کرم پودر قیمت و خرید انواع و بهترین کرم پودر اصل خانومی

کرم پودر قیمت و خرید انواع و بهترین کرم پودر اصل خانومی

یکی از مهمترین دغدغه های هایلند بیوتی، ارائه بهترین خدمات در زمان خرید و پس از آن، به مشتریان میباشد از این رو تهیه و ارائه کالای اصل و دارای تأیید وزارت بهداشت جزوی از الزامات هایلند بیوتی است. اگر چه قیمت کرم پودرهای لانکوم کمی بالاست؛ ولی کیفیت و پوشش یک‌دست کرم پودرهای این برند، دلیل قانع کننده‌ای برای خرید کرم پودرهای لانکوم است. می‌توان برند استی لادر را، برند تخصصی تولیدکننده‌ کرم پودر نامید؛ چرا که این برند از زمان تاسیس تاکنون، به عنوان تولیدکننده‌ کرم پودر شناخته می‌شود. کرم پودرهای استی‌لادر قابلیت پوشانندگی بالایی دارند، به خوبی با رنگ پوست ترکیب می‌شوند و برای آرایش روزمره یا آرایش‌های نچرال و طبیعی انتخاب بسیار مناسبی هستند. کیفیت و کاور بالای کرم پودرهای استی‌لادر باعث محبوبیت هرچه بیشتر این برند شده است. کرم پودرهای کرمی برای آرایش روزمره و طبیعی بسیار مناسب است.

  • چرا که برای بالا بردن کیفیت آرایش صورت استفاده از درست ترین محصول برای پوست حایز اهمیت می باشد.
  • برای این منظور توصیه می شود که مقداری از کرم را مورد نظر خود را روی پوست گردن و یا فک تست کنید.
  • چرا که اگر این انتخاب درست نباشه، باعث میشه برای پوستتون مشکل ایجاد بشه.
  • البته در طی سالیان اخیر، استفاده از انواع کرم پودر گیاهی نیز جای افتاده است.

پوشانندگی بالا یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که یک کرم پودر می‌تواند داشته سایت شالبا باشد. منظور از کاور یا پوشانندگی بالا، توانایی محصول در پوشاندن لک و جوش‌های سطح پوست و ایجاد پوستی یکدست و صاف است. اما توجه داشته باشید که بهترین کرم پودر برای پوست‌های گوناگون متفاوت است و شما باید با توجه به جنس پوستتان (چرب، مختلط، خشک، معمولی یا حساس) کرم پودر فول کاور را تهیه نمایید. در حال حاضر برندهای مختلف لوازم آرایشی، کرم‌‏پودرهای با بافت مایع، کرمی، سرم و غیره را تولید می‏‌کنند که انواع مایع، همچنان پرطرفدارترین نوع کرم‎‌پودر هستند. کرم پودرنوعی آرایش مایع یا پودری است که برای ایجاد رنگی یکنواخت و یکدست در صورت ، پوشاندن نقص و گاهی تغییر رنگ پوست طبیعی استفاده می شود.

کرم پودر آمیتیس

با توجه به آنکه جلوه نهایی کرم پودرها معمولا مات، درخشان و طبیعی است، می توانید این محصول را متناسب با سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید. با توجه به آنکه کرم پودرها معمولا به صورت اسپری، مایع، کرم یا جامد موجود هستند، در بخش مشخصات محصول حتما بافت کرم پودر را چک کنید. نکته مهم دیگر در انتخاب کرم پودر، میزان پوشش دهی آن است که در بخش مشخصات محصول می توانید این مورد را مشاهده نمایید. در این قسمت میزان پوشش دهی کرم پودرها با عناوین بالا، متوسط و سبک مشخص شده است. این محصول ، یک کرم پودر با کیفیت با قیمت منطقی است که معمولا برای پوست های خشک استفاده می شود.

بهترین کرم پودر برای پوست خشک

اگر رنگ پوست شما تیره است، به سراغ کرم پودری با ته رنگ زرد یا نارنجی و رنگی مطابق با رنگ پوستتان بروید. این برند معروف آمریکایی درکنار قدرت پوشش‎‌دهی بسیار طبیعی و عالی، خاصیت SPF نیز به کرم‌‎پودر مایع خود اضافه‎‌ می‎‌کند تا از پوست در برابر اشعه‏‌های خورشید نیز محافظت کند. به‌‎این ترتیب یک کرم‌‎پودر همه‎‌چیز تمام به‎‌دست مصرف‎‌کننده می‌‎رساند. از ترکیب حداقل دو رنگ کرم‌پودر استفاده کنید تا ظاهری طبیعی به پوستتان بدهید. یک کرم پودر با یک درجه روشن تر از رنگ پوست و یک کرم پودر هم‌رنگ پوستتان. قسمت گونه ، پیشانی و چانه را تیره‌تر کار کنید که شبیه رنگ پوست باشد و برای نواحی دیگر از کرم‌پودر روشن‌تر استفاده کنید.

بهتر است از محصولات فاقد الکل و عطر که باعث تحریک می شود خودداری کنید. پوست نرمال که یک پوست شاداب بوده و چربی و آب متعادلی دارد و هر نوع کرم پودری مناسب این نوع پوست خواهد بود. کرم پودر جز محصولات آرایشی بسیار مهمی است که به عنوان پایه ی آرایشی به کار می رود و بقیه ی محصولات آرایشی روی آن قرار خواهند گرفت. از ویژگی های بهترین کرم پودر صورت این است به طور یک دست سطح پوست را پوشش داده و با قابلیت پوشش دهی بالا فرورفتگی، جوش و لک های صورت را از دید محو کند. این محصول در اولین مرحله از آرایش اعمال می شود و به عنوان سدی بین پوست و آرایش عمل کرده و آن را صاف و یکدست نشان می دهد.

خرید کرم پودر نامناسب و استفاده از کرم پودری که مخصوص پوست چرب نباشد ، باعث بسته شدن منافذ می شود و پس از مدتی شاهد جوش و آکنه بر روی پوست خواهیم بود. بهترین راه حل برای این مشکلات ، خرید کرم پودر پوست چرب است. این محصولات اکثرا به صورت مایع و جامد هستند و حاوی ترکیباتی هستند که ترشح چربی را کنترل می کنند و ایجاد جوش و آکنه را تشدید نمی کنند.

توصیه می شود افرادی که پوست خشک دارند قبل از مصرف کرم پودر ، از مرطوب کننده استفاده کنند تا پوستشان شاداب تر شود. اکثر پوست های خشک ، سفت و حساس هستند و بهترین کرم پودرهای پوست خشک پایه روغنی و مایع دارند تا از خشکی پوست و ایجاد تحریکات پوستی جلوگیری کنند. کسانی که پوست خشک دارند در پوستشون احساس کشیدگی و خارش می‌کنن و کمتر روی پوستشون آکنه وجود داره.

پیش از خرید کرم پودر خوب است بدانید …

پوست صاف و خوشرنگ نیز یکی از مهم‌ترین شاخص‌های زیبایی و نشانه جوانی و سلامتی است. با شناخت انواع کرم پودرها و ویژگی‌های پوستی خود به‌راحتی میتوانید کرم پودر مناسب با پوست خود را انتخاب کنید. امروزه کرم پودر بیش از هر چیز بر اساس نوع پوست دسته‌بندی می‌شود. ساختار کرم پودرهای مخصوص پوست چرب، خشک و حساس با یکدیگر متفاوت است و هر فرد باید ابتدا نوع پوست خود را تشخیص داده و سپس محصول متناسب با آن را تهیه کند. از دیگر ویژگی‌هایی که باعث تفکیک انواع کرم پودر می‌شود، اضافه شدن ضد آفتاب یا مرطوب کننده و یا حتی کلاژن و مواد ضد چروک پوست به کرم پودر است. البته محصولاتی که قابلیت‌های ویژه‌ای از جمله خواص درمانی دارند؛ معمولا دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر کرم پودرها هستند.

همچنین فروش بر مبنای صداقت و مشاوره درست از جمله اصلی ترین اهداف این مجموعه است. در حال حاضر این فروشگاه دارای بیش از 200 برند آرایشی، بهداشتی و مراقبتی است که به دلیل طراحی محیط فروشگاه به صورت اپن شلف میتوانید در هنگام خرید حضوری هر کدام از آن ها را که مایل بودید، تست کنید. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به باشگاه وفاداری مشتریان عسل بانو اشاره کرد که به اعضای آن در ازای خرید، کیفیت و هدایایی تقدیم میگردد. توی خرید آنلاین کرم پودر برای پوست سبزه سعی کنید از کرم‌پودرهایی با رنگ گرم استفاده کنید. اگر هم پوستتون کمی تیرگی‌های سطحی داره میتونید از کرم‌های دارای تناژ صورتی استفاده کنید.