لیست قیمت ماوس Eight آبان ایمالز

موس های گیمینگ با ارگونومی و طراحی خاصی که دارند برای استفاده های طولانی مدت با دقت بالا تولید می شوند. موس گیمینگ به دو دسته موس های ارزان طرح گیمینگ و موس های گیمینگ واقعی تقسیم می شوند. دارای تعداد دکمه بالاتر و نورهای رنگی در بدنه هستند اما کیفیت ساخت ماوس گیمینگ واقعی را ندارند. موس های مناسب برای بازی (گیم) دارای دکمه های بیشتر قابل برنامه ریزی ، سرعت پاسخگویی بسیار بالاتر ، بدنه با کیفیت تر و حتی در برخی موارد قابلیت کم یا زیاد کردن وزن موس را دارا هستند. از برندهای برتر موس های مخصوص گیم می توان به Logitech – Razer – Bloody و … اشاره کرد.

برای داشتن بهترین انتخاب در خرید موس گیمینگ باید به DPI، سایز مناسب برای دستانتان، وزن آن و متغیر‌های دیگری که داخل متن به آن‌ها اشاره شد توجه کنید. ماوس گیمینگی وجود ندارد که با سه دکمه استاندارد، چپ، راست و اسکرول همراه نباشد. علاوه بر این موارد، بسیاری از ماوس‌های بازی دارای دکمه‌های اضافی در کناره‌ها هستند، به‌ویژه جایی که انگشت شست می‌تواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد. تعداد دکمه‌ها می‌تواند از 2 تا 12 دکمه که مانند یک صفحه اعداد مرتب شده‌اند متغیر باشد.

  • گزینه جذاب تحویل اکسپرس نیز مناسب افرادی است که در هنگام کار با موس متوجه خراب شدن آن شده اند و حالا نیاز دارند هرچه سریعتر یک Mouse مناسب تهیه کنند.
  • اگر چه این ماوس‌ها برای استفاده روزمره وسیله‌ای ضروری‌ نیستند اما اگر به دنبال یه قطعه با کیفیت بسیار بالا هستید و بودجه آن را نیز دارید در خرید درنگ نکنید.
  • موس‌ها از نظر کارکرد به دو نوع معمولی و گیمینگ، از نظر اتصال به موس بی سیم یا با سیم، از لحاظ رابط به موس بلوتوثی، وایرلس و usb همچنین از نظر حسگر به موس لیزری و نوری تقسیم می‌شوند.

توجه فرمائید تمامی محصولات ارائه شده در ایزی هاردور، کاملا پلمپ، آکبند و نو می باشند و تمامی کالا ها دارای ضمانت اصالت هستند. گزینه جذاب تحویل اکسپرس نیز مناسب افرادی است که در هنگام کار با موس متوجه خراب شدن آن شده اند و حالا نیاز دارند هرچه سریعتر یک Mouse مناسب تهیه کنند. با تحویل اکسپرس، مشتریان ما در تهران می توانند در عرض چند ساعت سفارش خود را دریافت کنند.

موس Razer Deathadder V2 Proبا فروش بیش از 10 میلیون، Razer DeathAdders موفق‌ترین موس گیمینگ لقب گرفت که پس از آن ریزر تصمیم گرفت با ایجاد تغییراتی نمونه جدید آن را روانه بازار کند. Razer DeathAdder V2 Pro – یک موس گیمینگ بی سیم با طراحی ارگونومی است که آزادی بیشتری در حرکت و کنترل موس ر.. اگر در مورد بازی خود جدی هستید، مطمئنا یک ماوس گیمینگ ارزش آن را دارد. برای یک بازی ساده که به تنهایی آن را بازی می‌کنید، واقعا به حساسیت فراوان موس و دکمه‌های اضافی نیازی ندارید. ماوس گیمینگ پیشرفته‌تر در اندازه‌های قابل تنظیم ارائه می‌شود تا برای اندازه‌های متفاوت دست افراد، قابل استفاده باشد.

لیست قیمت ماوس Eight آبان ایمالز یکی از تجهیزات اصلی برای انجام بازی‌های کامپیوتری، ماوس گیمینگ است. معمولا خرید موس گیمینگ سیم‌دار یک سرمایه‌گذاری عاقلانه برای گیمرها به حساب می‌آید. موس گیمینگ سیم‌دار سرعت‌ عمل بیشتری برای نشان دادن عکس‌العمل دارند. A4tech از برند‌های کمتر شناخته شده در بازار است که محصولات مقرون به صرفه تولید می‌کند. بیشتر فعالیت این برند به تولید محصولات ارزان قیمت و با نوع مصرفی اداری و خانگی خلاصه می‌شود اما برای مدتی است که A4tech وارد بازار محصولات گیمینگ نیز شده است. از محبوب‌ترین محصولات گیمینگ برند A4tech می‌توان به موس و کیبورد گیمینگ آن اشاره کرد.

موس گیمینگ مدل Redragon Storm Elite M988 White

عرق کردن کف دست‌ها در هنگام بازی نگران‌کننده است؛ بنابراین داشتن ماوسی که بتوان به‌راحتی آن را در دست گرفت و هنگام عرق کردن دستانتان لیز نخورد بسیار مهم خواهد بود. برخی از ماوس‌های بازی دارای پدهای لاستیکی یا سیلیکونی در قسمت‌های خاصی هستند تا چسبندگی بهتری داشته باشند و لیز نخورند. سایز ماوس موضوعی مهم است زیرا اندازه دست افراد مختلف متفاوت است. برخی از موس ها بزرگ و برخی کوچک هستند؛ بنابراین مهم است که هنگام انتخاب به این موارد نیز توجه داشته باشید. یک ماوس دوسویه به‌گونه‌ای ساخته شده است که با هر دو دستتان قابل ‌استفاده است.

قبل از خرید ماوس گیمینگ جدید، در اینجا آنچه باید در مورد انواع موس گیمینگ بدانید، خواهیم گفت. با توجه به ژانری که بیشتر بازی می‌کنید، ماوس به راحتی می‌تواند مهم‌ترین بخش تجربه شما از بازی باشد به ویژه در بازی‌های تیراندازی اول شخص ، ماوس این پتانسیل را دارد که حریف را به طور کامل دور بزند. برای خرید موس گیمینگ باید ابتدا بدانید که یک موس مخصوص بازی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد. به‌ طور کلی اکثر ماوس‌های گیمینگ به‌ صورت سیم‌ دار طراحی و ساخته می‌شوند.

ست بیسیم موس و کیبورد Aoc Km220

پس از آن گیرنده اطلاعات را دریافت می کند و به رایانه انتقال می دهد تا نوبت به اجرای دستورات برسد. البته تمامی وسیله های بی ‌سیم این گونه کار نمی‌کنند بعضی از آنها با کمک بلوتوث و برخی دیگر از استاندارد بی‌سیم ۲٫۴GHz بهره می برند. در ماوس های نسل‌های قبل وقتی شما این وسیله را تکان می‌دهید، غلتکی که در زیر آن قرار دارد نیز تکان می خورد؛ این گونه پردازنده هایی که داخل این دستگاه قرار دارند این حرکات را تشخیص می دهند و سیگنال‌هایی به کامپیوتر ارسال می شود. با دو کلیدی که روی این ابزار قرار دارد شما می توانید کلیک چپ و کلیک راست کنید. دوم جابجایی نشانگر ماوس بدون شتاب و پرش؛ زمانی که ماوس را روی پد حرکت می‌دهید دقت کنید که نشانگر به صورت یکنواخت و بدون اینکه پرش داشته باشد، به سمت نقطه با قسمت موردنظر شما حرکت کند. بهتون پیشنهاد می کنیم در کنار خرید ماوس برای بازی گیمینگ حتما به فکر صندلی گیمینگ خوب باشید.

موس های دیگر نیز می توانند قابلیت های خاصی داشته باشند مانند دارا بودن کلید روشن خاموش موس و یا موس های خاص برای افراد چپ دست! البته برخی لپتاب ها از ابزاری به نام تاچ پد بهره برده اند که به جای موس، می توان از صفحه تاچ زیر کیبورد آن استفاده کرد؛ اما به جز لپتاب ها در هر کامپیوتری، همیشه یک موس وجود دارد تا آن کامپیوتر وب سایت اصیل بخرید قابل استفاده باشد. کامپیوتر هایی که در اداره و فروشگاه ها وجود دارند و استفاده های خاصی ندارند نیاز به موس های خاصی نیز ندارند و می توان با یک موس معمولی از آن ها استفاده کرد. خرید موس گیمینگ ریزر مدل DeathAdder Essential دارای مشخصاتی است که برای گیمرها مناسب است.

موس کامپیوتر برای مصارف روزانه و کمی بیشتر از آن طراحی شده است. موس های کوچک بی سیم و ماوس های بزرگ با سیم مناسب سلیقه های مختلفی هستند. این دسته از Mouse ها و موشواره ها سال ها است که در خانه همه ما حضور دارند و در استفاده روزانه ما را همراهی می کنند. کیفیت ساخت و طول عمر بالا از اصلی ترین ویژگی های این لوازم جانبی کاربردی است. علاوه براین در دفاتر کاری نیز معمولا از این نوع ماوس ها استفاده می شود. علاوه بر ماوس اگر به خرید موس پد نیز فکر می کنید، در جانبی می توانید گزینه های جذابی پیدا کنید.