آموزش طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ گام به گام و تصویری تک تیپ

همچنین می‌توانید متن‌های آماده را استفاده کنید و یا از طریق ابزار T متن را بنویسید. با پایان مقاله آموزش طراحی بنر تسلیت با فتوشاپ وقت آن است تا خودتان را محک بزنید. علاوه بر موارد گفته شده همان طور که در مقدمه این مقاله نیز گفته شد، یکی از مهم ترین نکات طراحی بنر در فوتوشاپ در نظر گرفتن سایز مناسب آن است که در واحد پیکسل اندازه گیری می‌شود. تعداد پیکسل بالاتر چه در طول و چه عرض بنر به معنی بزرگتر شدن بنر است که حجم آن بر اساس کیلوبایت را افزایش خواهد داد. سایز بنر در فتوشاپ 5انتخاب کردن رزولوشن برای بنر در فوتوشاپ اولین قدمی است که هنگام طراحی کردن یک بنر باید بردارید. در صورتی که در انتخاب سایز بنر در فوتوشاپ اشتباهی رخ دهد ممکن است کل کار چاپی شما زیر سوال برود و موقع چاپ کردن فایل خود دچار مشکل بشوید.

مرحله 4: برای تأیید محتوا و طرح طراحی شده، آن را به صورت PDF بارگیری کنید.

در این آموزش پا به پای هم یک بنر تبلیغاتی را از صفر ساختیم و کلیات کار را مرور کردیم. اما به این مقاله اکتفا نکنید و برای پیشرفت مرتب آموزش ببینید و تمرین کنید. در ابتدای آموزش طراحی بنر در فتوشاپ pdf از گزینه File و سپس گزینه new یک پروژه جدید ایجاد کنید. دقت کنید رنگ پس‌زمینه را سفید و با توجه به اینکه نسخه چاپی از بنر خود میخواهید یا خیر ، پیکسل / سانتی متر را انتخاب کنید و رنگ را روی CMYK/RGB قرار داده‌ایم. در ادامه این مقاله قصد داریم طراحی بنر با فتوشاپ را برای شما آموزش بدهیم تا بتوانید برای خود یک بنر زیبا طراحی نمائید.

این نرم افزار ابر قدرت ادوبی را می توان برای طراحی های گرافیکی حرفه ای ، عکاسی، تبلیغات، تولید محتوا و کاربردهای شخصی بکار گرفت. اگر تا امروز موفق به آموزش فوتوشاپ نشده اید و دنبال فرصت مناسب هستید، دست به کار شوید و هم اکنون از ابتدایی ترین گام ها شروع به آموزش کنید. قطعا با این روش های آموزش فوتوشاپ در استند رسانه، می توانید در تمام ابعاد زندگی شخصی و حرفه ای خود به کار گیرید.

از این رو برای یادگیری همه ابزارها در ابتدای امر higraphics عجله نداشته باشید. زیرا در هریک از موارد گفته شده ابزارهایی خاص از فوتوشاپ پر کاربرد و مهم هستند که در حیطه های کاری مختلف برخی از این ابزارها کارامد تر و برخی ممکن است بلا استفاده باشد. امروزه در هریک از فضاهای شهری و همچنین در اینترنت،‌ تبلیغات مختلفی را شاهد هستیم. اگر با اصول اولیه طراحی آشنا باشید می‌توانید بر اساس اندازه مورد نیاز خود، بنرهای تبلیغاتی مختلفی را طراحی کنید. در این مطلب قصد داریم نحوه طراحی بنر در فتوشاپ را یاد بگیریم پس با ما همراه باشید.

همچنین برای اینکه به فونت های فارسی جذاب دسترسی داشته باشید باید فونت های فارسی را به فتوشاپ اضافه کنید. ما در این آموزش از حالت دوم یعنی Create Frame Animation استفاده می‌کنیم. کار با انیمیشن در فتوشاپ پیچیدگی‌های زیادی دارد که یک آموزش جداگانه می‌طلبد.

  • این نرم افزار حرفه ای گرافیک در عصر تکنولوژی امروز یک نرم افزار حساب نمی شود بلکه یک صنعت به شمار می آید.
  • با توجه به طرح مدنظر خود یکی از این ترکیب‌ها را انتخاب کنید.
  • با استفاده از گزینه Duplicate Selected Frames و همچنین آیکون چشم در کنار هر لایه، آبجکت هایی که قصد نمایش آن‌ها را دارید در حالت «قابل رویت» قرار دهید و بقیه را پنهان کنید.
  • اگر میخواهید از متون آماده استفاده کنید می توانید به صورتی که در مرحله قبل ذکر شد عکس یا فایل متن خود را وارد کنید و سپس پس زمینه آن را به هر روشی که مایلید مثل استفاده از ابزار magic eraser پاک کنید.

با راست کلیک روی این بخش، گزینه دوم یعنیPaint bucket toolرا انتخاب کنید. به این ترتیب رنگ انتخابی وارد Clipboard سیستم می‌شود. با کلیک چپ روی هر قسمت از بنر، کل رنگ پس زمینه تغییر می‌کند. در مقاله ی روش ساخت بنر تسلیت با فتوشاپ سعی داریم به آموزش طراحی بنر تسلیت با فتوشاپ بپردازیم. اگر می‌خواهید در بخشی از درآمد این صنعت سهیم باشید این مقاله می‌تواند به شما کمک کند.

سایز های استاندارد بنر چیست ؟

آموزش طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ گام به گام و تصویری تک تیپ

از ابزار Polygonal استفاده کنید و از نوار گزینه Subtract from selection را انتخاب کنید. قسمت های برجسته شده را در پس زمینه که نباید بخشی از انتخاب باشد، انتخاب کنید. از ابزار Refine Edge Brush برای مسواک زدن در مناطقی استفاده کنید که بخشی از آن انتخاب شده و بخشی از آن انتخاب نشده است، که در این حالت توتو و موهای رقصنده است. این باعث می شود tutu با کم کردن پیکسل های رنگ زمینه شفاف شود. اندازه بوم این پروژه 22 “x28” ، RGB با 300 ppi خواهد بود.