خرید دوربین مدار بسته ارزان

نکته مهم اینجاست که با توجه به محل کاربرد دوربین­ها و انتظاری که از آن داریم، بهترین را انتخاب کنیم. دومین برندی که به معرفی ان می پردازیم برند هایک ویژن است . چنانچه دستگاه ان وی آر شما از قابلیت PoE پشتیبانی کند می توانید از این دستگاه برای تغذیه دوربین های مداربسته خود استفاده کنید. می توانید با نصب دوربین مداربسته و کاهش جرائم، هزینه های بیمه خانه یا دارایی های دیگر خود را تقلیل دهید. این دوربینها عموماً مناسب نصب در فضاهای آزاد هستند و با قابلیت پایش ۳۶۰ درجهای کاملاً برای حضور در محوطههای بزرگ شهری مناسب میباشند.

چطور حجم فیلم دوربین های مدار بسته را کم کنم تا فضای کمتری روی هارد دیسک بگیرد؟ از این تکنولوژی بیشتر برای تشخیص تصاویر در فضاهای باز و کم نور استفاده می­شود، زیرا مجهز به LED مادون قرمز هستند. برای کاربرانی که کیفیت تصویر در شب، اهمیت دارد، دوربین های بولت پیشنهاد میشود. روزولوشن تصویر : دوربین های انالوگ دارای محدودیت رزولوشن تصویر هستند در حالی که دوربین های شبکه چنین مشکلی ندارند. این نوع دوربین مداربسته بیشترین استفاده در نظارت و امنیتهای فضاهای بسته را دارد. محصولات تولیدی شرکت داهوا علاوه بر داشتن گواهینامه ISO 9001 سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارد که این نشانی از کیفیت بالای این محصولات دارد. ویژگی این دوربین ها کیفیت بالای تصاویر و رزولوشن بیشتر است. این دوربینها دارای تکنولوژی سنسورهای آشکارساز و تصویربرداری به وسیله سنسور حرارتی هستند.

دوربین مداربسته متحرک یا PTZ دوربینیه که میتونید اون رو در محورهای افقی و عمودی بهصورت دستی یا اتوماتیک حرکت بدید یا روی تصویر زوم کنید. شرکت داهوا یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویر است. در دستگاه DVR پس از پردازش، به فرمت دیجیتال تبدیل میشه. قیمت : قیمت دوربین ها و تجهیزات دیجیتال از تجهیزات انالوگ بالاتر است. در سیستم انالوگ اطلاعات به صورت سیگنال های آنالوگ برای دستگاه ضبط و پخش ارسال می شوند. دوربین مارکت عرضه کننده بهترین برند های دوربین مداربسته است و شما می توانید برای گرفتن مشاوره در رابطه با خرید دوربین مداربسته یا نصب دوربین مدار بسته با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید . برای استفاده از مشاوره های رایگان کارشناسان فنی مجموعه مفتاح رایانه افزار می توانید با شماره 021-42922 تماس حاصل فرمایید. با توجه به اندازه مکان مورد نظرتان، ممکن است یک دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا بهترین انتخاب برای شما باشد و یا یک دوربین تحت شبکه بیسیم کوچک گزینه بهتری باشد. این یک گام مهم و حیاتی برای اطمینان از یک سیستم امنیتی برای خانه ، شرکت یا هر محل مورد استفاده می باشد. هم چنین یکی از نکات مهم نصب صحیح دوربین مداربسته است و حتما باید دوربین ها در زوایای مناسب نصب شوند تا نقطه ی کوری باقی نماند .

دو فیلتر رایج استفاده شده در سیستم های مداربسته، فیلتر RGB (قرمز،سبز،آبی) و CMYG (فیروزه ای،سرخابی،زرد،قرمز) هستند که هر یک به روشی جداگانه، ترکیبی مکمل از رنگ ها را ایجاد می کنند. در بسیاری از موارد به عنوان یک دوربین عکاسی و فیلم برداری قابل حمل و در عین حال با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا بیشتر انواع دوربین مداربسته را مورد بررسی قرار دهیم. با توجه به ویژگیهای گسترده و تکنولوژیهایی که در این دوربینها در حال استفاده است، هر روزه شاهد افزایش کیفیت تصاویر ضبط شده در محیط های تاریک هستیم.

دوربین فلتی دارای انواع کیفیت تصویر 4k، 2k، و 1080p می باشد که از داخل نرم افزار میتوانید بین انواع مختلف کیفیت ها انتخاب کنید. به این ترتیب راحتتر میتوانید از حضور این دوربینها در فضاهای بسیار دور از دسترس بهرهمند باشید. یکی دیگر از گزینه های انتخاب هنگام خرید دوربین مداربسته دید در شب برای منزل و محیط کار شما دوربین مداربسته دید در شب بیسیم است بدیهی است این نوع از دوربین ها نیاز به کابل کشی ندارند و به راحتی میتوانید خودتان بدون نیاز به کارشناس نصب آن را راه اندازی نمایید. دوربینهای مداربستهی سیمی در مقایسه با دوربینهای بیسیم امنتر هستن چرا که امکان هک شدن و شنود اطلاعات در میانهی راه وجود نداره. اولین دوربینهای تجاری با نام Vericon در سال 1949 در آمریکا به بازار عرضه شدند.

همین موضوع باعث می­شود که با تهیه یکی از آنها ضمن صرفه جویی در هزینه­ها و از نصب چند دوربین جلوگیری کرد. مقاوم بودن آنها در برابر اشعه نور خورشید است. اما دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند. رنگ کیس روی قیمت دوربین تاثیر چندانی ندارد، فقط سلیقه ای است. دوربین را می توان روی یک ساختار فیزیکی مانند دیوار یا سقف نصب کرد. در صورتی که نیاز به تماشای داده های دریافتی باشد می بایست از یک دستگاه مبدل، استفاده کرد. این دسته از دوربین­ها گستره دید وسیعی تا ۳۶۰ درجه دارند و در مکان­های مسقف نصب می­شوند.

دوربین خودرو وسیله ای است که در چند سال اخیر مورد توجه و استفاده بسیاری از افراد در سراسر دنیا قرار گرفته است. ویلا و باغ های شما نیز باید امنیت شان تامین شود و در مقابل تهدیدات باید ایمن گردند بسیاری از افراد برای تامین ایمنی باغ و ویلای خود از سرایدار و نگهبان استفاده می کنند ومعمولا اتاقی را در گوشه باغ برای سرایدار تعبیه می کنند و نیروی انسانی را برای محافظت از سرمایه های خود دخیل می کنند. نحوه ذخیره سازی در دوربین IP بسیار کارآمد تر از دوربین آنالوگ است. با توجه به نوع دوربین مداربسته تصاویر ضبط شده بر روی رم و یا هارد دیسک ذخیره میشوند. اگر دمای اجسام یا محیط بالاتر یا پایین تر از حد معینی باشد، سیستم آلارم دوربین به صدا در می آید. دوربین های Box معمولا فاقد دید در شب هستند اما در حالت کلی تصاویر بسیار مناسبی در محیط کم نور می توانند ثبت کنند.

دوربینهای C-mount میتوانند تا مسافت بیش از ۱۳ متر را به لطف امکان استفاده از لنزهای خاص پوشش دهند، در حالی که دوربینهای مداربسته استاندارد حداکثر میتوانند مسافتی در حدود ۱۱ تا ۱۳ متر را ببینند. البته باید بدانید که گردش ندارند و تنها قادر به تصویربرداری ثابت هستند. 960 قادر به ضبط تصویر هستن. اگر تا به حال برای محل کار یا منزل خود اقدام به خرید دوربین مداربسته کرده باشید حتماً با کاتالوگ عجیب و پر از اطلاعات فنی و نامفهوم دستگاه برخورد کرده اید. تصاویر دوربینهای IP از آنجایی که تصاویر دیجیتالی هستند، در فواصل طولانی و هنگامی که به فرمت های مختلف تبدیل می شود، وضوح 100% خود را حفظ می کنند. در بررسی مدل های دوربین مداربسته، می توانیم به کیفیت تصاویر ضبط شده توسط دوربین ها اشاره کرد. دوربین چشم ماهی ساختاری شبیه به چشم ماهی داشته و با امکان زاویه دید ۱۸۰ یا ۳۶۰ درجه فضای زیادی را با داشتن لنز ثابت، تحت پوشش قرار می دهد.

در واقع دستگاه NVR نوع دیگری از دستگاههای ضبط تصاویر و صدا هستند که تنها قابلیت سازگاری با دوربینهای مداربسته IP را دارند. همچنین دوربین های تحت شبکه اکسوم به دلیل عدم نیاز به کابل و تنها به شرط وجود اینترنت و البته کابل LAN در بین مردم بسیار پر طرفدار شده اند. برخی از خودروهای خارجی در هنگام خرید به همراه دوربین خودرو ارائه می شوند و برخی دیگر از خودروها این آپشن را نداشته و خود فرد بایستی اقدام به خرید و نصب دوربین بر روی اتومبیلش نماید. سیستم دوربین مدار بسته به طور کلی از دوربین و رکوردر تشکیل شده است ، دوربین مدار بسته مانند چشم عمل کرده و از صحنه تصویر برداری می کند و سیستم ضبط تصویر نیز مانند مغز عمل کرده و تصاویر را به خاطر می سپارد در این قسمت با توجه به اینکه ،یکی از اجزای سامانه نظارت تصویری سیستم دوربین مدار بسته است ، می خواهیم انواع دوربین مداربسته ای وی تک را برای شما تشریح کنیم. این دوربین ها بخاطر ظاهری شبیه به گلوله تفنگ است دارند به این نام شناختدده میشوند این نوع دوربین مداربسته، بخاطر پوششی که بر روی لنز آن قرار گرفته ضدآب هستند؛ ولیاین دوربینها زوم و چرخش ندارند اما خصوصیت مهم آنها داشتن اشعه مادون قرمز است، که قابلیت فیلمبرداری حتی در شب را فراهم میکند.

قطعا در ادامه بخش های آموزش نصب دوربین مدار بسته نصب هارد دیسک HDD در دستگاه DVR یکی از مهمترین بخش های پروژه نصب دوربین مدار بسته می باشد تا ضبط تصاویر ممکن سایت hilook-cctv باشد. در گروهبندی انواع دوربین مداربسته، لنز نیز یکی از اجزایی است که دوربینها بر آن اساس طبقهبندی میشوند. دوربین مدار بسته ضد آب نوعی از دوربین است که بدنه آن نسب به ورود آب باران، برف و رطوبت و … از برند های معتبر و با کیفیت دوربین مداربسته می توان به داهوآ و سی پلاس و هایک ویژن و … هایک ویژن که سالیان سال است به عنوان پیشرو در زمینه تولید دوربین هایی با ویزگی های منحصر به فرد و خلاق ترین کمپانی در تولید دوربین های مداربسته به شمار می رود این روز ها با یک تکنولوژی جدید توانسته است دوباره خود را در بازار مطرح کند . تا حد امکان سعی کنید گارانتی را نیز در نظر بگیرید و دوربین مداربسته را با اطمینان کامل خریداری فرمایید . سعی خواهیم کرد تا در این صفحه مطالبی را در اختیار همکاران قرار دهیم تا به نوعی در نحوه تشخیص برد اصلی دوربین مداربسته مفید فایده واقع گردد.

مهم ترین دسته بندی دوربین های مداربسته، دسته بندی آنها بر اساس سیگنال خروجی آن هاست که به دو دسته دوربین مداربسته آنالوگ و دوربین مداربسته IP تقسیم می شوند. این دوربینها خود به چند دسته تقسیم شد. اولین اقدام جهت مشاهده تصاویر دوربین مداربسته بر روی کامپیوتر این است که دستگاه مرکزی دوربین مداربسته ( یا دوربین تحت شبکه ) خود را از طریق کابل LAN یا شبکه وایرلس به روتر یا کامپیوتر متصل نمایید و بوسیله فرمان Ping از اتصال درست دستگاه دوربین مداربسته به کامپیوتر مطمعن شوید. برخی از این دوربین ها مجهز به دید در شب هستند در حالی که برخی دیگر دارای ویژگی های زاویه حرکت تند و سنسورهای حرکتی هستند. به همین جهت در مقایسه با دیگر دوربینهای مداربسته کیفیت پایینتری دارن. دوربین مداربسته پلاک خوان دیجیتال از فلز ساخته شده و ابعاد آن نیز بزرگ است که به آن ارزش خرید بالایی داده است. سیستم دوربینهای مداربستهی آنالوگ از یک یا چندین دوربین آنالوگ، یک دستگاه ضبط تصویر DVR (ضبط دیجیتال تصاویر) و کابل کواکسیال جهت اتصال دوربینها به DVR تشکیل شده. شکل و ظاهر این دوربین به گونه ای است که به لحاظ روانی ، افراد خطرناک را از محل نصب دوربین دور می کند .

در نصب این دوربین ها از کابل کواکسیال استفاده شده که نصب آسانی دارند و بسیار مقرون به صرفه هستند. نصب دوربین مدار بسته وایرلس بسیار آسان است، چرا که علاوه بر کاهش هزینه های سیم کشی نیازی به سیم کشی طولانی و پیچیده نیست. نقشه ی دیوارها و محل عبور لوله ها و کابل ها را پیش از شروع سیم کشی تهیه کنید. این نوع پک های دوربین مداربسته بیسیم بی نیاز از هرگونه سیم کشی اضافی می باشند . از مزایای دوربین مداربسته بی سیم می توان به هزینه ی نصب پایین تر و راه اندازی آسان تر اشاره کرد . دوربین مداربسته دام ، به دوربین گنبدی معروف است چرا که دام (Dome)، به معنی گنبد است. دوربین اسپید دام (Speed Dome) یکی از قوی ترین دوربین های مداربسته جهت کنترل تردد و بررسی جزییات است. این در حالی است که جزییات در تصاویر سیاه و سفید به خوبی نمایان نمی شوند. امکان نصب کارت حافظه از نوع MicroSD، امکان مشاهده تصاویر در شب تا محدوده 10 متر، رزولوشن قابل پشتیبانی تا 720P و … دوربین مدار بسته IP دارای کیفیت 720P و 1080P است.