دکوراسیون رستوران ها

چنانچه در پی اعمال تغییر و بازسازی اساسی و بی نظیر در طراحی و معماری داخلی رستوران کلاسیک و یا مدرن هستید با ما در سایت شارین در ارتباط باشید و طراحی های داخلی خود را به ما بسپارید. رستوران ارکیده شمیران سنتر واقع در بزرگراه ارتش با امکاناتی نظیر خانه بازی کوکان، سالنهای پذیرایی vip، آلاچیق و فضای باز، پارکینگ و اینترنت رایگان به عنوان یکی از بهترین رستورانهای تهران از نظر مردم شناختهشده است. همچنین دکوراسیون داخلی خانه ها از دیر باز مورد توجه همگان به خصوص معماران بوده است. طراحان با استفاده از فضای داخلی مورد استفاده، نوع چوب مورد استفاده در قفسه ها، چراغ ها و محل قرارگیری آنها، میزان راحتی مبلمان که مشتریان روی آن می نشینند و غیره، حس بودن در خانه را در کافه به کار می برند. سفره خانه های سنتی نیز از همین سبک ایرانی پیروی می کنند.

دکوراسیون این سالن غذاخوری فرانسوی به سبک روستیک طراحی شده و با جزئیاتی از سبک صنعتی ترکیب شده است. 4- استفاده از مبلمان با اندازه های متناسب با فضای مکان، با مواد بالا که همزمان شکل زیبا و راحتی را با هم ترکیب می کنند و به دلیل جابجایی آسان، باید عملی باشد. ترکیب رنگی شاد و پرهیجتن! به طور مثال برای داشتن یک رستوران سنتی با حس و حال دوران های گذشته و تاریخی یک مرزو بوم می توانید از انواع شیشه های رنگی و ابنما های زیبا که با تابش آفتاب، انعکاس نور های رنگی و جذاب را در محیط ایجاد می کنند، استفاده نمایید. اتفاقا بازیهای سبک آشپزی فوقالعاده سرگرمکننده و برای بسیاری از کاربران، جذاب و مهیج هستند. شکی نیست که تهران بزرگ یکی از مهمترین سردمداران انواع و اقسام غذاهای فست فود است.

طراحی رستوران معماری داخلی روشنایی اولین چیزی است که مشتری ممکن است جذب و یا از شما یا مجموعه شما دوری کنند بهعبارتی میتوان گفت با روشنایی مناسب و نورپردازی دقیق عابران پیاده یا رهگذران را با ظاهر گرم و جذاب خود یا فروشگاه خود گیر انداخت. توصیه میکنیم کاملا متنوع از رقبا اما جذاب عمل کنید. همچنین لازم است اضافه کنم که در کنار غذاهای متنوع نوشیدنی های متفاوتی نیز ارائه می شود که انواع گیاهی و طبیعی آن را می توانید انتخاب کنید و از طعم خاص آن ها لذت ببرید. علاوه بر قراردادن گیاهان بر روی زمین، میتوانید با استفاده از آویزهای سقفی و یا قفسههای دیواری؛ از گلدانهای متنوع در زیباسازی نمای سقف و دیوار استفاده کنید. طراحی داخلی رستورانهای بسیاری بر اساس سلیقه شخصی و سنتهای محلی انجام شده و همه آنها میتوانند به عنوان منبعی الهامبخش برای طراحی سبک رستوران شما باشند.

یکی از بهترین غذاهایی که در منوی فست فودها به چشم میخورند و جایگاه بسیار خوبی دارند، پیتزا می باشد و بین تمام گروه های سنی همیشه طرفدران خاص خودش را دارد. برای کمک به پنهان کردن مناطق بد در طراحی داخلی رستوران ایرانی ، می توانید تقسیم کننده ها مانند پارتیشن های چوبی ، گیاهان بلند یا صفحه را بین جدول ها قرار دهید. اگر مجموعه ای از وسایل آشپزخانه ، عکس خانوادگی و یا کتاب آشپزی را نشان می دهد، اگر آن را خوشحال کنید، نشان دهید. از مبلمان و یا رنگ­ها، برای نقطه اتصال دو سبک استفاده کنید برای مثال: انتخاب و به کارگیری رنگ های آرامش بخش و ملایمی نظیر: آبی، کرم، قهوه ای و… هنگامی که محل مناسبی را برای خرید یا اجاره یک رستوران پیدا کرده باشید ویا تمایل به انجام این مهم داشته باشیم مهمترین کار در این بخش چگونگی استفاده از مبلمان و طراحی دکوراسیون داخلی فست فود یا رستوران خود میباشد.

البته به کار بردن رنگ طلایی و نقرهای با اینکه هزینه بیشتری را میطلبد، گزینهای بسیار منحصر به فرد و شکیل خواهد بود. کار شما تنها پختن یک نوع پیتزا نیست! بیش از نیم قرن تجربه در تهیه ی پیتزا چیز کمی نیست و قطعا در کیفیت این غذاها هیچ جای شکی باقی نخواهد ماند. در فضای آشپزخانه فضای برای تهیه منوی شربتخانه در نظر گرفته می شود. در سفره خانه ها معمولا از طاقی های کوتاه برای ایجاد محیطی صمیمی بهره برده می شود. این رستوران از عصر تا شب از مشتریان خود پذیرایی میکند و در حدود ۷۰ نفر ظرفیت دارد.فست فود پارمین نیز در دو طبقه مجزا در لابی هتل قرار دارد و انواع پیتزا، پاستا، برگر و ساندویچهای سرد و گرم را در محیطی آرام و شیک به مشتریان عرضه میکند.با توجه به فصل مسافر پذیر هتل اگر در زمان شلوغ سال قصد رفتن به رستوران های هتل پارسیان آزادی را دارید، حتما از قبل رزرو تلفنی انجام دهید.

اصول طراحی داخلی رستوران

استفاده از پوشش گیاهی در محیط های سر باز مرسوم است؛ این شکل تزئین در الی است که در محیط های سر پوشیده علاوه بر پوشش گیاهی نسبتا کمتر، تجهیزات سنتی مانند نگاره ها، حوزچه ها و همچنین سماور های سبک قدیم به کار گرفته می شود. اگر شما عاشق گیاهان تازه هستید، فضای دکوراسیون داخلی رستوران خود را با گیاهان، گل و گیاهان تازه تزئین کنید. برای راهاندازی یک باغ رستوران باید جوانب مختلفی را در نظر بگیرید، متراژ و نوع سبکی که پیادهسازی میشود، با یکدیگر در ارتباط هستند. معماری انداموار یا بیومورفیسم یک فلسفه در معماری است که به ترویج هماهنگی بین عادتهای انسانی و طبیعت میپردازد. طراحی داخلی رستوران ایرانی باید تعادل بین یک محیط استقبال و حداکثر ظرفیت صندلی باشد. منبع عکس: سایت رستوران ارکیدهرستوران ارکیده از بهترین رستورانهای شهر تهران است که پس از استقبال بالای مشتریان از شعبه اصلی در جاده چالوس در سه نقطه از تهران افتتاح شدند.

طراحی داخلی رستوران ساده

«پروژه خانه ۱۳۳۰» مقام سوم جایزه معمار سال ۱۴۰۰ را دریافت کرد. این سفید مشکی البته میزبان یک رنگ سوم هم هست که مقداری فضا رو از یکنواختی بیرون آورده! تلفیق زیبای سبک های به کار رفته در این فضابا ترکیبی از سبک های مبلمان مانند ناپلئون سوم ، مبلمان فضاهای باز به سبک “لوکوربوزیه” و 50 عدد از چراغ های دکوری دیواری در کنار هم فضا را منحصر به فرد و متمایزکرده است . لوگو باید طوری طراحی شود که معرف خدمات کسب و کار باشد. که البته برای انتخاب سبک باید به بودجهای که در نظر گرفتهاید، توجه داشته باشید. برای دکوراسیون داخلی رستوران خودتان باشید. ترکیب چند رنگی کاناپه رستورانی هماهنگ با دیوارپوش ها و کف پوش ها، دیزاین داخلی مدرن ایجاد کرده و هیجان انگیز خواهد بود.

طراحی داخلی سالن رستوران

برای راه اندازی رستوران بسیار اهمیت دارد که آشپزخانه ای با امکانات و تجهیزات مناسب داشته باشیم تا بتوانیم کسب و کار رستورانی خود را رونق دهیم و آنچه برای موفقیت نیاز است را انجام دهیم. رنگ بندی این کابینت ها به صورتی است که باید حتما نورپردازی خیلی قوی داشته باشیم. در صورتی که در فست فود خود غذاهای ایتالیایی سرو می کنید, دکوراسیون داخلی رستوران مدرن باید دکوراسیون داخلی خود را به سبک ایتالیایی طراحی نمایید. در صورتی که می خواهید به عنوان یک رستوران نمونه و تک در سطح منطقه خودتان شناخته شوید که صفر تا صدش به شکل سنتی طراحی و دکور شده است، بهتر است به این موارد نیز توجه داشته باشید.

دکوراسیون داخلی رستوران مدرن

با دانلود و نصب بازی یاد شده، آشپزخانهی شخصی خود را در یک رستوران داشته باشید. در بیشتر اوقات رستوران های سنتی ایرانی از تخت همراه با صندلی های چوبی و میزهای کوچک نیز استفاده می شود. در این مطلب اصول طراحی داخلی رستوران های کوچک و بزرگ به همراه تصاویری از دکوراسیون های رستوران های مدرن را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم. ممکن است کمبود در این منطقه وسوسهانگیز باشد ، اما در پایان ، تهویه مناسب و تهویه مطبوع در طراحی داخلی رستوران ایرانی می تواند با فروش زیاد هزینه کمتری را برای شما به همراه آورد. با توجه به شرایط شهری متراکم شهر تبریز، باید توجه ویژه ای به دکوراسیون رستوران کوچک – طراحی رستوران ارزان مبذول شود. بیشترین رنگ استفاده شده در طراحی داخلی رستوران ها طیف رنگ قهوه ای است زیرا رنگ قهوه ای فضای دلچسب تر و صمیمی تری را برای شما ایجاد می کنند و بسیار افرادی که رستوران های خود را تماما از چوب می سازند و فضایی طبیعی را خلق می کنند که زیبایی خارق العاده ای دارد.

تابستان های آن گرم و شرجی و زمستان هایی بسیار سرد دارد؛ به طور کلی دمای استانبول بین 5- تا 32 درجه سانتیگراد در نوسان است. این امر بران معنی است که در فصول گرم از محیط سر باز استفاده شده و در فصول سرد با استفاده از محیط سر پوشیده محفلی گرم ایجاد کنند. موسیقی با صدای بلند ، جداول فرمیکا و لیوان های پلاستیکی حالت کاملاً متفاوتی نسبت به جاز ، سفره های پارچه ای و چینی های زیبا در طراحی داخلی رستوران ایرانی ایجاد می کنند. درطراحی موفق یک رستوران ,تا حد زیادی به چگونگی مشاهده (احساس) مشتری, بستگی دارد در محیطهای شلوغ و پرازدحام سردر(Facade) رستوران باید به گونهای باشد که کاملاً مشخص و مجزا به نظرآید و جلب توجه کند. این قدرت ملاک های دیگری مانند برخورد کادر رستوران، طراحی قسمت های مختلف رستوران مانند طراحی سقف رستوران، کف رستوران، دیوارها و وسایل و بسیاری از ملاک های دیگر است که تجربه ی غذا خوردن و گذران وقت در یک محیط رستورانی را جذاب می کند.

بیشترین تعداد رستوران های فست فود در شهر تهران به چشم می خورند و بدون شک بالاترین تنوع نیز در میان همین رستوران ها خواهد بود و باز هم با اطمینان می توانیم بگوییم که بالاترین کیفیت در پخت و طعم غذا و مواد اولیهی به کار رفته نیز در همین میدان رقابت بزرگ پیدا خواهد شد. یکی از کاربریها و فضاهایی که میتوانیم به شکل مناسب و زیبا سبک های کلاسیک و زیر شاخه های آن در آن استفاده کنیم رستوران ها و تالارها می باشند که میتوانیم از بیشترین نوع جزئیات و حکاکی هایی که در سبک های کلاسیک وجود دارد در این فضاها استفاده نماییم . روایت شده است که خانواده دربار در پنتری شام خوردهاند و به همین دلیل تا سالها این رستوران از لوکسترینهای تهران بوده است .محیط و دکوراسیون پیتزا پنتری با میزهای اصلی زیبا و میزهای نیم طبقه و اختصاصی و سالندارهای حرفهای و قدیمی ، بخشی از هویت آن محسوب میشوند.

اما میرسیم به دومین بازی جذاب و مهیج آشپزی به نام Good Pizza که یکی از بازیهای بسیار مهیج و دلنشین در سبک آشپزی است. به جای این که از یک محل خوب شروع کنید و مجبور به پرداخت هزینه های زیاد اجاره یا خرید شوید، ابتدا رستوران را در یک محل معمولی تاسیس کرده و بعد از مدتی محل کار خود را برای پیشرفت تغییر دهید. و در نهایت آخرین کاری که باید قبل از طراحی دکوراسیون رستوران انجام دهید این است که طراحی فضای رستوران شما متناسب با نوع غذاهایی باشد که ارائه میدهید.

برخی از انواع رستوران ها در طراحی داخلی رستوران ایرانی بیشتر از جای طراحی داخلی بر ظرفیت صندلی تمرکز می کنند. بررسی روند رستوران سال گذشته که بر دکوراسیون داخلی رستوران تأثیر می گذارد را بررسی کنید. برای حل و فصل دکوراسیون داخلی رستوران و الهام بخشیدن به ایده های طراحی رستوران از روند دکوراسیون داخلی رستوران می توانید استفاده کنید و برای کمک به ایده های دکوراسیون داخلی رستوران خود می توانید از ایده های جدید استفاده کنید. از پیتزافروشی های قدیمی مانند پاشا، بندر، مدبر، ادبرد، کاکتوس و سورن که هر کدام از بهترین فست فود های تهران به شمار می روند که بگذریم، نوبت این میرسد تا سری به فست فود های لوکس و امروزی بزنیم. رستوران های سنتی و قدیمی هر فرهنگ یکی از انواع رستوران های پرطرفدار در هر کشوری هستند که مشتریان می توانند در این رستوران ها علاوه بر صرف غذا، با فرهنگ و آداب و رسوم آن کشور آشنا شده و ساعاتی را در این فضاهای صمیمی در کنار یکدیگر سپری نمایند و اوقات خوشی را برهم زنند.

در این روش یک سطح نفوذپذیر به ضخامت ۳ الی ۱۰ سانتیمتر برروی سطح پشت بام ایجاد میشود که آب از سطح چمن گذر کرده و سپس با عبور کردن از سطح کاذب نفوذپذیر به لایه ی ایزوگام رسیده و پس از آن از طریق شیب بندی سطح پشت بام به کف شور آب هدایت می شود. در این مثال از انواع مدل های چیدمان آشپزخانه صنعتی آشپزخانه با دید به حجم رفت و آمد بالا مدل میشود. استفاده از حجم های مدور و آینه دار و نصب این حجم های گچی در زیر سقف که نور فضا با این آینه های مدوررا دو چندان میکند فاکتوری زیبنده میتواند باشد ، طوری که محیط را دوبرابر می کند. طراحی داخلی رستوران ایرانی به سبک مدرن : برای طراحی داخلی رستوران ایرانی به سبک مدرن طراحی به گونه ای باشد که از سبک جدید پیروی کند.

برای طراحی داخلی رستوران ایرانی سنتی ظروف، صندلی ها و محیط باید سبک قدیمی داشته باشند. از سبک های قدیمی و سنتی می توانید برای دکوراسیون داخلی رستوران خود استفاده کنید. یکی از قدیمی ترین فست فود های تهران، پیتزا داوود می باشد که از ۴۰ سال قبل برای چند نسل پیتزاهای خوشمزه و با کیفیتی را ارائه داده است. برای طراحی داخلی رستوران ایرانی نیز باید از تکنیک های دکوراسیون داخلی رستوران پیروی شود.طراحی داخلی رستوران ایرانی که موجب تحریک حس ها می شود، غذای خوشمزه را در ارائه می دهد و هویت نام تجاری را در سراسر جهان حفظ می کند. هزاران عوامل برای تحریک وجود دارد .چگونه می توان یک دکوراسیون داخلی رستوران را زیبا و تزئینی ساخت بدون از بین بردن گردش کار کارکنان؟ درگذشته رستوران های فست فود فقط در قالب فروشگاه کار میکردند و جایی برای نشستن و امکانات رفاهی کنونی نداشت .سال 1912 برای اولین بار شرکت اتومات با شعار« کم کردن کار مادران» غذا را درمحفظه های شیشه ایی می گذاشتند تا مردم با انداختن سکه کنار محفظه غذا را بخرند.