همه چیز درباره باتری یو پی اس فروشگاه اینترنتی تک استارت 1652-مستر انرژی پلاس

یکی از بی نقص ترین انواع باتری یو پی اس کره ای، باتری یو اس پی یونیکور می باشد. این کمپانی کره ای با رعایت استاندارد ها و استفاده از تکنولوژی باز ترکیب اکسیژن، توانسته استفاده از این باتری ها را بدون نیاز به نگهداری و بازدید باتری یا تنظیم آب و اسید فراهم سازد. هنگامی که برق شهری قطع می شود ، باطری یو پی اس وارد عمل شده و برای مدت زمان نه چندان زیادی به تغذیه کردن تجهیزات الکتریکی می پردازد.

همه چیز درباره باتری یو پی اس فروشگاه اینترنتی تک استارت 1652-مستر انرژی پلاس

الکترودهای این باتری متشکل از نیکل هیدروکسید (صفحه مثبت) و کادمیم هیدروکسید (صفحه منفی) می باشد.این باتری طول عمر بالا و توانایی سازگاری زیادی نسبت به تغییرات دما دارد. همچنین محصولاتی که فاقد گارانتی شرکتی هستند نیز یا به وسیله کارخانه ضمانت شده اند و یا ما آنها را تمام و کمال ضمانت خواهیم کرد. لذا از نظر گارانتی و خدمات پس از فروش هیچ استرس و دغدغه ای نداشته و با خیالی راحت برای خرید از ما اقدام کنید. در نظر گرفتن شرایط محیطی و فیزیکی و همچنین مکانی که قرار است باتری در آن نصب شود پیش از خرید با بررسی تک تک این پارامترها می توانید به راحتی یک خرید مطمئن داشته باشید. هنگام خرید باید حتما توان خروجی باتری را در نظر گرفته و مطابق با آن باتری مناسب را انتخاب کنید.

نقش یو پی اس در تجهیزات برقی اینگونه می باشد که با ذخیره کردن انرژی الکتریکی در در باطری موجود در خود توان بار مصرفی را فزونی www.mrenergyplus.com می دهد. برای خرید UPS و باتری یو پی اس نخست لازم است درباره یوپی اس آگاهی جامعی داشت. باتری‌های لیتیوم یون از سال‌های گذشته در دستگاه‌های الکترونیکی مانند لپ‌تاپ و تلفن هوشمند کاربرد داشتند. در سال‌های اخیر نیز گزینه مناسبی برای منابع برق اضطراری و سایر سیستم‌های ذخیره‌سازی انرژی هستند. وقتی باتری شارژ و دشارژ می‌شود، یون لیتیوم بین دو الکترود جابه‌جا می‌شود. در زمان شارژ شدن یون لیتیوم از سمت کاتد به سمت آند حرکت می‌کنند و در زمان تخلیه باتری یا دشارژ یون‌ها عکس این حالت حرکت می‌کنند.

  • باطری ها در شکل و اندازه های مختلف در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند.
  • لذا با توجه به این موارد می بینیم که داشتن باتری های یو پی اس برای سیستم ها و تجهیزاتمان تا چه اندازه ضروری و الزامی است.
  • اگر عملکرد و قابلیت اطمینان باتری یو پی اس برایتان مهم است، حتما به سرویس و نگهداری آن اهمیت بدهید.
  • توجه به این مسئله باعث کاهش در هزینه های شما نیز می شود، زیرا در صورتی که چگالی توان باتری یو پی اس را اندازه گیری کنید و از حداقل و حداکثر میزان ظرفیت آن آشنا شوید، در صورت نیاز می توانید تعداد کابینت باتری یو پی اس مورد استفاده خود را کاهش دهید.
هنگام استفاده از فناوری Double ، تجهیزات شبکه مستقیما از پریز AC تغذیه نمی شود و در عوض برق AC به یک یکسو کننده تغذیه می شود تا به DC تبدیل شود. در صورت داشتن سوال و درخواست مشاوره درباره خرید خود می توانید با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل و سوال خود را با متخصصین ما در میان بگذارید . شرایط ویژه همکاری در فروش، جهت اطلاعات بیشتر با واحد بازرگانی در ارتباط باشید. می گردد همچنین امکان نشت اسید و آزاد شدن گاز هیدروژن و در نهایت منفجر شدن باتری وجود دارد. با وجود کاهش هزینه باتری های Li-Ion UPS در سال های اخیر، هنوز هم انتخاب اولیه بسیار گران تر از سایر گزینه ها است. NiCds مزایای عمر 20 ساله، توانایی کنترل طیف وسیعی از دمای محیط (20- تا 40+ درجه سانتی گراد)، عمر چرخه بالا و تحمل تخلیه عمیق را ارائه می دهد.

باتری یو پی اس 12 ولت 18 آمپر ساعت یورونت

این موضوع یک مسئله کاملا اجتناب ناپذیر است که حتی با رعایت تمام دستورالعمل های مربوط به نگهداری باتری UPS هم تغییری در آن ایجاد نمی شود و باطری پس از گذشت مدت زمان معینی نیاز به تعویض پیدا می کند. یو پی اس های آنلاین با هر دو فناوری این اطمینان را به شما می دهند که در صورت قطع برق برای حفاظت از تجهیزات شبکه ، جریان به طور یکنواخت ادامه خواهد یافت. یکسو کننده در UPS به طور خودکار دور زده می شود و برای اتصال مجدد برق از باتری تغذیه می شود. این باتری از مصرف کننده در برابر ولتاژهای بسیار زیاد ورودی و شارژ باتری محافظت می‌کند.

تفاوت باتری یو پی اس و باتری ماشین