خرید دوربین مداربسته اکسوم ( Exsom )

نصب دوربین مداربسته شامل چه نکاتی می شود؟ قدم اول که باید بیش از سایرین به آن دقت کنید این است که شما از دوربین مداربسته برای چه مکانی می خواهید استفاده کنید. دوربین مداربسته بیسیم برای چه افرادی مناسب است؟ اگر زاویه دید دوربین مناسب نبود، شما باید زاویه دید دوربین را تغییر دهید. دوربینهای مداربسته برای اتصال به کابل برق، دستگاههای ذخیرهسازی تصاویر و اینترنت باید از سیم استفاده کنند. دوربین مداربسته بی سیم: دسته ای از دوربین های مداربسته که اطلاعات تصویر آنها به صورت بی سیم انتقال پیدا می کند. دستگاه های DVR فضای ذخیره سازی (هارد دیسک) متفاوتی دارند که به آنها اجازه میدهد از چند روز تا چند ماه تصویر ذخیره کنند. دوربین مدار بسته تحت شبکه قیمت بالاتری نسبت به دوربین های مدار بسته آنالوگ داشته از این رو مزایای بیشتری نظیر انتقال صدای دو طرفه، تشخیص چهره و غیره نیز دارند. دوربین مداربسته پلاک خوان یک نوع دوربین مداربسته است که به شکلی بسیار حرفه ای طراحی شده است و شما با استفاده از آن می توانید به راحتی هرچه تمام پلاک های خودروهای مختلف را تشخیص دهید و به این ترتیب می توان اجازه ورود و خروج به مکان های مختلف را به یک خودرو داد.

ما در این مقاله نکات مهم درباره نحوه نصب انواع دوربین مداربسته را سایت hilook-cctv توضیح خواهیم داد. آموزش نصب دزدگیر اماکن، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش برق کشی ساختمان، آموزش نصب و تعمیرات پکیج برخی از دورههای این مرکز است. هنرجویان با شرکت در دوره آموزش نصب دوربین های مدار بسته با انواع دوربین های تحت شبکه آشنا میشوند و مهارتهای لازم برای نصب آنها را یاد میگیرند. سرویسکاران با مجازی کردن نصب دوربین مداربسته و سیستم های حفاظتی نظارتی قصد دارد که از سو استفاده افراد غیر ماهر و مبتدی جلو گیری کند و هزینه مشتریان را به حد اقل برساند.

اگر دوربین در ارتفاع کمی نسبت به زمین نصب شود علاوه بر پوشاندن لنز، میتوان سیمکشی آن را نیز دستکاری کرد. قدم اول در نصب دوربین مداربسته انتخاب نوع آن است. آشنا شوند و علاوه بر آن اصول کار با ابزارها، کابل ها، نوع سیم کشی، سنسورهای استفاده شده، محاسبه فاصله کانونی و غیره را فرا بگیرند. علاوه بر آن، در صورت بروز مشکل و یا اتفاقات ناگوار در خانه ها، می توانید با مشاهده فیلم های ضبط شده توسط دوربین، افراد را شناسایی کرد. شما باید به محل قرار گرفتن دوربین ها، نوع و همچنین مدل آن ها دقت کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی تفاوت انواع دوربین مداربسته از نظر نوع تکنولوژی بپردازیم. برای نصب دوربین مدار بسته با ما همراه باشید تا تا شما را در انتخاب بهترین سیستم نظارتی راهنمایی کنیم. دوربین های مدار بسته آنالوگ یکی از انواع دوربین های مدار بسته هستند که از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار گرفته اند و به عنوان اولین سری از دوربین های مدار بسته شناخته می شوند که قیمت مناسب تری نسبت به سایر مدل های خود دارند و به دلیل سادگی در نصب و بالا بودن تنوع از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

در واقع انتخاب محل یکی از مهمترین مرحله های نصب دوربین های مداربسته به شمار می رود، اگر در این مورد توجه خاصی انجام نشود، حتی با دوربین های خاص نیز نمیتوان بازدهی مناسب را دریافت کرد. علاوه بر موارد ذکر شده در بالا برای تعیین محل نصب دوربین مدار بسته، باید به چگونگی کیفیت نور در محل نصب دوربین نیز توجه کرد. برای اینکه کنترل بیشتری روی محیط داشته باشید باید به تعداد دربهای وروی یا خروجی دوربین تهیه کنید. فضاهایی که نیاز به محافظت و کنترل دارند را شناسایی کنید. باتری ها بر روی عملکرد دوربین مداربسته بی سیم تاثیر مستقیم دارند. به این ترتیب تصاویر پول های نقد رد و بدل شده و همچنین چک ها و کارت های اعتباری واضح خواهد بود. 5. IR Range: دوربین های لوک برای تصویربرداری در شب از قابلیت دید در شب IR هایلوک استفاده می کند. برای آنکه دوربین مداربسته داهوا را در بهترین مکان ممکن قرار دهید، نیاز به یک نقشه کشی اصولی دارید.

دوربین مداربسته وسیلهای است که توسط آن می توانید نسبت به ضبط تصاویر در جهت اهداف نظارتی و شخصی اقدام نمایید. در صفحه اصلی یا منوی نرم افزار وجود دارد که با کلیک بر روی آن به قسمتی هدایت خواهید شد که با ورود اطلاعات زیر می توانید دستگاه دوربین مداربسته را به نرم افزار اضافه کنید. اجزای اصلی یک سامانه مداربسته در این سامانه را، دوربین مداربسته آنالوگ، مانیتور، دی وی آر، ویسیآر (ویدئوی مخصوص ضبط تصاویر)، سوییچهای دستی و اتوماتیک (برای انتخاب دستی یا خودکار دوربین)، پن و تیلتها (موتورهای حرکت دهنده دوربین)، مالتیپلکسرها یا کوادها (برای تبدیل یک مانیتور به چندین مانیتور) و کابلهای کواکسیال (دارای مغزی و شیلد) تشکیل میدهند. دوربین های اسپیدام با استفاده از یک آدرس IP می توانند موقعیت، حرکت و چرخش سریع لنز را از راه دور کنترل کنند. اگر دوربین در ارتفاع بالایی نصب شده باشد و روی یک نقطه کانونی تمرکز داشته باشدبه جای نشان دادن یک تصویر مستقیم، تصویری شبیه دایره نمایش داده می شود. اگر شما دوربینی که میخواهید نصب کنید در ارتفاع بالای ۴ الی ۵ متر نصب کنید تصویر مناسبی به شما ارائه نمی دهد ارتفاع استاندارد نصب دوربین باید در ارتفاع ۳ الی ۴ متر باشد تا شما بتوانید چهره و پلاک خودروی مورد نظرتان را شناسایی کنید در غیر این صورت شما فقط فضای مورد نظرتان را می بینید تصویر مناسبی برای تشخیص چهره پلاک خودرو را نخواهید داشت.

اگر شما فکر میکنید که مراحل نصب دوربین مداربسته داهوا سخت میباشد و ممکن است به خوبی آنها را انجام ندهید، میتوانید از فروشگاههای معتبر اقدام به نصب کنید. هنگامی که شما نصب دوربین مداربسته داهوا به دستگاه ضبط کننده ویدئویی را انجام دادید، باید تنظیمات آنها را انجام دهید تا دوربینها شروع به کار کنند. دوربین مداربسته داهوا کیفیت و امکانات بسیار زیادی دارد و به همین دلیل است که افراد آن را انتخاب میکنند. کاربرد دوربین های مداربسته ip آنجا نمود روشنی پیدا می کند که در پروژه های بزرگ بهینه سازی سیستم یک امتیاز محسوب می شود. برای مشاهده تصویر دوربین های مدار بسته نیاز به یک مانیتور دارید. از دوربینهای مداربسته اسپید دام در محیطهایی استفاده میشود که نیاز به زاویه دید بیشتری است. به همین دلیل بیشتر افرادی که برای تهیه دوربینهای امنیتی اقدام میکنند؛ خرید دوربین مداربسته داهوا را انتخاب میکنند. بعد از آنکه شما دوربین مداربسته داهوا را در بهترین مکان قرار دادید، باید از طریق کابلها و فیشهای مخصوص خود، آن را به دستگاه ضبط کننده ویدئویی وصل کنید. نصب دوربین مداربسته نکات بسیاری دارد و موارد متعددی در این زمینه وجود دارند که باید آن ها رعایت کنید. ، به اجرای آزمون های استاندارد IP و IK نیاز دارند.

همچنین دوربین های مدار بسته اکسوم دارای 50 ماه گارانتی تعویض است تا بتوان خدمتی نو و ماندگار در دل و ذهن مردم نقش گیرد. دوربین های مداربسته اکسوم به دلیل داشتن ویژگی مه زدایی میتواند یک انتخاب خوب برای شما در انواع آب و هوای شرجی باشد. تهیه یک نقشه اولیه از نقاطی است که می خواهید در آنها دوربین نصب شود. البته دوربینهای داهوا مدلهای بی سیم هم دارند که این مرحله از نصب را نیاز نیست انجام دهند. زیرا نصب دوربین مداربسته داهوا بسیار حساس است و اگر به درستی انجام نشود، تصاویر خوبی را نمیتوان از دوربین مدار بسته دریافت کرد. معمولا این نقاط شامل فضاهایی است که امکان رفت و آمد در آنها وجود دارد، مانند درب ورودی و خروجی منزل، درب پارکینگ، حیاط و ورودی اسانسور و اگر داخل منزل میخواهید دوربین نصب کنید فضاهای وسیع مانند و پذیرایی و اتاق کودک به ویژه اگر در این فضاها پنجره وجود دارد که ورود به آن از بیرون منزل امکان پذیر است.

در واقع تنها نیاز است که در پشت دستگاه ضبط کننده شما یک خروجی LAN وجود داشته باشد که اکثر دوربین ها این مورد را دارند و بعد شما باید اپلیکیشن مرتبط با دوربین مورد نظرتان را روی گوشی خود نصب کرده و تصاویر را مشاهده نمایید. نصب دوربین مدار بسته روی گوشی با اینترنت امکان پذیر است. با استفاده از این قابلیت میتوانید در کیلومترها دورتر از خانه یا محل کار از طریق گوشی تلفن همراه و یا لپتاپ، تصاویر دوربین های مدار بسته نصب شده در خانه و محل کارتان را با استفاده از نرم افزار انتقال تصویر نصب شده روی سیستم ، ببینید. برای انجام این مرحله باید از نصب صحیح دوربینها مطمئن بود و بر اساس مدل و برند دوربینها از نرمافزارهای خاص آنها استفاده شود تا بتوان تصاویر آنها را روی یک نمایشگر و یا حتی تلفن همراه هوشمند خود دریافت و ذخیره نمود.

سرویسکاران گروهی متخصص و دوره دیده با بیش از 10 سال سابقه در زمینه نصب و راه اندازی دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی نظارتی میباشد. نصب دوربین مدار بسته شاید کاری نسبتا سادهبنظر اید ولی اگر بخواهید این کار به سرعت و بدون دردسر انجام شود، نصب دوربین مدار بسته را به کارشناسان حرفه ای و متخصص سرویسکاران بسپارید.. تستر حرفه ای دارای دو حالت کاری Normal Mode و Lite Mode است . دو دسته اصلی دوربین مدار بسته خانگی برای امنیت وجود دارد : داخلی و خارجی. این ویژگی به طور کامل وابسته به کیفیت سنسور اصلی دوربین است بنابراین هنگام خرید لازم است که دوربین مداربسته ای خریداری کنید که کیفیت تصویر بالایی داشته باشد. در هنگام اخذ عوارض ورود وخروج خودروها و پارکینگ هتل ها از این فن آوری استفاده می شود.

شاید امروزه به دلیل اینکه نیاز به امنیت بیشتر حس می شود، نصب دوربین مداربسته نیز جز نکاتی می باشد که باید حین ساخت خانه و یا افتتاح یک مجتمع تجاری به آن دقت کنید. که باید از دوربین دید در شب استفاده کنید. شما باید نقاط مهم و پر رفت امد یا نقاطی که احتمال ورود افراد غیر مجاز به منزل جهت نصب دوربین مدار بسته را شناسایی کرده و این نقاط را علامت گذاری کنید. با استفاده از دوربین مدار بسته تحت شبکه شما می توانید جزئیات بالاتری را مشاهده کرده و به طبع سیم کشی پر هزینه تر و قیمت بالاتری نسبت به دوربین های دیگر دارد. شما می توانید با چک کردن دوربین مدار بسته خود، متوجه حضور افراد مختلف در منزل خود شوید. اگر قصد نصب دوربین مدار بسته در فضای بیرون را دارید، دوربین مدار بسته را در ارتفاع 3 متر یا بیشتر نصب کنید، تا دوربین مداربسته در دسترس افراد نباشد. بعضی از افراد مایلند تا دوربین منزل یا محل کارشان را خودشان نصب کنند ویا افرادی علاقه مند به کسب مهارت نصب دورین مداربسته هستند در این مقاله قصد داریم به اموزش صفر تا صد جهت خرید و نصب دوربین مداربسته توسط خودتان را ارائه کنیم.

این سری از دوربین ها، اینترنت خود را از طریق سیم کارت تامین می کنند و بر مبنای تکنولوژی ۳G و ۴G کار می کنند، عملکرد آن ها به این صورت است که اگر در هنگام رخ داد وقایع آنتن و اینترنت قطع شوند، پس از وصل اینترنت می توانند کلیه رخ دادهای زمان قطع اینترنت، از طریق اینترنت سیم کارت به نرم افزار انتقال تصویر ارسال کنند. یکی از اصلی ترین نکاتی که در هنگام انتخاب دوربین باید به آن توجه کنیم، داشتن قابلیت دید در شب در آنها می باشد. هنگام خرید دوربین مداربسته حتما در ارتباط با روزنه عبور نور با کارشناس ماهری مشورت کنید. همچنین اگر خودتان اقدام به خرید و نصب دوربین های مدار بسته کنید، میتوانید هزینهها را کاهش دهید.

با دید 200 متر درشب و زوم اپتیکال 36 وضوح تصویری بالا ارائه می دهد. واحد تشخیص لنز فاصله کانونی و بر حسب میلی متر محاسبه می شوند. تشخیص حرکت: دوربین هایی هستند که تنها زمانی که متوجه حرکت میشئند اقدام به ضبط میکنند که باعث صرفه جویی انرژی میشود. دوربین مداربسته آندوسکپی از انواع دوربین مداربسته میباشد که قابلیت حرکت در مسیرهای غیر قابل دسترس را دارد. که میتوان برای محیط های باز نیز از آنها استفاده کرد. هنگامی که یک دوربین مدار بسته در مکانی نصب می شود که دسترسی به آن ها بسیار ساده است، برای محافظت دوربین در برابر عوامل مخرب مانند وجود گرد و غبار، رطوبت و ضربه، اقدامات لازم صورت گیرد.