دانلود نرم افزار دوربین مداربسته برای کامپیوتر

برای رفع این مشکل در این محل ها از دوربین مدار بسته ضد انفجار استفاده می شود. اهمیت این موضوع زمانی است که شما دوربین ها را در مکان هایی قرار دهید تا دید کامل نسبت به تمامی زوایای محلی که دوربین های مداربسته در آن نصب می شوند داشته باشد . امروزه دوربین مداربسته علاوه بر مکانهای اداری و تجاری در منازل هم مورد استفاده قرارمیگیرد. امروزه دوربین مدار بسته علاوه بر مکان های اداری و تجاری در منازل هم مورد استفاده قرار میگیرد. میتوانید کابل ها را در زیر فرش هم پنهان کنید ولی آن ها را بچسبانید تا بطور اتفاقی حرکت نکنند. وجود دوربین مداربسته در چنین فضاهایی می تواند نظارت مستمر بر وضعیت بیماران را امکان پذیر سازد.

همان طور که قبلا در مقاله دوربین مداربسته بهتر است یا دزدگیر درسایت دیجیرانو به این موضوع پرداختیم. در این مقاله سعی داریم در مورد اجزای دوربین مدار بسته و تجهیزات مورد نیاز برای نصب این دستگاه ها مطالبی را بیان کنیم. به زبان ساده تر زمانی که دوربین مدار بسته دیجیتال توسط کابل کواکسیال به دستگاه ضبط دیجیتال متصل می شود ، تصویر دوربین بر روی دستگاه فورا قابل مشاهده است . تکنولوژی AHD که نسل جدید دوربینهای مداربسته آنالوگ به حساب میرود، یک فرمت تصویری در انواع دوربینهای مداربسته آنالوگ است و مانند آنها از کابل کواکسیال یا RG59 برای ارتباط با دستگاه DVR استفاده میکند. اما با گذشت زمان و پیشرفت علوم دیجیتال، این دوربین ها هر روز بیشتر رایج شدند. دوربینهای ویدئویی بر اساس سیگنالهای خروجی یا آنالوگ هستند یا دیجیتال، به این معنی که هر دوربین تصاویر ضبط شده را بر اساس سیگنال آنالوگ یا دیجیتالی به دستگاه ذخیرهساز ارسال میکند. انتقال سیگنال تا فواصل بیشتر: دوربینهای HDCVI برای انتقال سیگنال از یک مدولاسیون جدید بهره میبرند، طوریکه در برابر تضعیف سیگنال ناشی از کابل دوربین و نویز و تداخل ناشی از سایر سیگنالهای الکترومغناطیسی، با ضریب اطمینان بیشتری عمل میکنند.

حتی اگر شما بتوانید باطری با کیفیت خیلی خوب پیدا کنید و از اینکه هیچ مشکلی نداشته باشد اطمینان داشته باشید باز هم هر باطری ای عمر مفیدی دارد و پس از این دوره دیگر دوربین مدار بسته شما کار نخواهد کرد و شما باید باطری آن را عوض کنید و فکر کنید این اتفاق زمانی بیفتد که شما در سفر هستید یا به هر دلیلی دسترسی به آن ندارید. امروزه استفاده از دوربین های مدار بسته برای نظارت و کنترل اماکن عمومی و خصوصی بسیار پرکاربرد شده از این رو نیاز به افرادی که نصب دوربین های مدار بسته را بلد باشند افزایش پیدا کرده است و باعث شده این شغل به یکی از پردرآمدترین رشته های فنی تبدیل شود به همین منظور آموزشگاه فنی البرز با برگزاری دوره آموزش نصب دوربین های مداربسته این امکان را فراهم کرده است تا علاقه مندان با شرکت در این کلاس ها با نحوه نصب انواع دوربین های مدار بسته آنالوگ، تحت شبکه، دیجیتال و …

کارایی دوربین از دیگر موارد موثر بر هزینه است. همچنین با نصب تعداد کمتر دوربین در هزینه نهایی نیز صرفهجویی خواهید کرد. امکان ردیابی مجرمین: مجرم با اطلاع یا عدم اطلاع از وجود دوربین مداربسته در محل، مرتکب جرم و یا سرقت بشود شما می توانید با مشاهده تصاویر ذخیره شده و یا حتی مشاهده آنلاین محل وقوع حادثه، مجرم را ردیابی کنید. بعد از اینکه تنظیمات DVR و روتر را انجام دادید، باید کابل شبکه را به DVR وصل کنید. برای این کار دستگاه را روشن و تنظیمات مربوط به رمز، زمان، تاریج، ساعت، ارسال ایمیل و غیره را فعال کنید. در این چیپ ها تنظیمات انجام شده توسط منو دوربین تا حدودی تغییر در تصویر ایجاد می کنند.

جهت سفارش و نصب انواع دوربین های مداربسته می توانید با شماره ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ تماس حاصل فرمایید. علاوه بر آن می توانید دوربین های مدار بسته هایلوک را با HiLookVision، آخرین نرم افزار مدیریت فیلم در رایانه و در تلفن همراه تنظیم کنید. ورژن تلفن همراه اندروید این برنامه GDMSS و نسخه ios این نرم افزار اپلیکیشن IDMSS است. این دوبین ها پردازش گر اصلی تصاویر هستند و تصاویر را به همراه صدا در خود پردازش کرده و به دستگاه های ان وی ار متصل می شوند . دسته اول دوربی هایی هستند که برای ذخیره ی تصاویر به طور قطع به یک سیستم مرکزی nvr لازم دارند اما برخی از این دوربین ها دارای رم بوده و می توانند تصاویر را در رم خود بدون نیاز به nvr ذخیره نمایند. درب های ورودی، پارکنیگ، راه پله، اتاق برق، تاسیسات، موتورخانه برخی از مهم ترین بخش هایی است که بهتر است دوربین در آنها نصب شود. همچنین از لحاظ قیمت همانند دوربین های AHD بسیار مناسب می باشند درواقع فناوری دوربین امنیتی HDTVI از کابل Coax برای انتقال فیلم با کیفیت بالا استفاده می کند و این را برای برنامه های جدید یا مقاوم سازی مناسب می کند.

برند هایک ویژن طیف وسیعی از راه حل های امنیتی جامع را ارائه میدهد و در جایگاه نخست لیست بهترین برند های دوربین مدار بسته جهان قرار دارد. محافظت از اموال، اسناد و اطلاعات: استفاده از دوربین های مدار بسته در فضای داخلی سازمان به همراه تدابیر امنیتی و آماری دیگر مثل سیستم های ضبط صدا و تلفن می تواند باعث جلوگیری از سرقت اطلاعات، اسناد و اموال سازمان گردد. اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید، لیست قیمت دوربین مدار بسته به همراه جزئیات فنی دوربین مدار بسته شیائومی و دوربین مدار بسته داهوا در سایت دوربین مال موجود است. مهمترین وظیفه دوربینهای مدار بسته حفظ امنیت و کنترل اتفاقات مکانی است که در آن نصب میشوند. لوله فلزی: لوله ای غیر منعطف است که وظیفه حفاظت کابلها را برعهده دارد. لوله فلزی دسترسی به کابلها به صورت مستقیم را غیر ممکن می کند. در صورت داشتن هر گونه سوال ، با کارشناسان اسمارت سکرت تماس حاصل کنید.

دوربین مدار بسته، یک دستگاه الکترونیکی است که تصاویر را دریافت کرده و آن ها را به اطلاعات دیجیتالی سایت hilook-cctv تبدیل می کند. قیمت دوربین مدار بسته مانند بسیاری از اقلام دیگر، نرخ ثابتی نداشته و به عوامل زیادی از جمله مقاومت بدنه، کیفیت تصویر، نور دوربین مدار بسته، توانایی دید در تاریکی مطلق، شفافیت تصویر، ضد آب یا ضد ضربه بودن، لنز دوربین مدار بسته، مدل های مختلف مانند آنالوگ، IP یا وایرلس، مکان استفاده و غیره قیمت آن را تعیین میکنند. دوربین مداربسته دید در شب برای نصب آن و کلا نصب همه دوربین های مداربسته نیاز به دانش و سال ها تجربه دارید ولی در نصب همه دوربین های مداربسته موردی که حائز اهمیت می باشد یکی نوع دوربین مداربسته است و دیگری محل قرار گیری دوربین دیجیتال و هردوربین دیگری، انتخاب نقاط مناسب دوربین و DVR برای به حداکثر رساندن پوشش دوربین و به حداقل رساندن طول کابل که به نوبه خود باعث کاهش تلفات خط می شود که بر کیفیت فیلم تاثیر می گذارد. دوربین مداربسته مخفی مثل همه دوربینهای مداربسته هم با سیم و هم بدون سیم مورد استفاده قرار میگیرند. همه شرکت های سازنده دوربین مداربسته تحت شبکه از پروتکل های اختصاصی خود استفاده می کنند .

این دوربین ها تصاویری از اتومبیل و پلاک آن را ضبط می کنند بدین طریق از خودرو محافظت می شود. استفاده از دوربین مداربسته hdtvi برای محیط های خانگی ، شرکتی و فروشگاهی توصیه می شود. دوربین مداربسته دیجیتال با استفاده از ای پی فعالیت می کند. برای نصب نیاز به تجهیزات یا سخت افزارهای متفاوت می باشد که متناسب با برنامه ها، اشکال و اندازهای دوربین ها تولید می شود. در منازل نیز می توان از سایر تجهیزات امنیتی و حفاظتی، نظیر چشمی درب دیجیتالی و دوربین مداربسته وایرلس بهره گرفت چرا که چنین ابزاری برای محافظت از ساکنین منازل بخصوص سالمندان و کودکان می تواند بسیار مفید باشد. تقاضا برای دوربین مداربسته در سالهای اخیر در حال افزایش است و نه تنها برای کسب و کارها و شرکت ها یک ضرورت است، بلکه صرف نظر از نوع و اندازه خانه، یک وسیله ضروری برای افزایش امنیت منازل نیز به حساب می آید. انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای موقعیت مورد نیاز، یکی از مهمترین موارد است که باید به آن توجه کرد. این نمونه دوربین ها عموما بدون لنز هستند و با توجه به محیط و کاربرد این دوربین لنز متناسب برای آن باید انتخاب شود. در این مقاله ما در تیم دیجیرانو شما را با مباحثی همچون خرید انواع دوربین مداربسته اکسوم، قیمت دوربین مداربسته اکسوم و مشخصات و ویژگیهای انواع دوربین های مداربسته اکسوم از قبیل دوربین مداربسته دام، بولت و اسپید دام اکسوم آشنا کردیم.

برای آگاهی از قیمت های روز دوربین های مداربسته با ما تماس بگیرد. بهترین زاویه هر اتاقی برای نصب دوربین مدار بسته معمولا کنجی از اتقاق است که دیوارها و سقف به هم میرسند. دوربین های زوم دیجیتال با زوم بیشتر کیفیت تصویرشان پایین تر می آید اما زاویه دید را کاهش نمی دهد. با توجه به محیط هنگام خرید این دوربین ها باید به اندازه فاصله کانونی لنز توجه نمود که هر چه فاصله کانونی لنز بیشتر باشد زاویه دید کمتر و فاصله بیشتر و یا هر چقدر فاصله کانونی کمتر زاویه بیشتر و فاصله کمتری می توانیم داشته باشیم. ۵٫ منبع تغذیه (آداپتور) از آنجایی که کلیه دوربین ها با برق ۱۲ ولت کار میکنند کار آداپتور این است که برق ۲۲۰ ولت شهری را به ۱۲ ولت تبدیل کند. دوربین ها به علت حساسیتی که دارند اغلب به آداپتور برق ۱۲ ولت نیاز دارند. اگر دوربینتان از یک آداپتور برق مستقیم استفاده میکند، معنایش این است که شما به یک خروجی برق در نزدیکی مرجع دوربین نیاز خواهید داشت. لازم به ذکر است که جهت ایجاد کنترل و نظارت در اماکن مختلف ممکن است صرفاً استفاده از دوربین های مداربسته کافی نبوده و در برخی مراکز استفاده از ابزارهای کنترلی دیگر نیز ضروری به نظر برسد؛ مانند فروشگاهها.

دوربین مدار بسته معمولا برای کنترل و نظارت بر اماکن و ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم مداربسته تحت شبکه یا ای پی نوعی از سیستم مداربسته است که انتقال اطلاعات در آن بر مبنای پروتکل های شبکه صورت می گیرد. قابلیت چرخش اسپید دام به دو صورت عمودی و افقی صورت می گیرد که از زاویه افقی هیچ محدودیتی ندارد و در زاویه عمودی بیش از 90 درجه می چرخد. در ادامه به صورت گام به گام مراحل نصب و راه اندازی سیستم مدار بسته را توضیح خواهیم داد. در این مراکز از ابزارهای نظارتی دیگری هم همچون گیت فروشگاهی یا به اصطلاح دزدگیر لباس استفاده میشود که کاستی های سیستم نظارت تصویری را برطرف میسازد. تکنولوژی دوربین مداربسته HD-TVI مخفف اصطلاح High Definition Transport Video Interface یک تکنولوژی آنالوگ و با کیفیت بالا برای انتقال تصاویر دوربین های مداربسته است. این دوربین ها در مقایسه با دوربین های شبکه یا دیجیتال از عیب های بزرگی برخوردارند که یکی از بزرگترین آنها محدود بودن کیفیت تصویر این دوربین هاست.

اختلال سیگنال: دوربین های مداربسته بی سیم با فرکانس خاصی کار می کنند. برای تامین برق مورد نیاز دوربین های مداربسته از منابع تغدیه DC استفاده می شود این منابع تغدیه برق شهر (برق AC ) را به برق DC مورد نیاز برای تامین برق دوربین ها و دستگاه DVR تبدیل می کنند. دوربینهای آنالوگ از امنیت متوسطی در انتقال تصاویر برخوردار هستند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی دوربین مدار بسته در سال های گذشته، اطلاع از این ویژگی ها از اهمیت بالایی برخوردار است. در ابتدای امر که این دوربین ها به بازار آمده بودند از آنجایی که پهنای باند اینترنت در سراسر جهان پایین بود اختلاف زمانی بسیار زیادی برای تصویر ها مشاهده می شد اما با مرور زمان و افزایش سرعت اینترنت در سرتاسر جهان این مشکل تا حدودی از بین رفت. از نظر بازار کار می توان گفت نصب دوربین مدار بسته در ایران و سایر کشورها از اهمیت بالایی برخوردار است بطوری که استفاده از دوربین مدار بسته از طرف اداره اماکن در ایران برای ساختمان های اداری، مراکز تجاری، موسسه ها، مغازه ها و فروشگاه ها اجباری می باشد که این خود به تنهایی باعث بهتر شدن بازار کار شغل نصاب دوربین مداربسته شده است.

در پکیج آموزش طراحی و جانمایی ایران سکوریتی، با نحوه طراحی ،جانمایی و برآورد پروژه بطور کامل آشنا می شوید. تکنولوژی دوربین مداربسته ی TVI موسوم به HDTVI همانند دوربین AHD یک تکنولوژی دیجیتال بر بستر آنالوگ می باشد. دوربین های مدار بسته قدیمی را می توان با یک ضبط کننده جدید TVI و دوربین های جایگزین برای لذت بردن از فیلم با کیفیت بالا نسبت به اتصالات کابل کواکس موجود یا همان استفاده کرد. رزولوشن های متعددی برای دوربین های TVI وجود دارد که عبارتند از از ۱MP ، ۲MP ، ۴MPو… به همین دلیل تنها در صرتی امکان استفاده همزمان از این دوربین ها موجود است که تکنولوژی Onvif برای دوربین ها فراهم شده باشد. این دوربین ها مناسب فضاهای داخلی هستند و به دلیل داشتن فاصله کانونی ثابت و دید در شب پایین، هزینه بالایی ندارند.