پرده شید خرید و قیمت انواع پرده شید رول ساده شاین بلک اوت و دابل شید پرده بازار

پرده شید خرید و قیمت انواع پرده شید رول ساده شاین بلک اوت و دابل شید پرده بازار

نصب پرده شید یک راه عالی برای حفظ حریم شخصی در ویستاپرده محیط داخلی است. در پشت پرده های شید، فوم قرار دارد که باعث می شود از بیرون، فرد به فضای داخلی دید نداشته باشد. شید دبل یا روز و شب از دو لایه مجزای آستر و توری تشکیل شده که هر کدام از این لایه ها به طور جداگانه باز و بسته می شوند. این پرده ها میزان نور عبوری را کنترل کرده و از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می کنند. بنابراین برای مناطقی با آب و هوای خشک (به ویژه در فصل تابستان) مناسب هستند.

کرکره های معمولی قابلیت تنظیم دستی را دارند اما پرده شید رول غلطک موتوری دارد که به شما امکان کنترل از راه دور را میدهد. این قابلیت برای اتاق هایی که سقف بلندی دارند و امکان تنظیم کرکره مشکل است یا برای افراد مسن بسیار مفید است. با پرده های شید رول، شما می توانید از هر مکانی تنها با فشردن یک دکمه، نور را تنظیم کنید. شید بامبو یکی دیگر از انواع شید است که از باریکه‌هایی از جنس چوب بامبو تشکیل شده است.

  • این نوع پرده به صورت یکپارچه بوده و علاوه بر این که مانع از نفوذ آفتاب به داخل میشود باعث زیبایی و دکوراسیون آن مکان میشود.
  • انواع مختلفی از زنجیر پرده شید در بازار موجود است که می‌توانید بسته به سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.
  • مدل پرده شید سان اسکرین به این صورت است که مقداری از نور آفتاب را نگه می دارید و نمای بیرونی پنجره را با این پرده می بینید.
  • قیمت پرده شید بامبو با توجه به کیفیت و ضخامت چوب بامبو و اندازه آن متغیر است.
  • بنابراین شید رول دوبل، تنوع بی‌نظیری از نور و سایه را در فضای داخلی ایجاد می‌کند و می‌توان نور فضای داخلی را به‌بهترین شیوه، کنترل کرد.

پرده های ساده با کارایی بالا همواره یکی از نیاز های اساسی منازل هست.ممنون از اطلاعاتتون. قدرت پوشانندگی بالایی داره و از دید داخل خانه جلوگیری می کنه. استفاده از رنگ های روشن برای انتخاب رنگ پرده فضارو دلبازتر میکنه.

انواع شید آشپزخانه، شید اتاق کودک، اتاق پذیرایی و…

پرده شید بلک اوت که جنس آن از پارچه پشت فوم دار یا سولیت است تا 95 درصد از عبور نور جلوگیری کرده و فضا را تاریک می‌کند. در کنار مزیت بزرگ این نوع پرده یک مورد مهم وجود دارد که باید به آن توجه کرد، این که به دلیل بافت ضخیم پارچه امکان مشاهده منظره فضای بیرون وجود نداشته و دید بیرون را از بین می‌برد. علاوه بر طرح و رنگ های متنوع از شید رول هایی که در بازار موجود است، شما می توانید تصویر دلخواه خود را نیز بر روی آن ها چاپ کنید. انواع شید آشپزخانه، شید اتاق کودک، اتاق پذیرایی و… نمونه ای از پرده های چاپی است. به دلیل زیبایی و شیک بودن پرده رول بسیار محبوب و گسترده شده است.

خرید پرده شید از پرده متین

از زنجیر پرده برای باز و بسته کردن پرده و بالا و پایین ‌بردن آن استفاده می‌شود. انواع مختلفی از زنجیر پرده شید در بازار موجود است که می‌توانید بسته به سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. برای زنجیر به وزنه هم نیاز است که از آن برای صاف نگه‌داشتن زنجیر پرده شید استفاده می‌شود. با سلام برای یادگیری نحوه تمیز کردن پرده شید رول روی لینک کلیک کنید.

تعمیر موتور پرده شید

برای بخش آستر پرده دابل شید نیز رنگ‌بندی‌های متنوعی دارد که شما می‌توانید بسته به رنگ تور خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید. پرده شید مدل بلک اوت، مناسب کسانی است که به اتاق‌های کاملاً تاریک علاقه‌مندند، زیرا این مدل پرده‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هیچ نوری را از خود عبور نمی‌دهند. این نوع پرده‌ها پوشش کوتینگ آلومینیومی داشته و باعث می‌شوند هیچ نوری عبور نکند و تاریکی مطلق ایجاد شود؛ دقیقاً مانند اینکه دیواری را مقابل پنجره خود قرار داده باشید. این نوع پرده‌ها مناسب کسانی است که خواهان تاریکی صددرصد هستند.

یکی از انواع پرده های مدرن که می توانید آن را با یک مکانیسم ساده به سمت بالا جمع کنید، پرده شید است. سلام پرده شید مدلی بسیار جدید است که زیبایی خوبی به دکوراسیون منزل می هد و همچنین قیمت خیلی مناسبی دارد. پرده های شید گزینه بسیار مناسبی برای دکوراسیون فضا های مدرن و مینیمال می باشند و به علت سادگی و تنوع رنگ بالا می توان آنها را به راحتی در هر فضایی قرار داد. اینکه به راحتی میشه با این مدل از پرده ها نور ورودی به منزل را تنظیم کرد به نظرم بهترین حسن به حساب میاد.