مشخصات دوربین مدار بسته تحت شبکه

شما در پایین این صفحه میتوانید برترین نصابان دوربین مدار بسته تهران را مشاهده کنید. نصب دوربین مدار بسته علاوه بر حفظ امنیت و پیگیری هر گونه جرم، باعث می شود که سارقین و مجرمین از آن محل دوری کنند. در واقع فاصله کانونی به اندازه لنزهای دوربین مدار بسته شما اشاره دارد این مهمترین عاملی است که هنگام دستیابی به قیمت دوربین مدار بسته دید در شب باید در نظر بگیرید. و میتوان مهمترین محصولات این برند را که شامل: NVR، دوربین آی پی IP و AI, 4G – دستگاههای IOT و همچنین کیتهای WIFI هست. برند هایلوک زیرمجموعه برند هایک ویژن هست و در هدف تأمین کالاهای اقتصادی تأسیس گردیده است. هایک ویژن دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه در جهان و امکانات تولیدی پیشرفته است.

اگر بخواهیم از مهمترین محصولات این به نرد نام ببریم میتوانیم به: انواع دوربین مداربسته، برنامه و نرمافزار سمت کاربر،دستگاههای ضبط تصاویر NVR, encoder,decoder, storage اشاره کنیم. با افزایش کاربران دوربینهای مداربسته، نمونههای پیشرفتهتر آن هم به بازار آمدند؛ دوربینهایی که قابلیت اتصال به اینترنت برای کنترل از راه دور یا انتقال تصاویر و ویدیوها به دستگاههای دیگر را دارند. نصب دوربین مدار بسته برای منزل راهی بسیار مطمئن برای پیشگیری از سرقت می باشد شما می توانید به تعداد دلخواه یا با پیشنهاد کارشناسی شرکت دوربین هایی را در جلوی درب ساختمان، پارکینگ، انباری ها و مشاعات نصب کنید که این نوع از نصب دوربین بیشتر مختص به آپارتمان ها است تا تمامی ساکنین بتوانند از تصاویر دوربین مدار بسته استفاده کنند اما اگر برایخانه های شخصی، باغ و ویلای خود نیاز به نصب دوربین مدار بسته دارید می توانید تصاویر داخل ساختمان را هم با نصب دوربین داشته باشید. این دوربین های مدار بسته معمولا کاربرد های تخصصی تری دارند زیرا کیفیت تصاویر آن ها بسیار مناسب است. تصاویر سیاهوسفید IR یا تصاویر رنگی EXIR که تصاویر رنگی بهمراتب کیفیت بهتری دارند. محصولاتی که این برند توانسته با کمک آنها در جهان به خوبی بدرخشد را میتوان: دوربینهای هوشمند، دوربینهای دید در شب رنگی (استارلایت) و تکنولوژی اولترا 265 که باعث کاهش فضای اشغالی هارد در هنگام ضبط میشود و یا قدرت پلاک خوانی دوربینهای یونی ویو اشاره کرد.

تفاوت اصلی این دو سیستم مداربسته در نحوه ارسال اطلاعات سایت hilook-cctv انهاست. دوربین های IP همه دوربین های دیجیتالی هستند که می توانند سیگنال هایی را از طریق کابل ارسال کنند تا در شبکه ذخیره شوند. بهترین برند یا مارک هارد دیسک برای نصب دوربین مدار بسته چیست؟ دوربین مداربسته IP325SIR-L از محصولات برند مگاویژن است ؛ یک دوربین سقفی تحت شبکه یا دیجیتال است که از طریق کابل شبکه تصویر را ارسال میکند.کیفیت این دوربین 2 مگاپیکسل است. دوربینهای مداربسته گرد سقفی کوچک بدون نیاز به دستگاه DVR است. دوربین دام: نوعی از دوربین های مداربسته معمولا به شکل نیم دایره ای که به صورت سقفی نصب می شود.

فناوری مانیتورینگ مبتنی بر IP D-Link، به کاربران اجازه میدهد تا مشخص کنندههای صدا و حرکت را بدون نیاز به سختافزار و کابل اضافی در دوربینها ادغام کنند. بنابراین، چه دوربینهای IP مبتنی بر فناوری plug-and-play مدرن که بسیار آسان نصب میشوند یا دوربینهای مداربسته با کیفیت بالا سنتی، D-Link به خوبی برای پاسخگویی به نیازهای مسکن، بانکها، کافی شاپ یا رستوران یا هر چیز دیگری مجهز است. نمونه کارها مبتنی بر IP این برند، مقیاسپذیری را تضمین میکند و یکپارچگی را ساده میکند. برای افرادی که به دنبال یک سیستم امنیتی نسبتاً ساده هستند، به احتمال زیاد یک سیستم DVR کافی خواهد بود، مخصوصا اگر ملک شما قبلاً از یک سیستم امنیتی موجود برای کابل کواکسیال سیم کشی شده باشد.

از آن زمان، این شرکت به سرمایهگذاری در ایجاد قابلیتهای تحقیق و توسعه قوی، برای فناوری و نوآوری جدید ادامه داده است. بهعنوان یک تعهد اضافی به مشتریان خود، هایک ویژن سالانه 7 درصد از درآمد خود را در تحقیق و توسعه مجدد سرمایهگذاری میکند تا به نوآوری و بهبود محصول ادامه دهد. هر دوی اینها به مشتریان هایک ویژن اجازه میدهد تا از محصولات در کلاس جهانی که با جدیدترین فناوری طراحی شدهاند بهرهمند شوند. بسیاری از محصولات نظارتی که در بازار به فروش می رسند دارای ضمانت و گارانتی نیستند و در صورت هر گونه آسیب یا از کار افتادگی آن ها، مشتریان و کاربران، هزینه های زیادی را متحمل خواهند شد.

در این مدل از دوربین مداربسته، تغییرات فاصله ی کانونی به صورت دستی و یا از طریق گوشی انجام می شود و شما می توانید از قابلیت تنظیم فوکوس نیز بهره مند شوید. قبل از اینکه شروع به انجام پروژه نصب دوربین مدار بسته با خودتان بکنید، چه یک دوربین امنیتی بیسیم باشد و چه یک دوربین مداربسته، چند نکته هست که باید بدانید و از قبل برای آنها آماده باشید. باید بدانید که خرید دوربین مدار بسته معتبر از شرکت های با سابقه هزینه، نیست بلکه سرمایه گذاری محسوب می شود تا با اطمینان خاطر زندگی شخصی و کاری را پیش برد. این برند در فهرست 12 برند برتر دوربین مدار بسته در جهان از نظر سهم بازار قرار دارد. مهمترین محصولات این برند در بازار داخلی وجود دارد که تحت نمایندگی شرکت فراگستر است. در بازار مانیتورهای ویدئویی با دو نوع نمایشگرها (LCD) و LED در اندازه های مختلف ارائه می شود پیکسل مهمترین جز در نمایش یک تصویر است. یکی دیگر از انواع دوربین مدار بسته ، دوربین مداربسته سی مونت است .دوربین مداربسته سی مونت ویژگی خاص و ویژه ای ندارد، جز آن که لنزش می تواند به بالاترین نوع خود ارتقا پیدا کند. البته برخی از دوربینهای پیشرفته یا اپلیکیشنهای خاص در گوشیهای موبایل، علاوه بر کنترل از راه دور دوربینهای مداربسته، امکانات دیگری مانند موارد زیر را نیز، در اختیار کاربران خود قرار میدهند.

در این مقاله شما را با انواع محصولات داهوا، قیمت داهوا و بسیاری از نکات دیگر آشنا کردیم. این شرکت، در زمینه فناوری نظارت تصویری و همچنین طراحی و تولید خط کاملی از محصولات نظارت تصویری و دوربین مدار بسته نوآورانه، تخصص دارد. انواع دوربین مدار بسته مصرفی در پروژه های دوربین مدار بسته با توجه به شرایط محیط نصب، بوجه در نظر گرفته شده، اهداف و کاربری های مد نظر از سیستم مدار بسته متفاوت خواهد بود. عدم جلب توجه: از آنجایی که دوربین Dome بر روی سقف نصب می گردد ، حساسیت کمتری ایجاد کرده و همچنین کمتر توجه افراد را به خود جلب می نماید ، به این جهت که معمولا در یک محیط ، افراد توجه کمتری به سقف خواهند داشت . هنگام نصب هر کابل اترنت مراقب باشید که کابل به شدت خم یا کشیده نشود – این عمل می تواند کابل را بشکند و باعث عدم اتصال و یا قطع اتصال شود. یعنی امکان ارسال و دریافت صدا همزمان با تصویر بدون نیاز به تجهیزات اضافی از طریق کابل شبکه و یا به طور بی سیم امکان پذیر است. کنترل وضعیت مکان های مختلف و نظارت بر وقایعی که در یک مکان اتفاق میافتد از طریق نصب سیستم های امنیتی و مداربسته امکان پذیر خواهد بود.

اگر بخواهیم ویژگی محصولات این برند را نام ببریم میتوانیم به: کیفیت بالای محصولات، تولید حرفهای، تکنولوژی بالا اشاره کنیم. اگر دوست دارید از برندهای اروپایی برای سیستم نظارتی استفاده کنید ما به شما برند اکسیس که در سال 1984 در سوئد فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در 50 کشور، نمایندگی فروش محصولات را دارد، پیشنهاد میکنیم. پس اگر شروع کنید چه در ایران چه خارج از ایران با موقعیت های خوب مواجه خواهید بود. اگر روی تصاویر آنالوگ بزرگنمایی کنید، تصویری دانه دار و ناواضح خواهید داشت. دارای لنزهای ثابت هستند و تصاویر اجسام از فواصل دور را پوشش می دهند. داهوا دارای 54 شرکت تابعه و نمایندگی در سراسر جهان است که آسیا، آمریکا، اروپا، خاورمیانه، اقیانوسیه، آفریقا و غیره را پوشش میدهد. از دوربین بولت ای وی تک می توان برای پوشش فضاهای بیرونی ( Outdoor ) ، حیاط ها ، انبار ها ، کارخانه ها و محیط های صنعتی ، پارکینگ های روباز و مکان هایی شبیه به آن استفاده کرد .

داهوا با راه حلهای نظارتی خود کیفیت، قابلیت اطمینان و ثبات بینظیری را ارائه میدهد. راه حلهای اتوماسیون خانگی درجه سازمانی، لوازم جانبی، سیستمهای امنیتی سفارشی و موارد دیگر را قفل میکند. Godrej در سال 1995 به راه حلهای امنیت سایبری دست یافت. D-Link با بیش از سه دهه تجربه شبکه، راه حلهای نظارتی یکپارچه را با محصولات نظارت بر دوربین مداربسته و IP ارائه میدهد. این شرکت راه حلهای VIVOTEK را در سراسر جهان به بازار عرضه میکند و به یک برند پیشرو در نظارت امنیتی جهانی تبدیل شده است. هایک ویژن بزرگترین تأمین کننده محصولات و راه حلهای نظارت تصویری در جهان است. داهوا متعهد به ارائه راه حلها و محصولات با کیفیت بالا، با جدیدترین فناوری است تا کاربران نهایی بتوانند، کسبوکار خود را با موفقیت انجام دهند. VIVOTEK برای تحقق ردپای استراتژیک جهانی خود، متعهد به ایجاد اکوسیستم صنعت نظارت IP است و مشتاق همکاری و رشد طولانیمدت با همه شرکا، در پیگیری مشترک ما برای یک جامعه ایمن و عاری از هرگونه جرائم است. با استفاده از سختافزار پیشرفته، فناوریهای پیشرفته تجزیهوتحلیل تصویر و هوش مصنوعی، با سابقه بیش از 60 سال نوآوری فنی و پیگیری کیفیت، “ادراکی” جامع از اطلاعاتی که قبلاً غیرقابل درک بود، بهدست آمده است.

این دسته از دوربین های مدار بسته حرفه ای را می توان در صنایعی همچون کارخانه ها و کشاورزی به کار برد. استاندارد ATEX برای دوربین مدار بسته ضد انفجار چیست؟ فروشگاه انلاین دیجی رانو مرجع کامل فروش دوربین های مدار بسته اکسوم و محصولات جانبی این دوربین مدار بسته میباشد. نصب دوربینهای مدار بسته و DVR بسیار آسان است، زیرا با امکانات نصب ساخته شدهاند. زیرا پشتیبانی و وجود قطعات برای تعمیر و سرویس دهی به یک دغدغه مهم برای مردم تبدیل شده است. در این لنزها از دو اهرم برای تنظیم فاصله کانونی، وضوح و شفافیت تصویر استفاده می شود.

به طوری که برای انواع مکانها و فضاهای شهری و خصوصی مانند: خرده فروشیها، ساختمانهای مسکونی، نظارت شهری و فروشگاههای بزرگ، محصولاتی را ارائه کرده است. بعضی دیگر هم از انرژی باتری تغذیه می کنند و برای شارژ باتری به برق ماشین متصل می شوند و هنگامی که برق ماشین قطع است باتری را منبع تغذیه قرار می دهند . عموما اگر دنبال دوربینی هستید که باتری خور باشد و بتوانید آن را داخل ماشین و خودروی خود استفاده کنید این دوربین ها بهترین گزینه برای شما هستند. اما اگر بخواهید برای مکان هایی که بیشتر در معرض آب هستند استفاده کنید باید از استاندارد های بالاتر مانند ip67 و ip68 استفاده کنید . برای سیستم دوربین مداربسته خود باید به فکر منبع تغذیه مستقلی باشید. فروش دوربین مخفی کوچک و خرید کوچکترین دوربین مدار بسته ریز برای جاسوسی غیرقانونی است. دوربین مدار بسته فیش آی را در سقف با حداقل ۳ متر ارتفاع نصب می کنند و دید بسیار گسترده ای دارد و این امکان را فراهم می کند که به جای استفاده از چند دوربین از یک فیش آی استفاده شود.

این ویژگی با استفاده از تابش نور مادون قرمز اتفاق می افتد. همانطور که از این ویژگی ها مشخص است، این محصول بسیار خاص و ویژه است. اگر به دنبال امنیتی خاص و ویژه هستید دوربین مداربسته اسپید دام را انتخاب کنید. اگر دوربین های شما تغذیه DC دارند، توصیه میشود به پلاریته ورودی دوربین، التفات ویژه ای داشته باشید. اگر به دنبال یک رشته سریع (از نظر رسیدن به سود مالی) هستید این رشته یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. از طرف دیگر هر چقدر که در این رشته تجربه بیشتری پیدا کنید می توانید پروژه های بزرگ و بزرگتر بگیرید. از سوی دیگر حتی اگر علاقه مند به شروع فعالیت در کشورهای دیگر هستید، کافی است به دنبال رشته برق باشید تا با نیاز خیلی زیادی از سمت کشور مهاجرپذیر رو به رو شوید. بنابراین حتی هنگامی که از راه دور کنترل نمی شود ، دوربین می تواند یک منطقه بسیار بزرگتر را پوشش دهد و همان کار چندین دوربین استاتیک ( ساکن ) را انجام دهد. سپس به سراغ مباحث دزدگیر و سانترال و حتی هوشمند سازی اقتصادی خواهد رفت. شرکت فناوری ژجیانگ داهوا، یک رهبر جهانی در ارائه راه حلهای هوشمند و ویدئو محور اینترنت اشیا است.