انواع دوربین مدار بسته

رنگ آبی دقیقا برعکس مفاهیمی که رنگ قرمز نشان میدهد را مشخص میکند و باقی رنگها طیفی در این بین خواهند داشت. بدنه برخی از دوربین ها با رنگ مقاوم کوره ای الکترواستاتیک پوشش داده می شوند. تصاویر ارسالی از دوربین را دریافت و به دستگاه DVR منتقل میشود. پس از نصب دوربین سیم برق آن را به آداپتور وصل میشود. چگونه دوربین مداربسته ساده بسازیم؟ دوربین مداربسته بی سیم می تواند بدون وجود کابل و بستر فیزیکی، تصاویر را با استفاده از امواج وایرلس انتقال دهد. دوربین مداربسته از نظر ساختار فیزیکی و شکل ظاهری، نوع و محل کاربرد، نحوه تولید و انتقال تصویر، مشخصات فنی و بسیاری موارد دیگر، دارای مدلهای بسیار متنوعی هستند اما در بزرگترین و مهمترین دستهبندی دوربینهای مداربسته را به دو گونه دوربینهای آنالوگ و دوربینهای دیجیتال یا IP (آی پی) تقسیم میکنند. در دستگاه NVR نیازی به اتصال فیزیکی دوربین نمی باشد و تنها یک سیگنال دیجیتال را از دوربین دریافت می کند. در این کارخانجات در محلهایی که حضور فیزیکی انسان خطرناک بوده، و یا غیرممکن است، از نصب این دوربینها استفاده میشود. لذا توصیه می گردد، به علت صرف هزینه ی کم تر از سپردن کار نصب خود به افراد بی تجربه و متفرقه خودداری نمایید چرا که در آینده، به علت آسیب جدی به محصولات مورد استفاده و یا حتی عدم ثبت مکرر وقایع در هنگام رخ دادن حوادث، هزینه های مالی و شاید جانی جبران ناپذیری را متحمل شوید.

توجه داشته باشید که اگر از محصولات با کیفیت نظارتی و تجهیزات مرغوب استفاده نمایید درکاهش هزینه و زمان خود نیز نقش پر رنگی را ایفا کرده اید، چرا که شما یک بار هزینه کنید، دیگر نیاز به تعویض و تغییرات آن ها نیست، جز این که مشکل خاصی در محیط نصب شما پیش آید. دوربین هایی که از این قابلیتها برخوردار هستند را دوربین های PTZ می نامند. دوربین ها با رزولوشن، کیفیت بالا و ویژگی هایی چون فشرده سازی تصاویر AI Coding و 265 قیمت بالاتری خواهند داشت. در واقع شما به جای خرید مجزای هر کدام از اقلام و محصولات دوربین مداربسته می توانید آن ها را به صورت یکجا و به صورت خرید پکیج دوربین مداربسته انجام دهید. برای اتصال دوربین مداربسته به گوشی این مراحل را ادامه دهید.

همچنین دیگر نوع های دربازکن ها، آیفون تصویری های تحت شبکه IP و آیفون تصویری های کدینگ و انواع پنل دربازکن تصویری را ارائه می دهد. با توجه به این نیاز، پایگاه استعلام اصالت و کیفیت تجهیزات نظارت تصویری راهاندازی شد. هنگام وصل شدن دستگاه به مانیتور تمامی تصویرها نمایش داده میشوند که با دو بار کلیک کردن بر روی هر تصویر میتوان آن را به اندازه صفحه نمایش بزرگ کرد. نصاب دور بین مدار بسته می بایست با برندی دوربین و دستگاهی که می خواهد نصب کند آشنایی کامل داشته باشد. اداپتور : در مدل های غیر پی او ای دوربین های مدار بسته شما برای تامین برق این دوربین ها باید از اداپتور های جداگانه برای هر دوربین استفاده نمایید. موقعیت مکانی نقش مهمی را در زمینه مشاهده دوربین مداربسته دید در شب شما ایفا می کند بنابراین یکی از عوامل موثر بر قیمت دوربین مدار بسته دید در شب ، مکانی است که دوربین مدار بسته شما در آن قرار دارد گاهی اوقات یک درخت یا دیوار ساده مانع از دید دوربین مداربسته دید در شب شما می شود و می تواند بر دیدگاه آن تأثیر بگذارد پس در هنگام نصب سعی کنید مکان دوربین مداربسته شما بدون مانع باشد.

از آنجایی که دوربینهای مداربسته 4G/3G دارای سیمکارت عموماً از باتری تغذیه میکنند، توصیه میشود دوربینهای IP شارژی باتریدار با سیم کارت (اسلات) را انتخاب کنید، بنابراین نیازی به صرف هزینه اضافی برای تعویض مکرر باتری ندارید. این یک ضرورت برای دوربین های مخفی کوچک است ، صرف نظر از اینکه چه کاربردی در نظر گرفته شده باشد. قبل از خرید و نصب دوربین مداربسته دید در شب در خانه یا ملک خود ، ابتدا ابتدا باید به این سؤالات پاسخ داده شود. دید در شب رنگی و یا ارائه تصاویر مناسب در شب: دوربین های مختلف دارای برد IR متفاوتی هستند و برخی نیز از تکنولوژی های دید در شب رنگی ( استارلایت و سوپراستارلایت ) بهره می برند که قطعا قیمت بالاتری خواهند داشت. و مکانهایی که میخواهید دوربین نصب کنید مشخص کنید. برای اتصال دوربین مداربسته به موبایل لازم است تا مراحل زیر را طی کنید. همچنین چک کنید که دوربینها تا چه محدودهای را میتوانند پوشش دهند.

از آن جایی که بسیاری از افراد شناخت و دانش کاملی از انواع دوربین مداربسته، کاربرد آن ها و مدل های معروف ندارند، لذا مطالعه این مقاله می تواند دانش کاملی در اختیار آنان قرار دهد. رزولوشن و کیفیت تصاویر: وضوح تصاویر، از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت دوربین مداربسته، محسوب می شود. تا حتی دوربین مداربسته، تحت تاثیر کیفیت، قابلیت ها، برند و … کیفیت تصاویر در این نوع دوربین مداربسته نسبت به دو مورد دیگر معرفی شده، سطح پایین تری دارد و بر اساس تی وی لاین (حداکثر تا 960) سنجیده می شود. سنسور مورد استفاده در برد دوربین، یک قطعه ی مهم در ارائه ی تصاویر بی نقص محسوب می شود که شرکت های معروف و معتبر از بهترین نوع سنسور، متناسب با طراحی برد محصول مورد نظر، استفاده می کنند، شاید تا به حال با مقایسه تصاویر برندهای متعدد، متوجه تفاوت کیفیت تصاویر برند های مهتبر نسبت به برندهایی با سطح پایین تر شده اید. همچنین شما میتوانید با خرید انواع مدل های آرام بند که دارای آرامبند های دو سرعته، سه سرعته و هیدرولیکی و با انواع برند های مختلف آرام بند ادلر، کینگ، فاتلس، ان اچ ان و..

برخی از دوربینهای مدار بسته به صورت تکی و یک عددی به فروش می رسد و برخی از دوربینهای دیگر به صورت یک پکیج دو و یا چند دوربین به فروش می رسند که از لحاظ قیمتی مسلما با هم برابر نیستند. نیز بر قیمت دوربین تاثیر دارد، یعنی اگر دوربینی این قابلیت ها را داشته باشد، به نسبت دوربینی که از این قابلیت ها بهره نمی برد، قیمت بالاتری خواهد داشت. در خصوص قیمت دوربین مداربسته نیز همین طور است چرا که نوع دوربین، قابلیت ها، جنس کیس، نرم افزار، سخت افزار قوی، اعتبار برند، خدمات گارانتی، تکنولوژی و… از طریق یک کابل، دوربین و دستگاه NVR را به هم متصل شده که این کابل تصاویر ویدیویی و انرژی الکتریکی را انتقال میدهد. پشت بام و محوطه ی اطراف ساختمان: برای نصب دوربین روی پشت بام ساختمانی که بلندتر از سایر ساختمان های اطراف خود است، ضرورت چندانی وجود ندارد. از ANRP برای تشخیص خودکار شماره پلاک ماشینها استفاده شده و LPR دوربین مدار بسته پلاک خوان است. قابلیت های هوشمند، تشخیص و شناسایی چهره، پلاک خوانی و … تجهیزات خانه هوشمند، دستگیره خروج اضطراری و همچنین انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی همانند بخاری برقی، هیتر، بخاری صنعتی تابشی، بخاری صنعتی فن دار را در این دسته بندی دکاشاپ فراهم کرده است.

اگر شما هم قصد دارید تا از دوربین مداربسته در مکان هایی با حساسیت کمتر استفاده کنید، می توانید خرید این دوربین را در اولویت های خود قرار دهید. دوربین مدار بسته روز شامل دوربین هایی می شود که امکان ضبط تصویر در تاریکی راه به همراه ندارند، به همین دلیل هم قیمت ارزان و فروش محدودتری نسبت به دوربین های دید در شب دارند. امروزه بحث امنیت افراد و اماکن مختلف به دلیل وجود جرائم بسیار زیادی که روزانه اتفاق میافتد بسیار مورد توجه است؛ اما محافظت از خانه، اداره، کارخانه و یا هرگونه دارایی نمیتواند زیاد هزینهبر باشد و پیشرفت تکنولوژی و علوم این کار را به سادهترین شکل ممکن در آورده است. دوربینهای مداربسته که برای اولین بار در سال ۱۹۴۲ اختراع شدند امروزه به صورت چشمگیری مورد استقبال مردم قرار گرفته است و برای تأمین امنیت هر محلی از آن استفاده میکنند. در صورتی که مناسب نباشد باید چه نوع لنزی خریداری شود؟ در صورتی که تصویر دوربینی در روز سیاه باشد باید کابلکشی و برق دوربین و در نهایت خود دوربین تست شود. اما با اطلاعاتی که در اختیار شما قرار دادهایم. فروشگاه دکاشاپ زیر مجموعه سایت اینترنتی دکا (DCA) می باشد که در سال 1386 فعالیت خود را با سایت بزرگترین بانک اطلاعاتی ساختمان آغاز نمود و پس از ارائه خدمات شامل اطلاعات کامل محصولات و مشخصات کامل آن و مقایسه با دیگر محصولات مورد اعتماد بسیاری از مشتریان قرار گرفت و سپس تصمیم به راه اندازی و ارائه فروش و خدمات گرفته شد که وبسایت دکاشاپ در دسترس قرار گرفته است.

از دیگر محصولات فروشگاه اینترنتی دکاشاپ میتوان به انواع کرکره های اتوماتیک پرداخت که با دیدن از این بخش میتوانید انواع مدار و موتور کرکره برقی همچون ساید و یا توبولار از برند های مختلفی همچون بتا، تیونی، فوجی، اسمارت و سیماران را به آسانی اینترنتی خریداری کنید. نوع دوربین مداربسته: دوربین ها بر مبنای کارایی به انواع مختلفی تقسیم می شوند و همین تنوع محصولات نیز بر قیمت دوربین موثر است. اخیرا بسیاری از دوربین ها و دستگاه ذخیره ساز جدید از قابلیت های هوش مصنوعی( AI) پشتیبانی می کنند که بر اساس آن ها می توانند حتی چهره ها را شناسایی کنند. در آخر، تکنولوژی DNR ، تمایز میان حرکت درست و نویز تصویر را برای شما آسان تر کرده و به DVR این امکان را می دهد که در تشخیص حرکت-مخصوصا در شرایط نور کم ، موثر تر عمل کند. کابل شبکه را به دستگاه DVR وصل کرده و آن را به اینترنت متصل کنید. سوکت شبکه : سوکت شبکه در انواع متفاوت تولید می شوند که برای اتصال کابل به دستگاه ، دوربین مدار بسته و سوییج مورد استفاده قرار می گیرند. در دسته مانیتور صنعتی میتوانید محصولاتی مثل انواع ویدئو وال و برند هایی همچون فیلیپس، پاناسونیک و جی وی سی جزو مواردی میباشند که شما متوانید بررسی، انتخاب و خرید فرمایید.

ضریب حفاظت این دوربین IP67 می باشد یعنی بدنه فلزی و اتصالات آن به گونه ای است که برای فضاهای مرطوب نیز می توانید استفاده کنید. هر چه فاصله کانونی لنز بیشتر باشد تصویر را کمتر متمرکز میکند و زاویه دید دوربین کمتر خواهد بود. آنها میتوانند در یک فضای بزرگ با پهنای دید ۳۶۰ درجهای، برخی نقاط حساستر را به شکل دیدهای لحظهای نمایش دهند. دوربینهای بی سیم میتوانند از طریق برق متناوب (مانند پریز برق خانگی) یا باتری تغذیه شوند. این دوربین ها از لحاظ نوع سنسور به دو دسته سنسور CCD و سنسور CMOS، از نظر نوع انتقال تصاویر به دو دسته بی سیم و سیم دار و از نظر محل استفاده به دو دسته محیط داخلی و محیط خارجی تقسیم بندی می شوند. معمولاً توسط یک غلاف کلی به هم متصل شده اند و برای انتقال نیروی الکتریکی استفاده می شود. یک برنامه وبکم با توجه به سیستم عامل گوشی همراه خود نصب کنید. اگر میخواهید فایلهای تصویری را در داخل کامپیوتر خود ذخیره کنید باید آدرس URL برنامه Webcam خود را ذخیره کنید و اگر میخواهید به صورت زنده ویدیو در حال ضبط را تماشا کنید باید کامپیوتر و تلفن همراه خود به یک مودم Wireless متصل کنید، سپس از طریق برنامههای پخشکننده ویدیو همانند VLC یا Media Player به وبکم خود متصل شوید.

در چنین دوربین هایی فوکوس اتوماتیک نیست و باید به صورت دستی تنظیم شود. دوربین مداربسته مدل PTZ یا دوربین گردان، از این دسته میباشند. دوربینهای مداربسته به طور کلی قابلیت ضبط صدا ندارند. سیستم های نظارتی نیاز به تجهیزات متعددی از جمله: هارد دیسک، کابل کواکسیال یا شبکه، آداپتور، داکت، کابل های HDMI، VGA و AVI، مانیتور، سوئیچ، فیش BNC، مودم و … سخت افزار و فضای ذخیره سازی دستگاه ذخیره ساز و دوربین مداربسته: استفاده از قطعات حرفه ای، طراحی برد، تعداد لایه های برد، توان پردازش و ارسال و دریافت دیتا، پشتیبانی از تعداد هارد بیشتر، دارا بودن 2 پورت HDMI، پورت های ورودی و خروجی صدا، پورت هشدار و جنس بدنه ی کیس در سیستم های نظارت، قطعا هزینه های بیش تر را در بر دارد و بر قیمت نهایی اثر گذار خواهد بود. همچنین شرایط نصب استاندارد نیز، تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها و عمر مفید تجهیزات نصب، دوربین و دستگاه ذخیره ساز دارد. لذا توصیه می گردد در هنگام خرید آن ها هم به قیمت و هم مرغوب بودن آن ها توجه کنید و بهتر است، این تجهیزات را از نمایندگی معتبر دوربین مداربسته که دوربین ها و دستگاه های ذخیره ساز خود را خریداری کردید، تهیه نمایید.

برای مناطق مسکونی و کسب و کارهای سایت hilook-cctv کوچک مناسب هستند. افراد اغلب به دنبال محصولی هستند که علاوه بر داشتن کیفیتی مناسب از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد. همانطور که می دانیم، به صورت معمول قیمت هر محصول اعم از لوازم خانگی، پوشاک، زیورآلات، خوراک و … شما می تواند با مراجعه به سایت فراگستر الکترونیک و یا تماس با کارشناسان فروش با توجه به شهر محل سکونت خود، آدرس و شماره تماس نزدیک ترین نمایندگی معتبر را دریافت کنید تا در کم ترین زمان ممکن، مشاوره های لازم در خصوص تهیه یک محصول با کیفیت را دریافت کنید و خرید مناسبی داشته باشید. شرکت فراگستر الکترونیک، بر مبنای رضایت مشتریان همیشه سعی بر ارائه محصولات خود با کیفیت بالا و قیمتی منصفانه داشته است که با توزیع آن ها بین نمایندگان معتبر خود در تمام استان های ایران عزیز ما، سعی داشته محصولات با قیمت منصفانه به دست تمام مشتریان خود برسد. از دیگر عواملی که باعث افزایش درآمد شما در شغل نصب دوربین های مدار بسته می شود تبلیغات است در شبکه های اجتماعی مانند واتساپ، تلگرام، اینستاگرام صفحاتی باز کنید و مهارت ها و شغل خودتان را تبلیغ کنید علاوه بر آن پخش تراکت، برچسب و نصب بنر از دیگر روش های تبلیغاتی می باشد که منجر به افزایش مشتری و در نتیجه افزایش درآمد شما خواهد شد.

در روش نصب دوربینهای مداربسته بی سیم دیگر نیازی به کابلکشی نیست و تغییر مکان دوربین به راحتی انجام میشود. لنزهای موتوردار یا موتورایز را می توان از راه دور، فاصله کانونی شان را تغییر داد و اصطلاحا زوم دار هستند. آنگاه وارد منوی Hidden (مخفی) خواهید شد و با تغییر جهت می توانید مد دوربین را تغییر دهید. دوربین مداربسته آنالوگ از بدنه (housing)، لنز، کارت آنالیز و تولید تصویر و کابل ارتباطی تشکیل شده است. قدم دوم در نصب دوربین مداربسته خرید تجهیزات است! همانطور که در این مقاله شرح دادیم، قیمت دوربین مداربسته به ویژگی ها، برند، نوع خدمات و حتی شرکت گارانتی دهنده بستگی دارد. انتخاب نصاب حرفه ای نیز بخشی از هزینه های نصب دوربین مداربسته استاندارد، محسوب می شود که همانطور که شرح دادیم، رعایت اصول نصب و استانداردهای لازم، شما را در افزایش عمر مفید تجهیزات و محصولات مورد استفاده، یاری می سازد. لنز و سنسور دوربین مداربسته : همانطور در مقالات پیشین اشاره کردیم، لنز ها به دسته های Fixed ( ثابت )، متغیر( Motorized و Varifocal ) تقسیم می شوند که لنزهای متغیر قیمت بالاتری نسبت به لنزهای ثابت دارند و لنزهای Motorized، نیز قیمت بالاتری نسبت به دیگر لنزها دارد.