بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون آپدیت تابستان 1401 لپ تاپ فا

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون آپدیت تابستان 1401 لپ تاپ فا

اما منبع قدرت اکثر محصولات آی تی هوم در این رده قیمت یک کارت گرافیک مستقل از طریق صفحه وب بعدی کلیک کنید است. شما می‌توانید یکی از انواع کارت گرافیک انویدیا MX 350 یا MX 450 را انتخاب کنید. پردازنده مدل Corei5 1135G7 یک پردازنده میان رده با کیفیت است که حتی از عهده اجرای برنامه‌هایتقریبا سنگین هم بر‌می‌آید.

  • این لپ تاپ موسون به گیمینگ دارای پردازنده ی Core i7 و حافظه ی SSD در کنار هارد HDD یک ترابایتی است که سرعت خواند و نوشتن روی آن را بسیار بالابرده است که برای بازی و برنامه نویسی بسیار موثر خواهد بود.
  • البته یک ترابایت برای اکثر کاربران کافی است، ولی در صورت نیاز می‌توان یک حافظه SSD دیگر هم روی لپ تاپ نصب کرد.
  • اما اگه بصوت تخصصی کارهای گرافیکی انجام میدین بویژه گرافیکی های 3بعدی بهتره از لپ تاپی با حافظه گرافیکی مجزا تهیه کنید.
  • پورت‌های این محصول اقتصادی مناسب و قابل قبول است اما چند نکته ناامیدکننده درباره آنها وجود دارد.
  • به جرأت می‌توان گفت که سری رایدر شرکت MSI یکی از سری لپ تاپ های برتر دنیا هستند که در کشور ما نیز عرضه می‌شوند.

با توجه به تحریم ها و بالا بودن قیمتها، قیمت انواع لپ تاپ و قطعات سخت افزاری در بازار سر به فلک کشیده. راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های زیر 30 میلیون برای شما آماده کردیم. در لیست محصولات راهنمای خرید لپ تاپ، محصولات بسیار قوی و با کیفیت ساخت بالا در محدوده قیمت مورد نظر وجود دارند که به معرفی آنها می پردازیم. یکی از بهترین گزینه‌ها در محدوده ۳۰ میلیون تومان خرید لپ تاپ گیمینگ است.

لپ تاپ TUF Dash F15 FX516 بهترین لپ تاپ ها تا ۳۰ میلیون

خرید این لپتاپ برای آن دسته از کاربرانی که تنها به کارت گرافیک قدرتمندتری نیاز دارند توصیه می‌شود. این سری را می‌توان سری ارزان‌قیمت‌تری مدل ایسوس R نامید که در محدوده 19 میلیون تومانی قرار می‌گیرد. حافظه رم این لپ تاپ 8 گیگابایت DDR4 بوده و یک ترابایت حافظه داخلی نیز دارد. گرافیک مجموعه Nvidia Geforce MX330 با ظرفیت 2 گیگابایت است ، صفحه نمایش 15.6 اینچ فول اچ دی پلاس و تکنولوژی 178 درجه روی این لپ تاپ سوار می شود. یکی از دلایلی که لپتاپ ایسوس مدل Strix G15 در مقایسه با دیگر محصولات هم رده قیمتی خود بهتر عمل می‌کند، پردازنده سری رایزن ۹ مدل ۵۹۰۰HX است.

جستجو در شهر سخت افزار

بر این اساس در این مطلب کوتاه و گزیده به ارائه اطلاعات لازم در مورد بهترین لپ تاپ گیمینگ زیر 40 میلیون، بهترین لپ تاپ های زیر 40 میلیون و بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون می پردازیم. جذابترین انتخاب در این بخش نیز از خانواده لیژن شرکت Lenovo انتخاب گردیده است. مدل با یک پردازنده بی نظیر از شرکت AMD یعنی مدل افسانه ای Ryzen H، گرافیک قدرتمند Nvidia GTX1650 با حافظه گرافیکی 4GB GDDR6، حافظه رم 32GB و صفحه نمایش 120 هرتز، انتخاب وسوسه کننده ای برای هر گیمر حرفه ای محسوب می شود. ابعاد مناسب این لپ تاپ و همچنین وزن معقول آن باعث شده حمل و نقل استفاده از آن در مکان‌های مختلف آسان و بدون دغدغه باشد. به لطف وجود سیستم خنک کاری Dual Fan، حتی استفاده‌های طولانی مدت از این محصول نظیر تجربه بازی‌ها یا اجرا کردن نرم‌افزارهای سنگین باعث داغ شدن و آزار دهنده شدن کار با سیستم و همچنین آسیب دیدن قطعات و افت کارایی نمی‌شود.

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی مدل Pavilion 15-dk0056wm ، بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون

پس هر موقع واقعا به چیزی نیاز داشتید اون رو تهیه کنید و از داشتن و استفاده کردنش لذت ببرید. من می خوام لپتاپی که خریداری میکنم دوام زیادی داشته باشه و تقریبا تا دانشگاه بتونم ازش استفاده کنم. اینجا دیگه باید روی جزئیات و شاید هم سلیقه خودتون نظر بدین که از خودمون بیشتر خوشتون میاد.