دوربین مداربسته کوچک

پس از وارد شدن جفت های مس، به طرف انتهای کانکتور فشار دهید تا مطمئن شوید که جفت های مسی به انتهای مسی کانکتور RJ45 به شدت برخورد می کنند. سپس تک تک مکان هایی که برای نصب دوربین مداربسته مشخص کرده اید را از نظر زاویه دید چک کنید تا مطمئن شوید در آن نقطه بهترین تصویر را از دوربین نصب شده می گیرید و شیئی مانع ضبط تصویر توسط دوربین مداربسته نیست. البته خرید دوربین مداربسته از تولید کنندگان معتبر نیز مهم است اگرچه ممکن است قیمت دوربین مدار بسته دید در شب آنها کمی بیشتر از برندهای ناشناخته باشد ، اما شما با بهترین کیفیت تضمین می شوید همچنین این نوع از دوربین دارای ضمانت و پشتیبانی فنی هستند.حتمابه این نکته توجه کنید که دوربین مداربسته شما در محلی نصب شده است که مانعی ندارد. اگر یک دوربین مداربسته تحت شبکه خریده اید (برای خرید دوربین مداربسته میتوانید به مقاله راهنمای خرید دوربین مداربسته مراجعه کنید) و اکنون قصد نصب وراه اندازی آن را دارید و نگران نصب کردن آن هستید دیگر لازم نیست دغدغه فکری برای چگونگی یادگیری و آموزش نصب و راه اندازی دوربین مداربسته تحت شبکه IP را داشته باشید چرا که در این مقاله ما در تیم فنی دیجیرانو آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه را به صورت صفر تا صد و قدم به قدم به شما آموزش میدهیم.

دوربین و دستگاه و کلیه تجهیزات و سیستم های ارائه شده توسط گروه پاساک دارای تائیدیههای بین المللی و همچنین تائیدیههای ارگان های امنیتی، انتظاماتی و حراستی کشور میباشند. با استفاده از رول پلاک و پیچهای ارائه شده، دوربین یا براکت دوربین را به دیوار وصل کنید. این یک گام مهم است زیرا کانکتورهای RJ45 ضعیف می توانند باعث قطع تصادفی یا از دست دادن سیگنال شوند. شیوه کار این قابلیت به این صورت است که تصویر اول با نور معمولی محیط و تصویر دوم با توسط سنسور سریع گرفته می شود که دارای نور فراوانی جهت روشن کردن پس زمینه ی تصویر است، سپس این دو تصویر با یکدیگر ترکیب می شوند تا یک تصویر با نورپردازی یک نواخت به دست کاربر برسد. سپس کانکتور ضد آب را نصب کرده و آن را سوکت بزنید. آچار سوکت را تهیه کرده و به سختی فشار دهید تا زمانی که صدای “کلیک” یا “ضربه محکم” را بشنوید و مکانیزم ضامن آچار آزاد شود. دوربین های مداربسته عروسکی به نحوه نگه داری و سلامت کودکان در خانه یا مهدکودک ها نظارت می کند. امروزه از این سامانه برای حفاظت و نظارت بر اماکن مهم، اماکن پرتردد و اماکن پرخطر استفاده میشود. این استاندارد 568B نام دارد و باید در هر دو انتهای کابل اترنت استفاده شود.

برای اطلاع از این تخفیف های ویژه و برای دیدن و خرید دوربین مدار بسته اکسوم می توانید به سایت دیجی رانو مراجعه نمایید. حتی اگر داخل فروشگاه موجود نداشتیم می توانید با ما تماس بگیرید تا بهترین محصول را به شما معرفی کنیم . اساتید این رشته تماماً مهندسین خبره ی دانشگاهی هستند، اساتیدی از بهترین دانشگاه های کشور در رشته های برق و الکترونیک فارغالتحصیل شده اند و سالیان زیادی به عنوان کارشناس و مهارت پیشه در این صنعت کار کرده اند. این واحد به صورت بسیار مدرن و مکانیزه اداره میگردد، به گونهای که به هیچ عنوان تاخیری در ارائه خدمات به مشتریان بوجود نیاید. ما در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع دوربین های مداربسته موجود در بازار آشنا کنیم ولی همچنان ممکن است با دوربین هایی روبرو شوید که در این مقاله در مورد آن ها مطلبی عنوان نشده ولی این اطمینان را به شما می دهیم که با معروف ترین انواع دوربین های مداربسته در این مقاله آشنا شده اید. اگر بعد از نصب با مشکلات اتصال روبرو هستید، ممکن است لازم باشد اتصالات RJ45 را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید این کار را به درستی انجام دادید. هر زمان که درحال حفاری هستید، از عینک ایمنی و محافظ شنوایی مانند سر گوش استفاده کنید.

کوچکترین تصویر روی یک تراشه پیکسل نام دارد. در میان لیست نرم افزار های دوربین مداربسته حرفه ای موجود در بازار نام برنامه smart pss در میان نرم افزار های User Friendly به چشم می خورد . نقطه کور دوربینهای مداربسته کجاست؟ نقطه کور دوربینهای مداربسته، دقیقا زیر آنها میباشد. از همین رو رشد استفاده از دوربین های HDSDI پس از مدت کوتاهی از معرفی آنها متوقف شد و در حال حاضر در کاربری های تخصصی تر مورد استفاده قرار می گیرند. در دوربین مداربسته تحت شبکه نیز همانطور که گفته شد به دلیل اینکه انتقال اطلاعات و تصاویر در بستر شبکه و اینترنت انجام می شود و همچنین به دلیل کیفیت بالای تصاویر در دوربین های تحت شبکه، هزینه ی خرید و راه اندازی این نوع دوربین ها بسیار بالاتر از دوربین های آنالوگ و دوربین های اچ دی می باشد. بعضی سیستم های دوربین مدار بسته بصورت پکیج های بیسیم ارائه شده که نصب دوربین مدار بسته را برای مکانهای کوچک بسیار آسان می کند اما در کل پیشنهاد همیشگی ما در نصب دوربین, استفاده از سیستم های کابلی است. سیستم امنیتی مورد نیاز تان شامل دوربین مداربسته، یک دستگاه DVR (دی وی آر)، کابل دوربین مداربسته (کواکسیال یا شبکه)، فیش BNC یا سوکت شبکه (بسته به سیستم دوربین مداربسته ای که نصب می کنید) و منبع تغذیه و …

نصب دوربین مداربسته در منزل، شاید آسان بهنظر برسد، اما طراحی مکان نصب و مدار مناسب جهت صرفهجویی در هزینه، نیازمند نظر کارشناس دارد. این به این معناست که مشخص کنید در چه مکان هایی نیاز به کنترل و نظارت تصویر دارید و در هر محل چقدر شفافیت و کیفیت تصویر مهم است. پروسه تحقیق، انتخاب، خرید و نصب سیستمهای امنیتی نظارت تصویر میتواند جذاب باشد. مرکز خرید پاساک مرجع تخصصی و آموزشی آنلاین و مرکز فروش عمده و اینترنتی انواع دوربین مدار بسته، دستگاه ضبط دوربین مداربسته و سایر تجهیزات و لوازم دوربین های امنیتی در ایران، ارائه دهنده کلیه مطالب آموزشی، مقالات تخصصی، کاتالوگ، لیست قیمت و خدمات مشاوره و طراحی دوربین های مداربسته میباشد. قبل از هر گونه فعالیت و یا ارائه قیمت خاصی جهت نصب دوربین های مداربسته، کارشناسان شرکت مهندسی صدر به محل مورد نظر اعزام میشوند و همه جوانب و شرایط (نقاط تحت پوشش، مقدار کابل، تعداد تجهیزات مورد نیاز و …) آنجا را مورد بررسی قرار خواهند داد و سپس با توجه به نیاز مشتری و شرایط موجود بهترین پکیج دوربین مداربسته را به آنها پیشنهاد خواهند داد. نقاط کور دوربینهای مداربسته، همیشه از مشکلهای چالش برانگیز است که دزدهای حرفهای با استفاده از همین نقاط وارد کارخونهها یا فضاهای دیگر میشوند.

در ادامه قدم سوم از مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه میخواهیم به روش سوکت زدن برای کابل های اترنت بپردازیم. حال در ادامه مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه میخواهیم به سراغ قدم بعدی یعنی کابل کشی برویم. در این مقاله قصد داریم آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه IP را در اختیار شما قرار بدهیم. ورود ابتدایی این کمپانی به بازار، با رزولوشن ۱MP بود. اما اگر از دوربینهای مداربسته با قابلیت WDR استفاده شود، تصویر هم در نیمه پرنور و هم در نیمه تاریک دارای جزئیات خواهد بود. بهطور مثال، هنگامی که بخشی از تصویر نور زیادی دارد و بخش دیگر در نیمه تاریک قرار میگیرد، جزئیات تصویر در نیمه تاریک مشخص نمیباشد. اما بر حسب توان مالی و نیاز خود میتوانید از دیگر کابلها نیز استفاده کنید. استاندارد 568B اتصال داده را تضمین می کند و اگر 568B را انجام ندهید و از تستر کابل استفاده می کنید.

اگر ارتفاع دوربین در اندازهای باشد که دوربین قابل دسترس باشد، فرد خرابکار میتواند به راحتی با یک جسم سخت به دوربین ضربه وارد کند. از جمله قابلیتهای اولیهای که هر کاربر از سیستم نظارت تصویری خود انتظار دارد، نرم افزار کاربردی کارآمد، پشتیبانی مناسب نرم افزاری و سخت افزاری و … در نتیجه نقاطی از محل که مهم تر هستند و نیاز بیشتری به نظارت دارند را باید مشخص و اولویت بندی کنید. می توان آن ها را در هر قسمت از خانه نصب کرد بدون اینکه توجه کسی را به خود جلب کند. این تضمین می کند که می توان از سیگنالینگ دیجیتالی با سرعت بالا استفاده کرد. دارای وضوح تصویر بالا بصورت FULL HD و حتی در برخی از مدل ها به صورت 4K می باشند . با مطالعه ادامه این مطلب به احتمال قوی می توانید سیستم دوربین مدار بسته خود را نصب و راه اندازی کنید ولی این را مد نظر داشته باشید با کمی هزینه بیشتر می توانید از یک نصاب حرفه ای جهت نصب دوربین مدار بسته استفاده کنید و اطمینان داشته باشید دوربین های شما بصورت استاندارد , اصولی و تمیز نصب خواهد شد .

دقت داشته باشید که هر یک از این مراحل نصب مستلزم رعایت نکات و استانداردهای بسیاری است. چیپست دوربین مداربسته امکان ایجاد تصاویری با رزولوشن های بالا را در اختیار شما قرار می دهد که متعاقبا این رزولوشن بالا و وضوح تصویر بیشتر امکان تشخیص جزئیات بیشتری در تصویر را باعث می گردد. قیمت چیپست سونی از نظر هزینه، کمی نسبت به چیپ OV و Aptina بالا می باشد. برای اطلاع از قیمت و مشاهده لیست قیمت انواع دوربین مداربسته به وبسایت رادیس مراجعه فرمایید . 2- در سیستمهای امنیتی داخلی، معمولا از ترکیب دوربینهای مداربسته مخفی و آشکار استفاده میکنند. دوربینهای مداربستهای که خارج از ساختمان نصب شدهاند، باید در محدودهی دید باشند. همچنین بهتر است برای فضاهایی که نور آنجا کم است، از دوربینهای مداربسته دید در شب استفاده شود. مخصوصا در فضاهای بزرگ و صنعتی بهتر است حتما با یک کارشناس مشورت کنید.

اما لازم به ذکر است هرچه دوربین مدار بسته وای فای (وایرلس، بی سیم) از دستگاه DVR دورتر شود، قدرت و کیفیت سیگنال تصویر ارسالی کمی کمتر میشود. قدیمیترین سیستم مدار بسته حفاظتی آنالوگ TVL است که به قدرت وضوح خطوط افقی تصویر اشاره دارد. ضمن آنکه قدرت زوم و زاویه دید آن ها نیز بسیار مناسب بوده و بی شک یکی از مهم ترین انواع دوربین مدار بسته می باشد. با توجه به بازار کار و فرصت های شغلی بسیار پیش رو نصاب دوربین مدار بسته، ثبت نام در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته فنی حرفه ای می تواند فرصت های شغلی بسیاری را برای شما ایجاد کند.

هرگز کابل را در فاصله 180 سانتی متری تابلو برق یا جعبه فیوز قرار ندهید. پس هرگز کابل را در فاصله 15 سانتی متری خطوط برق قرار ندهید. هرگز کابل شبکه را در کنار مسیر کابل برق عبور ندهید، زیرا میدان الکتریکی باعث ایجاد نویز و افت کیفیت در کابل دیتا شما می شود. برای منبع تغذیه دوربین ها هم می توان کنار هر دوربین یک آداپتور 2 آمپر مجزا نصب کرد. درهنگام نصب دوربینهای مداربسته باید به نقاط کور دوربینها توجه کرد تا هر دوربین را به گونهای نصب کرد که نقاط کور دوربین مداربستهی دیگر را پوشش دهد.

پس تا انتهای مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه یا همان دوربین های مداربسته ip با ما همراه باشید. دوربینهای مداربستهی مادون قرمز، همان دوربینهای دید در شب هستند. تستر دوربین مداربسته چی بخرم: همان طور که در پاراگراف های قبلی بیان شد تستر دوربین مدار بسته کاربرد های متنوعی دارد . در ادامه مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه به اهمیت استفاده از کانکتور های ضد اب و نحوه نصب و راه اندازی آن ها پرداخته ایم. 6 موردی که تا اینجا در مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه گفته شد موارد مهم امنیتی بود که برای حفظ جان و اموال خود باید به آن ها توجه کنید. معمولاً عملکرد تمامی دوربینهای مدار بسته مثل هم بوده، و فقط از نظر ظاهر با یکدیگر متفاوت هستند. دوربین های مدار بسته به لحاظ شکل ظاهری متفاوت می باشند. دوربین مدار بسته ضد انفجار در برابر فشارهای وارد شده از سوی محیط، مقاومت بالایی دارد.

برخی از دوربین های امنیتی دام هایک ویژن ضد خرابکاری هستند، اما برای دوربین هایی که چنین نیستند، طراحی نامحسوس از برخی جرایم جلوگیری می سایت hilook-cctv کند. همچنین به دلیل استفاده از بدنه خوب و مقاوم در برابر آب میتوان دوربین های مداربسته اکسوم را در محیط های خارجی نصب کرد و از کیفیت تصاویر لذت برد. و همچنین عبور سیم از سقف های کاذب , کناف , دو پوش , زیر نما یا زیر زمین سیم کشی را کاملا از دید مخفی کرد . پاور یا اداپتور : در مواقعی که کابل کشی کم بوده و امکان استفاده از کابل های ترکیبی فراهم است شما می توانید از پاور های مرکزی استفاده نمایید تا به یکباره برق را برای همه ی دوربین های مدار بسته خود تامین نمایید .