کوکوین بونوس Kucoin Bonus آکادمی سرمایه دیجیتال

کوکوین بونوس Kucoin Bonus آکادمی سرمایه دیجیتال

سپس در قسمت کادر ایمیل که ایمیلم خود را یادداشت کرده بودم، گزینه ی Send Code (ارسال کد) را میزنم تا صرافی کوکوین KuCoin برایم یک کد ارسال کند. به ایمیل خود رفته و کدی که صرافی کوکوین KuCoin برایم ارسال کرده را کپی میکنم. بسیاری از صرافی‌ها مثل بایننس بلاگ‌ها و آکادمی‌های آموزشی بسیار ارزشمندی را در دسترس کاربران قرار داده‌اند.

  • با فعال کردن این قسمت در‌صورتی که آیپی شما تغییر پیدا کند و از جای دیگری کسی وارد حساب شما شود، سیستم این ورود را غیرقانونی شناسایی می‌کند و بلافاصله از حساب شما خارج می‌شود.
  • یکی از ویژگی های جالب صرافی کوکوین این است که به راحتی می توانیم حساب خود را شارژ کنیم.
  • اولین قدم برای شروع ترید در صرافی کوکوین ست کردن و تنظیم رمز ترید یا Trading Password می باشد که در ادامه نحوه فعال سازی ترید …
  • برای شروع کار خود با صرافی کوکوین KuCoin، باید یک آدرس ایمیل یا شماره تلفن ثبت نام کنید.
  • صرافی کوکوین از حجم نقدینگی بالایی برخوردار است و از 200 ارز کریپتو و 400 مارکت مختلف پشتیبانی می کند.

سلام دیه‌گوی عزیز؛ بهتر است که تنظیمات را روی حالت هوش مصنوعی قرار دهید. سلام سامان عزیز؛ برای راه‌اندازی مجدد ربات، تنها کافیست تا مسیر ابتدایی راه‌اندازی را دوباره طی کنید. سلام دوست عزیز؛ خیر، بستگی به نوع رباتی دارد که راه‌اندازی می‌کنید. اکنون در مورد ربات ‘Smart Rebalance’ چیزهای زیادی یاد گرفته‌اید، همین حالا می‌توانید شروع کنید و آن را امتحان کنید.

آخرین ثبت نام ایران خودرو و اسامی برندگان

سپس وارد محیط spot خواهید شد، ولی قبل از معامله باید چند نکته جزئی که سوال بسیاری از کاربران بوده را در این قسمت مطرح کنیم تا اگر ابهام و یا سوال شما نیز بود حل شود. توجه داشته باشید که تایید دو مرحله ای اجباری نمیباشد و صرفا برای بالا بردن سطح امنیت حساب شما است . این صرافی به حدود ۸ میلیون کاربر از ۲۰۷ کشور دنیا خدمات ارائه می‌دهد؛ این امر نشان‌دهنده حجم بالای میزان نقدینگی این صرافی است. مجتمع فنی آزاد سرآمد تهران در زمینه های سبد گردانی – آموزش و سرمایه گزاری در بازارهای مالی فعالیت می نماید.

طرح مهندس حمید رابعی با هدف اجرای موفق ، کامل و موثر پروژه بزرگ ایرانرود ارائه شد

ه حساب معاملاتی ، فقط از طریق حساب اصلی انجام می‌شود و نمی‌توانید مستقیما به این حساب Deposit را انجام دهید. و هر زمان قصد خارج کردن مبلغ از سایت را داشته باشید، مبالغ را از حساب معاملاتی به حساب اصلی منتقل می‌کنید. این صرافی از یک مدل Maker/Taker برای کارمزد‌های خود بهره می‌برد. در این حالت، کارمزد‌های معاملاتی ثابت نیستند و از 0.0125% تا 0.1% متغیر خواهند بود. میزان دقیق کارمزد در این صرافی دقیقا به رده شما بستگی دارد. کوکوین، تا کنون، یکی از امن ترین صرافی های رمزنگاری بوده که این صنعت تا به حال تولید کرده است.

  • علاوه بر این، شما می‌توانید بین رابط تبادل قدیمی و جدید جابه‌جا شوید.
  • شما ‌میتوانید اپلیکیشن مورد نظر خود را از طریق صفحه اصلی سایت کوکوین دانلود کنید و یا از لینک‌های زیر استفاده کنید.
  • در این مقاله تلاش کردیم بخش اصلی صرافی کوکوین یعنی همان معاملات معمولی (اسپات) را به‌زبان ساده آموزش دهیم.
  • در فیلد سوم یک گذرواژه قوی شامل هفت کاراکتر به بالا از حرف و عدد باید انتخاب کرد.

قوانین صرافی کوکوین در حال حاضر مانند قوانین صرافی بایننس مدون نشده ولی این کار ممکن است به زودی انجام شود، به همین دلیل کاربران ایرانی لازم است با احتیاط در صرافی Kucoin اینجا کلیک کنید به فعالیت بپردازند. در مبحث آموزش صرافی Kucoin یکی از مواردی که لازم است بدانید، مقدار کارمزد این صرافی است. توکن بومی صرافی کوکوین با نماد KCS در سال 2017 انتشار داده شد. این توکن در تاریخ 3 سپتامبر 2021 در رتبه 92 لیست ارزهای Coinmarketcap واقع شده و قیمت آن حداکثر برابر با 14.12 دلار بوده است. حجم معاملات آن در این تاریخ 18,070,875.63 دلار و مارکت کپ آن معادل 1,136,848,339.97دلار بوده است.

  • لطفا بررسی کنید که آیا حساب شما رد پاکت صادر کرده است یا خیر.
  • این صرافی همانند سایر سیستم‌های وام دهی و استقراض مانند، Hodlnaut، Nexo و BlockFi مشتریان را تشویق می‌کند تا دارایی‌هایشان را در صرافی نگه دارند.
  • 🎯 حجم معاملات کوکوین هم از 1 تریلیون دلار و در معاملات فیوچرز از 15 میلیارد دلار فراتر رفته است.
  • همبستگی طلا و بیت کوین این ارز به پناهگاه امن تبدیل می شود.