انواع دوربین مداربسته بیسیم Wifi

دوربین های باکس قابیلت دید در شب ندارند، دلیل آن هم در این است که معمولا بانک ها و طلافروشی ها و فروشگاه ها به هنگام شب و تاریکی خالی از افراد میباشند و عبور و مروری در این محیط ها وجود ندارد. یعنی هم بدون نیاز اینترنت در محل نصب دوربین و هم از طریق اینترنت در هر کجای دنیا می توانید تصویر دوربین را به صورت زنده و هم تصاویر ضبط شده را ببینید. از دوربین های مخفی نیز مانند هر تکنولوژی دیگری می توان هم در جهت صحیح و هم در جهت نادرست استفاده نمود. برای نمایش تصاویر دوربین مداربسته می توان به مانیتورهای تلویزیون، کامپیوتر و… باید بدانید که خرید دوربین مدار بسته معتبر از شرکت های با سابقه هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری محسوب می شود تا با اطمینان خاطر زندگی شخصی و کاری را پیش برد. در واقع این سیستم ها یک وسیله بازدارنده قدرتمند برای مجرمان محسوب میشود تا افراد غریبه جرات ورود غیرقانونی به املاک خصوصی نداشته باشند علاوه بر اینکه یک روش معتبر تحقیق و اثبات جرم نیز است بی جهت نیست که مشاغل مختلف را نیز ترغیب کرده است از این طریق امنیت را فراهم کنند. در واقع این سیستم ها یک وسیله بازدارنده قدرتمند برای مجرمان محسوب میشود تا افراد غریبه جرئت ورود غیرقانونی به املاک خصوصی را نداشته باشند علاوه بر اینکه یک روش معتبر تحقیق و اثبات جرم نیز هست و بی دلیل نیست که مشاغل مختلف را نیز ترغیب کرده است از این طریق امنیت را فراهم کنند.حتماً شما نیز مشاهده کرده اید که اغلب شرکت ها، سازمان ها و ادارات خصوصی و دولتی در تلاشند بهترین برند دوربین مداربسته را به کار ببرند.

در این که خرید تجهیزات محافظت کننده بسیار اقدام اقتصادی و تاثیر گذاری است شکی وجود ندارد اما می بایست گارانتی و خدمات پس از فروش را نیز دقت کنید بررسی رزومه و تجربه کارکنان نیز به شما اطلاعات خوبی درباره کیفیت خدمات خواهد داد. در چنین محیط هایی معمولا از آب و باران و گرد و خاک و نور مستقیم آفتاب خبری نیست و از آنجایی که از سقف کوتاهی برخوردارند و از نظر زیبایی نیز باید اصول دکوراسیون رعایت گردند، میتوان با انواع دوربین مدار بسته از قبیل دام پلاستیکی، مکان مورد نظر را تحت پوشش قرار داد. در این که خرید تجهیزات محافظت کننده بسیار اقدام اقتصادی و تأثیر گذاری است شکی وجود ندارد، اما می بایست گارانتی و خدمات پس از فروش را نیز دقت کنید، بررسی رزومه و تجربه کارکنان نیز به شما اطلاعات خوبی درباره کیفیت خدمات خواهد داد. در این روزها که ایران تحریم است و محصولات خارجی وارد نمی شود، برند اکسوم توانسته است با دسترسی به تکنولوژی برتر، انواع دوربین مداربسته ای را تهیه کند که دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشند.

از اینرو برای محیط های داخلی ایندور، در صورتیکه قرار است دوربین مدار بسته از داخل رو به خارج (رو به شیشه یا پنجره) جایگذاری شود، انواع دوربین مداربسته دام با تکنولوژی WDR گزینه های پیشنهادی میباشند. دوربین مداربسته مینی اسپید دام و دوربین مداربسته مینیاتوری، از انواع دوربین مدار بسته میباشند که بیشتر دارای کاربرد برای محیط های ایندور داخلی هستند. معمولا انتخاب دوربین های آنالوگ توسط افرادی صورت می گیرد که اطلاع دقیق از جزئیات تصاویر برای آنان اهمیت چندانی ندارد اما برخی مایلند با پرداخت مبالغ بیشتر از کیفیت خیره کننده دوربین های PI و یا DH بهرمند شوند. از این جهت، نصب دوربینهای امنیتی و نظارتی که کیفیت بالایی داشته باشند و پوشش مناسبی را ارائه دهند، بسیار حائز اهمیت است و امنیت ساکنان و کارکنان را تامین میکند. دوربین های مدار بسته به دلیل تاثیر آن ها در به حداقل رساندن جرائم، رصد مکان های نظامی و امنیتی و محافظت از مناطق مسکونی و آموزشی از اهمیت بالایی برخوردارند. دوربین های تحت شبکه امروزه از محبوبیت بالایی برخوردارند و آن هم به این دلیل است که کیفیت بالاتری داشته و در بستر شبکه امکان ارسال هم زمان نیز وجود دارد. هنگام نصب باید توجه داشته باشید که علاوه بر دوربین، به فکر لوازم جانبی آن هم باشید.

اگر چه تا چند سال قبل کاربرد دوربین های مداربسته به طور انحصاری برای شرکت ها و محیط های کاری حرفه ای بود، اما حال در فضای باز و منازل مسکونی نیز استقبال بسیاری شده است. شرکت الکامپ از باسابقه ترین تامین کننده های انواع دوربین مداربسته استاندارد بوده که با قیمتی استثنایی و کیفیتی مثال زدنی آمادگی ارائه خدمات حفاظتی و امنیتی را به شما عزیزان دارد و شما میتوانید جهت خرید دوربین مدار بسته به سایت شرکت مراجعه نمایید. دوربین های مداربسته توسط تولید کنندگان و با مارک های مختلف و مدل های متنوع و کیفیت های متفاوت برای کاربردهای گوناگون به بازار ارائه میشوند. این تجهیزات، از سیستم آنالوگ، اچ دی و یا تحت شبکه برخوردارند و در انواع ارزان قیمت خانگی، گرانقیمت صنعتی، و یا حرفهای با قابلیتهای ویژه در بازار عرضه میشوند. دوربین های آنالوگ ، دوربین های اچ دی ، و دوربین های تحت شبکه – این سه دسته به ترتیب پیشرفته تر و گران تر میباشند و با یک بوجه خیلی کم تنها سیستم های آنالوگ، با یک بوجه متوسط سیستم های اچ دی مبتنی بر کابل RG59 (یعنی سیستم های AHD و توربو اچ دی و HD-SDI, HD-CVI, HD-TVI) و با یک بوجه نسبتا مناسب میتوان سیستم دوربین مدار بسته را بر اساس دوربین های اچ دی تحت شبکه طراحی و پیاده سازی نمود.

بعضی از دوربین ها قادرند دید در شب رنگی با کیفیت بالاتر ارائه کنند. گارانتی ۵ ساله محصولات و ارائه مشاوره تخصصی درباره انواع برند و انجام کلیه مراحل ثبت سفارش و نصب دوربین مداربسته در این ۱۷ سال فعالیت سبب شده کولهباری از تجربه موفق را با راهاندازی بیش از ۴۰۰۰ پروژه اجرایی به دوش بکشند. زاویهی دید محدود در دوربین باکس سبب میشه از این نقاط کور در جهت اهداف خراب کارانه استفاده بشه. دوربینهای مداربسته در معرض دید نباشند. در این مقاله سعی کردیم تا رایجترین و پرکاربردترین اصطلاحاتی که در حوزه دوربینهای مداربسته وجود دارد را برایتان توضیح دهیم. اگر به دنبال دوربینی هستید که در تمامی شرایط جوی افرادی را تحت نظر بگیرد، دوربین بولت برای شما مناسب تر است. بسته به فاصله و اندازه جسم مورد نظر می توان از لنزهای مختلف برای مجهز کردن دوربین های باکس استفاده نمود. دی وی آر را می توان در تعداد کانال 4، 8،16،24 و 32 کاناله تهیه کرد.

کیفیت این دوربین اچ دی 4 مگاپیکسل می باشد. دوم دی ماه سال 1399 بود که خبر مرگ مشکوک زنی جوان در منزل شخصی اش به کارآگاهان پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی مخابره شد و کارآگاهان بلافاصله برای بررسی صحنه جرم و نیز علت مرگ این زن جوان عازم محل جنایت شدند و با جسد زن جوانی روبرو شدند که در داخل حمام افتاده و شیر آب باز است. از جمله علت های دیگر تهیه این محصول، جلوگیری از دزدی است. شاید از خودتان بپرسید که چرا باید از دوربین های مداربسته استفاده کرد؟ کارشناسان متخصص همواره تاکید دارند نحوه نگهداری و مراقبت از این سیستم های مجهز را بپرسید تا مدت زمان بیشتری بتوانید از این وسایل کارآمد استفاده کنید. چه افرادی نیاز به خرید دوربین مدار بسته دارند؟

دوربین مداربسته همانگونه که از نامش پیداست، سیستمی جهت فیلمبرداری با استفاده از دوربین میباشد با این تفاوت که بر خلاف دوربین های فیلمبرداری و عکاسی معمولی که برای ثبت وقایع در یک بازه کوتاه مدت و بر روی حافظه محلی موجود بر روی خود دوربین استفاده میشوند، دوربین های مدار بسته برای ثبت وقایع در بازه بینهایت و به صورت 24/7 (بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته) و بر روی حافظه های عظیم و با قابلیت کنترل و نظارت از راه دور، طراحی شدهاند. برای دوربین هایی که قرار است بیرون ساختمان نصب شوند باید عوامل محیطی همچون میزان نفوذ گرد و خاک، نفوذ آب و بازه دمای کاری آن را مد نظر گرفت چرا که بسیار مهم می باشند. برای چنین شرایطی دوربین های باکس یا دوربین های صنعتی لنز خور گزینه های بسیار مناسبی میباشند. به هر دلیل ممکن است محیطی از حساسیت بالا برخوردار باشد و یا مساحت محیط بزرگ باشد و دوربین های معمولی قادر به پوشش چنین محیطی نباشند (مانند یک سالن بزرگ، یا یک سوله بزرگ)، در چنین شرایطی انواع دوربین وری فوکال برای نظارت بر چنین محیط هایی مناسب میباشند. لنز دوربین فیش آی مخصوص بوده و امکان پوشش 360 درجه محیط را دارد.

دوربین از طریق كابل كواكسیال اطلاعات خود را به DVR مركزی ارسال میكند. با توجه به گسترش بازار مصرف انواع دوربین مداربسته،تنوع بی نظیری برای اماکن مختلف همچون برای کاربری مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی فراهم شده است که در قدم نخست شما می بایست اطلاعات دقیقی درباره لوکیشن محل بدهید. پس از انتخاب نوع سیستم نوبت به انتخاب نوع و مدل تک تک دوربین ها بر اساس موقعیت فیزیکی نصب و نوع کاربری آنها میرسد. در این بخش از طراحی سیستم نظارت تصویری، مصرف کننده نهائی (مشتری) کمترین دخالت را میتواند داشته باشد و تنها باید هدف از نصب دوربین در موقعیت مورد نظر و میزان کیفیت تصویر درخواستی در طول روز و شب را در اختیار پیمانکار بگذارد تا تیم طراحی پیمانکار مناسب ترین گزینه ها را بر اساس شرایط محیطی و درخواست مشتری انتخاب نمایند. اگر دوربین مداربسته را برای فضای بیرونی ساختمان می خواهید، باید ارتفاع 3 متر یا بیشتر را در نظر بگیرید تا در دسترس افراد نباشد. در بیشتر موارد امکان نصب دوربین مداربسته بی سیم توسط افراد وجود دارد و نیازی به تکنسین های حرفه ای ندارد. اگر چه تا چند سال قبل کاربرد دوربین های مداربسته به طور انحصاری برای شرکت ها و محیط های کاری حرفه ای بود اما حال در فضای باز و منازل مسکونی نیز استقبال بسیاری شده است.

به طور مثال سنسورهای CCD گران تر از سیماس هستند و تصاویر را با کیفیت و وضوح بالا ثبت می کند. در گذشته انواع دوربین مداربسته گران قیمت برای استفاده صنعتی و حرفه ای در بازار ارائه میشد. ارائه و معرفی انواع دوربین های امنیتی و دوربین های حفاظتی همراه با فروش انواع دوربین های نظارتی در سراسر کشور در اسرع وقت و با نارلترین قیمت از جمله خدمات ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی پاساک میباشند. دوربین مدار بسته – دوربین مدار بسته ارزان قیمت : دوربین مداربسته چیست و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته خانگی و صنعتی به همراه معرفی جامع انواع دوربین مداربسته با لیست قیمت دوربین مدار بسته خانگی حرفه ای و لیست قیمت دوربین مدار بسته ارزان خانگی . لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته خانگی و صنعتی در صفحات فروشگاه اینترنتی ما در دسترس عموم میباشند. سیستم های امروزی دوربین مدار بسته از ابزاری ساده، اختصاصی و تک منظوره به ابزاری پیشرفته و عمومی ارتقا یافتهاند و با کاهش هزینه های تکنولوژی های پیشرفته و راهیابی شبکه های کامپیوتری در منازل و صنایع به همراه مباحث هوشمندسازی ساختمان ها، سیستم های دوربین مدار بسته با تکنولوژی های پیشرفته و سازگار با سایر تجهیزات خانگی و صنعتی راهی بازار شدهاند.

امروزه به دلیل پایین بودن امنیت در سطح جامعه، تمامی افراد ترجیح می دهند تا در نبودشان، فردی از ملک شخصی و دارایی سایت hilook-cctv هایشان محافظت کند. یکی از دغدغه های شرکت رادیس انجام نصب با کیفیت بالا و هزینه ی پایین است اما برای تخمین حدودی هزینه نصب دوربین مداربسته عواملی همچون تعداد دوربین و محل نصب (بسته به سختی دسترسی و ارتفاع) در برآورد هزینه نصب دوربین تاثیر گذار هستند اما به صورت کلی میتوان گفت در شرکت رادیس قیمت نصب از ۴۰۰ هزار تومان شروع و تا ۴ میلیون تومان است که مبالغ بالا اکثرا برای پروژه های خاص با شرایط خاص است اما باید این نکته را قید کنیم که قیمت های مجموعه رادیس به شدت رقابتی و مناسب هستند. می توان گفت که دوربین های مدار بسته آنالوگ، از اولین تولید ها و اولین نسل دوربین مدار بسته می باشد. نمی توان قیمت ثابتی برای دوربین مداربسته داهوا تعیین کرد زیرا عوامل زیادی می توانند بر قیمت آن تاثیر مستقیم بگذارند. زیرا این دوربین می تواند با تحمل تمامی شرایط آب و هوایی بهترین تصاویر را برایتان ثبت کند. فضاهای داخلی ادارات، شرکت ها، محیط های تجاری و مسکونی محیط های بسیار ایده الی برای نصب دوربین مداربسته دام می باشند.

AHD یا Analog High Definition تکنولوژی انتقال تصویر بر بستر کابل های کواکسیال تا فاصله 500 متر میباشد.این تکنولوژی تا حد زیادی قادر به کاهش نویز رنگ و تولید تصویر بهتر در مقایسه با دستگاه های آنالوگ قدیمی میباشد.پس دوربین های مدار بسته با تکنولوژی AHD همان دوربین های آنالوگ هستند با تصاویر بهینه شده که بهبود بسیار زیادی در کیفیت تصویر ایجاد شده لذا امکان تولید تصاویر با کیفیت 2 مگاپیکسل یا همان 1080p فراهم شده است. دوربین های امنیتی اغلب سبب کاهش جرایم می شود و در صورت وقوع آن به کشف سرنخ ها و تعقیب سارقین و مجرمین کمک می کند. با کمک این نوع دوربین ها، امکان ضبط و مشاهده در زمان وقوع اتفاقات ممکن است. از دوربین های مداربسته در بازار و صنعت ایران با نام های دوربین مدار بسته تلویزیونی، دوربین حفاظتی، دوربین امنیتی و دوربین نظارتی یاد میشود. دوربین مدار بسته امنیت را در مقابل دزدان یا سارقان تأمین میکند، اما یکی از راههای نظارت بر فرزندان شما در خانه نیز میباشد. پیشنهاد ما دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HDBW1200EP است که از فیلتر AGC برای کنترل و اصلاح نور کم استفاده کرده و از مزایای آن دید در شب قوی و اتصال از طریق سوکت BNC کابل کواکسیال میباشد.

می توانید فیلم آنچه در داخل خانه یا محل مدنظر طی شبانه روز اتفاق می افتد حتی زمانی که در محل کار هستید یا در حال مسافرت ببینید، همچنین شما همیشه قادر خواهید بود طی 24 ساعت شبانه روز و بدون اینکه نیاز به تردد باشد و حتی به خود استرس وارد کنید، وضعیت را بطور مستقیم چک کنید. بسته به کاربری و انتظارات خود می توانید محصول خود را از این برند دوربین مداربسته که یکی از پرفروش ترین برند های دوربین مداربسته است انتخاب کنید. با مطالعه مطالب این بخش و مشاهده محصولات هر یک از دسته بندی های آورده شده، به طور کامل با انواع دوربین مدار بسته آشنایی کامل پیدا کرده و قادر به انتخاب بهترین نوع و بهترین مارک دوربین مداربسته مورد نیاز خودتان خواهید بود، البته، انتخاب یک سیستم مناسب وابستگی بسیار زیاد به بوجه در نظر گرفته شده برای سیستم، شرایط محیطی و کاربری محیط مورد نظارت، و نهایتا اهداف و کاربری های مد نظر از نصب سیستم مداربسته دارد. آنها نه تنها تصاویر بسیار با کیفیتی را ضبط می کنند ، لکه پیامی را ارسال کرده و اعلام می کنند که فضای شما تحت نظر است. دوربین های PI را میتوان حاصل ادغام علم و تکنولوژی دانست که برای کاربران امکاناتی همچون اتصال به اینترنت و ارسال تصاویر به گیرنده های موبایل را نیز فراهم می کند.