آموزش نصب دوربین مداربسته با جدید ترین تکنیک های سال 2022

هرچه کیفیت ضبط تصویر روی دستگاه دی-وی-آر بالاتر باشد بصورت صعودی قیمت تمام شده سیستم بالاتر می رود و مثلاً یک DVR حرفه ای با کیفیت پخش و ضبط 5 مگاپیکسل قیمتی حدود چهار برابر یک DVR اکونومی با کیفیت فقط پخش 5 مگاپیکسل دارد. عدم تشخیص جهت: تشخیص سمت و جهت در دوربین مداربسته دام ، از آن جهتی که این مدل دوربین درون یک محفظه گنبدی و شیشه ای قرار می گیرد بسیار دشوار می باشد. انتخاب محفظه و پایه نگه دارنده انواع دوربین مداربسته، با توجه به انواع مدل های دوربین مداربسته خریداری می شود. زیبایی: دوربین مداربسته Dome نسبت به سایر دوربین های مداربسته شکیل تر هستند ، به خصوص دوربین هایی که دارای محفظه ی شیشه ای هستند ، قاعدتا زیباترند . درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید. انواع درب اتوماتیک ، راهبند، کرکره برقی و جک برقی را از قائم الکترونیک بخواهید. خیر. امروزه اکثر دوربین های مدار بسته دارای دید در شب هستند و داشتن این قابلیت آپشن خاصی به شمار نمی آید که بخواهید به آن توجه نمایید. اگر از سوراخکاری در دیوارها و عبور کابلها نگران هستید، برای حفظ زیبایی و جلوگیری از خسارت، از شرکت خدمات دوربین مدار بسته و متخصصان این حوزه کمک بگیرید.

در این دوربین ها از سنسورهای CCD استفاده می شود. همچنین قابلیت 360 درجه در برخی از این دوربین های مداربسته موجب شده تا این سیستم امنیتی طرفداران بیشتری را به خود اختصاص دهد و زوایای مختلفی را پشتیبانی نماید . یکی از اصلیترین دغدغههای کاربران داشتن دوربین مداربسته ارزان است تا بتوانند با کمترین هزینه به سیستم نظارت تصویری در مکان مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. هایک ویژن (به انگلیسی: Hikvision) یکی از تولیدکنندگان و برندهای سیستمهای تصاویر مداربسته در حوزه سیستمهای امنیتی است. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت محصولات داهوا در مقایسه با برندهای دیگر بسیار مقرون به صرفه است. برند دوربین مدار بسته که در این زمینه میتوان گفت دوربین های متفرقه جایی برای رقابت با برندهای مطرح از قبیل که در بازار موجود است ندارد . در مدل های مختلف ، مناسب برای محیط های داخلی و خارجی می باشد . قائم الکترونیک آماده همکاری با تمامی اصناف و کاربری های مختلف در محیطهای آموزشی، بیمارستانی، ادارات ، بانکها، مراکز نظامی و دولتی و…

این دوربینها برای اهداف تجاری و خانگی ایده آل هستند و شما به سادگی و به طور زنده میتوانید از وضعیت اموال و املاک خود با خبر شوید. دی – لینک (به انگلیسی: D-Link) یک شرکت تجهیزات مخابراتی و شبکه است که همان طور که گفتیم در سال ۱۹۸۶ در تایپه (تایوان) با نام داتکس سیستم تأسیس شد. سیستم های اقتصادی (اکونومی) دوربین مدار بسته معمولاً کیفیت لایو و پخش زنده بالایی دارند ولی تصویری که روی هارد ضبط می شود کیفیت پایین تر دارد. دوربین های مداربسته C-Mount معمولاً حجیم هستند، و مانند دوربینهای بولت این مسئله به عنوان یک مزیت و بازدارنده عمل میکنند. ما در این مقاله به نکات مهم در انتخاب مکان مناسب برای نصب دوربینهای مداربسته اشاره کردهایم. وجود این دوربینها در کنار نصب دزدگیر در مغازهها، مراکز کسب و مراکز اداری یا صنعتی هم میتواند امنیت بیشتری هم برای کارکنان و هم مراجعهکنندگان فراهم کند.اما چطور باید یک دوربین مدار بستهی خوب انتخاب کرد؟

امروزه روز با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز ، سیستم های امنیتی ، از جمله دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن در مدل های مختلف بیش از پیش خریداری می شود . در این مناطق امکان کابل کشی برای اتصال دوربینها به مرکز کنترل و سیستم ضبط و پردازش تصاویر وجود ندارد. به عنوان نمونه: نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور برای پیشگیری و کشف جرم وحفظ امنیت جامعه، از وسایل متفاوتی استفاده میکنند که یکی از مهمترین ابزارها، نصب دوربین مداربسته است. این قابلیت یکی از مهمترین عملکردهای محافظتی دوربینهای مداربسته به شمار میرود. به این ترتیب بدون نیاز به کابلکشیهای طولانی تنها با حضور یک مودم ساده میتوانید سطح کاملی از اطلاعات را در هر نقطه از جهان تنها با استفاده از اینترنت داشته باشید. دوربین های C-mount با لنزهای قابل جدا شدن امکان تغییر ساده لنز را برای برنامه های مختلف فراهم می کنند. در حالت کلی و به زبان ساده دوربین بخشی از یک سیستم مداربسته است که از طریق کابل تصاویر را به جز دیگر انتقال می دهد.

کابل: اتصال دهنده دوربین به سرور. منبع تغذیه: برای تأمین برق دوربین ها نیاز به منبع تغذیه ایست که ولتاژ برق شهر را به 12 ولت تغییر دهد. آیا نقطه کوری برای دوربین مداربسته وجود دارد؟ عدم خرابی دوربین : نه اینکه این مدل دوربین مداربسته CCTV اصلا خراب نشود . همچنین فروش تجهیزات و متعلقات دوربین مداربسته (اعم از سیم و کابل، منبع تغذیه دوربین و هارد اینترنال و…) نیز در فروشگاه دی سی ای کالا ممکن شده است. تجهیزات دوربین مداربسته بسیار حساس هستند. برند های دوربین مداربسته سامسونگ، ال جی و پاناسونیک هم جزو محصولات با کیفیت موجود در بازار هستند اما به دلایل صرفا اسم برند آنها باید مبلغ بیشتری برای آن پرداخت کنید. دوربین مداربسته برای محیط و کاربرد های مختلف انواع گوناگونی دارد به عنوان مثال دوربین مداربسته که برای محیط بیرونی و صنعتی استفاده میشود با دوربینی که در محیط داخلی اتاق یک شرکت یا پارکینگ مسکونی استفاده میشود تفاوت هایی دارد لذا پیشنهاد دوربین مارکت این است که اگر نمیدانید چه دوربین برای شما مناسب است حتما با کارشناسان ما برای مشاوره رایگان تماس بگیرید. در ضمن خدمات مشاوره قبل از خرید دوربین مدار بسته در دوربین مارکت کاملا رایگان است پس نگران نباشید با ما در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید.

این موضوع باعث شده تا عموم طراحی این تیپ از دوربینهای مداربسته همراه با لنزهای Wide با فاصله کانونی تقریباً کوچکی باشند. دوربین های باکس می توانند مجهز به لنزهای متفاوتی باشند و این بزرگترین مزیت آنهاست. یکی از بهترین مزایای این دوربین قابلیت اتصال آسان و راحت به وای فای منزل یا محل کارشماست که می توانید به راحتی از هرجایی به اطلاعات دوربین و تصاویر زنده دسترسی داشته باشید.از دیگر ویژگی های منحصر به فرد دوربین برایتون سرعت انتقال تصویر بسیار بالا در داخل کشور می باشد که دلیل آن وجود سرور داخلی است. برای انجام هرچه بهتر مراحل نصب دوربین مدار بسته شما می توانید خود از طریق توضیحاتی که در زیر داده می شود این کار را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید و یا می توانید این کار را به مجموعه هایک لوک بسپارید تا بهترین سیستم امنیتی را برای شما انتخاب نمایند و در محل مورد نظر بعد از کارشناسی اصولی اقدام به نصب کنند.

قرار دادن دوربین مداربسته در ورودی منازل میتواند از خطرات زیادی جلوگیری کند و در صورت بروز مشکل هم برای حل آن کارآمد باشد. بهترین دوربین مدار بسته دوربینی است که بیشترین تناسب ممکن را با نیاز شما دارد و برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب نیازتان، با کارشناسان ما ۰۲۱۸۸۸۲۹۰۴۳ تماس بگیرید. ✅ سعی کنید حتی الامکان محافظ و یا سایبانی برای دوربین ها قرار دهید تا با تغییر آب و هوا، دچار صدمه نشوند. دوربین را نه با کیفیت تصویر پایین و نه با کیفیت خیلی بالا انتخاب کنید. دوربین مدار بسته یکی از لوازمی است که میتوانید برای امنیت محیط کار یا منزل خود استفاده کنید. یعنی باید توجه داشته باشید که DVR برای دوربین مدار بسته آنالوگ قطعا با DVR مناسب برای دوربین مدار بسته AHD یا HDtvi فرق دارد. یک دوربین مداربسته دید در شب بسته به مدل خود می تواند از حدود 10 متر تا 150 متر در شب را ببیند.

دوربین مدار بسته دام جز پرفروش ترین و محبوب ترین انواع دوربین مداربسته می باشد ، با ما همراه باشید تا بیشتر با مزایای خرید دوربین مداربسته دام آشنا شوید . که در این مقاله به محبوب ترین های آن ها که جنبه عمومی دارند و به برند خاصی وابستگی ندارند اشاره کردیم. به عنوان نمونه پورت صدا که جهت اتصال به انواع اسپیکرها و میکروفون مورد استفاده قرار میگیرد. نمونه های رایج آن عبارت است از نصب دوربین برای کنترل صندوق فروشگاه، نصب دوربین برای نظارت بر تراکنشهای POS و نصب و راه اندازی دوربین در مکان هایی که معاملات در آنجا انجام می شود. برای مکان های حساس مثلا جاهایی که رفت و آمد زیاد است و یا مکان هایی که نور کم است و همچنین برای مسافت های طولانی استفاده از دوربین مدار بسته آنالوگ کاربرد ندارد.

اکثر دوربین های مداربسته مخفی کوچک که بررسی کرده ایم قابلیت ضبط با کیفیت بالا (HD) با کیفیت 1920 X 1080p را دارند. دوربین مداربسته تحت شبکه یا همان دوربین مداربسته IP، در برخی مدل ها با کیفیت تصویر بینظیر با رزولوشن بسیار بالا تصاویر را تا 8 کیلوبایت به خوبی ذخیره و نمایش داده و البته دارای یک دستگاه ضبط کننده تصاویر از نوع ان وی آر NVR می باشد . نویز نمک و فلفل وقتی که سنسور CCD داغ میشود و یا توسط ذرات خاک درون دوربین مدار بسته تولید میشود. نوع چیپ و سنسور تصویر که عامل اصلی در کیفیت تصویر دوربین می باشد که سنسور های aptina و omni vision دارای قیمت پایین تری به نسبت سنسور تصویر سونی می باشند.

برای استفاده کردن از دوربین های نظارتی امنیتی به دو نوع کابل کشی نیاز است که به صورت کلی دو نوع کابل دیتا و کابل برق برای تامین انرژی تقسیم می سایت hilook-cctv شود. شاید در هنگام روز بتوانید در محیط های بیرونی از هر مدل دوربین جهت افزایش امنیت محیط خود استفاده نمایید ، اما در شب به دلیل نور کم ، ارائه تصاویر با کیفیت در واقع یک مشکل اساسی برای شرکت ها و مجتمع هایی است که نیاز به امنیت 24 ساعته برای محیط خود دارند . زمانی که شما تصمیم به خرید دوربین مداربسته دارید، در بازار پس از جستجو با قیمت های متنوعی روبرو میشوید. دوربین مداربسته کوچک یا همان دوربین مدار بسته رم خور ، از آنجایی که بسیار ظریف و کوچک طراحی شده است ، به عنوان یک دوربین مدار بسته مخفی نیز شناخته شده است . سیستم های نظارتی و امنیتی شامل انواع دوربین مداربسته از نوع : دوربین مداربسته تحت شبکه ، دوربین مداربسته بیسیم ، دوربین مدار بسته لامپی ، دوربین مداربسته مخفی ، دوربین مداربسته دید در شب رنگی ، دوربین مداربسته کوچک و …

سیستم های امنیتی چنانچه ، در زاویه بهتر و با کیفیت بهتری نصب شوند می توانند تصویر مناسب تری را برای شما فراهم نمایند. در صورت ثبت نام در کلاس آموزش نصب دوربین مداربسته آموزشگاه فنی پارس فرصت تمرین و تکرار برای شما فراهم شده است. این مدل دوربین مدار بسته مناسب برای مکان های بسته می باشد . طول کابل هر دوربین نباید از 400 متر بیشتر شود همچنین سعی کنید از کابلهای کیفیت بالا برای انتقال تصاویر استفاده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. دوربین مداربسته بیسیم یا دوربین مداربسته بی سیم ip د ر بازار پر رقابت فروش دوربین مداربسته ، یکی از یکه تازان محصولات و تجهیزات امنیتی می باشد که با کیفیت و قابلیت های بسیار بالایی عرضه می شود .

تا اینکه سرانجام در سال 1980 در سراسر امریکا در سطح گسترده ای دوربیین های مداربسته در مراکز عمومی نصب و بکار گرفته شد و این نتیجه گیری بدست امد که استفاده از دوربین های مداربسته راهی به صرفه تر از بکارگیری نیروی انسانی پلیس برای ثبت تخلفات می باشد. همچنین بهتر است بدانید که؛ نصب دوربینهای مداربسته حرارتی در مراکز صنعتی رواج پیدا کرده است. جالب است بدانید ابعاد برخی از این مدل دوربین ها دقیقا به اندازه یه دکمه پیراهن طراحی شده است . نصب اشتباه دوربین می توانید مشکلاتی را در نحوه ضبط تصاویر از قبیل نویز و غیره ایجاد کند. این دوربین مداربسته را معمولا در ارتفا زیاد نصب خواهند کرد و همین امر موجب می شود تا کمتر در معرض دید باشد و یا با اکسس پوینت و سیستم اعلام حریق اشتباه گرفته شود .