دوربین مدار بسته MVTECH

دوربین­ها برای نمایش تصویر در شب نیاز به نور مصنوعی دارند که برای رفع کمبود نور در ساخت دوربین­ها از LED با تکنولوژی infrared(IR) استفاده می­شود که معمولاً نسبت به فضای مورد نیاز و استاندارد مدل­های مختلف دوربین تعداد معینی LED IR در اطراف لنز به کار گرفته می­شود تا با پراکنده کردن نور مادون قرمز بتواند امکان تصویر برداری را برای دوربین فراهم آورد. برای ضبط کردن تصاویر دریافتی از دوربین های مداربسته نیاز به دستگاهی مجزا دارید، بسته به نوع دوربین تان می تواند DVR یا NVR باشد. دوربین های HD امکان زوم کردن روی تصاویر با وضوح بسیار بالا را دارند. دوربین های مداربسته بیسیم دارای فرستنده های رادیویی هستند.

دوربین مدار بسته به دلیل اهمیت و کاربرد فراوان با قابلیت های بی نظیری به بازار عرضه شده اند، ویژگی هایی نظیر دید در شب، ضبط صدا، قابلیت های چرخش، قابلیت های بزرگنمایی اپتیکال، نوع سیگنال آنالوگ و نوع دوربین که از جمله مهم ترین ویژگی های انواع دوربین مدار بسته محسوب می گردند. ممکن است در هنگام گشت و گذار برای انتخاب دوربین، بعضی از دوربین ها را به اسم baby cam (دوربین کودک) بیابید. حفاظ سازه به شما توصیه می کند که درخصوص سفارش دوربین مداربسته به مواردی چون محل نصب دوربین، امکانات کابل کشی، استفاده در روز یا شب، اندازه تصویر، فاصله جسم از دوربین، تعداد دوربین ها و وضوح تصویر مورد نیازتان توجه کنید. در نظر داشته باشید که برای ضبط تصاویر این دوربین مداربسته نیاز به دستگاه دی وی آر دارید. میباشند و در صورت مشکلات امنیتی فیلم های ضبط شده توسط این دوربین ها را بازنگری میکنند. در نظر بگیرید که شما فقط می توانید تصاویر را مشاهده کنید و برای ضبط آن به دستگاه DVR یا NVR نیاز دارید، مدل های استثنا در این مورد ۱۹۱۰ تابا و K77-UA کالیوز می باشد. یعنی در همان ابتدا که تصویر در دوربین ثبت می شود، اطلاعات برای دستگاه گیرنده آن که NVR نام دارد (مانند DVR برای مداربسته های آنالوگ) ارسال شده و پس از رمزگشایی در دستگاه NVR به تصاویر واضح تبدیل می شوند.

اینکه دوربین مداربسته آنالوگ را در این صفحه معرفی کردیم، صرفا برای تکمیل فهرست انواع دوربین مداربسته می باشد، چرا که امروزه با روی کار آمدن انواع دوربین های با کیفیت، دوربین آنالوگ نقش مهم و پر رنگِ گذشته را ندارد. کلمه Dome در زبان انگلیسی به معنای گنبد است و شکل کروی و گنبد مانند این دوربین کاملا متناسب با نام آن است. Dome در زبان انگلیسی به معنای گنبد است. این نوع از دوربین ها در محیط های معمولی و همچنین کم نور، کارکرد بهتری دارند. دوربین های اسیپد دام قابلیت کارکرد در محیط هایی با دمای ۳۵- تا ۵۰ درجه را دارند. این دوربین ها برای فضاهای خارجی طراحی شده اند و پوشش ضد آب آنها، دوربین مداربسته بولت را برای کارکرد در شرایطِ بدِ محیطی نیز فراهم می کند. نکته قابل تعمل این است که هر چه این فاصله بیشتر باشد و همچنین در زمان تبدیل از یک فرمت به فرمت دیگر باز هم شاهد کاهش رزولوشن و کیفیت تصاویر خواهید بود. قبل از اینکه بخواهید نصب دوربین مدار بسته را انجام دهید باید با شناخت نیازها و همچنین مکان هایی که نیاز به دوربین دارد اقدام به خرید دوربین مداربسته کنید لازم است بدانید هر دوربین دارای ویژگی های خاص خود می باشد و انواع مختلفی از دوربین ها در بازار موجود می باشد شما ممکن است در مکانی بخواهید دوربین نصب کنید که قادر به سیم کشی نباشید برای این منظور باید از دوربین مداربسته بیسیم استفاده کنید یا همچنین ممکن است بخواهید دوربین برای مکانی قرار دهید که نیاز به تصویر برداری ۳۶۰ درجه باشد که باید به دنیال یک دوربین ۳۶۰ درجه باشید و یا موارد دیگر…

دوربین مداربسته از طریق این قابلیت می تواند چهره های افراد را تشخیص و با داده های خود مقایسه کند و خروجی های مختلف را به کاربر ارائه دهد. در گذشته سیستمهای آنالوگ کیفیت مناسبی نداشتند و کیفیتی در حدود ۰٫۰۳ مگاپیکسل خروجی میدادند اما در سالهای اخیر شرکتهای مختلفی تکنولوژی های جدیدی عرضه نموده اند که در همان بستر آنالوگ کیفیت بالای مگاپیکسلی رد و بدل شود. انتخاب نقاط مناسب برای دوربین و DVR/NVR برای به حداکثر رساندن پوشش دوربین و به حداقل رساندن طول کابل لازم می باشد که به نوبه خود باعث کاهش تلفات در خط شده و بر کیفیت فیلم تاثیر می گذارد. بسیاری از تولیدکنندگان خودرو، دوربین برای خودرو را برای گرفتن دنده عقب روی ماشین به صورت نصب شده دارند اما در بعضی خودرو ها لازم است خود راننده دوربین خودرو را پشت ماشین نصب کند. با این تفاوت که به شکل مستقلتری در فضای هدف نصب میشود. دوربینهای مدار بسته، اغلب برای نظارت در مناطق استفاده میشود که ممکن است نیاز به نظارت مانند بانکها، قمار خانهها، فرودگاهها، تأسیسات نظامی و فروشگاهها تکیه دارد.

قابلیت جابجایی لنز، از مهم­ترین ویژگی­های یک دوربین مداربسته است که همین موضوع کاربری آنها را افزایش می­دهد. دستگاه های DVR و NVR هر دو یک وظیفه مشترک را دارند و آن هم ضبط فیلم دوربین مدار بسته است. می توان با تنظیم DVR نور، رنگ، زمانبندی و نوع تصاویر ضبط شده را کنترل نمود. مسیرهای کابل های دوربین مداربسته HDCVI را می توان همانند دوربین های منداربسته استاندارد با استفاده از ویدیو بالون در کتابل CAT5 ساخت. مجموعه حفاظ سازه آماده خدمت رسانی در خصوص تولید، راه اندازی و نصب انواع دوربین مداربسته می باشد. می توان با توجه به شرایط، از دوربین دام مادون قرمز و یا دوربین دام ضد وندال استفاده نمود.

به خاطر عملکرد لنز و فیلتر دوربین، ممکن است بخشی از گوشه های تصویر به دست آمده، حذف شود. به عنوان مثال فیلتر AGC در دوربینهای برای کنترل و اصلاح نور کم محیط و تصویر برداری با کیفیت بالاتر استفاده میکند و در سیستم های مداربسته انالوگ از استاندارد TVL برای نشان دادن تفکیک پذیری تصاویر دوربین استفاده میشود. به علاوه می توانید انواع پک دوربین ahd را مشاهده کرده و با استفاده از فیلتر های کشویی در سمت راست کاتالوگ، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. تنها نکته مهم و مورد نیاز برای این فرایند، وجود خروجی LAN در پشت دستگاه ضبط کننده شما است که اکثر دوربین های امروزی این ویژگی را دارند.

این نوع از دوربین ها از کیفیت 2 مگاپیکسل تا 12 مگاپیکسل ساخته می شوند که بر حسب نیاز می توان کیفیت دوربین را انتخاب کرد. کیفیت تصاویر در این نوع دوربین مداربسته نسبت به دو مورد دیگر معرفی شده، سطح پایین تری دارد و بر اساس تی وی لاین (حداکثر تا ۹۶۰) سنجیده می شود. به علاوه می توانید در بخش پکیج دوربین مداربسته در فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته hefazsaze انواع پک دوربین ahd را مشاهده کرده و با استفاده از فیلتر های کشویی در سمت راست کاتالوگ، مناسب ترین دوربین را انتخاب کنید. گارانتی های پکیج های ما در کمترین حالت ممکن 12 ماه خواهد بود . تصور کنید یک پکیج دوربین مدار بسته به همراه DVR با کیفیت 5 مگاپیکسل خریداری نموده اید. برای تغذیه دوربین ها می توان کنار هر دوربین یک آداپتور ۲ آمپر مجزا به کار برد و یا اینکه در کنار دی وی آر، یک درایو تغذیه آمپراژ بالا برای تمام دوربین های مداربسته استفاده شود و از یک کابل ترکیبی برای برق و تصویر استفاده گردد. شما میتوانید محصولات اصل داهوا را به راحتی از طریق سایت توتال شبکه خریداری کنید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. اگر قصد نصب دوربین مدار بسته برای منزل یا محل کارتان را دارید سعی کنید خودتان شخصا دوربین ها را خریداری کنید و این کار را به شخص دیگری واگذاری نکنید.

از ویژگی های اصلی آنها سرعت بالا است که می تواند تا ۳۶۰ درجه در ۱ ثانیه برسد. این مشخصه باعث شده تا این تستر در کل شبانه روز توسط نصاب مورد استفاده قرار گیرد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های نصب بهتر پیشنهاد می شود. شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که بهتر است نصب دوربین مداربسته را خودمان انجام بدهیم یا نصب را به نصاب سیستم دوربین مداربسته حرفه ای بسپاریم؟ دلیل آنکه این دوربین ها با نام دوربین بولت شناخته می شوند شکل ظاهری و استوانه ای شکل آن ها می باشد. این دوربین مداربسته بر اساس شکل ظاهری و فرم بدنه نام گذاری شده اند. دوربین مداربسته دام به دلیل شکل ظاهری گنبدی شکل به این نام شناخته می شوند. حداکثر کیفیت دوربین های آنالوگ ۹۶۰H است اما دوربین AHD در بدترین حالت قادر است با کیفیت ۷۲۰P تصویر برداری نماید؛ این مقدار حداقل یک سوم بیشتر از بهترین دوربین آنالوگ می باشد. کیفیت تصویر دوربین مداربسته آی پی در مقایسه با دوربین های آنالوگ بسیار بالا تر است. عمده تفاوت دوربین های مداربسته آنالوگ با دوربین مداربسته AHD در کیفیت تصویر آن است.

در حال حاضر برندهای نام آشنای تولید کننده دوربین های امنیتی برند هایک ویژن، داهوا، تیاندی، هایلوک سایت hilook-cctv و بصیر هستند. در این حالت باید به فاصله کانونی لنز دوربین که تعیین کننده میدان دید دوربین است، توجه خاص داشته باشد؛ چرا که یک خصوصیت مهم به شما می رود. خرید دوربین مداربسته هایک ویژن به واسطه اینکه پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در دنیا است، یک انتخاب بسیار عالی به شمار می رود. عیب یابی تجهیزات در این سیستم نیز نسبت به تکنولوژی های آنالوگ HD دیگر به مراتب پیچیده تر است. به علاوه امکان انتقال تصاویر از طریق کابل RG59 تا حداکثر فاصله ۵۰۰ متر نیز بهینه شده است. این دوربین ها قادر هستند تا مسافت بیش از 400 متر تصاویر ویدئویی را به صورت کاملا واضح انتقال دهند.

ممکن است یک دوربین مدار بسته صرف ارزان بودن دارای استحکام کافی برای استفاده در مکان مورد نظر ما نباشد. عموما دوربین های مداربسته که دارای لنز وریفوکال یا موتورایز هستند در مقایسه با دوربین مداربسته با لنز ثابت دارای قیمت بالاتری هستند. در مورد تکنولوژی دوربین ها بهتر است بدانید که دوربین های آی پی در مقایسه با سایر دوربین های مداربسته قیمت بالاتری دارند. حال که با انواع دوربین مداربسته آشنا شدید بهتر است در مورد قیمت دوربین مداربسته نیز صحبتی داشته باشیم. کارشناسان ما در گروه توان، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. تفاوت اصلی سیستم HDTVI با سیستم TVL دوربین آنالوگ در ضبط اطلاعات آن در یک چیپ دیجیتالی است که اطلاعات پس از کدگذاری برای انتقال آماده می شوند. تمام لوازمی را که سیستم شما برای مقاومت در برابر رطوبت نیاز دارد، آماده کنید و روی دوربین مدار بسته نصب نمایید. نور یکنواخت در تمام محیط : فناوری EXiR هایک ویژن امکان بهره­مندی از روشنایی یکنواخت در تمام تصویر را فراهم نموده و در نتیجه مشکلات معمول لنزهای LED قدیمی از جمله روشنایی زیاد در مرکز تصویر و فضاهای تاریک و تیره در گوشه­های تصویر وجود ندارد.

از این نوع از دوربینها برای مناطق امنیتی و نظامی استفاده میشود و دارای اندازهای کوچکتر ولی با دقت و حساسیت بالای لنز هستند. این کلمه بیشتر به همین حیطه بر می گردد ولی معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را هم دربر می گیرد. در ابتدا دوربین های مداربسته را بر اساس تکنولوژی دسته بندی خواهیم کرد. به علاوه دوربین های بولت با استفاده از نور مادون قرمز قابلیت تصویربرداری در شرایط بد نوری و تاریکی را نیز دارند. در اثر رقابتهای ایجاد شده با رزولوشن های ۲MP، ۳MP، ۴MP و به تازگی با ۵MP نیز عرضه شده است. در ادامه همراه ما باشید تا درباره قابلیت ها، مشخصات و متفاوت بودن قیمت دوربین مداربسته AVTECH و دلایل آن بیشتر بدانید. همینطور می توان با اتصال دستگاه دی وی آر به یک مانیتور، تصاویر چند دوربین (۴ تا ۳۲ دوربین) را بر روی یک صفحه مشاهده کرد. از دیگر برند های این محصولات می توان به دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن و دوربین مداربسته IP ویووتک اشاره کرد.

پس اگر می خواهید تصاویر با کیفیت با قیمت مناسب در اختیار داشته باشید، خرید دوربین ahd بهترین انتخاب برای شما است. دوربین مداربسته Analogue High Definition که به اختصار با نام دوربین AHD شناخته می شود یکی دیگر از انواع دوربین های مداربسته با کیفیت تصویر HD می باشد. نکته ای که باید در مورد رزولوشن دوربین مداربسته به آن توجه داشته باشید آن است که هرچه رزولوشن تصویر دوربین مداربسته بالاتر باشد بالطبع قیمت محصول نیز بالاتر خواهد بود. فروشگاه ری کم یکی از معتبرترین فروشگاههای دوربین مداربسته در تهران میباشد که نصب دوربین هم انجام میدهد. نصب دوربین مداربسته و استفاده از انواع دوربین مداربسته با گسترش ابزارهای نظارتی و حفاظتی، جایگاه ویژه خود را پیدا کرده، قیمت نصب دوربین مداربسته در مجموعه حفاظ سازه جزو نازلترین هزینه های نصب می باشد و امروزه از دوربین مداربسته در فروشگاه ها، اداره ها، مغازه ها و بسیاری از اماکن مورد نیاز استفاده می کنند.