آموزش جامع نصب دوربین مدار بسته در منزل

به عبارتی اتخاذ روش هایی برای پیشگیری از سرقت که اساسی ترین مولفه اهمیت نصب دوربین مدار بسته است. جزییاتی همچون تشخیص پلاک و یا تشخیص دقیق چهره که می تواند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد. موقع تعیین مکان نصب دوربین مداربسته و نقشه کشی توجه داشته باشید که این مکان رو به روی نور خورشید نباشد، جلوی پوشش های گوناگون گیاهی یا مصنوعی نباشد، دوربین های بیرونی در زیر سایبان نصب شود و هیچ کدام از کابل های دوربین دیده نشود. این کار موجب میشود که نمای واضحتر و گستردهتری دریافت کنید. برای نظارت بر اموال خود در منزل و محل کار یا شناسایی افراد خرابکار و دزدی که قصد آسیب زدن به داراییهای شما را دارند، استفاده از دوربینهای مداربسته (CCTV) توصیه میشود. در اولین قدم باید درخواست نمایندگی خود را در صفحه درخواست نمایندگی داتیس ارسال نمایید و در صورت احراز شرایط و واجد شرایط بودن و توافقاتی که صورت میگیرد، اعطای نمایندگی محصولات برایتون انجام میشود. امروزه نصب دوربین مداربسته به عنوان یکی از ملزومات برای تامین امنیت خانهها شمرده میشود.

کابل VGA یا HDMI متصل کنید و خروجی این دو را به ورودی مانیتور متصل کنید. امروزه متاسفانه جرایم به یکی از حادترین مشکلات جامعه بشری تبدیل شده و هر روز شاهد وقوع انواع جرایم خصوصا سرقت هستیم که حریم امن شهروندان را شکسته، امنیت و حرمت جامعه را مختل می کند. مزیتی که دوربینهای AHD نسبت به نوع HD-SDI دارند این است که میتوان AHDها را در فواصل طولانیتر نصب کرد، بدون اینکه ویدیویی از دست برود. اجرای این تست، قوانین و مقررات مخصوص به خود را دارد. با توجه با اینکه این اماکن به صورت تفریحی استفاده می شوند و بدلیل عدم حضور صاحبین امنیت آنها همیشه در خطر است پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از سرقت از دوربین های مدار بسته استفاده کنید و با انتقال تصاویر دوربین ها بر روی موبایل خود می توانید در هر لحظه با چک کردن تصاویر بدون نیاز به حضور در محل از وضعیت ویلا یا باغ خود مطلع شوید.اگر خطوط تلفن در محل شما وجود ندارد نگران نباشید با استفاده از مودم های سیمکارتی امکان انتقال تصویر در محل شما امکان پذیر است و پیشنهاد می شود برای بالاتر بردن امنیت محل خود از دزدگیر اماکن در کنار دوربین مدار بسته نیز استفاده کنید.

در دوربین مداربسته به منظور ضبط تصاویر دریافت شده از دوربین ها، کنترل و تماشای آن ها نیاز است تا با توجه به نوع سیستم از دستگاه ضبط تصاویر استفاده کنید. سیستم های جدید نظارتی دارای قابلیت انتقال تصویر به صورت P2P هستند این موضوع این قابلیت را به کاربران دوربین مدار بسته می دهد تا بتوانند با وصل شدن به شبکه اینترنت از هر جای دنیا تصاویر دوربین های مدار بسته خود را ببینند. طبق مطالعات انجام شده در صنایع کوچک نصب دوربین مداربسته میزان متضرر شدن از بابت سرقت های درونی و بیرونی را به نصف کاهش می دهد. دوربین های مداربسته آنالوگ اولین نمونه از دوربین های مداربسته هستند که امروزه کاربرد زیادی ندارند و دوربین های مداربسته HD جایگزین این دوربین ها شده اند از مزایا و معایب این سیستم ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

بعضی سیستمهای دوربین مدار بسته بصورت پکیجهای بیسیم ارائه شده که نصب دوربین مدار بسته را برای مکانهای کوچک آسان سایت hilook-cctv میکند. البته ذکر این نکته ضروری است که دوربینهای wifi از نوع IP و آدرس پذیر بوده که با توجه به پرتوکل ارتباطی آن که از نوع بدون سیم میباشد، ما آن را در یک دستهبندی جداگانه آوردهایم. به این معنی است که منبع تغذیه نزدیک دوربین الزامی است. برای نصب دوربین مدار بسته بیسیم یا وایرلس پیشنهاد میکنیم، تنظیمات WiFi آن را قبل از شروع به نصب تنظیم کنید. نقطهضعف آنها این است که نمیتوانند بسیاری از مناطق را پوشش دهند، آنها در منطقهای که میتوانند پوشش دهند، بسیار محدود هستند.

دستگاههای DVR معمولا در تعداد کانالهای 4،8،26،24، 32 تولید میشوند و با توجه به امکانات خود داری کیفیت تصویرcif – D1 WD1 میباشند. در ضمن این دوربینها همانند دوربینهای آنالوگ، نیاز به یک مودم روتر نیز دارند. در واقع دوربینهای مداربسته AHD ورژن با کیفیتی از دوربینهای مداربسته آنالوگ بوده و کیفیت خیلی بالاتری نسبت به این دوربینها دارد. پس از آنکه تمام نیازها و اهداف خود را در لیستی نوشتید، باید آنها را اولویتبندی کنید تا بر اساس آن، به طراحی مسیر نصب دوربین و سیمکشیها بپردازید. برند دوربین مداربسته اولین عامل مهم و تاثیر گذار در قیمت تمام شده یک سیستم مداربسته می باشد. شرکت های بسیاری خدمات فروش و نصب دوربین مدار بسته را در ایران انجام می دهند اما مهم ترین عامل برای کار کردن با این شرکت ها قدمت و امنیت خرید از آنها می باشد در اکثر مواقع این شرکت ها پس از یک یا دو سال منحل شده و عملا پشتیبانی از خدمات آنها در آینده نخواهید داشت شرکت رهاورد نیرو با بیش از یک دهه سابقه در زمینه نصب دوربین مدار بسته انتخابی امن برای شما می باشد.

روش دیگر انتقال تصویر دوربین ها انتقال تصاویر تحت وب با استفاده از Ip استاتیک یا ثابت می باشد در این روش شما تصاویر دوربین مدار بسته خود را می توانید بر روی کامپیوتر داشته باشید و از هر محلی دوربین های خود را با استفاده از اینترنت چک کنید. مزایای نصب دوربین مداربسته در منزل موجب افزایش سطح امنیت شده و این امر نیز باعث میشود افراد بدون نگرانی هنگام سفر و دوری از خانه، به مشاهده و بررسی تصاویر و فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته و ذخیره شده روی دستگاه DVR با استفاده از تکنولوژی انتقال تصویر بپردازد. برای تنظیمات تاریخ و تصاویر به تنظیمات دستگاه DVR مراجعه کنید. هزینه بسیار کمتری نسبت به دوربین های مداربسته موجود در بازار را دارند . در مقابل دوربین هایی با برندهای متفرقه قیمت بسیار ارزان تری دارند اما هیچ تضمینی بر عملکرد و واقعی بودن ویژگی های آن نیست.

برای این کار، دوربین مداربسته در نقاط کور محیط نظیر پشت حفره های موجود در کابینت، کمد دیواری و … کابل دوربین مداربسته را به پشت دستگاه یعنی ورودی تصویر (Video Input) متصل کنید. بعد از اتصال دوربین مداربسته به دستگاه و اتصال کابل باید تصاویر دوربین مداربسته در کانالهای تعیینشده ببنید. در این قسمت، انتقال تصویر دوربین مدار بسته به گوشی موبایل و کامپیوتر و روش انتقال تصاویر بدون استفاده از اینترنت را توضیح می دهیم. دوربین های مداربسته عموما برای استفاده های امنیتی و نظارتی کار برد دارند و مثال هایی از این کاربردها را در تصاویر بالا مشاهده می کنید که چند نمونه از کاربرد دوربین مداربسته از جمله در مکان هایی که کوره های ذوب آهن وجود دارد و امکان حضور نیروی فردی در نزدیکی آنها بدلیل حرارت نیست و یا کنترل ترافیک و یا کنترل هوشمند تردد برای سازمان های راهنمایی و رانندگی و همچنین نمونه ای از استفاده از دوربین مداربسته در کنترل عبور و مرور فضای یک کارخانه و انتقال تمامی این تصاویر به اتاق های مانیتورینگ می باشد.

نقشه و طرح خانه، بودجه و اولویتهای امنیت خانه شما با همسایه شما متفاوت است، بنابراین هیچ قانون واحدی برای حداقل تجهیزانی که لازم دارید وجود ندارد. به خصوص هنگامی که قصد نصب چند دوربین را به یک DVR دارید. باید در قسمتی اقدام به نصب کاور و پایه دوربین مدار بسته کنید که حداکثر کارایی دوربین را دریافت کنید. بررسی کنید که آیا میتوانید از منبع تغذیه به طور کامل جریان برق دریافت کند. نکته: دستگاه DVR را با توجه به کیفیت دوربین مداربسته و تعداد دوربین مورد نیاز تهیه نمایید. با در نظر گرفتن ویژگی های بالا و نیم نگاهی به برند سازنده و شرکت گارانتی کننده می توانید با خرید اینترنتی دوربین مدار بسته از فروشگاه اینترنتی تکنوسان و بدون مراجعه به بازار های حضوری و صرف وقت و هزینه های بالا اقدام به تهیه دوربین نمایید.

در حالی که برای نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه IP نیازی به انجام این کار نیست. دوربینها را در نزدیکترین مکان به پریز برق نصب کنید. چه نکاتی در تعیین مکان نصب انواع دوربین مدار بسته باید توجه و رعایت کنیم؟ پیش از نصب دوربین های مدار بسته شما باید در خصوص انواع مختلف آنها تحقیق کرده و برای انتخاب بهترین گزینه، کارایی و قیمتشان را مد نظر قرار دهید.اما پیش از آن توصیه می کنیم محلی را که قصد دارید در آن دوربین نصب کنید به دقت بررسی کنید و محل قرار گیری هر یک از آنها را انتخاب کنید.

سیستم های نظارت تصویری کمک می کنند تا حتی در هنگامی که شما ( به عنوان مدیر مجموعه ) در محل حضور ندارید افراد بهترین رفتار کاری را از خود نشان دهند . تمامی هزینه های نصب دارای تعرفه مشخص از اتحادیه هستند و این شرکت نیز خدمات و تعرفه نصب خود را مطابق با این قیمت ها و گاها پایین تر از آن نیز برای مشتریان انجام میدهد. دوربین مداربسته ای که در محل های مناسب نصب شده باشد مجرم احتمالی را بر آن می دارد تا از انجام جرم دست بردارد و محل دیگری که ضریب امنیتی پایین تری دارد را برای انجام جرم انتخاب نماید.

قانون کلی این است که هرچه چراغ های IR بیشتر باشند ، در شرایط کم نور روشنایی بیشتری خواهید داشت. با نصب این دوربین مدار بسته جزئیات زیاد را از سوژه خود زیر نظر خواهید داشت. از ویژگی این دستگاه میتوان به ضبط و همچنین پخش تصاویر به وسیله نمایشگر اشاره کرد. برای مشاهده تصاویر ارسالی از دوربین های مداربسته از آنها استفاده می شود این نمایشگرها می توانند تلویزیون های معمولی، مانیتور کامپیوتر، LCD و LED یا سایر نمایشگر های تصویر باشند. با این وجود، بسیاری از افراد اطلاعات کافی در خصوص دوربینهای مداربستهی مخفی و جزئیات آن ندارند. هدف ما آسوده بودن خاطر مشتریان از سفارششان است و تمامی قیمت ها ابتدا در پیش فاکتور به آنها ارائه می گردد و پس از انجام پروژه تمامی تعرفه های نصب دوربین مدار بسته بر روی فاکتور مطابق قیمت های درج شده در پیش فاکتور به مشتریان عرضه خواهد شد. دوربین مارکت دارای تیم مجرب و کارشناسان حرفه ای می باشد تا به بالاترین کیفیت و بازدهی برای دوربین مدار بسته ی خود برسید . دوربین خود را در بالاترین قسمت ممکن متصل کنید. به نظر میرسد که مشکلترین قسمت در نصب انواع دوربین مدار بسته، بخش سیمکشی است. اغلب اشتباهات در هنگام نصب انواع دوربین مداربسته در این قسمت اتفاق میافتد.

در دوربین آنالوگ کیفیت ارسال تصاویر به شکل 0 و 1 است. نظارت تصویری معمولاً در کارخانجات اماکن تولیدی و اجرایی برای مشاهده و نظارت تجهیزات و شناسایی سریع مشکلات که ممکن است تأخیرات یا دشواری هایی را برای روند تولید به همراه داشته باشد به کار می رود . هم چنین به عنوان چشم بیداری برای ایجاد تأثیر مثبت در روند تولید و حصول اطمینان از تجهیز مناسب عوامل تولید در محیط کار به کار می رود . شناخت بهترین برندهای دوربین مداربسته کمک می کند تا در بین تنوع بالای محصولات موجود در بازار مناسب ترین نمونه ها را با توجه به کارکرد خود تهیه کنید. 1. ابتدا از طریق سایت دیجیرانو محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر به دنبال خرید دوربین مداربسته برای منزل یا محل کار خود هستید، حتما متوجه شده اید که هنگام جستجو در سایت های خرید اینترنتی دوربین مدار بسته، تفاوت های فاحشی در لیست قیمت انواع دوربین مداربسته برای مثال لیست قیمت هایک ویژن وجود دارد که به نظر می رسد شکل یکسانی دارند. همچنین اگر مهارت کافی در نصب دوربین مدار بسته خانگی خود را ندارید کافی است، روی لینک سایت خدمات پینورک کلیک کنید و سفارش خود را ثبت کنید تا متخصصین مجرب پینورک در اسرع وقت برای نصب دوربین حاضر شوند.