مغازه ای شیک با یک سایبان برقی شیک سایبان برقی سایه بان برقی متین Outdoor decor, Outdoor, Home decor

یکی ازانواع سایبان ها، سایبان پارکینگ اداری می باشد که در نظم بخشیدن و ایجاد فضای مناسب برای پارک خودروها نقش مهمی دارد. سایبان استخر شرایط بسیار مناسبی را برای شنا کردن افراد در هر ساعتی از شبانه روز فراهم می کند و محیط امنی را برای شنا کردن خانم ها ایجاد می کند. این نوع سایبان از نفوذ برف یا باران و پرتو های خطرناک خورشید به درون آب و از هدر رفتن دمای آب جلوگیری می کند. 🥇️ روکش سایبان باید در برابر پرتوهای خطرناک نور خورشید، مقاومت مناسبی داشته باشد و از انتقال این پرتو ها به محیط داخلی منازل یا فروشگاه ها جلوگیری کند.

با ورود محصولات الکترونیکی به صنعت ساخت سایبان شاهد تغییر نسل در این زمینه کاری هستید. سایبان برقی متین تولید و فروش انواع سایبان مانند سایبان مغازه، سایبان برقی، سایبان چتری، سایبان پارکینگ و… با قیمت مناسب انجام می دهد. سایبان برقی در فضاهای مختلف قابل نصب میباشد و با ریموت می توان آن را کنترل کرد . سایبان برقی منصف با سابقه طولانی در زمینه ساخت انواع سایبان قادر است بهترین سایبان را برای منزل و مغازه و …شما آماده کند. سایبان برقی نوعی از سایبان ها است که برای باز و بسته کردن آن ها نیازی به نیروی مکانیکی نخواهید داشت و تنها با استفاده از کنترل میتوان به آسانی از آنها استفاده کرد. سایبان بازویی یکی از انواع سایبان های برقی است که به صورت برقی تولید شده و باز و بسته شدن بازو ها توسط کنترل برقی صورت می گیرد.

مشتریان محترم میتوانند جهت استعلام قیمت انواع سایبان مغازه،قیمت سایبان برقی،قیمت سایبان بازویی،قیمت سایبان چتری و ثبت سفارش و خرید انواع چادر مغازه با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان بهره مند گردند. این شرکت در راستای اجرایی کردن اهداف خود شرایط ویژه ای را برای عرضه سایبان برقی ارزان در سال 96 دارد. این شرکت در راستای اجرایی کردن اهداف خود شرایط ویژه ای را برای عرضه سایبان برقی ارزان در سال 1400 دارد. قیمت سایبان برقی مغازه، سایبان اتوماتیک، سایبان پارکینگ خودرو، سایه بان پارکینگ ماشین، سایبان متحرک، سایبان چتری، سایه بان خودرو، سقف برقی، سقف متحرک، سقف جمع شونده، سقف برقی جمع شونده پارکینگ و .. به علت داشتن قابلیت های مختلف و انجام مانورهای مختلف تبلیغاتی بر روی آن دارای قیمت های متفاوتی می باشد که بر اساس بودجه مشتریان عزیز طراحی و ساخته می شود.

نوع پارچه سایبان برقی

مغازه ای شیک با یک سایبان برقی شیک سایبان برقی سایه بان برقی متین Outdoor decor, Outdoor, Home decor

شرکت داتیس گستر از سال 1387 به صورت تخصصی تولید انواع سایبان چتری و سایر سایبان های موجود در بازار می باشد. روکش سایبان زنجیری را معمولا شرکت های سازنده بر اساس دستورالعمل های خاصی انتخاب می کنند. به همین خاطر معمولا روکش سایه بان زنجیری در برابر نور آفتاب، هوای سرد، رطوبت باران و سایر عوامل جوی مقاوم است. سایبان زنجیری دستی را می توان از مدل های قدیمی این نوع سایه بان دانست. سایه بان زنجیری دستی با قیمت مناسبی قابل تهیه بوده اما معمولا مشکلاتی را در هنگام باز و بسته شدن برای مصرف کننده به وجود می آورد. چتر پایه وسط در اندازه های قطر ۲ ، قطر ۳ و قطر ۴ در تولیدی ایران سایبان قابلیت طراحی و تولید دارند .

چتر باغی سایه بان قطر سه متری استیل

سایان برقی دو طرفه از انواع سایبان های کشویی است که در فضا های رو باز مانند استخر، کافه ها و رستوان های روباز کاربرد دارد. این سایبان ها از دو قسمت متقارن ساخته شده اند که روی ستون های الومینیومی و به شکل موازی قرار گرفته اند. این سایبان ها علاوه بر زیبایی و سادگی به صرفه نیز هستند و می توانید به راحتی آن ها تعمیر چتر اتوماتیک را تنظیم نمایید. سایبان های برقی تنوع بسیار زیادی دارند که آن ها را برای سلیقه های مختلف و کاربرد های مختلف مناسب می کند.

پارچه‌های مورد استفاده در سایبان پارچه‌ای می‌تواند از نوع پلی استر، کتان، ضد اب ضخیم و غیره باشند. سایبان های پارچه به عنوانسایبان مغازه و سایبان چترینیز شناخته می‌شوند. این نوع سایبان معمولاً از نوع دستی است و به عنوان مقرون به صرفه‌ترین و رایج‌ترین مدل‌ها برای حیاط است. سایبان‌های متحرک اتوماتیک هزینه بسیار گرانتری نسبت به بقیه سایبان‌ها دارد و به همین دلیل استفاده از سایبان چتری دستی بسیار مقرون به صرفه‌تر است.

بدین ترتیب اغلب شرکت های سازنده از این پوشش برای انواع مختلف سقف برقی استفاده نمی کنند. سقف برقی سازه ای بسیار سبک است، زیرا در اغلب مواقع از پروفیل آلومینیوم برای ساخت آن استفاده می شود. پروفیل های آلومینیوم علاوه بر سبکی مزیت های دیگری را نیز برای این نوع سازه به همراه دارند. برای مثال زیبایی منحصر به فرد آلومینیوم نسبت به پروفیل های فولادی را می توان مثال زد. با توجه به کیفیت بالای آلومینیوم و ظاهر زیبا، رنگ کاری پروفیل ها نیز حذف می شود.

ارسال به سراسر کشور با قیمت تولیدی