مفتول مسوار قیمت انواع مفتول مسوار خرید و فروش مفتول مسی شهر مفتول | foulka

سپس با فشار دادن پلاستیک مذاب، پلاستیک از محلول خروجی به داخل حلقه سیم مفتول مسوار تزریق می‌شود. در این مرحله، پلاستیک در حالی که از حلقه سیم عبور می‌کند، به شکل مفتولی به دور آن پیچیده می‌شود و به عنوان صفحات سه بعدی پلاستیکی شکل می‌گیرد. پس از خنک شدن پلاستیک، سیم مفتول مسوار از صفحات پلاستیکی جدا شده و قطعه پلاستیکی نهایی به دست می‌آید. اگر در ساختار آن از روکش مس استفاده نشده باشد در صورت تماس با هوا دچار اکسید می‌شوند.

برای اینکه مفتول مسوار را به صورت شاخه ایی به تولید برسانیم، سیم مفتول های آماده شده را به بخشی منتقل میکنیمکه ابتدا به ساکن تاب گیری می شوند و سپس به سایزهای مختلف شاخه شاخه می گردندند. لوله فولادی با روکش مسی از یک لوله استیل و یک لوله مسی تشکیل شده است. دیواره بیرونی لوله مسی با دیواره داخلی که لوله فولادی می‌باشد، یکپارچه شده است. لوله مسوار نه تنها مقاومت  خوردگی بالایی دارد، بلکه مشکل کیفیت آب در خط لوله را نیز برطرف می‌کند. به آلیاژی که از ترکیب آهن و مس به دست می‌آید، مفتول مسوار گفته می‌شود. مسوار، نامی است که از رنگ مسی این آلیاژ الهام گرفته شده است.

سیم و مفتول مسوار ارزان و با کیفیت را از کجا خریداری کنیم ؟

به طور مثال هر چقدر وزن و کیفیت این مفتول بالاتر و بیشتر باشد، به همان اندازه قیمت فروش مفتول مسوار افزایش میابد. عوامل دیگری از جمله میزان تقاضا، شرایط اقتصادی کشور و… در تعیین قیمت موثر هستند. همانطور که گفته شد مفتول مسی در صنایع مختلف کاربرد دارد درنتیجه بسیاری از افراد خواهان سفارش این محصول در وزن کم و یا زیاد به صورت عمده هستند. آهن دپو افتخار دارد تولیدات باکیفیت خود را به قیمت کارخانه به هر کجای ایران که بخواهید ارسال نماید.

سیم مفتول مسوار

مفتول مسوار قیمت انواع مفتول مسوار خرید و فروش مفتول مسی شهر مفتول | foulka

از مسوار می توان محصولات و فرآورده های صنعتی دیگری همچون مفتول مسوار، لوله مسوار و… تهیه کرد که هر یک در جایگاه خود بسیار ارزشمند و کاربردی هستند. اصولا برای اینکه مقاومت مسوار را در برابر عواملی همچون خوردگی افزایش دهند بر روی سطح بیرونی آن از یک روکش یا لایه مسی استفاده می کنند. مسوار را می توانید به دو شکل شاخه ای و کلافی از بازار تهیه کنید. کاربرد سیم مفتول مسوار در صنعت تزریق پلاستیک به عنوان بستری برای تزریق پلاستیک تعریف می شود. در این روش، ابتدا سیم مفتول مسوار به شکل حلقه در ظرفیت تزریق قرار می‌گیرد و پلاستیک مذاب در دمای مناسب به داخل ظرفیت تزریق ریخته می‌شود.

البته لازم به ذکر است کارخانه های مختلف مشغول تولید این محصول هستند، در نتیجه قیمت مفتول مسوار نیز می تواند متفاوت صنایع مفتولی فولکا باشد. از این رو برای خرید مفتول مسوار به این مورد توجه داشته باشید و حتما با کارشناسان فروش این محصول صحبت کرده تا بهترین خرید را تجربه نماید. از آن جایی که این مفتول با مس تولید می‌شود، با این نام شناخته می‌شود. به منظور ساخت این محصول از آلیاژ مسوار که از دو فلز قلع و مس تشکیل می‌شود استفاده می‌کنند. در بیان ویژگی و مشخصات ظاهری این محصول باید بگوییم رنگی بین زرد و قرمز دارد و دقیقا هم‌رنگ مس است.

  • به طبع می توان نتیجه گرفت هرچه قطر سیم بیشتر باشد، قیمت مفتولی مسوار نیز افزایشی خواهد بود، چرا که قطر سیم می تواند تاثیر مستقیم بر  وزن و در نهایت بر قیمت آن داشته باشد.
  • پس از خنک شدن پلاستیک، سیم مفتول مسوار از صفحات پلاستیکی جدا شده و قطعه پلاستیکی نهایی به دست می‌آید.
  • برای تولید مفتول مسوار، ابتدا باید سطح مفتول تمیز و از آلودگی پاک شود.
  • مفتول تولید شده با لکه‌های سیاه در روند آب‌کاری باعث ایجاد اختلال در صنایع مختلف می‌شود.
  • اما این ترکیبات در مواردی می توانند بنا به کاربردهای مورد انتظار دستخوش تغییراتی شوند.
  • نخستین مرحله در تولید مفتول مسوار، از بین بردن چربی‌ها می‌باشد که روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد، یکی از ساده‌ترین آن‌ها، استفاده از آب است.