نصب آسانسور با متد 2022 و آموزش گام به گام نصب و راه اندازی آسانسور کرج هوم

نصب آسانسور با متد 2022 و آموزش گام به گام نصب و راه اندازی آسانسور کرج هوم

یکی از مهمترین نکات برای نصب آسانسور بیرون ساختمان این است که توجه کنید مدل آسانسور شما از کدام نوع است. کدام نوع تابلو فرمان آسانسور در کلاس آموزش داده می شود؟ با توجه به این موارد، مراحل نصب آسانسور در یک ساختمان به زمانی در حد چندروز نیاز دارد. هزینه نصب آسانسور در تهران یا هر شهر دیگری بسته به نوع آسانسور، کاربری آن، ابعاد آن، قطعات آسانسور، دستمزد تکنسین کار آسانسور و بسیاری عوامل دیگر متفاوت است.

در برخی موارد کشورهایی که معتقدند برخی از اعداد خوش یمن نیستند به جای آن عدد از حرف A استفاده می کنند. حرف P مخفف پارکینگ است و در اکثر آسانسورها دکمه P نشان دهنده پارکینگ آن ساختمان است. در مواردی که ساختمان مورد نظر دارای چندین پارکینگ باشد روی تابلوی کلید آسانسور با دکمه های P1، P2، P3 و … نشان داده می شود.

در شرایط شدیدتر شاید نیاز باشد که چند روزی آسانسور را ازکار یندازید ودرهای آن را مسدود کنید تا قطعات آسیب دیده تعویض شوند. تنها مواردی از انواع آسانسور می باشند که روند جابه جایی را برای انسان به امری آسان تبدیل کرده است. مراحل قانونی این کار به این صورت است که شما با در نظر گرفتن سابقه فعالیت یک شرکت، نسبت به خرید آسانسور و نصب آن اقدام می کنید. مثلاً اگر آسانسور فضای باز نصب کنید، داخل ساختمان شما محدودتر نخواهد شد؛ بنابراین اگر اندازه فضای راهروها در داخل آپارتمان باریک باشد، با نصب آسانسور در بیرون ساختمان، این فضاها قابل دسترسی بیشتری خواهند بود. که به این شکل در هزینههای تعمیر صرفه جویی میشود و در هر زمان مشکلی برای آسانسور بوجود آید سرویسکار اسانسور موظف است نسبت به رفع نقص اقدام نماید.

قطعات اسانسور

توجه به تمام این معایب و مزایا برای انتخاب مناسبترین نوع آسانسور بسیار اهمیت دارد. در این نوع آسانسور ها ریل و تجهیزات با مغناطیس دائم نقش استاتور موتور و کابین آسانسور را ایفا می کنند. در این آسانسورها ببین قرقره و طناب تماسی وجود ندارد و آسانسور تعلیق اصطکاک کمتری دارد.

از مزایای آسانسور روملس می توان به نصب سریع آسانسور، کم حجم بودن قطعات و لوازم، انجام سرویس راحت، دسترسی آسان به تمام تجهیزات در داخل چاه اسانسور، کاهش چشمگیر در مصرف برق، صدای ترمز خیلی کم و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد. چاهک آسانسور، بر اساس اصول ایمنی باید بنحوی احداث شود که سرویسکار در صورت سقوط کابین روی ضربه گیر چاهک محافظت شود. هزینه نصب اسانسور با توجه به مدل آسانسور، ابعاد آن،سرعت و تجهیزات به کار رفته در آسانسورها،متفاوت است.مهمترین فاکتوری که در کیفیت اسانسور موثر خواهد بود اجرای ان میباشد. کابین های مورد استفاده در آسانسور های شیشه ای می توان به مدل های نیم دایره ای، گرد و مکعبی اشاره کرد. متخصصین ما در پین ورک با داشتن تجربه و مهارت بالا در تعمیرات آسانسور آماده سرویس و انواع تعمیرات آسانسور شما میباشند.

نصب و راه اندازی آسانسور چیست؟

در برخی مواقع با توجه به ابعاد و شرایط آسانسور به صورت مربع، مستطیل، گرد و یا بیضی طراحی و منبع اجرا می شود. برای برخورداری از سطح ایمنی لازم در آسانسور باید این تجهیزات از شرایط مناسب تعمیرات، سرویس و نگهداری برخوردار باشند یا بعبارتی دیگر، عملکرد ایمنی آنها در یک سطح مطابق با استاندارد و در محدوده رواداری های طراحی آسانسور باقی بماند. شرکت های مختلفی در زمینه نصب و راه اندازی اسانسور در تهران وجود دارند و اما یکی از حرفه ای ترین مجموعه ها در این زمینه شرکت آسانسور sumex می باشد.این شرکت ازتیم های متخصص و از قطعات کاملا اصلی جهت ساخت آسانسورها استفاده می کند.هدف اصلی این مجموعه تولید اسانسور با بالاترین کیفیت میباشد.

بهترین روش درمان استرس، استفاده از روش هایی است که فرد را از نظر جسمی و روانی آرام می کند. شرکت متالیفت با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید قطعات آسانسوری مانند شستی و کلید و نمایشگر مشغول به فعالیت می باشد. رایج ترین نوع دکمه اضطراری آسانسور، کلیدهای قارچی شکل است که به شکل یک کلید زرد بزرگ است و یک انگشت شست قرمز روی آن قرار می گیرد.

این موضوع اهمیت بسیاری در تأمین امنیت آسانسور در مقابل اتفاقات ناخوشایند و غیرمنتظره دارد. شرکت متالیفت تولید کننده قطعات آسانسور با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تولید شستی ، پنل کابین ، نمایشگر ، کلید ، پنل سردر و تجهیزات جانبی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان محترم می باشد. دکمه آسانسور قرار داده شده در مدار کنترل برای قطع کامل برق سیستم در مواقع اضطراری استفاده می شود که باعث از کار افتادن آسانسور و توقف کابین می شود. به طور خلاصه با فشردن دکمه اضطراری آسانسور برق سیستم قطع شده و در مواقع خطر دستگاه به حالت ایمن تبدیل می شود.

یکی از مهم ترین قطعات و اجزای آسانسور ، تابلو کنترل یا تابلو برق آسانسور است، چراکه دستورهای لازم از طریق مدار فرمان به موتور فرستاده می شود و عملکرد موتور و مجموعه آسانسور ، وابسته به دستورات تابلو فرمان آن است. انواع آسانسور را از لحاظ مکانیسم چاله به آسانسور کششی ،آسانسور هیدرولیکی ، آسانسور مغناطیسی ، آسانسور وینچی ، تقسیم بندی میکنیم و در مورد مزایا و معایب آنها بحث خواهیم کرد. انواع آسانسور کششی کدامها هستند؟ قیمت تعمیر آسانسور در کرج در مرکز آکام شایا بسیار اقتصادی می باشد. ۴- شرکت ارس آسانبر آتروپات ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین قطعات آسانسور در کرج (البرز) می باشد. خدمات نصب و سرویس آسانسور برای تمام انواع آسانسورهای موجود در بازار ارائه می شود. آسانسور در واقع یک اهرم بوسیله محرکه قرقره است که وظیفه آن جابه جایی اجسام از نقطهای به نقطه دیگر در راستای عمودی یا افقی است که معمولا این دستگاه مکانیکی در راستای عمودی حرکت میکند تا جابه جایی در دو ارتفاع غیر یکسان را با سهولت بیشتری انجام دهد.

در چند مورد، شاخص LL که مخفف Lower Level یا Lower Lobby است، برای نشان دادن طبقه پایین لابی یا طبقه زیر استفاده می شود. به طور معمول، کلید L یا LB (مخفف Lobby) برای نشان دادن طبقه ای که لابی در آن قرار دارد استفاده می شود. البته در برخی موارد ممکن است از شاخص L برای کلاس ها استفاده شود که در این مورد مخفف Level است و به صورت L1، L2، L3 و … نشان داده می شود اما در اکثر موارد و معمولاً شاخص L به معنای همان لابی است. شما میتوانید کاتالوگ متالیفت که شامل معرفی کاملی از شرکت و محصولات هست رو از لینک زیر دانلود نمایید.

  • دلیل این امر این است که برخی از قطعات به موقع برای تعمیر یا تعویض شناسایی نمی شود.
  • لازم به یادآوری است که نصب این گونه از آسانسورها معمولا در مراحل پایانی ساخت ساختمان انجام میشود و نیاز است تا فضایی به عنوان موتورخانه برای آن در نظر گرفته شود.
  • ”چاله یا چاهک آسانسور چیست؟ به طور کلی درب آسانسورها از لحاظ مکانیکی به درب لولایی یا ساده، درب سانترال یا نیمه اتوماتیک و درب تلسکوپی یا اتوماتیک تقسیم بندی می شوند.
  • بخشی از سیستم آسانسور که کالا یا مسافران را در خود جای می دهد، کابین آسانسور نامیده می شود.
  • یکی از مهمترین نکات برای نصب آسانسور بیرون ساختمان این است که توجه کنید مدل آسانسور شما از کدام نوع است.