ممنوعیت دوچرخه سواری زنان 99 05.13 Radio Padio پادکست خبری � | mey

صدای استرالیا – بیش از یک میلیون نفر از همه گروه‌های سنی، برای سرگرمی، بعنوان یک ورزش، برای سلامتی و پرورش اندام یا بعنوان یک وسیله نقلیه هرهفته در ویکتوریا دوچرخه سواری می‌کنند. دوچرخه سوار یا راننده، همه ما در ایمن سازی جاده‌ها نقشی برای ایفا کردن داریم. صدای استرالیا – بیش از یک میلیون نفر از همه گروه‌های سنی، برای سرگرمی، بعنوان یک ورزش، برای سلامتی و پرورش اندام یا بعنوان یک وسیله نقلیه هرهفته در ویکتوریا دوچرخه سواری می‌کنند. نکته دیگر اینکه اگر نگرانید هشدارهای محیطی را متوجه نشوید سعی کنید مسیرهای ایمن و خلوت مثل طبیعت یا پارک را برای گوش کردن موزیک یا پادکست انتخاب کنید. حتی گفته می‌شود که هدفون‌هایی که نویزگیر دارند خطرناکند و برای دوچرخه‌سواری هندزفری با صدای متوسط خوب است.

راهکارهای مدیریت بحران کسب و کارها

در نهمین اپیزود پادکست ابان کالا رفتیم سراغ کیف هندزفری و یه توضیحات مختصری را راجع به کیف هندزفری دادیم که بر اساس پست کیف هندزفری تهیه و آماده شده. شرکت استام صنعت به مناسبت روز جهانی دوچرخه سواری از کارکنانش دعوت کرد تا در کنار هم رکاب بزنند. اینو در آن دوره ۲۵ ساله بود و تا پیش از شروع رقابت، دو بار قهرمان تور دو فرانس شده بود. البته بعدها قهرمانی‌های دیگری کسب کرد و تبدیل به نمادی از این ورزش شد. او یکی از چهار دوچرخه‌سواری است با کسب پنج پیروزی در تور دو فرانس، رکورددار قهرمانی در این مسابقات هستند. پادکست اما متفاوت است.چون آغاز و پایان دارد، روایت دارد.

حتی در برخی کشورها جریمه‌هایی هم درنظر گرفته شده است. اکنون قوانین حداقل فاصله عبور در ویکتوریا برقرار است. البته بیشترین نگرانی بابت این است که شاید استفاده از هدفون حین دوچرخه سواری باعث شود صداهای اطراف، شامل موتورها، ماشین‌ها، جیغ، بوق و خلاصه اخطارهای محیطی را متوجه پادکست بر روی رادیو پابلیک نشوید. برای من برعکس است.معمولا وقتی پادکست گوش می‌کنم حواسم جمع‌تر است تا وقتی چیزی گوش نمی‌کنم و خطر غرق شدن در خیالات وافکارم وجود دارد. یک توصیه هم دارم و آن‌هم اینکه سعی کنید صدای چیزی که گوش می‌کنید را به شکلی تنظیم کنید که مانع از شنیدن صداهای محیط نشود.

زنده ولودیمیر زلنسکی وارد لندن شد

با این حال، پافشاری او بر ادامه مسابقه و رسیدن به پیروزی بدون تاوان نبود و سرمازده شد. تمامی حقوق مادی و معنوی برای رادیو عظام محفوظ است. آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

  • این مطلب برگرفته از وب‌سایت کمیسیون تصادفات جاده‌ای استرالیاست و برای کسب اطلاعات بیشتر و به‌روزتر در خصوص قوانین جاده‌ای و دوچرخه‌سواری می‌توانید به وب‌سایت این کمیسیون مراجعه کنید.
  • 1- راه حل های اضطراری و اصلاحات موقت که به ناچار با شروع تغییر به کار گرفته شده اند، به رویکردهای دائمی تبدیل می شوند.
  • عکس‌های مربوط به ماجرای تام جاستیس دوچرخه‌سوار و سارق بانک که در اپیزود ۵۴ چنل‌بی؛ سین.ب شنیدید.
  • این یک الگوی کهنه ای است که در میان شرکت های مدرن جهان امروز رواج داشته و ” تلاش برای ادامه”Struggling to keep up نام دارد.
ممنوعیت دوچرخه سواری زنان 99 05.13 Radio Padio پادکست خبری � | mey برام سوال بود که چجوری با بچه شیر‌خواره که ممکنه تو مسیر کلی آسیب ببینه، با دوچرخه سفر رفتن! ولی همین دوچرخه‌های اشتراکی که اومد، اولش با ترس‌ولرز رفتم سوار شدم و تو خیابون خیلی می‌ترسیدم چون تجربه‌اش رو اصلا نداشتم. ولی به محض اینکه سوار شدم، تمام اون خاطرات خوبم برگشت و برام سوال شد که چرا دوچرخه دیگه تو زندگیم نیست؟! چون همه ی کشورها دارن تلاش می‌کنند که مردم به سمت حمل‌ونقل پارکی برن؛ براش تبلیغات می‌کنند، مزایای خاصی برای دوچرخه‌سواران در نظر می‌گیرند و مسیر ویژه طراحی می‌کنند. این چیزها تشویقت می‌کنه و آدم‌های بیشتری درگیرش میشن.