آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین و احراز هویت آموزش تصویری خدمات ارزی Pay98

در صرافی کوکوین ، احزار هویت برای کاربران اجباری نبوده و احزار تنها سبب گسترش میزان فعالیت کابر می‌شود. مطلب دیگر برای احزار هویت ایرانیان این است که صرافی کوکوین جدا از این که کاربران کشور ایران را پشتیبانی نمی‌کند، ایرانیان قادر به احزار هویت خود در این صرافی نیستند. ایرانیان فعال در صرافی کوکوین ، به دلیل قادر نبودن به احزار هویت در این صرافی ، می‌توانند طی مراحلی مانند تایید دو مرحله‌ای گوگل و … صرافی کوکوین ، یکی از بهترین انواع صرافی‌های آنلاین در زمینه معاملات ارزهای دیجیتال است که تشکیل شده از بستری بسیار امن و معتبر برای معاملات و خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده است.

مزایا و ویژگی های صرافی کوکوین کدامند؟

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین و احراز هویت آموزش تصویری خدمات ارزی Pay98 همچنین می توانید از آموزش ترید و آموزش های ترید رایگان آقای حامد پیروی استفاده کنید. دیدگاه‌هایی که از قوانین فوق تخطی کرده باشند، تأیید نمی‌شوند و حساب کاربران خاطی ممکن است مسدود شود. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. در این قسمت سفارشات باز (آنهایی که هنوز تکمیل نشده‌اند) و تاریخچه معاملات نمایش داده می‌شود. در اینجا می‌توان نوع سفارش را انتخاب کرد که در ادامه توضیح می‌دهیم. با پشتیبانی صرافی مکاتبه کنید و مشکلتون رو توضیح بدید. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام در کوکوین با گوشی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

پس از اینکه بر روی sign up کلیک کردید و صبت نام شما تکمیل شد بصورت خودکار وارد صفحه اصلی وبسایت کوکوین همانند تصویر بالا می‌شوید. برروی آیکونی که در تصویر بالا با قرمز مشخص است کلیک کرده تا وارد پنل کاربری خود شوید. افرادی که با تلفن همراه قصد ثبت‌نام دارند نیز باید به همین روش اقدام کنند و تنها تفاوت در این است که تمام این مراحل به‌جای وب‌سایت در بستر اپلیکیشن انجام می‌شود. تنها تفاوت در این است که این بار، امکان اسکن کردن وجود ندارد و باید از همان ۱۶ کاراکتر استفاده کنید.

درباره شرکت صرافی KuCoin

در ابتدای امر بایستی نرم افزار Google Authenticator را از طریق گوگل پلی برای اندروید و یا اپ استور برای iOS، دانلود نمایید. برای ثبت نام در KuCoin می بایست به دنبال گزینه ی sign up باشید. هم به وسیله ی موبایل و هم به وسیله ی کامپیوتر قادر هستید از آن استفاده کنید و محدودیتی از نظر دیوایس مورد استفاده ندارید. دارندگان این توکن به ویژگی‌های خاصی در این پلتفرم دسترسی پیدا می‌کنند. در انتها امیدواریم که این آموزش مورد نیاز شما بوده باشد ، اگر سوالی دارید در قیمت کامنت ها از ما بپرسید.

آموزش گام به گام ثبت نام در کویکوین

در جای خالی بعدی یک پسورد برای خودتان انتخاب کرده و حتما یادتان باشد که را جایی یادداشت کنید. این موضوع باعث شده است که منابع آموزشی برای کار با این صرافی بسیار محدود و ناکافی باشند. این صرافی، نقدینگی بالایی دارد و حجم معاملات در آن بسیار زیاد است.