نحوه ساخت تلویزیون شهری با ماژول تابلو روان آموزشگاه فن آموزان | asilight

تلویزیون شهری با قابلیت نمایش بیشتر تبلیغات متفاوت می تواند هزینه های تبلیغاتی برای کسب و کارها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. این نوع تبلیغات همچنین به شما این امکان را می دهد که به راحتی تغییراتی در کلیپ های تبلیغاتی ایجاد کنید. ماژول تمام رنگی led امروزه نقش به سزایی در تولید نمایشگرهای الکترونیکی ایفا می کند .ماژول های تمام رنگی از لامپ های ال ای دی 3in1 تشکیل شده است که با استفاده از سه رنگ اصلی قرمز سبز و آبی قادر به تولید 16 میلیون رنگ می باشد . در سالهای اخیر سری جدیدی از تلویزیون های شهری وارد بازار شده است که مخاطبان زیادی را جذب کرده است. با سلام فروش عمده چیپ لامپ ال ای دی ، ماژول برق مستقیم ، cob , dob ,LED واردکننده و پخش کننده چیپ های برق مستقیم تلفن همراه… شهری جریان مستقیم چیست چرا برق شهر ac است چگونه واردکننده شویم چیپ ال ای دی دیجی کالا چیپ…

  • صفحه نمایش در تابش مستقیم نور خورشید از فاصله 450 متری قابل رویت است.
  • علاوه بر این، هر کابینت از بخش دیگری به نام ماژول LED تشکیل شده است.
  • فاصله بین پیکسل‌ های ماژول تلویزیون شهری میزان تراکم ماژول تلویزیون شهری را معین می‌کند.
  • برای مشاهده قیمت ماژول ال ای دی می‌توانید به وب‌سایت دیاکو مراجعه کنید.
تلویزیون های داخل سالنی نور کمتری نسبت به نوع خارج سالنی دارند و در سالن های همایش، مراکز تجاری، اتاق های مانیتورینگ، اتاق های کنفرانس و غیره به کار می روند. امروزه نمایشگرهای الکترونیکی LED (تابلو روان و تلویزیون شهری) جزو مدرنترین ابزارهای تبلیغاتی می باشند. فروشگاه آنلاین نمایشگر اول با هدف فروش انواع تابلو روان و تلویزیون شهری، کلیه قطعات ساخت و مونتاژ … سازوکار کسب و کارها شفاف و روشن است، در بخش هایی که بیشترین تراکم جمعیت وجود دارد فروش ساده تر است؛ از این رو، آگهی های بازرگانی شما روی بیشترین مخاطبان تاثیر می گذارد.

به همین دلیل می‌توان با کمک آن‌ها تبلیغات بسیار اثربخشی را در محیط‌های نمایشگاهی یا تلویزیون شهری فروشگاهی ایجاد نمود. در این تلویزیون‌ها با تنظیم زاویه نور تصاویر برای چشم چپ و راست انسان، تصاویری سه بعدی و واقعی خلق می‌شود. هر چه ابعاد تلویزیون شهری بزرگ‌تر باشد، باید پایه و ستون قوی‌تری برای نگهداری آن داشته باشیم. با بزرگتر‌شدن صفحه‌نمایش، ماژول‌های استفاده شده و همچنین تعداد پاورها افزایش پیدا خواهد‌کرد. در نهایت با‌تغییر ابعاد تلویزیون، هزینه تمام‌شده افزایش پیدا می‌کند.

با سلام خسته نباشید ما جدیدا برای تبلیغات از تلویزیون های شهری حافظان گستر خرید انجام دادیم. مثل سالن آمفی تئاتر و مترو وسالن های فرودگاه دارای کاربرد مبباشد. در خصوص این مدل از تلویزیون های شهری بایستی بگوییم که این تلویزیون ها ضد آب نیستند و از نظر هزینه هم مقرون و به صرفه تر میباشند که بسته به نیاز خود میتوانید هر یک از این دو را تهیه نمایید. این تابلو مخصوصا برای مشتریانی که به دنبال محصولی خاص (تابلو led فول کالر فوق تراکم بالا) هستند و فضای زیادی روی سردرب فروشگاهشان ندارند، پارساتابلو متناسب با هراندازه می تواند این نوع تابلو را تولید کند. پایه نمایشگر را باید براساس سایز صفحه نمایش تلویزیون شهری ساخت و روی ستون اصلی نصب کرد.

بررسی و محاسبه جریان مصرفی ال ای دی در ماژول تابلو روان و تلویزیون شهری

نحوه ساخت تلویزیون شهری با ماژول تابلو روان آموزشگاه فن آموزان | asilight

از آنجایی که معمولاً تراکم ترافیک در چنین مکان هایی زیاد است، عابران بیش از یک بار آگهی را مشاهده می کنند. به همین دلیل چنین تبلیغاتی اثری ماندگار در ذهن مخاطب به جا می گذارد. شرکت های بزرگ سعی می کنند برند یا محصولات خود را به روش های مختلف در معرض دید عموم قرار دهند.

قیمت