از کشیدن زیاد کابل خودداری نمایید

آنچه که بسیاری از مردم نمی دانند این است که انواع مختلفی از دوربین مداربسته متناسب با موقعیت ها یا شرایط مختلف وجود دارد و انتخاب دوربین مناسب برای کاربرد مناسب واقعا حیاتی است. همچنین نه تنها امکان مشاهده فیلم وجود دارد ، بلکه می توانید موقعیت دوربین را از یک مکان راه دور کنترل کنید. اگر از گزینه های سیم دار استفاده کنید ، کابل های NVR اترنت خواهند بود. اگر در مورد دستگاه یا خط مطمئن نیستید، با ما مشورت کنید تا مهندسین فنی ما در سایت دیجی رانو در این مورد به شما کمک کنند. رزولوشن دوربین مدار بسته در ابعاد پیکسل عمودی و افقی اندازه گیری می شود و معمولا با قابلیت های دوربین و ضبط کننده ای که برای نصب نظارت دوربین مدار بسته خود استفاده می کنید محدود می شود. به طور طبیعی یک مشتری می خواهد قبل از تصمیم گیری برای خرید بداند وضوح تصویر از یک سیستم چقدر واضح است! یک سیستم دیجیتال اغلب به عنوان یک “IP” نامیده می شود ، “IP” مخفف پروتکل اینترنت که زبان برنامه نویسی سطح پایینی است که برای انتقال داده ها بین رایانه ها استفاده می شود.

اگر کابل را از دیوار عبور میدهید، یک سوراخ بزرگ برای کابل اترنت ایجاد کنید، یک مته 1/2 اینچ تا 1 اینچ برای این کار کافی میباشد. دوربین مداربسته داهوا اگر چه از لحاظ اقتصادی نسبت به سایر برند های دوربین مداربسته اندکی قیمت بالاتری دارد ولی باید این نکته را در نظر داشت که یکی از برند های مطرح جهانی است که تقریبا در همه جای دنیا به واسطه کیفیت بالای خود دارای نمایندگی های فعال می باشد. همانطور که اشاره کردیم این تجهیزات به یکی از اصول اولیه ایجاد امنیت در ارگانها و ساختمانها تبدیل شدهاند. در ابتدای سال 2015 فناوری جدیدی به نام آنالوگ با وضوح بالا (AHD CCTV) معرفی شد که از وضوح تصویر 720p و 1080p HD پشتیبانی می کند.

برای انتقال تصویر شما باید حتما از اپلیکیشن های مخصوص دوربین مدار بسته برای انتقال تصویر استفاده کرده و آن ها را بر روی گوشی موبایل یا لپتاپ نصب کنید . شما میتوانید دوربینهای خود را از این فروشگاه تهیه کنید و نصابان این فروشگاه، تمام مراحل نصب را برای شما انجام دهند. این دوربین ها بیشتر برای نصب زیر سقف و فشای داخلی به کار گرفته می شوند. به طور معمول دوربین های دیجیتال مناطقی را تا سه برابر بیشتر از دوربین های آنالوگ پوشش می دهند. دوربینهای اسپید دام به توجه به قابلیت جابه جایی در محورهای افقی و عمودی یا ترکیبی از این دو قابلیت با توجه به زاویه عریضشان قادر به پوشش فضای بسیار وسیعی هستند. تفاوت انواع دوربین مدار بسته با دوربین های C شکل این است که به لطف امکان استفاده از لنزهای ویژه با این دوربین ها می توانند مسافت بیش از 40 فوت را پوشش دهند ، در حالی که لنزهای مداربسته استاندارد فقط می توانند مسافت 35 الی 40 فوت را پوشش دهند. دستمزد نصب دوربین مداربسته در تعرفه مربوط به هر سال مشخص شده است و بهتر است قبل از تماس با نصاب دوربین مدار بسته از نرخ دستمزد اطلاعات لازم را به دست بیاوریم.

نیازی به تبدیل سیگنال های آنالوگ به دیجیتال با تصاویر ذخیره شده در درایوهای RAID شبکه جدید یا موجود ( آرایه اضافی از دیسک های مستقل ) طبق دستور نرم افزار NVR نیست. ضبط کننده های دیجیتال ویدئو سیگنال های آنالوگ را از یک دوربین مدار بسته به قالب دیجیتال تبدیل می کند ، اطلاعات را در یک هارد ذخیره می کند و همچنین جریان ویدئویی زنده را به سایر دستگاه های شبکه ارسال می کند. ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال با کیفیت بالا این وضوح را ارائه می دهند و تنها ضبط کننده های با کیفیت بالا می توانند وضوح D1 را با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کنند.

مکانی را هم برای قرار داد دستگاه ضبط و مانیتور انتخاب کنید و مسیر های کابل کشی را مشخص کنید. تجهیزات نظارت تصویر دوربین مداربسته شما اگر از نوع سیم دار است آن را به DVR و اگر از نوع بی سیم است آن را به کامپیوتر خود متصل کنید. قیمت یک عامل مهم، در انتخاب محصول محسوب می شود اما صرفا تنها گزینه نیست و اگر در جست و جوی یک محصول ارزان قیمت هستید، با دسته بندی نیازهای خود و تعیین اولویت ها می توانید یک محصول با کیفیت خریداری کنید. به شکل های بالا نگاه کنید. این سیستم ها معمولا از دوربین های پلاک خوان برای کنترل و تعقیب خودروها استفاده می کنند. این دسته از دوربین ها یک راه حل ساده و کارآمد برای بسیاری از سازمان هایی از جمله عوارض ، مدیریت اقامت در هتل و پارکینگ ماشین ها می باشد. برای مشاهده ویدیو ، DVR باید به یک مانیتور یا روتر متصل شود تا از طریق یک شبکه داخلی برای دسترسی از راه دور پخش شود.

برای کمک به مقایسه ، شایان ذکر است که حداکثر وضوح مجاز توسط NTSC/PAL معادل 0.3 مگاپیکسل است. این دستگاه ها برای به دست آوردن اطلاعات فراوان در یک منطقه پرترافیک برای ایمن نگه داشتن هر مکان کمک می کنند. به همین دلیل است که آنها از قدیم تا الان، بهترین دوربین مدار بسته را برای فضای باز ارائه میکنند. جالب است بدانید که ساختار مربوط به دوربین های Vari-focal Motorized شباهت بسیار زیادی را به دوربین مداربسته با لنز متغیر Vari-focal دارند. این روزها در هر کوچهای که قدم میزنیم، دوربینهای مداربسته زیادی را بر روی در و دیوارهای شهر میبینیم. با این حال، دوربینهای بیسیم زیادی وجود دارند که با دوربینهای دید در شب سازگاری ندارند.

نحوه کار این سیستمها به این صورت است که تصاویر ضبط شده توسط دوربین به صورت آنالوگ به دستگاه DVR ارسال میشوند و سپس در آنجا مورد پردازش قرار گرفته و به فرمتی دیجیتالی تبدیل میشوند. یک سیستم آنالوگ شامل یک دوربین ( ها ) مجهز به یک تراشه CCD ( دستگاه متصل به شارژ ) است که نوری را که می گیرد به صورت ارقام درآورده و تصویر را برای پردازش می گیرد. اما به مرور زمان ذخیرهسازهای مناسب برای هر دوربین با توجه به سگنال خروجی آن به وجود آمد. اما به خاطر بستری که برای انتقال دادن تصاویر دارد، در دسته بندی انواع دوربین مداربسته آنالوگ قرار میگیرد.

این نوع از دوربین های مداربسته ، به دلیل اندازه بسیار کوچک خود ، موارد استفاده بسیار زیادی دارند ، مواردی مثل مستند سازی از طبیعت ، برای فیلم برداری از خودرو حین رانندگی و … این دسته از دوربین های مدار بسته از نظر شکل ، اندازه و زاویه تنوع زیادی دارند. تغییر زاویه دید این نوع از دوربین ها به صورت دستی صورت می پذیرد. این مدل دوربین ها با لنزهای قابل جدا شدن امکان تغییر ساده لنز را برای برنامه های مختلف فراهم می کنند. اگر سیستم شما قدیمی است ، ممکن است نوارهای ویدیویی داشته باشید که نیاز به تغییر مکرر دارند. اگر کسی چیز دیگری به شما می گوید ، اشتباه می کند. اگر کلیپی پیدا کردید که توسط کاربر دوربین دیگری به اشتراک گذاشته شده است، حتماً آن را بررسی کنید. دیگر نیاز نیست برای خرید دوربین مداربسته بسیاری از زمان خود را صرف خرید حضوری کنید فقط با چند کلیک خریدی تضمین شده داشته باشید. مساحتی که چندین دوربین ثابت برای پوشش آنها لازم است. لنز ثابت یا fix: این لنز ها دارای فاصله کانونی ثابتی هستند. فاصله بین NVR و دوربین IP آن تقریبا محدود است.

گروه مهندسین کنکاش نیرو ارائه دهنده محصولات نظارت تصویری مایلسایت در ایران با دارا بودن نمایندگان مختلف در سر تا سر کشور از سال ۱۳۸۴ در حوزه سیستم های نظارتی و تجهیزات شبکه فعالیت خود را شروع کرده است. از آنجایی که هر دوربین عملا رایانه کوچک خودش است ، می تواند تعدادی عملکرد پیشرفته از تشخیص حرکت تا شروع ضبط را انجام دهد. سیستم های دوربین مدار بسته دیجیتال نیازی به DVR ندارند و در عوض از NVR ( ضبط کننده ویدیوی شبکه ) استفاده می کنند که می تواند نرمافزار (VMS) باشد که روی یک کامپیوتر/سرور یا یک واحد مستقل اجرا می شود. این بدین معناست که قیمت واحد بالاتر نصب دوربین های دیجیتال ممکن است با عدم نیاز به تعداد زیادی دوربین برای پوشش کل تجارت شما متعادل شود. برای نشان دادن کیفیت تصویر دوربینهای آنالوگ از واحد تی وی لاین (TVL) استفاده میکنیم و هر چه مقدار تی وی لاین بالاتر باشد، کیفیت تصویر دوربین نیز بهتر خواهد بود. برخی از سیستم های امنیتی دوربین مداربسته به صورت پکیج های بیسیم ارائه شده که نصب دوربین مداربسته را برای مکانهای کوچک بسیار آسان می کند. افزایش محبوبیت برای استفاده در منازل باید تحت تاثیر تمایل مردم برای نگهداری از خانه خود برای اهداف امنیتی باشد.

دوربین های آنالوگ محدوده دید کمتری دارند و وضوح زوم دوربین های IP را ندارند. برخی از دوربین ها مجهز به دید در شب هستند در حالی که برخی دیگر دارای ویژگی های زوم پان شیب و سنسورهای حرکت هستند. همچنین به احتمال زیاد عملکرد زوم بدون اینکه خیلی دانه دار شوند ، دارند. مشتریان اغلب هنگام خرید و یا نصب دوربین های مدار بسته ، در مورد اینکه ” رزولوشن دوربین مداربسته چیست ” سوال می پرسند. نصب دوربین های مدار بسته IP به افراد در هنگام تعطیلات یا کار در خارج از کشور آرامش خاطر می دهد. NVR از دوربین های IP استفاده می کند ، زیرا این نوع دوربین ها با استفاده از کابل های اترنت یا WiFi در شبکه کار می کنند.

مدارس نیز از این ابزار بازرسی استفاده میکنند و به وسیله نرم افزار خاص آنالیز ویدیو بدون اینکه نیاز باشد کسی پشت دوربینها حضور داشته باشد، امنیت عمومی را در اطراف مدرسه سایت hilook-cctv تامین میکنند. یکی از بهترین دوربین های نظارتی 24 ساعته در اطراف ارائه فرودگاه ها ، بنادر دریایی ، تابلوها و بسیاری از زیرساخت های مهم با تصاویر با کیفیت است. یکی از نقاط قوت فروش دوربین های مدار بسته دام ، گزینه های پوشش وسیع منطقه است. نقاط قوت آنها به طور خاص در برنامه هایی است که نیاز به مشاهده مسافت طولانی دارند. به همین دلیل ، این دوربین ها برای برنامه های نظارت بر فضای باز که دوربین های IR قادر به عملکرد مطلوب نیستند ایده آل هستند. شاید کوچکترین جز از وسایل مورد نیاز برای نصب دوربین مدار بسته، فیش های BNC باشند. یک فیش فلزی بزرگ که در انواع مختلف موجود است. تفاوت اصلی بین این دو سیستم ، توانایی دوربین های IP برای گرفتن تصاویر با کیفیت بالا و مگاپیکسلی است.

دستگاه NVR دارای پورت شبکه RJ45 و DVR دارای درگاه کواکسیال است. این سه نوع شامل آنالوگ یا Hd، تحت شبکه یا IP و بی سیم یا وایرلس هستند. انتقال دیجیتال توسط سایر دستگاه های بی سیم آنالوگ مختل نمی شود. بزرگترین تفاوت این دوربین های رزولوشن و وضوح بالاتر تصاویر ضبط شده است به طوری که شما به راحتی در این تصاویر می توانید چهره افراد را تشخیص دهید و حتی از تصاویر به عنوان مدرک جرم نیز استفاده کنید. هرچه HDD بزرگتر باشد ، بیشتر می توانید بازپخش کنید. در 1975 انواع دستگاههای VCR بازار را قبضه کردند که بیشتر شش شرکت بزرگ شامل RCA، JVC، AMPEX، پاناسونیک، سونی و توشیبا آنها را تولید میکردند.