خرید تکی و عمده انواع دریچه بازدید دستگاه فن کوئل با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا

تولیدی ماهان فن کویلسال 1386 در زمینه تولید دریچه‌‌‌‌های فن کویل شروع به کار کرد با رشد روز افزون سیستم‌‌‌‌های تهویه و مخصوصا فن کویل و استفاده بیشتر مردم از این نمونه سیستم ها یک بازار رقابتی در کیفیت و قیمت به وجود اومده است. همان طور که می دانیم امروزه استفاده از دستگاه فن کویل بسیار فراگیر شده است. دریچه زیر فن کویل ، این محصول درون کوره قرار میگیرد و در اصطلاح پخته می شود .

درباره فروشگاه اینترنتی تهویه مارکت

دریچه زیر فن کویل ساده می تواند با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشانده شود و این مزیت را دارد که حق انتخاب رنگ با توجه به کارفرما و محیط داده دریچه زیر فن کویل می شود. از دریچه های فن کویل آلومینیومی می توان برای بازرسی فن کویل هایی استفاده کرد که فقط هوای برگشتی را از کانال ها و کانال های محیط را تامین می کنند. این نوع از دریچه های فن کویل فاقد شیار یا درز برای ورود هوا به داخل اتاق هستند. برای ساخت دریچه زیر فن کویل تک گل سقفی نیاز به ابعاد حفره ای که قرار است دریچه زیر فن کویل در آن نصب شود داریم. پس از درآوردن دریچه زیر فن کویل خطی لولایی از درون کوره، این محصول به وسیله ی مشما های حباب دار بسته بندی می گردد تا از هر گونه آسیب و خراش در امان بماند. لازم به ذکر است که لولا و قفل این دریچه زیر فن کویل بعد از رنگ آمیزی در قسمت های مربوطه جایگذاری می شود.

در قسمت‌های قبلی با کاربرد و کارایی انواع دریچه زیر فن کویل به‌شکل کامل آشنا شدید! حال باید به اهمیت محل خرید دریچه فن کویل از محلی معتبر و با سابقه نیز واقف گردید. مجموعه تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در صنعت ساخت و تولید محصولات تهویه، سرمایش و گرمایش هوا اقدام به احداث فروشگاه اینترنتی محصولات سیستم هوارسانی را نموده است. با خرید دریچه فن کویل با کیفیت عالی و ضمانت کارکرد دست دلال و واسطه‌ها را کوتاه نمایید. دریچه بازدید زیر فن کویل طرح اسلات موجب افزایش هوادهی بازگشتی به فن کویل شده و با شمایل بسیار زیبا موجب شیک شدن محیط داخلی خواهد شد.

فریم های مربوط به این محصولات به دو شکل 3 و 5 سانتی متر تهیه شده و ضخامت ورق های گالوانیزه برای ساخت این دریچه ها بسیار متفاوت است. برای بازدید،چکاپ، دسترسی و تعمیر دستگاه فن کویل، از درب دریچه دسترسی فن کویل استفاده می‌شود. دریچه دسترسی فن کویل اجمالا از چندین نوع جنس از جمله آلومینیوم،آهن، چوب، استیل و پی وی سی ساخته می‌گردد. در این مدل از دریچه زیر فن کویل شیاری ایجاد شده است که هوای برگشت دستگاه زیر فن کویل از این منفذ تامین گردد.

  • نحوه ی باز و بسته شدن این محصولات نیز به شکل لولایی بوده و شما می توانید قفل های زیمنسی را بر روی فریم های این دریچه ها مشاهده کنید.
  • این پیچ ها هم روی فریم و هم بر روی دیواره ی داخلی فریم دریچه زیر فن کویل قابلیت نصب دارند .
  • در سایزینگ دریچه دسترسی فن کویل نکته دیگری که باید رعایت شود فاصله‌ی افقِ قابِ دریچه دسترسی فن کویل تا بدنه فنکویل است،زیرا اگر قرار باشد دریچه دسترسی فن کویل به صورت وزنه‌ای ساخته شود حتما باید فاصله‌ی عُرفیِ زیرِدستگاه فن کویل تا درب دریچه دسترسی فن کویل رعایت شده باشد.
  • کُد رنگ هایی که برای نوعِ رنگ دریچه دسترسی فن کویل انتخاب می‌شود بسیار متنوع است و محدودیتی در انتخاب رنگ برای خریدار یا کارفرما وجود نخواهد داشت.البته به طور عُرفی از رنگ های سفید،کرم،قهوه‌ای،طوسی،مشکی و نقره‌ای بر روی سطوح دریچه دسترسی فن کویل استفاده می‌گردد.
خرید تکی و عمده انواع دریچه بازدید دستگاه فن کوئل با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا

از قدیمی های این حوزه است و امکان بازگشت هوا به دستگاه را به راحتی فراهم می کند و مانع از افت فشار به بهترین نحو می شوند. دارای یک پیچ مخفی با قابلیت نصب آسان است و از ورق های آلومینیومی در ابعاد گوناگون ساخته شده است. دارای درب لولا دار با قفل زیمنس است و به دو روش پیچ مخفی و یا پیچ از رو نصب می شود.

ساختار دریچه دسترسی فن کویل شیاردارآلومینیومی لولایی از دو جزءِ اصلیِ فریم و درب که هردوی این اجزا نیز از جنس آلومینیوم است تشکیل یافته است. در حقیقت درب فن کویل وزنه‌ای، به صورت مستقل از فریمِ دریچه دسترسی فن کویل عمل کرده و هنگام باز و بسته شدن به صورت کاملا از فریم دریچه دسترسی فن کویل مجزا می‌گردد. ضخامت ورق درب دریچه دسترسی فن کویل دقیقا به ابعاد دریچه دسترسی فن کویل وابسته است.در ابعادِ متوسط به پایینِ دریچه دسترسی فن کویل از ورق آلومینیوم با ضخامت یک میل و در ابعاد بزرگ از ورق آلومینیوم با ضخامت های بالاتر برای ساخت دریچه دسترسی فن کویل استفاده می‌گردد. ساختار و ابعاد درب دریچه دسترسی فن کویل نیز به ابعاد داخلیِ فریم دریچه دسترسی فن کویل مربوط می‌شود.

درباره ما

برای پوشش دریچه های آلومینیومی از رنگ کوره ای و برای دریچه های چوبی از پوشش پلی یورتان استفاده می شود. اولین موردی که بر قیمت دریچه زیر فن کویل تاثیر می گذارد؛ جنس آن است. گران ترین نوع این دریچه ها، آن دسته از دریچه های زیر فن کویل هستند که از جنس چوب ام دی اف و مناسب برای محیط های لوکس می باشند. دریچه های بازدید زیر فن کویل در بعضی موارد از جنس پلاستیک اِی بی اِس هم ساخته می شوند. این دریچه ها در مناطقی که رطوبت هوا زیاد است، به دلیل مقاومت بالای خود در برابر رطوبت، مورد استفاده قرار می گیرند. دریچه های فن کویل چوبی به دلیل ظاهر شیک و مشتری پسندی که دارند؛ در اغلب موارد در مناطق شیک و لوکس مورد استفاده قرار می گیرند.

پ- طریقه ساخت دریچه زیر فن کویل آهنی شیاردار وزنه ای:

همانطور که اشاره گردید امکانِ طراحی و اجرای طرحها و نقوشِ متناسب با طراحیِ داخلیِ محیط به وسیله دستگاههای سی ان سی،باعث رسیدن به دکورِ دلخواه در محیط می‌گردد. دریچه دسترسی فن کویل چوبی، از نظر ماهیت از جنسِ ام دی اف ساخته می‌گردد، بنابراین، هم به لحاظ رنگ و هم به لحاظ مدل، دارای تنوعِ دریچه دسترسی فن کویل چوبی چشمگیری می‌باشد . روندِ تولید دریچه دسترسی فن کویل چوبی ام دی اف به‌این ترتیب است که ابتدا طرح و مدلِ دریچه دسترسی فن کویل چوبی (ام دی اف) به وسیله نرم افزارهای دیجیتالی طراحی و سپس قطعاتِ ام دی اف به وسیله دستگاه “سی ان سی” بر اساسِ طرحِ اولیه شکل داده می‌گردد و پس از مونتاژ، دریچه، به وسیله رنگِ پی وی سیِ ضدآب پوشش داده می‌گردد.

البته دریچه زیر فن کویل زنبوری با توجه به مکش مناسبی که دارد یکی از محصولات پر مصرف در زمان های گذشته بوده است. اما ضعف بزرگ این دریچه همانطور که گفته شد تمیز کردن آن بعد از مدت زمان کوتاهی است. مدل های متنوع دریچه های آلومینیومی و همچنین امکان رنگ پذیری سطوح آن باعث تمایل و رغبت کارفرمایان و مهندسین به استفاده از این نوع دریچه بازدید فن کویل در پروژه ها شده است. به لحاظ زیبایی و تناسب محیطی می توان از جنس چوب یا ام دی اف نیز برای ساخت دریچه فن کویل استفاده نمود.در نوعِ چوبی نیز حالت باز و بسته شدنِ درب با دو حالت وزنه ای و لولایی صورت می پذیرد.برای مناطقی که میزان رطوبت و شرجیِ هوا بالا باشد برای جلوگیری از استهلاک زودرس از جنس پی وی سی می توان استفاده کرد. رای انتخاب یک دریچه بازدید فن کویل مناسب و معقول، ابتدا باید به مکان و فضایی که می خواهید از دریچه در آنجا استفاده نمایید، دقت کنید.

دریچه‌‌‌‌‌‌‌‌های فن کویل با سیستم سی ان سی تولید میشود و قابلیت تنوع و زیبایی بیشتری دارد این مدل دریچه ها که جدیدا به تنوع دریچه فن کویل ها اضافه شده و چون همرنگ سقف میشود بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این دریچه زیر فن کویل از ورق آلومینیوم تولید می گردد.فریم این دریچه زیر فن کویل از پروفیل آلومینیوم با عرضهای ۳ و ۵ سانتی ساخته میشود. پس شروع به برش مروفیل آلومینیوم جهت ساخت فریم دریچه زیر فن کویل می کنیم.