معرفی صرافی کوینکس و نحوه کار با آن -ایران ارز دیجیتال

چگونه شماره تلفنمان را به حساب کوینکس خود متصل کنیم؟ 5. کشور خود را انتخاب کرده، شماره تلفن همراه جدیدتان را وارد کنید. 6. پس از سپری کردن مراحل بالا، شماره موبایل شما به این حساب متصل میشود. پس از ورود به ایمیل برای تایید نهایی دکمه ۵ را بزنید و در صورتی که دکمه کار نکرد بر روی لینک کلیک نمایید. پس بهتر هست فقط به کار با صرافی و نگهداری دارایی در صرافی بسنده نکرد و در کنار خرید و فروش در این صرافی استفاده از کیف پول برای نگهداری ارز ای دیجیتال رو هم در نظر گرفت. پس از باز کردن صفحه ثبتنام، ایمیل خود را وارد کنید. چگونه میتوانیم وارد حساب «CoinEx» خود شویم؟ با طی کردن دو گام قبلی، ثبتنام خود را تمام شده فرض کنید. این صرافی برای امنیت بیشتر از احراز هویت دو مرحله ای (2FA) استفاده می کند.

در این قسمت شما باید سه گزینه را پر نمایید. اخیراً، سرویسهایCoinExدر بیش از ۱۰۰ کشور در دسترس قرار گرفتهاند. صرافی ارز دیجیتال تبدیل با پشتیبانی بیش از ۶۰ ارز دیجیتال و ابزار مدیریت ریسک حدضرر و OCO پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال است که شما میتوانید همین حالا به این خانواده بپیوندید. صرافی کوینکس رمز ارزها و ارزهای مرجع بسیار زیادی را در پلتفرمهای معاملاتی خود پشتیبانی می کند و به همین دلیل است که می تواند امکانات زیادی را به کاربران خود ارائه کند. کشف یک صرافی خوب برای معامله ارزهای دیجیتال یا تبدیل آنها به پول ملی، یکی از دغدغههای معاملهگران به شمار میرود. صرافی کوینکس، یکی از معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی است؛ زیرا برای ثبت نام در CinEX و استفاده از انواع خدمات آن، نیازی به استفاده از وی پی ان یا وی پی اس نیست. صرافی کوینکس یکی از صرافیهایی میباشد که ایرانیان به راحتی میتوانند در آن فعالیت کنند.

در مرحله بعد با این پیام روبرو میشوید که درخواست شما با موفقیت ثبت شده است و جزییات درخواست را میتوانید مشاهده نمایید و برای تایید نهایی باید به ایمیل خود رفته و تایید نهایی را انجام دهید. 3. انواع کارمزد صرافی کوینکس کاملا مشخص است. میزان کارمزد دریافتی را میتوانید در سایت صرافی کوینکس مشاهده کنید. در بخش ۲: شبکه توکن استاندارد مدنظر برای انتقال ارز دیجیتال مدنظر انتخاب میشود که معمولاً به دلیل کارمزد پائین آن، شبکه TRC20 انتخاب میشود. پس از زدن دکمه در و یا کلیک کردن بر روی لینک به صفحه ای بر روی سایت منتقل میشوید که با زدن دکمه ۶ برداشت شما نهایی میشود. پس از انتخاب ارز مورد نظر خود، روی گزینه “سپرده” در کنار ارز انتخابی خود کلیک کنید. در این قسمت شما باید سه گزینه را پر نمایید. در این مرحله برای دریافت کد تایید ایمیل، روی قسمت «دریافت کد» کلیک کرده و آن را پر کنید.

در این صورت لازم که در این مرحله ارز را بفروشیم. اگر شما هم جزء آن دسته از سرمایه گذاران در ارزهای دیجیتال هستید که بعد از تحریم و بسته شدن صرافی بایننس برای ایران به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال معتبر هستید، در ادامه این مطلب صرافی coinex برای ایرانیان همراه ما باشید. به صورت رسمی صرافی کوینکس برای ایرانی ها بیانیهای داده که اعلام میکند هیچ محدودیتی برای فعالیت تبعه ایران وجود ندارد و حتی میتوانید با کارت ملی یا پاسپورت ایران در آن برای واریز و برداشت بیشتر، احراز هویت انجام دهید. تفاوت معاملات فیوچرز با اسپات این است که در آن فرد حتی زمانی که روند بازار نزولی باشد نیز سود خواهد کرد. در این قسمت از خانه سرمایه به معرفی یکی از معدود صرافیهایی میرویم که از دست تحریمها جسته است و خدمات قابل توجهی را به معاملهگران ارزهای دیجیتال ارائه میدهد. وجود تحریمها هم آتشی تازه بر خرمن این نگرانیها میزند و کارها را بیش از پیش، سخت میکند.

6. معاملهگران حرفهای میتوانند معاملات مارجین را نیز در کوینکس انجام دهند. نکته 2: به حداقل مقدار مجاز برای Deposit نیز توجه کنید زیرا اگر کمتر از مقدار مجاز واریز کنید، ارز به حساب شما اضافه نشده و قابل استرداد هم نمی باشد. 4. اپلیکیشن این صرافی هم وجود دارد که کار را برای معاملهگران راحتتر کرده است. به دلیل اینکه زبان این صرافی فارسی هست این قسمت ها رو میتونید خودتون هم تشخیص بدید. صرافی بینالمللی کوینکس در دسامبر سال 2017 میلادی، کار خود را آغاز کرد. اگر میخواهید با آموزش صرافی کوینکس «Coinex» و شیوه کار با آن آشنا شوید، تا پایان این گفتار همراهیمان کنید. سپس در بخش ۳-۲ آدرس مقصد که میخواهید واریز به آن انجام شود را وارد نمایید و در بخش ۴-۲ مقدار برداشتی را وارد کرده و سپس دکمه ۵-۲ را بعد از چک کردن همه جزییات بزنید. دقت بفرمایید این شبکه با شبکه مقصد یعنی سایت یا کیف پولی که می خواهید واریز به آن انجام شود یکی باشد.