بک لینک چیست و چگونه بک لینک بسازیم؟ به زبان ساده + فیلم آموزشی فرادرس مجله‌-خرید بک لینک گلدلینک

این لینک‌ها از انواع مختلفی مانند فروم، مقاله، بلاگ کامنت، اشتراک فایل، ویکی، سوشال بوک‌مارک و سوشال نتورک هستند. تمامی سایت هایی که در راش وب بصورت ناشر رپورتاژ آگهی و یا بک لینک ثبت شده اند. ابتدا باید گفت که گوگل در تلاش است که هسته خود را برای تشخیص سایت‌هایی که بک لینک زیاد یا اسپمی خریداری میکنند بروزرسانی کرده و آن‌ را بهینه کند. • در ابتدا باید بدانیم که قبل از ساخت بک لینک باید تمام اصول سئو داخلی و سئو تکنیکال را رعایت کرده باشیم.

از مزایای خرید بک لینک از این وب‌سایت، توانایی خرید بک لینک از سایت‌هایی است که می‌خواهید! مانند وب‌سایت‌های قبلی بک لینک‌ها را به‌صورت پکیج ارائه نمی‌دهند و شما می‌توانید جدا جدا وب‌سایت‌های موردنظرتان را انتخاب کنید. نکته‌ای که در مورد این وب‌سایت وجود دارد، عدم درج لوگوی ای‌نماد یا همان نماد اعتماد الکترونیک است و اعتماد کردن را کمی برای کاربران سخت می‌کند.

بک لینک چیست و چگونه بک لینک بسازیم؟ به زبان ساده + فیلم آموزشی فرادرس مجله‌-خرید بک لینک گلدلینک

به جز انواع گفته شده بک‌لینک‌هایی هستند که در صفحه‌ها و وبسایت‌های مختلف بدون در نظر گرفتن فاکتورهای تاثیرگذار درج می‌شوند. اکثر این جایگاه‌های لینک فروشی و زمان‌دار هستند یا به در اثر نقص وبسایت کاربران به صورت رایگان می‌توانند لینک خود را در صفحه جا دهند. اعتبار دامنه یا Domain Authority یک امتیاز بین 1 تا 100 است که کیفیت یک وبسایت را اندازه‌گیری می‌کند. این امتیاز توسط سایت MOZ توسط چند فاکتور محاسبه میشود؛ دامنه‌هایی که به این سایت لینک دادند، تعداد کل بک لینک‌ها و قدرت و اعتبار بک‌لینک‌ها از جمله این فاکتورها هستند. در این روش به دنبال صفحاتی می‌گردید که لینک‌های خارجی شان دیگر معتبر نیستند. اگر بتوانید لینک‌هایی را پیدا کنید که شکسته شده اند و به صفحات ۴۰۴ می‌رسند، می‌تواند یک محتوای جایگزین به همان خوبی صفحه قبلی یا بهتر از آن، ایجاد کنید تا از طرف آن سایت بک لینک بگیرید.

براساس تکنیک های سئو، بک لینک ها واحد محبوبیت سایت هستند، زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل بک لینک ها را به عنوان رای مثبت برای سایت ها در نظر می گیرد. گوگل از بک لینک ها استفاده می کند و به آنها امتیاز میدهد تا از طریق امتیاز آنها و فاکتورهای بسیار دیگری توانایی پاسخگویی به درخواستهای (سرچ) کاربران را داشته باشند. بنابراین هرچه یک وبسایت بیشتر بک لینک دریافت کند، محبوب تر خواهد بود. نه سئولایت و نه هیچ سایت دیگری بعد از خرید بک لینک به شما تضمین نمی دهد که حتما کلمه کلیدی شما در فلان صفحه یا فلان رتبه قرار خواهد گرفت زیرا جابجایی رتبه عوامل متعددی دارد. یک نکته مهم دیگر این است که وقتی درباره تعداد سایت‌های بکلینک دهنده صحبت می‌کنیم منظورمان این نیست که فقط کمیت مهم است. گرفتن بک لینک انگشت شمار از چند سایت معتبر و باکیفیت خیلی بهتر از داشتن هزاران بکلینک بی کیفیت است.

به خاطر داشته باشید که تنوع یکی از کلیدهای موفقیت در بک لینک سازی است؛ بنابراین همه تخم‌مرغ‌هایتان را در یک سبد نگذارید. اگر منبع همه بک‌لینک‌های شما یکسان باشد، گوگل مشکوک خواهد شد. همچنین باید به عبارت و کلمه ای که لینک شده و عبارات اطراف آن توجه خاصی کرد چرا که بک لینک شما فقط به آن کلمه کانونی در نتایج گوگل تاثیر مثبت خواهد داشت و نه تمام عباراتی که مد نظر شما است. پکیج های بک لینک ارائه شده ما با وجود قیمت مناسب، دارای کیفیت بالایی می باشد و این بک لینک ها با صرف زمان زیادی در اختیار شما قرار گرفته اند. در لایه های سوم ، چهارم ، پنجم و بالاتر از ترکیبی از انواع مختلف بک لینک رپورتاژی وب ۲ ، بک لینک های پروفایلی ، سوشیال بوک مارک های متنوع ، پی دی اف ، فروم ، ویکی و انواع مختلف دیگر استفاده می کنیم. تعداد لایه های ایجاد شده بسته به پکیج انتخابی شما به بالای ۱۰ هم می رسد.

در بالا اشاره کردیم که اصطلاح بک لینک به چه معناست و سایر اصطلاحات سئو با بک لینک مرتبط هستند. اکنون، اگر وبلاگ دارید و به منبع قابل اعتمادی از بک لینک نیاز دارید، باید پکیج های سئو طلوع را بررسی کنید. قطعا ارزش دیدن را دارد، به این دلیل که پکیج های بک لینک ما 100٪ با کیفیت بالا و کارآمد و با قیمت بسیار رقابتی ارائه می دهیم. رپورتاژ آگهی امروز یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین سرویسهایی است که میتواند به سئوی سایت کمک شایانی بنماید.

محتواهای لایه اول با فاصله از یک‌دیگر و به صورت اتوماتیک درج می‌شوند. پس اگر بدنبال بدست آوردن بیشترین امتیاز در نتایج موتورهای جستجو هستید حتما ساخت بک لینک را با استراتژی مداوم و خرید و فروش بک لینک (https://goldlink.ir/p/buy-backlink/) منظم پیش ببرید. بک لینکی را میتوان قوی دانست که سایت ارائه دهنده آن فاکتورهای سئو را رعایت کرده باشد و البته اسپم اسکور پایین، پیج آتوریتی و دامین آتوریتی بالایی داشته باشد. البته در ساخت بک لینک نیازی نیست تماما از بهترین سایت ها استفاده نمایید. صفحاتی که لینک سازی داخلی خوبی داشته باشند معمولا اعتبار بالایی نیز خواهند داشت. بعنوان مثال صفحاتی که در منوی اصلی سایت هستند معمولا معتبرترین صفحات آن دامنه خواهند بود.

بنابراین ما مجبوریم بک لینک بخریم و دقیقا اغلب سایت های صفحه اول گوگل هم با بک لینک های ساختنی و خریدنی به این جایگاه رسیده اند. البته مهم است که قبل از مراجعه به یک فروشنده بک لینک، مطمئن شوید سایت تان به چه نوع بک لینکی نیاز دارد. متاسفانه بعد از جستجوی زیاد متوجه شدم سایت هایی که در بکوریتی بک لینک میفروشند، فقط بک لینک های موقت ارائه میکنند.

تجربه نشان داده است که هرچه یک وب‌سایت بک لینک‌های بیشتری به بقیه‌ی وب سایت‌ها بدهد، ارزش آن کاهش می‌باید. به‌عنوان مثال شما می‌خواهید بک لینکی از یک وب‌سایت بگیرید و در آن وب‌سایت تعداد بسیار زیادی بک لینک از وب‌سایت‌های دیگر نیز موجود است؛ در این حالت، ارزش بک لینک‌های این وب‌سایت، بسیار پایین خواهد بود. اگر یک وبسایت بک لینک های مناسبی داشته باشد، علاوه بر آن‌که باعث بهبود کلمات کلیدی لینک‌شده می‌شود، باعث افزایش ارزش دامنه و صفحه یا همان da و pa نیز می‌گردد. مشاوران ما با بررسی سئو داخلی وبسایت شما میتوانند در جهت بهینه کردن ساختار و صفحات شما راهکار مناسب را ارائه نمایند و با بررسی رقبا و عبارات کلیدی استراتژی مدون ساخت بک لینک را آماده کنند. به طور معمول لینک هایی که در فوتر یا سایدبار قرار داده میشوند در همه صفحات آن سایت نمایش داده میشوند، به این لینک ها اصطلاحا Sitewide گفته میشود.

وقتی ما به صورت انلاین بک لینک میفروشیم ، به خصوص وقتی این بک لینک ها به صورت دستی ساخته میشود ، یکی از کارهایی که توسط رقبا اتفاق میافتد خرید سرویس ها و فروش انها به دیگران است. هزینه 490 هزار تومان (برای سه پکیج پینترست، وبلاگی و دوفالو) تا 9 میلیون و 900 هزار تومان برای بزرگترین پکیج بک لینک های حرفه ای با کیفیت ادامه دارد. فاکتورها و عوامل مختلفی برای ساخت و یا دریافت بک لینک وجود دارد که در ادامه آن‌ها را با هم بررسی خواهیم کرد.