نصب دوربین مداربسته در تهران سرعت و کیفیت بالا پینگونت-امن باش

شرکت داهوا از بزرگترین کمپانی های تولید کننده دوربین و تجهیزات مداربسته است. در سال 2020 مقام دومین تولید کننده را در بین 50 برند برتر دوربین مداربسته دنیا بعد از شرکت هایک ویژن را کسب کرد. تولید محصولات با کیفیت، ارائه راهکارهای مناسب برای هر نوع کاربری از دلایل محبوبیت این برند در دنیا شده است. ضمن این که به دلیل قابتی که در این صنعت وجود دارد، همواره سعی شده است از فناوری های روز در تولیدات خود بهره مند شوند. قبل از اقدام به خرید دوربین مداربسته لازم است اطلاعات مهمی را در ارتباط با دوربین مداربسته جمع آوری کنید. چرا که هر فروشنده ای ممکن است در هنگام فروش دوربین مداربسته نتواند تمام این اطلاعات را در اختیار شما بگذارد.

شما می‌توانید دوربین مدار بسته و تجهیزات سیستم نظارتی خود را به‌طور رسمی از ما خریداری کنید. پیش از نهایی کردن سفارش خود روی سایت، با ما تماس بگیرید تا اقدامات مربوط به دریافت فاکتور صورت بگیرد. اکثر شرکت های فعال در زمینه دوربین مداربسته، محصولات متنوعی از چندین تولیدکننده و برند ارائه می‌دهند. اگرچه چنین شرکت هایی می‌توانند مشاوره و کمک های مفیدی را ارائه دهند، با‌ این وجود باید عوامل متعددی جهت انتخاب درست محصولات درنظر گرفته شود.

چه تعداد دوربین مداربسته نیاز داریم ؟

ما در ارائه راه حل امنیتی برای مراکز خرید، آموزشی، بیمارستان‌ها، مغازه‌ها، بانک‌ها، ساختمان‌های دولتی و غیره تخصص داریم. ما طیف گسترده‌ای از دوربین‌های مداربسته را به همراه رمزگذارهای ویدئو، نرم‌افزار مدیریت ویدئو، اپلیکیشن‌های کاربردی دوربین و مجموعه‌ای از لوازم جانبی را ارائه می‌دهیم. خیلی خوب است که شما قبل از خرید و نصب دوربین، یک تصویر سازی ذهنی در نقطه‌ای که قصد دارید دوربین نصب کنید، داشته باشید. ارزانترین دوربین مداربسته و تصاویر پایین به شما کمک می‌کند تا نیازها و خواسته‌های خود را از خرید دوربین، شفاف‌تر در نظر بگیرید. مثلا می‌‌خواهیم با نصب تنها یک دوربین جلوی درب خانه، بتوانیم چهره افراد یا پلاک‌های خودرویی که عبور کرده‌اند و … را داشته باشیم. برای خرید و پخش عمده دوربین مدار بسته می‌توانید با تماس با شرکت پویش رایان داتیس مشاوره رایگان را در خصوص انواع دوربین نظارت تصویری داشته باشید.

دوربین های مدار بسته

نصب دوربین مداربسته در تهران سرعت و کیفیت بالا پینگونت-امن باش

این فیلم ها که به طور دقیق از تمام جزئیات فیلم برداری نموده اند، و از نظر قضائی بهترین مدرک جهت پیدا نمودن منشا حادثه و ارائه آن به کارشناسان بیمه می باشد. دوربین مداربسته بولت بخاطر ظاهر منحصر به فردی که دارد معمولا در فضاهای باز و محیط هایی بیرونی استفاده می شود. در هنگام نصب دوربین مداربسته بولت باید توجه داشت که حتما این دوربین ها را در ارتفاع بالا نصب نمایید تا نتوانند با تغییر جهت آن در محیط فیلمبرداری نقطه کور بوجود آورند.

دوربین مداربسته تحت شبکه بی‌سیم اسفیورد مدل W507

واحد آن میلی متر است که با mm در کاتالوگ(دیتاشیت) محصولات مشخص است. در واقع کیفیت تصویر نشان دهنده ی کیفیت دوربین مدار بسته شما می باشد و اهمیت به این مورد امری ضروری می باشد. با توجه به این که بیشتر سرقت ها در شب رخ می دهد، باید از دوربین های مدار بسته ای استفاده نمود که توانایی ضبط فیلم در تاریکی را دارند. CCTVیا همان Closed Circuit Television به معنای واقعی کلمه، یعنی “تلویزیون برای کاربران بسته” است.

سیستم مداربسته را نمیتوان به صورت مستقیم به سیستم مداربسته متصل کرد. یک UPS 600VA با باتری 7 آمپر/ساعت حدود 40 دقیقه میتواند سیستم مداربسته شما را روشن نگه دارد. باتری 9آمپر/ساعت همین زمان را به حدود 1 ساعت می رساند و با دو باتری 7 آمپر/ساعت شما حدود 1 ساعت و چهل دقیقه سیستم را به صورت فعال تغذیه خواهید کرد.

محصولات شرکت هایک ویژن به نسبت شرکت هایلوک متریال با کیفیت‌تری دارند و به همین دلیل قیمت آن‌ها در مقایسه با محصولات هایلوک بالاتر است. ضمنا دوربین مداربسته هایلوک از دوربین‌های مداربسته هایک ویژن اندکی کوچکتر است و ابعاد محدودتری دارد. خرید دوربین مداربسته در اماکن صنعتی علاوه بر حفظ امنیت، امکان کنترل و نظارت بر فعالیت کارمندان را به شما می دهد.

در آخر دوربین مدار بسته آنالوگ از لحاظ کیفیت تصاویر کیفیت پایین تری دارد؛ که ارزان ترین دوربین مداربسته است. خرید دوربین مدار بسته از لحاظ کیفیت در اولویت اول به میزان جزئیات لازمه شما دارد. از دوربین مدار بسته برای اولین بار در سال 1942 در زمینه هوا و فضا در آلمان استفاده شد و پس از 30 سال این تکنولوژی به طور رسمی پا به عرصه ظهور در انظار عمومی گذاشت و برای کنترل ترافیک در آمریکا مورد استفاده قرار گرفت.

دوربین مداربسته انواع مختلفی دارند و براساس ویژگی‌های مختلف، در دسته‌بندی‌های مختلفی تولید و عرضه شده‌اند که هرکدام از آن‌ها را بسته به نیاز محیط می‌توان تهیه کرد. در ادامه به بررسی مهمترین گونه‌های دوربین مداربسته می‌پردازیم اما قبل از آن به بیان برخی از ویژگی‌هایی می‌پردازیم که در مدل‌هایی از دوربین مداربسته وجود دارند. این دو نوع دوربین مدار بسته از دو تکنولوژی متفاوت استفاده مینمایند. تاکنون شاید در اتوبان ها و بزرگراه ها دوربین مداربسته های کنترل ترافیک، که به صورت نیمکره ای شکل هستند دیده باشید.

  • این دوربین‌ها به عنوان یک سرمایه گذاری مناسب برای ساختمان های مسکونی، ادارات، فروشگاه‌ها، ویلاها، هتل‌ها و دیگر مراکز اداری و تجاری شناخته می‌شوند.
  • در ادامه می‌خواهیم شما را با برخی از بهترین محصولات برند هایلوک آشنا سایت امن باش کنیم.
  • دوربین های اتاق کودک یا همان بیبی کم، دوربین هایی هستند که برای نظارت و ارتباط بیشتر با کودک یا سالمند شما در زمان هایی که خارج از منزل هستید، طراحی و ساخته شده اند.