صرافی کوینکس Coinex نحوه ثبت نام مدرسه کسب و کار و سرمایه گذاری معین صادقیان

صرافی کوینکس Coinex نحوه ثبت نام مدرسه کسب و کار و سرمایه گذاری معین صادقیان

مجدد با مراجعه به بخش Security Setting باید در بخش TOTP Authenticator روی گزینه Bind کلیک شود. وقتی گزینه مورد نظر را کلیک کردید، تعدادی از کارهای مربوط به استیک به شما پیشنهاد می شود که شامل مواردی از جمله ، ، و هستند. نرم افزارهای مخصوص حفظ پسورد، تا حد زیادی خطر از یاد بردن رمز عبور را کاهش می دهند. با تعیین کردن مقدار یعنی ، منوی را انتخاب کنید تا در اینجا کار تمام شود.

در مرحله بعدی آمورش کار با کوینکس شما در عرض چند دقیقه باید کد تایید در ایمیلتان از طرف تیم صرافی کوینکس دریافت نمایید. این کد را در بخش Email verification code وارد کرده و بر روی گزینه Sign up پس از تایید آیین‌نامه سایت بزنید. همین دیگر نیاز به انجام کاری نیست و به این سادگی می‌توانید در این صرافی ثبت نام بکنید.

بعد از کلیک دوباره روی گزینه Sign in می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید. البته اگر تائیدیه دو عاملی را در حساب کاربری خود فعال کرده باشید، لازم استن تا این کد را نیز در زمان ورود به حساب کاربری خود وارد کنید. برای این منظور بعد از وارد کردن اطلاعات اولیه، وارد اپلیکیشن Google Authenticator شده و کد دو عاملی را وارد نمایید. برای فعال کردن تائیدیه دو مرحله ای در حساب کاربری خود در صرافی کوینکس نیاز به اپلیکیشن Google Authenticator خواهید داشت. این اپلیکیشن از سوی کمپانی گوگل توسعه پیدا کرده و با اتصال گوشی و کامپیوتر شما به آدرس ایمیل شخصی، این امکان وجود دارد تا از آن برای تایید دو مرحله ای استفاده کنید. ۱- در مرحله اول باید وارد سایت رسمی کوینکس به نشانی شوید.

هنگامی که وارد صرافی می شوید، پیامک یا ایمیلی حاوی آدرس IP، زمان و مکان خود دریافت می کنید، بنابراین اگر شما نبودید که وارد شدید بلافاصله به شما اطلاع داده میشود. همچنین در صورت تغییر مکرر آدرس IP شما (مثلاً اگر از چندین دستگاه استفاده می کنید یا اغلب مسافرت می کنید) و کلیه واریزها و برداشت ها نیز به آدرس ایمیل شما یا از طریق پیامک ارسال می شود، به شما اطلاع داده می شود. کوینکس یک طراحی نسبتا ساده و رابط کاربری آسان ارائه می دهد. بین نمایش تمام اطلاعات مرتبط و تعداد زیاد کاربران با اعداد بیش از حد مرز باریکی وجود دارد، اما کوینکس آن را حرفه ای پیش می برد.

ارزها و کشورها‌ی پشتیبانی شده توسط کوینکس

۵- در قسمت بعدی یعنی Inter-User Transfer گزینه برداشت معمولی را انتخاب کنید. در قسمت بالا و در کنار تنظیمات امنیتی Security Settings روی گزینه Disable Your Account کلیک کنید. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که سرعت تایید تراکنش‌ها به پارامترهای مختلف از قبیل سرعت ماینینگ و مقدار کارمزد‌های تراکنش بستگی دارد. سپس یه ایمیلتان میروید و ایمیل ارسال شده از طرف کوینکس را تایید میکنید. و پس از فعال شدن دوربین برای اسکن دوربین گوشی خود را مقابل تصویر کد نمایش داده شده بگیرید .

البته اگر ایمیلی از سایت کوینکس در صندوق ورودی خود دریافت نکرده‌اید، حتماً پوشه اسپم خود را چک کنید. قبل از کلیک روی Blind حتماً Google Authenticator را نصب کنید. ابتدا با رفتن به فروشگاه گوگل پلی (برای گوشی‌های اندروید) و یا اپ استور (برای گوشی‌های آیفون) دانلود و نصب نمایید. خوبی این اپلیکیشن این هست که کاملاً رایگان و از شرکت گوگل بوده و شما می‌توانید برای هر تعداد سایت که خواستید بدون محدودیت ورود با رمز دوم یکبارمصرف ایجاد کنید. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش کامل ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

تنظیمات امنیتی کوینکس: