بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان نکات مهم در انتخاب بروکر-بروکر آمارکتس

بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان نکات مهم در انتخاب بروکر-بروکر آمارکتس

یکی از ویژگی های بروکر های بزرگ و معتبر، داشتن بخش خدمات پشتیبانی آن است. همان طور که می دانید معاملات فارکس در 24 ساعت شبانه روز انجام می پذیرد و به همین دلیل باید پشتیبانی قوی از آن موجود باشد تا در صورت بروز مشکل در هر ساعتی از شبانه روز، معامله گر به پاسخ خود برسد. در واقع این خدمت رسانی می تواند به شکل ایمیل، چت آنلاین، تماس تلفنی و ..

معنی کلمه بروکر

هر چه سازمان ناظر معتبرتر باشد و مقررات و نظارت‌های مالی بیشتری بر بروکرها اعمال کند شما می‌توانید با خیال راحت‌تری نزد آن بروکر حساب باز کنید. بعضی بروکرها ممکن است به علت موقعیت جغرافیایی خود در ساعات یا روزهای مشخصی از هفته به شما برخی خدمات را ارائه ندهند. از طرفی، نرخ آن خانه ثابت نیست و نوسان میکند، ممکن است تا مدتی بعد گران‌تر شود یا قیمتش افت کند. اکنون فرض کنید که قیمت خانه افزایش پیدا میکند و به 55,000 دلار می‌رسد.

  • بیش از ۱۵ سال سابقه ارائه خدمات به مشتریان با بهترین سطح آمارکتس چیست کیفیت را دارد.
  • به عبارت دیگر، برای یافتن یک خریدار یا فروشنده ارز می توانید به یک کارگزار مراجعه کنید و آنها شما را با یک فروشنده یا خریدار مربوطه مطابقت می دهند.
  • معامله گران اسکالپر در تایم فریم های کوتاه مدت مثل 5 دقیقه و 1 دقیقه معامله می کنند و مقدار سودی که از هر معامله به دست می آورند بسیار اندک است ولی تعداد معاملات انجام شده آن ها بسیار زیاد است.
  • پس ضروری ترین و اصلی ترین کار، پیدا کردن معتبرترین بروکر فارکس است.
با اینحال به دلیل وجود تحریم های مختلف برای ایران بهتر است کل سرمایه خود را در یک بروکر قرار ندهید. موجودی برای افتتاح حساب بهترین بروکر فارکس یعنی Alpari، 1 دلار در نظر گرفته شده است که نسبت به بقیه بروکرها رقم پایینی دارد. بروکرها درخواست های خرید و فروش مشتریان خود را اجرایی می کنند، زیرا در اینجا نقش یک نهاد غیر بانکی را بر عهده داشته و معامله گران سرمایه خود را برای ترید در آنجا می گذارند. حساب های مختلفی با توجه به تریدهای مشتریان در بروکرها شکل می گیرد که در این بین، نام حساب های ECN (ای سی ان) و استاندارد را زیاد خواهید شنید. تسهیلاتی که در هر کدام از بروکرها به شما داده می شود، مستلزم پرداخت میزان مشخصی از کمیسیون است.

یک بروکر فارکس به معنای واقعی کلمه می تواند کسی باشد که برای خرید یا فروش در بازار فارکس با او تماس گرفته اید. اکنون توسعه اینترنت و نرم افزار به شما امکان می دهد با یک کارگزار از طریق آنچه پلتفرم تجاری یا نرم افزار تجارت نامیده می شود تعامل داشته باشید. اگر شما در این بین بروکری را برای افتتاح حساب انتخاب کنید که نظارتی بر آن نباشد، حتما با مشکلات زیادی در بین راه مواجه خواهید شد. این بروکر ها در قبال شما هیچ تعهدی ندارند و به همین دلیل اصلا قابل پیش بینی نیستند. برای این که این موضوع برایتان بیش تر روشن شود، با مثالی جلو می رویم.

واریز و برداشت سرمایه با بروکر

آموزش الفبای حضور در بازارهای مالی است که بدون آن عملا موفقیت ممکن نیست. پس از یادگیری مفاهیم بازار به خوبی درک می‌کنید که نباید تنها به اطلاعات موجود از فعالین بازار اعتماد کرد. قبل از اینکه هر راهنمایی موجب تغییر تصمیم شما شود، به شخصه در خصوص اطلاعات کسب شده تحقیق کرده و انتخاب نهایی را بر اساس کشفیات خود انجام دهید. صرافی Bingx در کشور سنگاپور ثبت شده و درحال حاضر در بیش از 100 کشور فعال است. در این قسمت لیتس از بهترین بروکر های فارکس در دنیا را برایتان آورده ایم.