق، مالیات بر ارزش افزوده و … اشاره کرد. صاحبان مشاغل مکلف اند، حداکثر ظرف ۴ ماه از شروع فعالیت خود بصورت نزدیکترین اداره امور مالیاتی به محل کسب اعلام نموده و دفاتر قانونی خود را دریافت نمایند.

چطوری میتونم مشاوره تلفنی مالیات اشخاص و اصناف بگیرم؟؟؟

مشاوره مالیاتی تلفنی کاهش مالیات مشاور مالیاتی آنلاین حضوری | تکس مپ البته خیلی از فعالیت های معاف از مالیات نیز در صورتی مالیات پرداخت نمی کنند که تکالیف مالیاتی خودشان را به نحو صحیح و در موعدهای قانونی مقرر انجام دهند که مهم ترین آنها اظهارنامه مالیات بر درآمد است. بسیاری از مدیران کسب و کار‌هایی که جزو پرداخت کنندگان مالیات قرار دارند، به آن احتیاج دارند. با توجه به نیاز‌ها و چالش‌های مدیران و صاحبان مشاغل به دلیل قوانین سخت و پیچیده، تعدد بخشنامه‌های مالیاتی و ابهام و تعارض در قوانین، تهیه یک گزارش مالی و ارائه آن جهت امور مالیاتی را امری بسیار سخت و تخصصی کرده است. صاحبان کسب و کار در مشاوره مالیاتی می‌توانند با مشاوران مالیاتی تماس بگیرند و سوالات خود را در رابطه با چگونگی کاهش جرایم مالیاتی در میان بگذارند.

دقیقه مشاوره مالیاتی تلفنی