لیست و قیمت خرید دوربین مداربسته – نصب دوربین مداربسته

از آنجایی که امنیت برای زندگی و پول ضروری است، ما به شما راه حلی پیشنهاد می کنیم. 3D-DNR نوعی پیشرفتهتر از این تکنولوژی است که نویزها را بطور خیلی موثرتر حتی در شرایطی که نور محیط کم است، از تصویر فیلتر میکند. اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید و قیمت دوربین ها برایتان مهم است، می توانید روی این دو گزینه تمرکز کنید؛ ابتدا دوربین آنالوگ را نصب کنید و در مرحله دوم از دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP استفاده کنید. کیفیت بالای این دوربین ها به دلیل استفاده از کابل های شبکه CAT5 و CAT6 می باشد که همین امر قیمت دوربین مداربسته IP را بالا می برد.

دوربین مدار بسته تحت شبکه به وسیله کابل شبکه یا cat نصب می شوند. سیستم نظارت تصویری نامی کلی برای دوربین های نظارتی و دوربین های امنیتی که از آنها با نام دوربین مدار بسته نیز یاد میشود میباشد. هر چند که نسل های اولیه دستگاه های حفاظتی و دوربین های نظارتی از کیفیت کم در برابر هزینه های بالا برخوردار بودند ولی به دلیل اهمیت بالای نظارت و حفاظت در صنایع دفاعی و تولیدی استقبال خوبی از این تجهیزات توسط دولت ها و صنایع صورت گرفت. ضبط تصاویر آن با دستگاه HCVR انجام می شود. از آنجا که آنچه در اینجا درباره آن صحبت می کنیم دوربینی است که قطر آن تقریباً یک اینچ است ، انتظار نداشته باشید که باتری به اندازه آنچه در دوربین فیلمبرداری استاندارد انجام می شود کار کند. برای انتخاب یک دوربین مدار بسته حرفه ای المان های مختلفی وجود دارد که هرکدام ممکن است مورد انتظار شما باشد به طور مثال ممکن است شما به دنبال کوچکترین دوربین مدار بسته باشید.

از آخرین دستاوردهای دوربین مداربسته کنترل ترافیک، شناسایی اتوماتیک پلاک خودروها در این بخش میباشد. با تغییر و رشد در فن آوری های به کار رفته در محصولات برند بوش این مجموعه را به سمت تولید دوربین های مداربسته سوق داد. هر کدام از آنها تکنیک های تولید خاص خود را دارند. استفاده از دوربین مدار بسته مکعبی به شما این امکان را می دهد تا در مخارج خود صرفه جویی نمایید. این ویژگی جذاب امکان مشاهده تصاویر دوربین های مداربسته را روی صفحه مانیتور آیفون تصویری برایتان فراهم می آورد. در این مانیتور هر حالتی که برای مشاهده تصاویر از دوربین مدار بسته و بعضاً انجام تنظیمات مورد نیاز استفاده می شود امکان پذیر است .

یا اینکه یک درایو تغذیه با آمپراژ بالا برای همه دوربین ها کنار دی وی آر نصب شود که در این صورت باید از کابل ترکیبی برای برق و تصویر استفاده گردد. برای نصب این دوربین ها لازم است پس از تهیه دوربین و دی وی آر از هر دوربین یک کابل کواکسیال به DVR کشیده می شود. یک دستگاه دی وی آر می تواند چندین دوربین مدار بسته را پشتیبانی کند ، به عبارتی دیگر دستگاه دی وی آر برای هر عدد از دوربین های مدار بسته یک ورودی کابل دارد . در بخش پورت عدد 80 را وارد کنید.

بهره مندی از قابلیت ها و امکانات هوشمند، مانند تشخیص چهره، قابلیت برقراری ارتباط بیسیم با کیفیت و امنیت بالا و قابلیت ارسال صدا و تصویر همزمان در بستر شبکه، دیگر ویژگی های این مدل دوربین مدار بسته را شامل می شود. سیم کشی آنها به این صورت است که می توان مانند دوربین های آنالوگ برای هر دوربین یک کابل مجزا کشید. یک دوربین ای اچ دی در بدترین حالت می تواند تصاویری با کیفیت 720P ثبت و ضبط نماید در صورتی که حداکثر کیفیت دوربین های آنالوگ 960H می باشند بنابراین عمده تفاوت این دوربین ها با نوع آنالوگ در کیفیت تصویر آنها است. در صورتی که با نصب یک دوربین 360 درجه چشم ماهی تمامی این امکانات در یک دوربین خلاصه می شود. زمان کابل کشی در این نوع از دوربین باید اول یک کابل شبکه از هر یک از دوربین ها به طرف سوئیچ بعد کابل دیگری از سوئیچ به طرف NVR کشیده شود.

سیستم های امروزی دوربین نظارتی از ابزاری ساده، اختصاصی و تک منظوره به ابزاری پیشرفته و عمومی ارتقا یافتهاند و با کاهش هزینه های تکنولوژی های پیشرفته و راهیابی شبکه های کامپیوتری در منازل و صنایع به همراه مباحث هوشمندسازی ساختمان ها، دوربین های حفاظتی با تکنولوژی های پیشرفته و سازگار با سایر تجهیزات خانگی و صنعتی راهی سایت hilook-cctv بازار شدهاند. استفاده از دوربین مداربسته بسیار کوچک ریز برای مقاصد دوربین جاسوسی و یا افشاء اثرار شخصی و عمومی از مجازاتهای قانونی شدیدی برخوردار میباشند. اگر به دنبال نصب آسان و بدون سیم کشی تخصصی در دوربین های مداربسته هستید استفاده از دوربین wifi یا بیسیم گزینه مناسبی است که هزینه ای برای نصب نیز ندارد. اکثر این نوع دوربین مداربسته بر روی یک مانیتور کوچک و به همراه کارت حافظه قابل نصب بر روی درب ضد سرقت میباشند و قابلیت عکاسی از شخص یا شی پشت درب و ذخیره سازی تصاویر بر روی کارت حافظه را فراهم می آورند.

شکل ظاهری لنز این دوربین ها به چشم ماهی یا فیش آی شباهت دارد و به همین دلیل نیز نامگذاری شده است. اما ارتباط شبکه با دوربین های آی پی هر پیشرفت مرتبط با شبکه را نیر بر دوربین ها لحاظ می کند. کیفیت دوربین مداربسته آی پی از 0.3 مگاپیکسل شروع می شود و تا 29 مگاپیکسل هم حتی موجود است . قابلیت های نرم افزاری : قابلیت های نرم افزاری در سیستم مداربسته دیجیتال به مراتب بالاتر است. اساساً این دوربینها باید به یک ضبط کننده دیجیتال ویدیو (DVR) وصل شوند تا بتوان ویدیوهای آنها را پردازش و ذخیره کرد. معمولا از سیستم پردازش و مدیریت تصاویر استفاده می کند. در یک دوربین مداربسته Turbo HD بخشی قرار دارد که سیگنال های HD را پردازش می کند. دوربین مداربسته مینی اسپید دام و دوربین مداربسته مینی PTZ و دوربین مداربسته مینی باکس و دوربین مداربسته مینیاتوری، از انواع دوربین مداربسته میباشند که بیشتر دارای کاربرد برای محیط های ایندور داخلی هستند. ساختار آنها به دلیل وجود LED های مادون قرمز داخلی ، به دوربین اجازه می دهد حتی در شرایط کم نور یا بدون نور کار کند. از سوی دیگر افزایش تقاضای مردم برای خرید و نصب این محصول در منزل یا محل کار خود، شرکت های مختلف خارجی و داخلی را از سالها پیش بر آن داشته است تا به رقابتی تنگاتنگ برای ارائه محصولات خود در بازار بپردازند.

در این دوربین ها امکان انتقال تصویر از طریق کابل RG59 نیز فراهم شده است. دوربین مداربسته گردان یا PTZ نام دیگر این دوربین ها است که روی پایه ای با قابلیت چرخش نصب می شوند و امکان زوم اپتیکال و دیجیتال دارند همچنین به علت قابلیت چرخش با سرعت بالا در جاهایی که نیاز به امنیتی خاص و ویژه دارید قابل استفاده می باشند. سیستم نظارت تصویری و تجهیزات نظارتی کنترل ترافیک شهری و سامانه راداری ثبت سرعت غیر مجاز تخلفات رانندگی برای پایش تصویری و کنترل ترافیک و امنیت شهری با استفاده از سامانه ثبت تخلفات رانندگی، و دوربین های قدرتمند LPR پلاک خوان و راداری، محصولاتی ویژه از سیستم های دوربین مداربسته با کاربردهای خاص میباشند. در این روش لازم است محل نصب دستگاه دوربین مداربسته و محل گیرنده هر دو به اینترنت مجهز باشند . دوربین های امنیتی (دوربین حفاظتی / دوربین نظارتی / دوربین امنیتی) نیز همانند سایر دستگاه ها و تجهیزات الکترونیکی مبتنی بر تکنولوژی های پیشرفته، سیر تکاملی بسیار سریعی را ظرف مدتی کوتاه پشت سر گذاشته است و از آینده ای رو به رشد برخوردار است. یکی از این تکنولوژیها، تکنولژی WDR یا Wide Dynamic Range میباشد، این تکنولوژی قادر به فیلتر نور شدید تابیده شده از پشت اجسام برای داشتن تصویری واضح از اجسام و اشخاص داخل می باشد.

دوربین مارکت بسته به نیاز شما عزیزان پکیج دوربین مداربسته را به صورت های متفاوت همراه با نصب ارائه می کند . با توجه به نیاز روزافزون عموم مردم به حفاظت از طریق تهیه و نصب سیستم های مانیتورینگ، می توان گفت که مهمترین دلایل استفاده از سیستم امنیتی در درجه اول تامین حفاظت و ایمن سازی منازل، محل کار، اموال و عزیزان در برابر خطرات طبیعی بالقوه مانند حمله ی حیوانات وحشی و همچنین جلوگیری از سرقت یا ارتکاب جرم است. علاوه بر ارسال سیگنالهای صوتی و تصویری، دوربین HDCVI به یک کانال دوجهتی جهت ارسال فرمانهای کنترل بین تجهیزات گیرنده و فرستنده مجهز شده است و اجازه برخی عملکردها مانند کنترل دوربین چرخشی، کنترل فوکوس و ارسال آلارم را میدهد. علاوه بر موارد گفته شده اکثر کاربران در برنامه های تخصصی تر نیز نیاز به نظارت مداوم بر محیط کار و کارکنان خود در همه زمان ها، به ویژه در ساعات عدم حضور در محل کار خود و برای ارتقای کیفیت مدیریت دارند. دوربین مدار بسته توربو اچ دی Turbo HD یکی از انواع دوربین های ویژه به شمار می رود که دو ویژگی مهم را با هم ترکیب کرده و محصولی را ارائه کرده است که کیفیت مگاپیکسلی را در بستر آنالوگ یا کواکسیال ارائه می دهد.

این روزها که تمامی کارها با گوشی تلفن همراه انجام می شود امکان مشاهده تصاویر دوربین مداربسته روی گوشی همراه شما خالی از لطف نیست. که در این صورت با در نظر گرفتن حسن نیت فروشنده نسبت به اصالت سنسور سونی بکار رفته شده در آن، مطمئنا در تولید این دوربین مدار بسته از پردازنده ی ضعیف تری انتخاب شده که باعث پایین آمدن قیمت تمام شده ی آن می شود و طبیعتا نباید انتظار ماندگاری بالای تصویر و مشاهده ی تصویری واقعی از این دوربین را داشت. اگر بخواهیم لیست قیمت دوربین مداربسته را بررسی کنیم باید در نظر داشته باشیم که به عوامل مختلفی بستگی دارد. این تکنولوژی جدید با نام انگلیسی High Definition Composite Video Interface شناخته شده است که نوع جدیدی از دوربین های مداربسته می باشد. دوربین های مدار بسته دارای اشکال ظاهری مختلفی هستند که هرکدام با نام خاصی شناخته می شوند. دوربین مدار بسته با نام انگلیسی Closet Curcuit Television یا به اختصار CCTV شناخته می شود.

امروزه سازندگان دوربین مداربسته قابلیت های متفاوت و پرکاربردی را به دوربین های مدربسته اضافه می کنند .شما با توجه به نیاز خود و اینکه چه دوربینی را با چه قابلیت هایی می خواهید ،دوربین مداربسته مورد نظر خود را انتخاب می کنید . دستگاه های دوربین مداربسته جزء ضروری سیستم های امنیتی هستند. برای مثال شما می توانید 8 دوربین را بدون مشکل به دستگاه DVR متصل کنید اما اگر بخواهید دوربین نهم را به سیستم اضافه کنید باید یک دستگاه DVR دیگر تهیه کنید. از دیگر انواع دوربین های مدار بسته می توان به مدل دام اشاره کرد. دوره نصب دوربین را کاملا عملی زیر نظر اساتیدی که به صورت عملی در بازار به کار مشغول بوده و با تجربه از نظر بازار کار واقعی و درآمدی می باشند، در کارگاه های کامل و مجهز کار خواهید کرد. بنابراین اگر می خواهید مدلی که تهیه می کنید مقرون به صرفه باشد، باید در این زمینه به مدل دوربین دقت کنید.

باتری داخلی دوربین های مداربسته خورشیدی ، یک باتری 4 سلولی است . دوربین های مداربسته مبتنی بر تجهیزات آنالوگ و دستگاه های مجهز به سیم و کابل معمولاً ارزانتر از سایر دوربینهای تحت شبکه هستند. از این رو اگر محیط بازی که قصد پایش آن را داریم، به هیچ حالت در یک تاریکی مطلق فرو نمیرود، میتوانیم از دوربینهای مداربسته روز و شب که قیمت مناسبتری به نسبت مدلهای مادون قرمز دارند برخوردار باشیم. داهوا به دلیل قیمت مناسب، به فروش بی نظیری در سراسر جهان دست یافته است. هر یک از ما سعی می کنیم محیط اطراف خود را با سیستم دوربین مداربسته پوشش دهیم تا بتوانیم اطلاعات دقیق تری از جزییات اتفاقاتی که در محیط می افتد به دست آوریم.