نصاب دزدگیر اماکن – شرکت مهندسین هوشمند سازی کارن

یکی از مهمترین نکات در استفاده از این دزدگیر ها، پیدا کردن نصاب حرفه ای دزدگیر اماکن است. ایجاد آرامش در زندگی بدون داشتن امنیت هرگز معنا پیدا نمی کند . علاوه بر ویژگیهای بالا می توان به ساده سازی عملیات، ایجاد آرامش خاطر و پرستیژ کاری، به عنوان دیگر ویژگی های نصب دوربین مدار بسته اشاره نمود. بنابراین با توجه به کاربردهای نور مادون قرمز که در بالا به آن اشاره کردیم لازم است که اطمینان حاصل کنید که لامپهای LED مادون قرمز مسدود نشده باشند. این موضوع با توجه به درخواست کارفرما در میزان اهمیت جزییات تصویر برداری شده و همچنین متراژِ محیطی که دوربین قرار است تصویر برداری کند تعیین میشود. در این مقاله معظلات امنیتی به صورت تک به تک بررسی خواهد شد تا به اهمیت نصب دوربین مداربسته در تهران پی ببریم. یکی از مهمترین نکات نصب دوربین مداربسته انتخاب محل جاگذاری دوربین هسات که عموما بهترین محل برای نصب دوربینها مکان هایی هستند که تردد نسبتا زیادی در آنجا صورت میگیرد مثل درب های ورود و خروج، مناطقی که احتمال سرقت در آن جا بیشتر است یا لوازم و تجهیزات مهمی وجود دارد.

همانگونه که قبلا بیان شد سیستم های نظارتی باعث کاهش جرایم شده و در صورت بروز جرم نقش موثری در تشخیص مجرمین دارد.گاهی اوقات ممکن است در محل ارتکاب جرم افرادی بعنوان شاهد وجود داشته باشند که حاضر به اعلام حضور جهت شهادت نکنند و با استفاده از دوربین های مداربسته ، افراد حاضر در محل شناسایی و به عنوان شاهد به دادگاه خوانده شده و اجرای حکم عادلانه صورت می گیرد. مهدی احمدی، وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با خبر فوری اظهار داشت: نصب دوربین مداربسته در مشاعات ساختمانها جرم نیست و مورد تأکید قانونگذار نیز هست.

دقت داشته باشید که هرگز از سیم های غیر استاندارد و ارزان قیمت برای نصب چشمی دزدگیر استفاده نکنید. یکی از مهم ترین نکاتی که حتما باید به آن دقت کنید این است که دوربین مداربسته با چه امکاناتی خریداری شود. برای نصب و راه اندازی دوربین مداربسته به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟ چه موقع باید از سوییچ شبکه استفاده شود؟ دوربین مدار بسته HDsdi : دوربین های با تکنولوژی HDsdi قبل از دوربین های مدار بسته HDtvi و HDcvi به بازار آمدند ولی بدلیل اینکه کیفیت و کارایی این انواع جدید بهتر است زیاد استفاده نمی شوند. افراد می توانند در این دوره های آموزشی مباحث مختلف را به صورت تئوری و عملی فرا گرفته و در نهایت در صورتی که کلاس ها از کیفیت مناسبی برخوردار باشند، جذب بازار کار گردند. وهدف این پک آموزشی اینست که هر شخص علاق مندی با اندک دانشی از سیم کشی بتواند تبدیل به یک نصاب و حتی فروشنده دوربین مدار بسته شود.

به طور کلی، ابزار مورد نیاز برای نصب دوربین مداربسته منزل شامل پیچ، قلاب، کابل، آداپتور یا گیرنده برق، مته برقی و غیره است. در سایت های خدمات آنلاین مانند آچارباز، آچاره ، استادکار ، امدادکاران و غیره ثبت نام کنید و به جذب مشتری از این طریق بپردازید. در صورتی که قصد داشتید به صورت کامل نصب دزدگیر اماکن را فرا گیرید، توصیه می کنیم در کلاس آموزش نصب دزدگیر اماکن آموزشگاه پایتخت فناوری شرکت کنید. از چه نوع دوربین (آنالوگ و دیجیتال) در چه شرایطی استفاده کنیم؟ در این دوره سعی شده به صورتی عملی تمام مباحث کاربردی دوربین های مداربسته(چه آنالوگ و چه دیجیتال) گنجاده شود.

نصب دوربین مداربسته

همه این­ها زمانی که یک مساله قانونی پیش می­آید مهم خواهد بود. وجود قابلیتی مانند WDR نیز باعث می شود تا در زمانی که درب آسانسور باز می شود تصاویر دچار افت کیفیت نشوند. شما میتوانید از هر مکان و در هر زمانی که میخواهید اقدام به نظارت از راه دور نمایید و بی شک تاثیر آن را بر راندمان کاری خود خواهید دید . اگر نصب توسط تکنسین متخصص انجام نشود قطعا شما ضرر خواهید کرد چرا تکنسین نصب باید برای شما بهترین پلن جانمایی دوربین ها را در نظر بگیرد، از لوازم و تجهیزات مناسب استفاده کند و سعی کند زیبایی ظاهری مکان شما را به هم نریزد.

نصاب دوربین مداربسته

اگر بخواهیم در یک ساختمان بزرگ تصاویر چند آسانسور را مشاهده کنید باید از دستگاه ضبط با تعداد کانال مناسب نیازتان خریداری کنید. دستگاه های ضبط تصاویر دارای حافظه داخلی از نوع HDD هستند که با توجه به قدرت دستگاه مورد استفاده، تعداد هاردهای قابل نصب و ظرفیت هر هارد مشخص میشود. طبق مطالعات انجام شده در صنایع کوچک و صنوف مختلف، با نصب سیستم دوربین مدار بسته احتمال بروز سرقت توسط افراد داخل و خارج این صنایع و اصناف به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. در صورتی که برای تامین امنیت محیط مورد نظرتان نیاز به مشاوره و کارشناسی دارید الرت ایران متخصصین خود را به رایگان در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید با دیدی باز پروژه دوربین مدار بسته سیستم دزدگیر و یا سیستم اعلام حریق مناسب فضای خود را انتخاب نمایید.ما از مشاوره جهت نصب تا اجرای کامل پروژه در کنارتان خواهیم بود. تیم نصب و راه اندازی تجهیزات امنیتی و نظارتی الرت ایران متشکل از متخصصین نصب در تهران و ایران و سیستم های هوشمند سازی منازل با تجربه بالا و ارزشمند در اجرای پروژه های متعدد و موفق میتواند تمامی پروژه های مرتبط را در کم ترین زمان و بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه دهد.

نصاب دوربین مداربسته در تهران

در واقع نصب سیستم مداربسته یک راه حل برای پوشش این محدودیت هاست. این دسته از سیستمهایی که برای خرید آنها اقدام میکنید، در واقع سیستمهای امنیتی بسیار مهمی هستند که مسئولیت حافظت از محل مورد نظر شما را بر عهده دارند، بنابراین باید محصولی را در نهایت انتخاب کنید که از هر نظر بتواند امنیت ساختمان شما را تضمین کند و نگرانی شما را در زمان نبودن در محل، تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. دسته ی دیگر از دوربین های مدار بسته، دوربین های مداربسته خورشیدی هستند؛ که این دوربین ها برای تصویربرداری نیازی به برق ندارند و انرژی دوربین خورشیدی از طریق نورخورشید تامین می شود. سیستم های مداربسته کاربردهای تخصصی دیگری هم دارند. چه چیزی برای نصب یک سیستم نظارت تصویری در داخل/خارج خانه نیاز دارم؟ همه این­ها بستگی به نیاز شما دارد که چه دوربینی برای چه منظوری به کارتان می­آید.

اگر شما نیز از دارندگان سیستم های مداربسته قدیمی هستید و به فکر تعویض دوربین ها و تجهیزات قدیمی خود با تجهیزات جدید هستید می توانید با همکاران شرکت ما تماس حاصل نموده و اطلاعات سیستم مداربسته خود را در اختیار ایشان قرار دهید تا از مشاوره آنها استفاده نموده و با نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته بهترین پیشنهادات را از طرف ایشان دریافت کنید. دوربینهای مداربسته در فضای باز باید دارای ویژگی ضد آب باشند. این دوربین ها به دلیل تکنولوژی پیشرفته تر و چیپست هوشمندی که به آن مجهز شده اند، کیفیت تصویر بسیار بالایی را فراهم کرده و در عین حال قابلیت آنالیز هوشمند تصاویر را نیز در اختیار کاربر قرار می دهند. بسیاری از سیستم های دوربین مدار بسته امکان ارسال اطلاعات و در نتیجه مدیریت و نظارت از راه دور را فراهم می کنند. با توجه به آن که تمام اجزای دزدگیر به سیستم مرکزی متصل است، سیستم مرکزی نقش مغز متفکر دزدگیر را ایفا کرده و با متصل شدن به گوشی از طریق آن کنترل می شود.

مراحل نصب دزدگیر منزل، در تمامی بازدیدهایی که ما و همکارانمون بعد از مورد حمله قرار گرفتن مکانی توسط سارقین مشاهده کردیم، با اینکه اکثرا از درب های ضد سرقت و قفل های قوی استفاده کرده شرکت نصب دوربین مداربسته در تهران بودند. این مرحله باید پیش از انجام مراحل نصب دوربین مداربسته انجام شود. اگر به دنبال یک برند ایرانی دوربین مداربسته هستید، پیشنهاد میکنیم مقاله بررسی دوربین مداربسته ایرانی پرکسیس را مطالعه کنید؛ این برند یکی از برندهای شرکت پارندسیستم است. هرچند هر کارفرمایی این حق را دارد در فضای شرکت خود دوربین نصب کند اما نه جایی که ممکن است حریم خصوصی افراد نقض شود. بخصوص اگر آن­ها از وجود این دوربین بخصوص در یک فضای خصوصی اطلاع نداشته باشند.

بهترین شرکت نصب دزدگیر اماکن زیرا یکی از مکن هایی که افراد مورد سرقت و یا مزاحمت قرار می گیرند محیط آسانسور است. سیستم های نظارتی می توانند برای مدیریت اماکن عمومی مورد استفاده قرار گیرند. دستگاه های رکوردر عموما به 4 – 8 – 16 – 32 یا 64 کانال تقسیم میشوند و در هر پروژه با توجه به تعداد دوربین های استفاده شده و کانال های خالی مورد نیاز، رکوردر مناسب انتخاب میشود. اما این دستگاه ها از یک یا دو عدد پورت شبکه برای اتصال دوربین برخوردارند و به همین علت در پروژه هایی که از تعداد بالایی دوربین دیجیتال استفاده میشود نیاز به یک دستگاه سوییچ داریم. اما دزدگیر اماکن به طور کلی از قطعات زیر تشکیل شده است. سوکت شبکه: از سوکت شبکه برای اتصال کابل شبکه به تجهیزات شبکه استفاده می شود. لازم است بدانیم درصوتی که در پروژه ای از دوربینهای دیجیتال استفاده شود تجهیزات دیگری مثل سوئیچ و کابل های شبکه هم استفاده خواهد شد.

چه موقع باید از سوییچ شبکه استفاده شود؟

کابل هایی که برای نصب دوربین در آسانسور استفاده می شود متفاوت هستند. برای ضبط تصاویر دوربین های آنالوگ از دستگاه های ضبط آنالوگ (DVR) و برای ضبط تصاویر دوربین های دیجیتال از دستگاه های ضبط دجیتال (NVR) استفاده میشود. حتما به این نکته توجه کنید که دوربین های دیجیتال گرانتر از دوربین های آنالوگ بوده و همین موضوع میتواند تفاوت چشمگیری در هزینه تمام شده پروژه ایجاد کند. نکته دیگر این که آسانسورها جزو بخش های ورودی یک ساختمان و طبقات آن هستند در نتیجه برای جلوگیری از ورود افراد مشکوک به ساختمان بهتر است در آسانسورها از دوربین مدار بسته استفاده شود. البته اگر محیط یا سالن ورودی بزرگ باشد میتوان از دوربینهایی با لنز موتورایز استفاده کرد. شرکت چشمان بیدار آریا که در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است دارای تجربه و تخصص کافی در حوزه نصب راه اندازی و فروش سیستم های حفاظتی و نظارتی می باشد و شما می توانید برای سیستم های حفاظتی و نظارتی خود ماننده دوربین مدار بسته ، دزدگیر منازل و محل کار خود از از این شرکت دانش بنیان که دارای تجربه بسیار زیاد و خدمات ارزنده ای در حوزه های تولید، نصب، نصب راه اندازی ، فروش و همچنین تعمیر دوربین مداربسته می توانید برای عقد قراردادهای تعمیرات و به روز رسانی سیستم های حفاظتی و نظارتی خود به صورت کاملاً تخصصی از این شرکت استفاده نموده و از تمامی خدمات و امکانات بسیار زیاد این شرکت که مورد تایید اکثر ارگانهای کشور عزیزمان ایران می باشد استفاده نموده و برای پروژه های کوچک و بزرگ خود در حوزه دوربین مداربسته حتما از این شرکت استفاده کنید مخصوصا اگر قصد نصب دوربین مداربسته در تهران و یا شهرکهای صنعتی افراد استان تهران را دارید.

نصب دزدگیر اماکن در منزل

شرکت الکامپ به عنوان یک شرکت پیشتاز درعرصه دوربین مدار بسته و کلیه سیستم های امنیتی و حفاظتی با داشتن سابقه ای بالغ بر 15 سال در صنعت دوربین مداربسته با شعار “اول پشتیبانی، بعد فروش” خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه داده است. این نیز نشان دهنده ی اهمیت استفاده از دوربین مداربسته است. دوربین­های مدار بسته مدرن امروزی نه تنها قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت بالا را دارند بلکه امکان ضبط صدا نیز وجود دارد. وجود دوربین مدار بسته امکان دستگیری دزد یا فردی که مرتکب جرمی شده است را بیشتر می­کند بنابراین می­تواند موجب شود فرد خاطی در محیطی که دوربین مدار بسته قرار دارد جرم یا هیچ کار غیرقانونی مرتکب نشود یا اگر هم شد امکان دستگیری وی وجود داشته باشد. هرچند شاید اغلب دزدها در جلوی دوربین مدار بسته به دزدی نپردازند و این موجب شود تا حدود زیادی دزدی در محیطی که دوربین مداربسته وجود دارد کم شود اما در نهایت اگر دزدی تصمیم به دزدی بگیرد نیز دوربین مدار بسته فقط تصویری از او ضبط می­کند بنابراین او می­تواند دزدی کرده و فرار کند و شما باید به دنبال او بگردید.

نصب دوربین مدار بسته می­تواند موجب نقض حریم خصوصی افراد شود. این مساله مهم­ترین و مشخص­ترین فایده نصب دوربین­های مدار بسته است. مرحله دوم: کارشناس دوربین مدار بسته به بررسی فضا پرداخته و مشاوره های لازم را برای تعیین بهترین محل نصب دوربین مدار بسته، نوع دوربین مدار بسته، تعداد دوربین مدار بسته، مدل لنز و رزولویشن، دستگاه ضبط تصویر و تعداد آن ، روش کابل کشی ارائه می دهد. از دیگر نکات نصب دوربین مداربسته توجه به محل قرارگیری دستگاه ضبط است که باید از نظر امنیت، دما و راحت بودن کابل کشی در آن محیط (از دوربین ها به دستگاه ضبط) مورد بررسی قرار گیرد. در ادامه 7 اهمیت استفاده از دوربین مداربسته که توجیه سرمایه گذاری برای نصب این سیستم ها را به همراه دارد ارائه می گردد. اگر از دوربین تحت شبکه هایک ویژن در آسانسور استفاده می کنید باید از کابل شبکه مانند کابل های Cat6 و از نوع SFTP استفاده کرد.

نصب دوربین مداربسته رستوران

برای مثال پرسنل رستوران ممکن است تصور کنند که می توانند بدون حساب از برخی نوشیدنی ها و خوراکی ها به شکلی پنهان استفاده کنند. برای نصب این دوربین ها اگر از قبل محل نصب دوربین از پیش طراحی شده باشد نصب دوربین به آسانی نیز انجام می شود. هرچند تکنولوژی همانند یک شمشیر دو سر است، در کنار استفاده­های مفید و فوایدی که دارد می­تواند معایبی نیز داشته باشد. اما اگر نصاب دوربین مداربسته سیار برای انجام کار انتخاب کنید او در قبال تضمین کارایی محصول هیچ مسئولیتی را پس از نصب بر عهده نمیگیرد مگر اینکه تجهیزات را خود با گارانتی خریداری کرده باشید. همچنین بهتر است برای فضاهایی که نور آنجا کم است، از دوربینهای مداربسته دید در شب استفاده شود.

بهترین شرکت نصاب دزدگیر اماکن

تیم نصب الرت ایران به صورت دوره ای پس از نصب نیز از پروژه شما سرکشی و در صورت وجود ایراد برای رفع آن تلاش می کنند. الرت ایران امادهی عقد قرارداد با تمامی شرکتها و انجام پروژهها و پشتیبانی دوربین مداربسته میباشد. الرت ایران با در دست داشتن تیمی از متخصصان در سراسر ایران امکان عقد قرارداد با تمامی اشخاص وشرکتها و دفترها به صورت ماهیانه یا سالیانه میباشد.برخی از موارد مورد پشتیبانی توسط تیم الرت ایران شامل موارد زیر میباشد: همچنین نمونه قرارداد را میتوانید از اینجا مشاهده فرمایید. دوربین هایی که با استراتژی دقیق نصب شده باشند ، از دسترسی و همچنین قصد آنها برای سرقت اطلاعات شما جلوگیری می کنند.