خواص سیر سیاه برای زود انزالی + محصول

سرآشپزهای سطح بالا توجه بسیاری را به سیر سیاه جلب کرده اند ، که از آن برای طعم دادن به مرغ ، ماهی ، سوپ استفاده میکنند. سیر سیاه فراورده ای است که از تخمیر سیر معمولی در حرارت و رطوبت کنترل شده تهیه می‌شود. طی این روند سیر را بین ۵۰ تا ۹۰ روز در دمای تقریبی ۶۰ تا ۷۷ درجه سانتی گراد نگهداری می‌کنند. پس از آن سیر حالت ژله ای پیدا می‌کند، مزه آن شیرین شده و رنگ آن سیاه می‌شود. سیر سیاه به دلیل خوش طعم بودن و فراوان بودن ترکیبات فعال زیستی، با رشد چشمگیر تقاضای مصرف در طی سالهای اخیر به یکی از معروف‌ترین و برجسته‌ترین محصولات موجود در مواد مغذی و عملکردی مواد غذایی تبدیل شده‌است.

لطفا جهت مشاوره دراین خصوص با کارشناسان ما با شماره آریو کالا ۰۳۱۹۱۰۱۵۵۱۰ تماس بگیرید.

  • سیر سیاه و خواص آن نه تنها تا اصفهان، بلکه در سراسر دنیا اوازش فواید و خواص آن برای بدن پیچیده است و سالهاست که یک محصول بین المللی شده است.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه شفا می باشد.
  • سیر سیاه را در رژیم غذایی تان بگنجانید تا خواص آن را از دست ندهید ریشه پیدایش سیر سیاه کاملا مشخص نیست برای همین ما تنها به بیان فواید آن بسنده می کنیم.
  • در این مطالعه سیر در 21 روز تخمیر به اوج محتوای آنتی اکسیدانی خود رسید.
  • در سالهای اخیر تقاضا و مصرف سیر سیاه به عنوان محصولی مغذی در سراسر جهان رشد قابل توجهی داشته است.

سیر سیاه منجر به تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و بدن را درمقابل عوامل بسیاری از جمله سلول های مرده مقاوم میکند . با مصرف سیر سیاه شما میتوانید کلاژن سازی را در سطح پوست فعال کنید و از طرفی با مصرف این محصول می توانید مشکلات پوستی بسیاری مانند قرمزی و خشکی پوست را درمان کنید. سیر سیاه را باید از کمپانی دکتر بیز خرید کنید، تمامی فرایند گفته شده در تهیه سیر سیاه توسط کمپانی دکتر بیز تهیه میشود و معمولا سیر سیاه در بازار، به خصوص در عطاری ها فاقد هرگونه مجوز سازمان غذا و دارو و از جمله سیب سلامت است. بر اساس یک مطالعه بر روی 226 زن در معرض خطر، فعالیت آنتی اکسیدانی سیر سیاه تخمیر شده با استفاده از باکتری لاکتوباسیلوس بولگاریکوس حتی ممکن است به جلوگیری از ابتلا به دیابت بارداری کمک کند.

فواید سیر مشکی

اسیر سیاه به عنوان یک ماده بسیار ارزشمند در درمان بسیاری از بیماری های حساسیتی استفاده می‌شود و به عنوان یک ماده ضد آلرژیک عمل می کند. سیر سیاه موجب کاهش چربی های بد خون و تنظیم چربی خوب خون میشود و سطح کلسترول خون را تنظیم کرده و میزان تری گلیسیرید در خون را کاهش میدهد. سیر خام تلخ است و بسیاری از افراد طعم تلخ را دوست ندارند اما بالعکس، سیر سیاه بسیار شیرین است و می‌توانید آن را با لذت میل کنید.

سیر سیاه برای سرطان

سیر سیاه نیز مانند سیر تازه برای قلب مفید است زیرا هر دو پلاک‌های چربی درون خون و رگ‌ها که با رسوب در بدنه رگ‌ها باعث تنگ شدن رگ‌ها و عروق شده و باعث کاهش جریان خون و افزایش فشار خون و سکته مغزی و قلبی می‌شوند را کاهش می‌دهد. بدن انسان می‌تواند از طریق عملی به نام هموستاز، میزان قند خون را کنترل کند. اگر هموستاز به خوبی انجام نشود، قند خون از حد استاندارد افزایش یافته و باعث بیماری دیابت می‌شود. سیر سیاه از طریق افزایش سطح انسولین یا کاهش مقاومت به انسولین باعث بهبود عمل هموستاز در خون شده و قند خون را کنترل می‌کند. همچنین سیر سیاه سرشار از آنتی‌اکسیدان بوده و پژوهش‌ها نشان می‌دهد که خوردن آنتی‌اکسیدان‌ها باعث پیشگیری از دیابت و مشکلات مربوط به آن می‌شود. سیر سیاه باعث کاهش چربی های مضر خون شده و چربی های اضافی در کبد یا شکم را به مرور کاهش می دهد.

ترکیبات موجود در سیر سیاه همچنین می‌توانند رادیکال‌های آزاد بدن را حذف کند. این خاصیت، آسیب سلولی را کاهش می دهد و می‌تواند به کاهش رشد و گسترش بالقوه سلول‌های سرطانی در بدن کمک کند. این نوع سیر به خوبی می تواند از اثرات مصرف الکل و مواد شیمیایی را از بین برد و باعث کاهش و از بین رفتن حرارت چربی کبد شود.و پس با مرتب مصرف کردن سیر سیاه می تواند از چرب شدن کبد جلوگیری کند. همچنین با همکاری کادر مجرب و متخصص توانسته است بالاترین درصد رضایتمندی مصرف کنندگان را بدست آورد. فروشگاه اینترنتی بایادی تمام تلاش خود را در جهت ایجاد بستری ایمن ، مطمئن و با کیفیت برای خرید خشکبار فراهم آورده است. تیم انبار و خرید بایادی یکی از بهترین تیم های حال حاضر ایران در این موضوع می باشد و تمام تلاش خود را در جهت ارائه مناسب ترین قیمت محصولات سلامت محور در ایران از سر گرفته است.

بعد از انجام این کار سیر شیرین شده , رنگش سیاه و حالت ژله ای به خود میگیرد . این محصول خاصیت انرژی زایی فراوانی دارد و به صورت کلی به عنوان چاشنی در کنار انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد . در کشور کره جنوبی این محصول به عنوان ترکیب دارویی مورد استفاده قرار می گیرد . از این نوع سیر در نوشابه انرژی زا و همچنین شکلات انرژی دهنده استفاده می شود .

خواص سیر سیاه برای زود انزالی + محصول

خواص سیر خام تازه به دلیل توانایی کمک به ارتقاء سلامت قلب شناخته شده است. سیر سیاه نیز همان اثرات محافظتی را دارد و می تواند به کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید کمک کرده و از خطر بروز بیماری های جلوگیری کند. در حالی که سیر سیاه آلیسین کمتری نسبت به سیر تازه معمولی دارد، اما غلظت بیشتری از بسیاری از مواد مغذی، آنتی اکسیدان ها و سایر ترکیبات مفید را در خود جای داده است.

سیر سیاه فرآوری شده جهت تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان انواع بیماریها